Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Ik ken nog geen collega’s op mijn werk, omdat ik pas 1x hoefde te komen en nu moet thuis blijven ivm dat ik uit Brabant kom (risicogebied). Daarom heb ik er ook zo’n moeite mee. Omdat ik pas net begonnen ben
Alle reacties Link kopieren
@ Nicki ja dat klopt! Dat omschrijf je goed. Weet hoe t werkt alleen t is irritant dat het zolang duurt mijn nod.
Dat was voor mijn laatste zwangerschap wel anders. Maar ach even knop om en miss veranderd het nog wel met de tijd.

Aquarium
Ik zal het zo snel mogelijk gaan vertellen.. je mag en niet depri van raken . Kom op meis ik weet zeker dat ze het leuk zouden vinden
Ik werkte hier ook nog niet zolang toen ik zwanger raakte (nog geen jaar) en ze waren hartstikke blij voor me. Een andere collega was binnen een maand al zwanger toen ze kwam werken en daar waren ze ook heel blij voor en zeiden ach die paar maandje verlof komen we evht wel door hoor.
Maak het niet nog erger boor jezelf!. Knuffel
Oh.. met het verkeerde account.. excuus
Oh ja dat maakt dat vervelender.. Maar ik zou het ook zo snel mogelijk vertellen. De kans dat ze positief reageren is veel groter dan negatief. In beide gevallen kan je het maar beter zo snel mogelijk weten. Facetime je leidinggevende, als je niet kan naar je werk kan/mag komen en vertel het gewoon z.s.m. :heart:
Hihi mijn leidinggevende is een oude man van 60, dus FaceTime zal er niet van komen 😂. Er werkt sowieso ook maar 1 vrouw nog bij ons. Misschien daarom ook moeite mee
Jekeek, wat mij betreft helemaal prima, goed bezig geweest!

Aquarium, dat maakt het wat lastiger ja, dat je er pas één keer geweest bent! Maar ik denk ook dat ze het vast leuk zouden vinden :hug: . En als je niet mag komen (of mag je maandag wel komen en ben je daarom van plan het maandag te vertellen?), zou ik hem gewoon video bellen. Overigens, mijn schoonouders zijn 60 en die kunnen dat ook gewoon hoor, dus dat lijkt me best een prima optie. Haha, ik kan zelfs met mijn opa en oma video bellen met whatsapp en die zijn ouder dan 80 :). En anders gewoon bellen zonder video erbij?
@ aquarium, wat vervelend dat je er zo gestrest om bent. Ik zou als ik jou was proberen het een beetje los te laten. Jullie willen graag een kindje en hebben hier bewust voor gekozen! Het maakt dan in principe niet uit wat je werk ervan vind. Ze kunnen het leuk vinden, ze kunnen het niet leuk vinden, maar uiteindelijk is het veel belangrijker dat jullie er blij mee zijn! Daarnaast, wat is het ergste dat ze kunnen doen?

Met mij gaat het verder prima, behalve dan dat ik mezelf gek maar met alles wat ik voel! Hoop zo dat het raak is, maar ik weet het gewoon echt niet😓

Hoe gaat het met jullie allemaal? Volgens mij hebben een hoop dames net de eisprong gehad of zitten er tegenaan, allemaal goed gebruik van kunnen maken?
@aquarium fijn dat het met de baby goed gaat! Wat naar dat je er zo teg n opziet. Zoiets moet juist leuk zijn om t kunnen verstellen :-(

@roanna spannend hè die wachtweken. Wat voel je allemaal?
Ik heb vandaag of morgen mijn eisprong. We hebben er al goed gebruik van gemaakt zondag en gisteren. Hopelijk is het deze keer voldoende :-)
@lala-bloem, vervelend dat het nog zo onregelmatig is. Hopelijk krijg je deze maand wat meer zicht op je cyclus.

@stephanie, beterschap! Hopelijk knap je snel op. Bijzonder wat die hormonen je allemaal aan kunnen doen, haha.

@roanna, haha heeel herkenbaar dat nuchter er in willen staan.. misschien komt dat als het wat langer gaat duren, kan echt aan niks anders denken nu 😂. Jouw NOD nadert nu echt! Spannend hoor!!

@jekeek, fijn dat de test nog wat is opgelopen. Spannend nu de komende twee weken. Gaat het wachten je een beetje goed af? En top dat de tabel is aangepast. Lekker overzichtelijk zo 😊

@bibi30, heel begrijpelijk na je vorige ervaring. Wil je al vertellen dat jullie er weer voor gaan of ga je het delen na een positieve test?

@aquarium, wat een ontzettend nare situatie. Vooral dat het zo’n impact heeft op je eigen gevoel en gezondheid. Tot na het weekend duurt nog best een tijdje, zou je geen afspraak kunnen plannen voor morgen of overmorgen? Kan me voorstellen dat het fijn is om het face to face te kunnen vertellen. Ze reageren vast begripvol.

Hier gaat het prima. Ik heb deze maand voor de tweede maand ovulatietesten gebruikt. Vorige maand een perfecte piek op dag 13, deze maand al twee weken lang vage streepjes 😂. Vorige week vrijdag (dag 14) was er een lijntje bij die iets donkerder was, maar nog niet zo donker als de controlestreep. Ik denk dat ik er maar op moet vertrouwen dat dat mijn LH piek was. Kan me bijna niet voorstellen dat hij nu nog moet komen.

Sinds maandagavond ben ik af en toe enorm duizelig en sinds gister lage rugpijn die ik eigenlijk alleen ken van mijn menstruatie. Ik heb echt geen idee wat er allemaal gaande is 😂. Ik heb maar een paracetamol genomen om er niet steeds aan te hoeven denken.
https://www.mupload.nl/img/xpvvtbco16r.jpeg

Willen jullie eens meekijken? De rechtse zijn van de Action en heb ik allemaal gedaan na het rijtje van Sensitest op links. Op links zijn de onderste twee van zaterdag, de twee daarboven van vrijdag en de drie daarboven van donderdag.

Wat vinden jullie?
@paradijsvogel ik doe vaak een clearbkye ovulatie test op het moment dat ik denk dat ik de piek met de action testen heb gevonden. De clearblue geeft namelijk gewoon een smiley als de piek is bereikt, dus geen gedoe met streepjes. Alleen een beetje duur vandaar dat ik die alleen als.extra check gebruik.
Hey, nee ik kan niet daarheen omdat ik dus echt niet mag komen omdat er vooral oudere mensen werken, en ze dus echt geen risico willen hebben op besmettingen.
Wat moeilijk hè met die streepjes. Ik had ook echt t idee vandaag me piek te hebben door vele slijm maar geeft nog geen knaller aan. Blijf nog maar even doortesten. Miss morgen een knaller

Sterkte aquarium. Vervelende situatie. Ik hoop dat het snel na t weekend is
Voor je
@Konijntje, af en toe krampjes in mijn onderbuik en gevoelige borsten. Van de week had ik hoofdpijn, dat heb ik vaker als ik ongesteld moet worden, maar nu was ik er misselijk bij en dat heb ik weer nooit.
Ik ga in mijn hoofd van ik ben zwanger razendsnel naar ik wordt gewoon ongesteld😂 Nog een paar daagjes geduld!

Ik kan ook weinig wijs worden van die ovulatietesten🤔
Paradijs vogel.heb je vandaag nog ovutest gedaan? Ik denk echt dat jij er nog aankomt nu ik goed heb gelezen.

Ik heb vandaag mijn piek getest. Gister en maandag al gebruik van gemaakt en voor zekerheid vrijdag nog keer voor als me dus later springt haha
Spannende. Kan iemand voor mij mijn nod op 28 /5 zetten? Of vertellen hoe dit moet

Aquarium hoe was jou echo?

Roanna heb je al getest?
Wat fijn @Bibi30 dat je je piek gevonden hebt! Veel plezier morgen 😉 en succes met wachten de komende weken!

Ik ben nog steeds dagelijks aan het testen, maar de streepjes blijven vaag. Als ik het red vandaag haal ik er eentje van ClearBlue, misschien dat dat inderdaad meer duidelijkheid geeft.

Toch vind ik mijn vage klachten ook gek 😂 vooral omdat het niet de meest voor de hand liggende klachten zijn. Lage rugpijn, met vlagen draaiduizelig en vandaag ineens een slijmpropje verloren. Als je googled op innesteling komen ze alledrie wel voorbij.

Ik blijf gewoon stiekem hopen dat dit tekenen van iets anders zijn dan een naderende ovulatie.
Ik neem ook gezellig plaats op het wachtbankje. Gisteravond voelde ik de eisprong en toen nog even goed gebruik van gemaakt.

Wat spannend paradijsvogel! Je weet maar nooit!
paradijsvogel even snel voor jou: op welke dag ben je begonnen met testen? Kan het niet zijn dat je piek daarvoor al geweest is?
Pastella weet jij al wanneer je voir je 1e echo mag?

Spannend konijntje! Dan lopen we 2 dagen achter elkaar .
Spannend dames!!
Mijn NOD is morgen of zondag (volgens mij was mijn eisprong een dag later). Nu nog niks te merken, geen hoofdpijn of irritaties wat ik meestal wel heb, ben heel benieuwd.
Ik wacht in elk geval tot maandag of dinsdag met testen als ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Nog even in spanning dus hier!

@Aquarium, hoe was de echo gisteren?
Hoe gaat het verder met jullie?
Echo was goed gelukkig! Echt een opluchting. Hij/zij was volop aan het spartelen haha. Dit weekend veel bezoek dus zal niet zoveel aan maandag denken en ik stress er ook niet meer echt over. Ik zie het vanzelf wel.
Wat fijn om te lezen Aquarium! Geniet van de gezelligheid dit weekend. Laat je ons weten hoe het je maandag is vergaan?

Spannend Roanna, knap hoor dat je je nog kan beheersen!

Sterrenmunt, ik ben begonnen op dag 7, dus eerder kan bijna niet. Ach we gaan het zien!
Ja ik laat het jullie weten.

Super spannend voor de dames die nu aan het wachten zijn / eisprong hebben. Ben zo benieuwd voor jullie 😍
Hoi allemaal! Hier even afwezig geweest. Geen zicht nog op cyclus/nod dus weinig te melden.

@Aquarium; Wat fijn dat de echo goed was!! Inderdaad hele opluchting. Dit weekend lekker genieten & maandag komt echt wel goed.

@Paradijsvogel; hier geen ervaring met ovulatietesten.. kan je er niet mee helpen helaas.

@Roanna: hoe staat het ervoor? Nog niet ongesteld geworden?
@paradijsvogel voor een eventuele volgende ronde kan ik de ovulatietesten van your discounter op bol aanraden.

Oké dit was de eerste en laatste keer dat ik een vroege test heb gedaan.. dat schept meer onduidelijkheid dan dat het antwoorden geeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven