Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@jekeek ik ben ook geen voorstander van een vroege test. Bij een positieve test heb je nog een grote kans dat het misgaat en een negatieve test zegt ook helemaal niks.
Moeilijk he om ons in te houden. Zo 4 dgn voor mijn nod krijg ik ook de drang
Ja, ik heb nu beide in m’n hand gehad. Een negatieve en een met een heeeel licht streepje. Dat ga ik de volgende keer anders aanpakken :-o
Oh echt? Hwb je wen foto jekeek?
En jij zit nu 5 dgn voor nod?
Spannend!
Welke merken heb je gebruikt en was t beide met je 1e urine?
Oh wat spannend Jekeek!!
Ik moet zeggen dat het mij ook veeel moeite kost om me in te houden. NOD is volgens mij vandaag, maar nog niets te merken, geen bloedverlies, geen hoofdpijn en/of irritaties. Wel continue het gevoel dat ik ongesteld moet worden🙈
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben ga testen, spannend!!!
Spannend roanna laat je ons weten
Oh jekeek & roanna wat spannend, hou ons op de hoogte, ik duim voor jullie!!
Paradijsvogel, zijn je testen nog duidelijker geworden? Sorry, kan je er verder ook niet bij helpen.

Aquarium, wat fijn dat alles goed was op de echo! Succes vandaag :hug:

Roanna, hoe is het bij jou? Al getest?!
O, Jekeek, wat spannend!
Ik duim voor jullie allebei!
Nou, ik had het verteld, de enige reactie was dus, “ik ga het bespreken met de Luitenant-Kolonel”, ik merkte dus wel dat hij er niet blij mee was 🙈. Maar goed, morgen zou hij meer laten weten.
Aquarium wat fijn dat het hoge woord eruit is nu moet een opluchting geven denk ik zo. En overleggen wat pcies overleggen? Zwanger ben je toch al. Lekker laat en waaien nu
Roanna erg.nieuwsgierig...
Nou, ik denk dat mijn leidinggevende niet weet wat hij ermee aan moet omdat er nog nooit iemand zwanger is geweest omdat er alleen mannen werken, en 1 oude vrouw. Dus ik denk overleggen met verlof ofzo? Geen idee. Ik hoor het morgen
Succes meis en maak je niet druk hè. Alles staat wettelijk bepaald en werkgever krijgt ook gewoon geld voor je als je uitvalt
Hallo dames, ik weet niet of dit het juiste topic is om mee te gaan schrijven, maar.. ..het is gelukt!! na 4 jaar proberen met mijn huidige hubbie en daarvoor ook al 3 jaar in mijn vorige relatie, is het gelukt <3 Als alles goed gaat krijgen wij een kindje. Ik heb gisteren ter controle de test gedaan (mijn gevoel wist al een week wat de uitslag zou zijn, maar wilde hubbie overtuigen) en de test was duidelijk positief. Op 14 april begon mijn laatste menstruatie, dus als alles goed gaat zal onze kleine halverwege januari geboren worden. Heel spannend, we zijn beide niet meer de jongsten, mijn hubbie is 46 en ik zelf 10 jaar jonger, het is dus echt een cadeautje waar we eigenlijk niet meer op durfden te rekenen. Als dit niet het juiste topic is om mee te schrijven, wil iemand me dan vertellen waar ik wel terecht kan?
Lynnes als eerste gefeliciteerd! Ik weet niet of het nog kan 😁. Wat leuk voor je in ieder geval!!
@aquarium, wat fijn dat je het verteld hebt! Wel een beetje vage reactie inderdaad. Heeft hij je nog wel gefeliciteerd of wat?

En nu DE update🤪
Nog niet ongesteld.. en vanmorgen een test gedaan. Negatief🤔 Spierwit, dus heel bijzonder...
Zaterdag 1 mei een duidelijk positieve ovulatietest gehad. Vrijdag en zondag waren die testen duidelijk negatief dus als ik daarnaar kijk zou ik zondag 3 mei of maandag 4 mei mijn eisprong gehad hebben en vandaag 14 of 15 dagen na ovulatie zitten. Ik snap er niks meer van.
Nog maar even rustig afwacht ben ik bang.
http://www.myupload.eu/upl/30aa4f1f13c4 ... d8ca2.jpeg

Http://www.myupload.eu/upl/b54c4f59e631 ... 9f691.jpeg

http://www.myupload.eu/upl/103a043f136d ... ac9cc.jpeg

Drie foto’s... 1 test. Soms kan ik de streepjes erop kijken, het andere moment verklaar ik mezelf voor gek en zijn ze witter dan wit. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Oja, deze zijn van sensitest dipstick sensitive.. gisterochtend met ochtendurine gedaan!

@roanna: toch vreemd dat je dan niet ongesteld bent? Ben je regelmatig ongesteld?
Och Aquarium, wat spannend nog, maar inderdaad, zoals je zelf ook al aangeeft, hij zal wel moeten uitzoeken hoe en wat omdat hij het misschien nog niet eerder meegemaakt heeft. Maar toch, wat een flauwe reactie zeg.

Roanna, wat gek! Je zou nu dan wel menstruatie of streepje verwachten ja. Misschien late innesteling? Spannend nog zeg!

Jekeek, op alle drie de foto's zie ik een tuurstreepje! Hopelijk worden ze snel duidelijker! Ga je binnenkort weer opnieuw wachten of wacht je nu NOD af?

Lynnes, gefeliciteerd, wat ontzettend fijn na zo lang proberen!

Ik heb mijn opleiding succesvol afgerond, dames! Had eisprong dit weekend in principe verwacht, maar geen vruchtbaar slijm ontdekt geloof ik. Misschien komt eisprong weer laat zoals vorige maand, of hij was al voor het weekend en dan heb ik het misschien niet opgemerkt door de stress. In principe wel gebruik van gemaakt als hij al geweest is :)
En we hebben een huis gekocht vandaag! Nieuwbouw, dus we moeten er nog wel lang op wachten, maar komende tijd zal het ook wel druk worden met alles uitzoeken hoe we het willen. Enige nadeel dat het nieuwbouw is en dus zo lang duurt, is dat we in ons appartement nu maar één slaapkamer hebben en geen lift (wonen op derde verdieping). Maar dat zien we dan wel weer, voor max een halfjaar zou dat te doen moeten zijn lijkt me. We hebben in ieder geval iets om naar uit te kijken :)
Gefeliciteerd nickii met je huis en het afronden van je opleiding!!

Roanna, nee niet gefeliciteerd
@ jekeek, ja ik zie inderdaad een tuurstreepje zoals nickii dat noemt, maar je wil ook wel erg graag iets zien natuurlijk. Hopelijk lopen de streepjes goed op, dan wordt het steeds duidelijker.
@ Nickii gefeliciteerd met jullie huis! Leuk zeg, dat is echt iets om naar uit te kijken! En inderdaad ter overbrugging is 6 maanden op 3 hoog met een kindje niet zo erg. Gewoon de kinderwagen beneden laten staan dan hoef je niet zoveel te sjouwen!
@aquarium, jeetje wat een hork zeg😡

Ja ik vind het wel vreemd allemaal. Ik heb geen idee of ik normaal regelmatig ben, dit is mijn 2e cyclus zonder de pil. Maar ik ging er vanuit omdat ik mijn eisprong gehad had dat mijn NOD 14 dagen later zou zijn. Nog even geduld hebben maar ;-)
Wat vervelend roanna dat er eigenlijk geen duidelijkheid is..

Nicki gefeliciteerd met jullie huis

Je keek oohhh ik zie echt wel eens streepje! Hopelijk loopt deze mooi op

Kunnen gefeliciteerd. Van mij mag je er wel gewoon bij omdat er ook wel heel wat zijn afgevallen als de rest dit goed vind
Klopt, maar goed ergens anders aangenomen worden terwijl ik zwanger ben gaat ook niet lukken denk ik
@ Aquarium, wat een rot reactie.. hopelijk draait hij bij!

@Jekeek, ik zie zeker wel een (tuur)streepje, hopelijk loopt hij snel op! Waneer ga je weer testen?

@nickii gefeliciteerd met de aankoop van je huis!

@Roanna wat gek, hopelijk heb je snel duidelijkheid, en dan het liefst doormiddel van een positieve test!

Ooooh vandaag mijn ovulatie en ik heb rammelende eierstokken. Wil het liefst NU starten!!
L261994 wat hield jullie ook alweer tegen? Als t goed voelt voelt t goed toch?

Je keek ik zou eens met Kruidvat 2 voor 5 testen . Als daar een licht streepje op staat ben je gewoon hartstikke zwanger. Ik had ook 3 dgn voor nod al een streepje heel lichtjes en was 2 x echt zwanger
Welkom lynnes! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat bijzonder!

Wat spannend jekeek en Roanne ! Over een paar dagen weer testen ? Dan hebben jullie vast meer duidelijkheid!

L26 wanneer willen jullie echt beginnen? Miss toch nu al gebruik van maken :-D

Gefeliciteerd nickii! Ahh dat komt echt wel goed eventueel met een baby op een appartement! Met onze dochter hebben wij de eerste weken boven gewoon in ons huis omdat we beneden nog aan het verbouwen waren. Ze sliep bij ons op de kamer. Dat ging echt prima! Een baby heeft niet veel ruimte nodig.

Ik zit nu 5 dagen na mijn eisprong. Gisteravond had ik links een paar keer felle steken en vandaag een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik. Hopelijk is het een goed teken maar moet nog zeker een week wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven