Zwanger worden zomer 2018

22-04-2018 14:01 1721 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Hier ons doorstarttopic! Link naar het oude topic: zwanger/zwanger-worden-start-zomer-2018 ... ges/408390

Hier praten we over zwanger worden vanaf de zomer van 2018. Er is nog ruimte in de tabel. Voel je welkom om aan te sluiten!

Mama's to be:
Naam Leeftijd (v/m) NOD Ronde/Start # kind Bijzonderheden
Tinkeltje34 33/36 24 aug 2 2e
Karin1989 29/39 30 aug 1e ronde, aug 1e kind PCOS, slikt clomid
Slaatjebla 30/32 04 oct 2 1e
Bam_1984 33 29 sept 2 3e Bewust alleenstaand
Happy-leny 28/29 19 okt? 4 1e
B87 31/31 4okt?? 4 1e
Antigoné 32/33 ? 1 2e
Penne1805 24/34 ? 2 1e
Kiml 30/41 ? 3 2e onregelmatige cyclus - gaat beginnen met clomid als menstruatie begint
Pavo07 28/33 ? 3 2e Vroege miskraam ronde 2
Dansenmetperen 25/29 ? September 1e
Tigmo 32/36 ? September 1e

De zwangeren in ons topic: :yes: :cheer2:
:heart: = kloppend hartje
[/tr]
Naam Leeftijd (v/m) Echo Uitgerekend # kind Bijzonderheden
Zonnetje 890 27/31 6 februari 2e bloedverdunners om groeiachterstand tegen te gaan
Snowgirl 32/30 25 februari 4e Tweeling die niet meer leeft
1-Aapje 27/28 1 maart 2e
Such_preggers 37/31 18 februari 2e Eerste prematuur
83Angel 35/39 1 maart 2e 1ste echo :heart:, 4 miskramen gehad
Cookie88 29/30 6 aug Begin Maart 2e
Edsheeran 27/27 1e
Blackrose1986 31/30 1e
Zebrastrepen 34/37 7 sept 21 april 1e Nierziekte
OkkiePetite 30/30 14-5? 1e endometriose
Stephanie05 27/33 eind mei 2019 1e
Slowjuicer 29/25 12 november 2 juni 1e
Fiona2018 31/35 7 juni 2e

Een aantal meeschrijvers zijn uit de tabel gehaald ivm lange tijd niet meeschrijven of niet meer reageren na 1 reactie. Als jullie weer mee willen schrijven zijn jullie altijd welkom.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:34
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
73.21% gewijzigd
Lang hier niks geschreven.. sorry!

Gefeliciteerd alle zwangeren! Het gaat snel hier..

Hier alweer in ronde 5. Helaas nog niet zwanger dus :"-(.
Fiona, ik duim met je mee! Hopelijk valt alles mee... :hug:

Pavo, ik hoop dat jij de volgende bent die hier een positieve test komt vertellen :hug:

Hier gaat alles goed. Ik heb nauwelijks kwaaltjes, op zere borsten en rommelige buik na. Af en toe gigantische honger, maar ik moet erop letten dat ik wat meer koolhydraten eet (ik at koolhydraat-arm).
22 oktober heb ik mijn eerste echo en tot die tijd vind ik het ook nog moeilijk te geloven dat het echt zo is. Ik ben even gaan minderen met de fora, omdat ik teveel las over miskramen. Dat maakte me onzeker en een beetje down. Vandaar dat ik hier ook minder actief aanwezig ben ;)

Allemaal een fijne zondag!
Ik mag ook door naar ronde 5. Ben hier ook iets minder actief. Is soms wel frustrerend als het veel mensen om je heen wel lukt. Ik weet dat het een jaar kan duren. Maar als mensen om je heen dan roepen. Ach jaa was zomaar klaar. Dan denk ik echt jemig.. je moest eens weten. Dit is niet aan jullie gericht hoor ;).. maar moet het even kwijt. Verder gaan we weer positief door.
Hier zou ik normaal gezien maandag ongesteld moeten worden. Dinsdag vertrekken we op vakantie. Het gevoel is een beetje dubbel momenteel: langs de ene kant hoop ik erop zwanger te zijn, langs de andere kant zou ik nog 1 maandje wachten niet zo erg vinden. Kwestie dat we van al het lekkere eten en drinken volop kunnen genieten 😊 Wetende dat het nog even zal duren eer we weer zo'n reis zullen maken eens we met 4 zijn.
Antigone, dat was bij mij precies hetzelfde! Uiteindelijk was ik best blij dat ik op vakantie ongesteld werd en zorgeloos kon genieten.
Gelukkig ben ik in de vakantie zwanger geworden en zijn we dus (achteraf) met zijn 3tjes terug naar huis gegaan :sun:
Waar gaan jullie naartoe? In ieder geval alvast een hele fijne vakantie gewenst!

Fiona, hoe gaat het met jou?

happy leny: :hug: :hug: :hug:

Wij zijn gisteren bij de verloskundige geweest en we hebben het hartje gezien :heart:
Gefeliciteerd slaatjebla!!
Happy Leny :hug: Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is.

Wat fijn slaatjebla!

Antigone, dat snap ik wel. Ik was net zwanger op vakantie en kon inderdaad heel veel lekkere dingen niet eten.

Hier gaat het goed, ik heb vrijdag de eerste echo. Geen bloedverlies meer gehad en erg misselijk, dus ik ga ervanuit dat het goed zit.
@Fiona en slaatjebla: Leuk om te horen dat alles goed gaat!

Hier net een testje gewaagd, aangezien mijn NOD gisteren was en de maandstonden uitbleven. Negatief. Wat ik deze maand minder erg vind dan de afgelopen maanden.

Dus op naar ronde 4 (denk ik? Ben de tel een beetje kwijt). Maar eerst vakantie!
Jammer Antigone! Maar fijne vakantie, hopelijk geeft dat wat afleiding en vliegt deze maand voorbij.
Goedenavond,

Ik ben Jenna, 30 jaar.
Wij zitten inmiddels in ronde 10, helaas nog geen succes. Gisteren had ik een negatieve ovulatie test (rond17:00 uur) vanochtend positief en nu weer negatief. Heeft iemand enig idee hoe dat kan?

Groetjes x
Zwangerzomer2018 schreef:
25-10-2018 17:07
Goedenavond,

Ik ben Jenna, 30 jaar.
Wij zitten inmiddels in ronde 10, helaas nog geen succes. Gisteren had ik een negatieve ovulatie test (rond17:00 uur) vanochtend positief en nu weer negatief. Heeft iemand enig idee hoe dat kan?

Groetjes x
Hoi Jenna,

Geen idee hoe dit kan, mijn testen schommelen ook altijd zo. Ik ben ook 30, zijn alleen pas net begonnen. Kan het iets te maken hebben met hormonen?

Gr Deborah
Stilte hier danes, geen idee of om iemand dit nog leest, maar hierbij mijn verhaal, schrik niet

zwanger/verlies-zoontje-na-20-weken-zwa ... #p29443906
OkkiePetite schreef:
07-01-2019 14:31
Stilte hier danes, geen idee of om iemand dit nog leest, maar hierbij mijn verhaal, schrik niet

zwanger/verlies-zoontje-na-20-weken-zwa ... #p29443906
Met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen Okkie, wat vreselijk. Heel erg veel sterkte :hug:
Heb net gereageerd in je andere topic, maar wat vreselijk en helaas herkenbaar.
Ow wat verdrietig zeg. :hug:
Wat ontzettend verdrietig.. Heel veel sterkte :hug:.
Helemaal stil van geworden, met tranen jouw verhaal gelezen. Sterkte Okkie :hug:
DAnk jullie wel dames.
Ik heb nog een prive berichtje naar nje gedaan okkie
Heel veel sterkte okkie. Ik heb er geen woorden voor
dank dames,
gereageerd snowgirl :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven