Zwanger worden zomer 2018

22-04-2018 14:01 1721 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Hier ons doorstarttopic! Link naar het oude topic: zwanger/zwanger-worden-start-zomer-2018 ... ges/408390

Hier praten we over zwanger worden vanaf de zomer van 2018. Er is nog ruimte in de tabel. Voel je welkom om aan te sluiten!

Mama's to be:
Naam Leeftijd (v/m) NOD Ronde/Start # kind Bijzonderheden
Tinkeltje34 33/36 24 aug 2 2e
Karin1989 29/39 30 aug 1e ronde, aug 1e kind PCOS, slikt clomid
Slaatjebla 30/32 04 oct 2 1e
Bam_1984 33 29 sept 2 3e Bewust alleenstaand
Happy-leny 28/29 19 okt? 4 1e
B87 31/31 4okt?? 4 1e
Antigoné 32/33 ? 1 2e
Penne1805 24/34 ? 2 1e
Kiml 30/41 ? 3 2e onregelmatige cyclus - gaat beginnen met clomid als menstruatie begint
Pavo07 28/33 ? 3 2e Vroege miskraam ronde 2
Dansenmetperen 25/29 ? September 1e
Tigmo 32/36 ? September 1e

De zwangeren in ons topic: :yes: :cheer2:
:heart: = kloppend hartje
[/tr]
Naam Leeftijd (v/m) Echo Uitgerekend # kind Bijzonderheden
Zonnetje 890 27/31 6 februari 2e bloedverdunners om groeiachterstand tegen te gaan
Snowgirl 32/30 25 februari 4e Tweeling die niet meer leeft
1-Aapje 27/28 1 maart 2e
Such_preggers 37/31 18 februari 2e Eerste prematuur
83Angel 35/39 1 maart 2e 1ste echo :heart:, 4 miskramen gehad
Cookie88 29/30 6 aug Begin Maart 2e
Edsheeran 27/27 1e
Blackrose1986 31/30 1e
Zebrastrepen 34/37 7 sept 21 april 1e Nierziekte
OkkiePetite 30/30 14-5? 1e endometriose
Stephanie05 27/33 eind mei 2019 1e
Slowjuicer 29/25 12 november 2 juni 1e
Fiona2018 31/35 7 juni 2e

Een aantal meeschrijvers zijn uit de tabel gehaald ivm lange tijd niet meeschrijven of niet meer reageren na 1 reactie. Als jullie weer mee willen schrijven zijn jullie altijd welkom.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:34
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
73.21% gewijzigd
2 weken terug voel ik ‘m; m’n eisprong. Het zou de eerste keer zijn dat we het gingen ‘proberen’. Allebei een beetje zenuwachtig de dagen erna. ‘Zou het?’ We gingen er vanuit dat het niet zo zou zijn en dat het nog wel even zou duren.

Dat was 2 weken terug. Vandaag of morgen m’n NOD.
Zie hieronder het resultaat🙏🏼

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=kd6f ... 53tVRZNeEc
Gefeliciteerd okkie!

Gefeliciteerd stephanie!
Gefeliciteerd Stephanie!
Gefeliciteerd stephanie !!
Gefeliciteerd!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Gefeliciteerd zwangeren!!
Gefeliciteerd Stephanie!

Hier nog steeds niet ongesteld geworden. Vrijdagavond wel een hele scherpe steek aan één kant / kramp gehad van maximaal een minuut, zaterdag had ik roze afscheiding en dacht ik ongesteld te worden maar vandaag weer 'normaal'. Durf er niet te veel op te hopen maar voor 't eerst in m'n cyclus na het stoppen met de pil lijkt er toch iets te veranderen / gebeuren. Volgende week zondag ga ik testen (als ik me kan inhouden niet een vroege test te bestellen ;)).
Stephanie gefeliciteerd :cheer2: :cheer2:
Life is a party to be thrown
Gefeliciteerd okkie en stephanie!

Hier ook alweer ongesteld geworden. En ik had er nog zo'n goed gevoel over.
Mijn cyclus is de afgelopen 2 maanden telkens wat langer geworden.
zit nu op 33 dagen waardoor ik dus dacht dat ik 4 dagen over tijd was. Uiteindelijk dus zaterdag ongesteld geworden. Zijn er meer die hier ervaring mee hebben?
Heb nu de lengte van mijn cyclus verander in mijn app. want dan zal de eigsprong dus ook bijna 5 dagen later zijn. en dan hebben we dus in de verkeerde week geklust. Ik heb eigenlijk nog geen zin in ovolutietesten.
Ook is mijn menstruatie deze keer heel heftig. echt veel pijn gehad.
Ahhh wat jammer happy-leny... hoop dat het veranderen vh aantal dagen in de app ervoor zorgt dat je je eisprong goed vindt!

Hier ook iets bizars. Sinds ik weet dat ik zwanger ben, heb ik heel erg last van m’n buik. Echt de hele tijd het gevoel “m’n buik vol te hebben”. M’n knoop van m’n broek drukt ook echt vervelend in m’n buik.... nu al?! Ook heel veel speeksel in m’n mond... Hebben anderen hier ook wel eens last van (gehad)?
Vanmiddag bel ik de verloskundige, best een mijlpaal!

Weten jullie of er een vervolggroep is? Die van uitgerekend in mei zit al vol, terwijl ik daar (denk ik) ook bij hoor.
@happy leny: Balen he, elke keer dat je weer ongesteld wordt. Waarom kijk je op tegen het gebruik van ovulatie testen? Hier deze maand voor de eerste keer gebruikt. En het gaf me wel een gevoel van bevestiging dat mijn eisprong er effectief is wanneer ik hem verwacht.
Gefeliciteerd Stephanie! Wanneer heb je de echo?

Ovulatietesten vind ik ook wel een ding... maar gezien mijn cyclus ineens niet meer regelmatig is denk ik er ook over na. Heb voor mezelf bedacht dat ik na 6 maanden proberen dit ga doen omdat ik anders bang ben er te veel mee bezig te zijn.. nu ronde 4..
anoniem_71050 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 12:29
5.06% gewijzigd
Stephanie dat volle gevoel is heel normaal.

Happy -Leny welke app gebruik je? Die ik gebruikte betekende zelf de gemiddelde cyclus en ovulatiedatum. Mijn cyclus is 35 dagen.
Hoi allemaal,

Ik heb langs niks van me laten horen, sorry daarvoor! Ik moet zeggen dat ik na ronde 3 wat moedeloos werd, zeker omdat ik zag dat anderen hier binnen 1 keer zwanger waren. Dat maakte me deels verdrietig, en deels ergerde het me ook omdat ik mezelf had voorgenomen er niet zoveel mee bezig te zijn.

In ronde 4 ben ik gestart met ovulatietesten. Was wel even zoeken, want mijn ovulatie was volgens de test twee dagen later. Gelukkig hadden mijn vriend en ik de dagen ervoor seks gehad, de dag zelf en twee dagen erna nog eens.

Exact 9 dagen na de ovulatie begon ik last van mijn rechterborst te krijgen. Hij was gevoelig, en het deed echt pijn wanneer mijn vriend mij tegen zich aan drukte. Vervolgens begon ik me ook opgeblazen te voelen, broek zit niet meer zo lekker. Af en toe krampjes die ik niet kon plaatsen en ik voelde me twee dagen erg vermoeid, alsof ik een beetje zweverig was.

Ik heb de hele tijd gedacht 'ach, je verbeeldt het je weer, het zal wel weer niet gelukt zijn'. Tot ik vanavond alleen thuis was en weer steekjes in mijn buik voelde. Misschien tmi, maar ik voelde me ook winderig. Mijn gevoel zei me dat ik een zwangerschaptest moest doen, dus die heb ik gedaan.

http://nl.tinypic.com/r/332tg8w/9

Neurotisch als ik ben heb ik er meteen nog 2 gedaan, omdat ik het eerst niet kon geloven. De streepjes zeiden me weinig, en ik dacht 'ja zal wel'. Het woord 'zwanger' op de digitale test maakt het wel echt. Kan het nog steeds niet geloven, overkomt dit mij echt?
Wow, gefeliciteerd!
Die streepjes zijn anders mega duidelijk ;).
Gefeliciteerd Slowjuicer!!🙏🏼
Gefeliciteerd!! Super duidelijk hoor!!
Gefeliciteerd slowjuicer! Heel duidelijk!
Gefeliciteerd! Mooie streepjes!

Hopelijk zet deze tendens zich voort en is dit voor ons allemaal de laatste ronde ;-)
Gefeliciteerd Slowjuicer! :cheer2:

Mijn (vermoedelijke) nod komt er ook alweer bijna aan, maar vanochtend testte ik witter dan wit. Ik heb wel veel last van steekjes en krampen onderin mijn buik, dus ergens hou ik hoop. Was het maar alvast een week later..
Afgelopen vrijdag dacht ik eindelijk voor 't eerst na 116 dagen na het stoppen met de pil ongesteld te worden. Die dag wat bruin bloedverlies maar 't zette niet door. De dagen erna niets eigenlijk dus gewoon maar weer afgewacht. Vanmorgen met afvegen weer iets roze en vanmiddag een test opgehaald. Net getest en direct twee strepen. M'n hart klopt zo hard, ik gloei helemaal. Wat ben ik ontzettend gelukkig!
Na het stoppen met de pil dus niet ongesteld geworden en ik denk rond 10 september mijn ovulatie (niet getest maar teruggerekend naar wanneer we sex hadden, toevallig de 9e en 11e) en nu dus zwanger!

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=301ebet&s=9
Oooojothaantje mooie streep! Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap!!
Jaaa, gefeliciteerd Jothaantje! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Hier licht bloedverlies bij het afvegen, dus ik denk dat ik vandaag of morgen ronde 3 in ga.
Gefeliciteerd Jothaantje!
Als je ovulatie tussen de 9e en de 11e was zijn we bijna tegelijkertijd uitgerekend! :-)
Gefeliciteerd slowjuicer!! Welke ovulatietesten heb je gebruikt?

Jothaantje, gefeliciteerd!

Ik heb het idee datvmn eisprong wat later is geweest (aan hand van cervixslijm). Over ongeveer een week zou dan mn nod zijn. Als deze rond (4) niet lukt , ga ik denk ik ook ovulatietesten kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven