Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ooh dan ga ik jullie niet tegen komen. Ik ga in Twente :)

Blueberry, mooi dat die timing goed komt! Op naar een vruchtbaar 2019!! Waarom moet/mag jij gelijk spuiten dan? Niet eerst Clomid?
Wij zijn aangesloten bij het noord west ziekenhuis.

Tja maak ik het spannend 😂🧨 normaal zijn de duivels alweer in volle glorie aanwezig. Morgen ochtend weer testen. Hadden dit keer de clearblue plus. Was in aanbieding 😊 zijn realiseer ik me niet zo merk vast 😂
Ok, ik weet het nu zeker.... ik wil die kameel van de kerststal als huisdier. Deze grote vriendelijk stinkende lobbes was sterker dan welke zwangerschapstest die ik had kunnen denken....
Sian ga jij je schoenzool maar uit de marinade, want ik sta hier met in mijn handen een positieve zwangerschaps test ! Zwanger 1-2 weken
Yes, gefeliciteerd Angel! Wat ontzettend fijn voor jullie :)
Joehoeeeee gefeliciteerd Angel2018!!!
Heerlijk nieuws! Genieten meid.
Vraag is nu alleen nog, hoeveel hihi. Ik doe een gokje...2?? Hou je ons op de hoogte?
Ik ben oprecht heel blij voor je.
Yes angel!!!! Wat geweldig!! Gefeliciteerd 😘. Wat een mooi cadeau voor kerst
Hoeveelste iui was dit ook alweer??

Heytan en sian dit wordt ons jaar, wij volgen angel gewoon!!
Proficat angel ☺️!
Natuurlijk volgen wij Angel2018
We weten nu hoe het moet😂
Gekheid natuurlijk. Maar inderdaad 2019 wordt ons jaar!!!!

Ik mag morgen weer voor een echo hopelijk dan meerdere follikels zichtbaar.
Ik spuit gonal f nu gewoon op mn werk trouwens. Het werd anders zo laat na een late dienst. Nu ga ik tussendoor gewoon even naar het toilet.
Dank jullie wel! Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Bedoel deze gezelligheid ga ik zeker niet zomaar loslaten! Ik zeg allemaal even langs de kameel... net iets anders dan een buddha.
Dit was onze 3e iui.
Net gebeld en 15 januari de echo.
Nu het volgende plan: het kerstmenu moet aangepast worden. Die carpaccio mag niet meer en die flessen wijn 😨
Goed plan om het menu aan te passen.

Ik zit met een dilemma. Gezien de vorige rondes is de kans heel groot dat de IUI, als alles volgens plan gaat, volgende week zaterdag is. Ik heb bijna nooit vroege diensten maar dat weekend dus wel. Ik heb zojuist van mijn leidinggevende gehoord dat ik vrij mag voor het ziekenhuis...een dagdeel. Logisch. Maarrrr ik moet zelf voor vervanging zorgen. Maar zonder toelichting gaat niemand een dienst overnemen. Nu moet ik dus het hele team maar inlichten???
Optie 2 is van dienst ruilen. Maar dat wil ik niet. Dat zou betekenen dat ik 23.30 s avonds thuis ben en de volgende ochtend 7.00 weer moet beginnen. Lekker ook na een IUI.
Hebben jullie advies?
Sian, gewoon maar eerlijk zeggen wat er speelt. Dan kun je misschien in de toekomst meer steunen op je collega’s en zullen wat meer begrip hebben?
Mijn collega’s weten het ook. Ze vragen vaak hoe het gaat en geven aan alle diensten te willen ruilen mocht het nodig zijn!

Angel wat heerlijk dat je je menu mag aanpassen!!! Ik vind het stiekem ook wel lekker dat ik dat nu niet hoef nog👍🏻
Hè sian, sorry ziek kind dus niet kunnen reageren. Kan je niet 1 of 2 collega’s in vertrouwen nemen met de vraag back up te zijn in geval van nood? Je hebt toch altijd wel van die kanjers ertussen zitten toch! Van die helden
Beterschap voor je kind Angel2018
Ja een aantal collega's weten ervan maar laatst had ik ze ook nodig ivm IUI en gaven ze niet thuis. Een andere collega heeft nu aangeboden zaterdag voor mij te werken als het nodig is. In haar vrij genomen weekend. Zo lief.
Maar goed het is afwachten want gisteren was er nog geen follikel groei te zien. Ik ben van de eindsprintjes maar knijp hem wel een beetje. Zit nu op dag 11. Maandag weet ik meer
Beterschap aan het kindje angel!

Net mijn 2de iui ondergaan hopelijk direct prijs terug en deze keer dat het goed loopt. 🤞🏻

Hebben jullie ook altijd zo’n ‘maandstonden buikpijn’ na de iui?

Sian superlief dat je steun krijgt v je collega’s! ☺️
Spannend @Sparky2018 hoop is groot tijdens IUI he? Ik had na de eerste IUI veel maandstonden buikpijn. De 2e keer viel het mee.
We gaan voor je duimen.
Morgen mag ik weer voor fm. Hoop maar dat er follikel groei is...
Hai sparky! Schreef jij al mee?ik heb je even gemist dan sorry...
spannend hè?

Wij hebben onze eerste echo vandaag en dan denk ik vanavond beginnen met gonal f. Ik gebruik geen clomid omdat ik een normale cyclus heb met eisprong? In ons ziekenhuis doen ze de milde stimulering altijd met gonal f..

Sian ik zal duimen!!!!

Ik vind het wel maf dat ik een echo krijg terwijl ik nog menstrueer... hebben jullie dat ook?
Hey blueberry

Ik heb met mijn eerste iui meegeschreven in september Die was gelukt ook maar is helaas een miskraam geworden. Ik ben dan eventjes stil geweest ( wel meegelezen met jullie) omdat ik moest wachten tot mijn cyclus weer op gang kwam. Dus je zal me idd eventjes niet gezien hebben! :)
@sparky wat naar 😞... nou hopelijk gaat het voor jou weer zo snel!!

Ik ben voor de echo geweest en mag vanavond beginnen met de eerste injectie👏🏻👏🏻.
@Sparky2018 wat verdrietig een miskraam.

@blueberryblue ja ik heb ook altijd uitgangsecho tijdens menstruatie.

Nou dag 13 en niets te zien qua follikel groei. Baarmoederslijm ook erg dun. Donderdag weer heen. Klotezooi. Heb t sowieso zwaar deze maand. We waren anders morgen uitgerekend...dubbel pech....pfff
Ah wat klote Sian....dat zijn de rottigste dagen. Daarna wordt het weer beter!💪🏻 Hou vol!!😘
Ik ben weer terug meiden.
Een rode kerst 😭😨
Och nee Angel! Wat verdrietig, en dan precies nu! Veel sterkte samen!

Sian voor jou ook een dikke knuffel!

Sparky wat jammer dat je weer mee moet schrijven. Hopelijk kunnen we elkaar een beetje moed en kracht geven!

Blueberry, dit waren je eerste spuiten toch? Hoe gaat het tot nu toe? Grapp8g dat ze bij jullie eerst gonal doen. Bij ons is clomid juist standaard geloof ik. Die gebruik ik ook, ookal heb ik een regelmatige cyclus met ovulatie.
Ohnee angel? :(
Wat erg!
Ja het is niet prettig en niemand is bereikbaar. Dus een echo kan ook niet om te zien hoe het er voor stond... we hadden natuurlijk 3 eitjes. Ik ga er maar vanuit dat het klaar is. Het bloeden is wel even gestopt maar was zo helder met rekbare draden (sorry voor de details)...
Donderdag maar even bellen. We wachten nu ook even met een volgende ronde. Eerst een goed herstel en donderdag even bellen voor een gesprek. Is nu de tweede miskraam... hadden er al eentje in augustus te pakken
@sparkley heeft het zolang geduurd voor die op gang kwam je cyclus of ben je normaliter onregelmatig. Na mijn vorige miskraam kwam mijn cyclus al heel snel weer in normaal ritme

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven