Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Sian je bent toegevoegd.
Gok dat de uitnodiging in je mail zit
Alle reacties Link kopieren
Heb je een bericht teruggestuurd!! Hopelijk lukt het nu
Je bent uitgenodigd. Staat in je email
Heb je mijn emailadres ontvangen angel?
Nee maar hèb je net een berichtje gestuurd als je daar op reageert komt
Hij wel binnen. Had ik met sian ook
Ik denk dat ik geantwoord heb ☺️
Link doet het niet
Hè mijn bericht staat er niet.
Stuur me even anders je naam van fb door, kijken of ik je op die manier kan toevoegen
He wat ongezellig, ik heb geen facebook :(
Hopelijk komen jullie hier af en toe nog schrijven
Ik wens jullie alle goeds toe en hopelijk veel steun bij elkaar!
Oh God neeeeeeee ! Dat is niet leuk heytan...
Heytan dan blijven we ook gewoon gezellig hier schrijven hoor!!!
Ik wil niet missen hoe het met jou gaat!
Sluit ik me bij aan
Ooh wat lief!! Daar word ik stiekem wel blij van :) wil ook graag op de hoogte blijven van jullie verhalen en ontwikkelingen. Ik hoop voor ons allemaal dat we niet lang meer hoeven te wachten.

Angel, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Dit is wel echt killing!
@heytan, jij zit nog in je Wachtweek voor je 1e iui hè? Ga jij clomid gebruiken?
Hopelijk allemaal niet nodig!

@angel, hoop dat je bloedingen gestopt zijn? En dat je gewoon een goeie echo krijgt. Mijn zus had ook een bloeding in het begin en die heeft nu een gezonde dochter van1..
Vanmorgen wakker bloeding is gestopt.... echt helemaal niets meer te zien.... alsof er niets gebeurd is. Zo een mind f*ck wetende dat je serieus nog een paar dagen moet wachten voor de test.
Weet allemaal niet zo goed wat ik er van moet vinden en wie ik iets wel of niet zou vertellen. Op mijn werk is vorige keer in eerste instantie best ok gereageerd, maar vervolgens ben ik op een casus gezet met een moeder die gelijk met mij zou lopen.... dat ik daar achter kwam storte mijn wereld in elkaar. Dan is je vertrouwen in het team echt wel weg.... de vraag heeft het meerwaarde.
En dan de vraag waar komt het vandaan..... zijn er antwoorden op. Ben ik nu zwanger is het een volledige miskraam. Vannacht goed geslapen. Kan me geen nachtmerrie of droom herinneren. Zwetend wakker geen koorts.... iets wat ik van mezelf totaal niet ken dat zweten behalve van in mijn zwangerschap ...
ik weet niet of ik dit en deze spanningen in het traject nog wel trek
Ha meiden, ik breek even in en uit, maar wilde jullie een hart onder de riem steken en veel succes wensen met de IUI's! Ik ben zelf bij mijn zoontje van de 2e Iui zwanger geworden. Toen we graag nog een kindje wilden, dacht ik, hop doen we even. Uiteindelijk 11 IUI's gehad afgelopen anderhalf jaar.. Maar nu wel 21 weken zwanger van onze tweede!
Ik weet hoe slopend het kan zijn, zeker als het niet snel lukt. Dus blijf vooral heel lief voor jezelf en verlies de moed niet. Ik duim dat jullie allemaal mooi nieuws mogen hebben binnenkort, succes!
We blijven hier ook schrijven heytan.

Angel ik heb je een ander email gestuurd misschien werkt dat. Wil je die eens proberen?
@foxie gefeliciteerd met je zwangerschap. 11 IUI s!! Poeh dapper hoor ik moet er niet aan denken.
@sian kan je reageren op mijn berichtje wat ik net gestuurd heb. Had niets ontvangen .... (fijne website dit 😂)
Blueberry, ja nog tot woensdag wachten. En dan gaan we beginnen. Dan zaterdags ofzo starten met Clomid!

Foxie, gefeliciteerd. En respect voor jou dat je het zo lang hebt vol gehouden.
Wel spannend, ik denk nu ook, hop doen we even. Hoop stiekem dat het iets sneller mag gaan dan na 11 rondes!

Angel, ff een hart onder de riem voor jou! Knuffel!
@ foxy: zoveel iui’s? Wij mogen er maar 6. Zal vast een ander traject zijn? Gefeliciteerd met je zwangerschap

@heytan oeh duimen dan maar!!

Hier:

Ok, ik heb nog nooit zon snelle cyclus gehad😱! Ik zei gisteren toch dat ik last kreeg? Beetje menstruatie pijn. Ik mocht pas maandag komen voor de eerste follikel meting. Het zat me niet lekker vandaag en kon langskomen. Heb ik gewoon al 1 follikel🎉 moet 1 januari komen voor de eerste iui. Zit vandaag pas op dag 8. Moet wel even schakelen hoor! Maar ben blij dat ik naar mijn lijf heb geluisterd.
Thanks dames!

haha, wat een berichten ineens, ik zal zo mijn emailadres ook even doorgeven.

Blueberry: hoe lang is je cyclus normaal? Want dit zou ongeveer 22 dagen zijn, dat is inderdaad wel heel kort. Goed dat je geluisterd hebt naar je lichaam!

Foxie: 11 keer IUI? Wow.. ik geloof dat wij dat niet eens mogen. De gyn was al niet heel blij met mijn voorstel van 9 keer (waarvan ik dan weer hoop dat we niet alle kansen hoeven te benutten).

Angel: ik vind mindf*ck wel een mooie omschrijving, wat een spannende situatie zo. Ben je deze dagen vrij of moet je gewoon werken?
Ik ben deze dagen dit jaar vrij! Had misschien liever gewerkt maar goed daar zijn op dit moment ook net drie net zwangere collega’s. Zit je daar op te wachten..... moet je je dan afvragen...
net een test gedaan maar die was negatief en onbetrouwbaar.
Manlief had de verpakking vorige week open gemaakt om testen met elkaar te vergelijken! Kan wel Door de grond gaan. Maar goed ergens ook wel de mindset ergens aan het maken dat het gewoon een verloren zaak is. Kan mezelf niet oneindig kwellen
&n87 normaliter is mijn cyclus tussen de 28 en 32 dagen. Dus dit is redelijk vlot

@ angel, lekker dat je vrij bent. Ik hoop op een wonder bij je
Nou het wonder is er niet. Negatieve test en we gaan door! Alleen een echo om te zien of het schoon is. Dat moet er toch van af kunnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven