Zwangerschapsjeans

22-10-2018 18:21 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kochten jullie je zwangerschapsbroeken? Ik heb er inmiddels 19(!!) Al gepast maar geen eentje past... Allemaal te groot aan mijn benen, zelfs de kleinste maat. 😑
Dus wanneer het nodig zal zijn, ben ik broekloos. Mijn eigen passen nóg wel.
Maartje2016 schreef:
22-10-2018 19:52
Ik vond bellyfashion in zoetermeer altijd een fijne winkel. Het is een webshop, maar ze hebben bij hun "magazijn" ook gewoon pashokjes, dus ik ging er liever langs om meteen te kunnen passen.

TO, ben je de eerste in je vriendengroep die zwanger is? Omdat je werkelijk ALLE vragen hier op het forum komt stellen?
Ik ben idd de eerste in mijn vrienden kring.
1-Aapje schreef:
22-10-2018 20:09
Waarom zou je zwangerschapsbroeken passen als jouwe nog passen?

Uiteindelijk komen veel mensen op meerdere plekken aan en passen ze wel. En tja anders maar tuinbroeken of niet skinny.
Ik vind mijn huidigen niet fijn. Heb geen low waisted broeken dus echt de hogere modellen. En deze zitten momenteel echt niet lekker meer waardoor ik steeds een knoop open moet doen en tja dan gaat de rits vanzelf mee. Buikje begint nu te komen...
Ik draag ook maat 27 bij 1.75m, ben slank maar heb helemaal geen moeite om zwangerschapsbroeken die mooi aansluiten te vinden. Ben je al bij h&m geweest? Als het je eerste zwangerschap is zal die band wel nog veel te groot zijn en lubberen bij 13 weken.
moon_beam schreef:
23-10-2018 13:05
Ik draag ook maat 27 bij 1.75m, ben slank maar heb helemaal geen moeite om zwangerschapsbroeken die mooi aansluiten te vinden. Ben je al bij h&m geweest? Als het je eerste zwangerschap is zal die band wel nog veel te groot zijn en lubberen bij 13 weken.
H&m besteld, wehkamp meerdere broeken, zalando, merken als noppies en mamalicous. Maar bij de benen zitten ze te los.
Ik ben 1.63 trouwens.
Kan eigenlijk bijna niet geloven dat je niets kan vinden. Hier 1.60 lang en bij de eerste zal ik tegen de 50kg hebben gewogen, maatje 34/36. Echt geen dikke benen en kon toch echt broeken vinden die paste.
Naar een winkel gaan en passen ipv bestellen? Ik vind het ook vreemd. Ik heb vriendinnen die nog een stuk slanker zijn dan jij, jeans maat 24-25 en die vinden ook gewoon non baggy positie broeken ;)
Ik kan het me ook nauwelijks voorstellen, ze zitten dan verder wel goed alleen bij je benen niet? Misschien toch eerst wat meer jurkjes dragen en als je figuur nog wat meer veranderd is eens de stad in om te passen? Ik ben tijdens mijn zwangerschap nm ook wel wat voller om mn benen geworden evenals mn meeste vriendinnen.

Als je echt niks kan vinden iets laten vermaken bij een kleermaker?

Het was niet helemaal on topic maar heb je mn post over loslaten gelezen?
moon_beam schreef:
23-10-2018 14:28
Naar een winkel gaan en passen ipv bestellen? Ik vind het ook vreemd. Ik heb vriendinnen die nog een stuk slanker zijn dan jij, jeans maat 24-25 en die vinden ook gewoon non baggy positie broeken ;)
Ik heb maat 25 en maat 32 gepast maar deze zijn bij mijn billen en heupen te klein. Maat 26 en 34 zitten daar goed maar bij mijn benen te los. Ik heb hele dunne onderbenen waardoor ze vanuit de knie tot enkels veeel te los zijn. Als ik kleiner pak zit het boven weer te strak of kom ik er met mijn kont niet in
Maar wat is te los dan? Flubberen ze om je benen of? Het hoeft toch ook niet super strak erom heen zitten?
snowgirl1 schreef:
23-10-2018 19:56
Maar wat is te los dan? Flubberen ze om je benen of? Het hoeft toch ook niet super strak erom heen zitten?
Met een beetje pech gaat het allemaal vanzelf weer veels te strak zitten :whistle:

Je moet er zeg maar nog wel in kunnen groeien...
Dus ze zitten alleen rond je enkels niet zo strak als je graag zou willen maar verder wel? Is dat echt een probleem? Wellicht kan je het oplossen met hogere laarzen al is mijn ervaring dat je vanaf een wk of 28 het liefst alleen nog op gympen loopt. Maar ook dat blijft natuurlijk super persoonlijk.

Maar goed, volgens mij ben je niet tevreden met mijn reacties aangezien je ze stelselmatig negeert ;-)
Maartje2016 schreef:
23-10-2018 20:00
Met een beetje pech gaat het allemaal vanzelf weer veels te strak zitten :whistle:

En dit idd!
Maartje2016 schreef:
23-10-2018 20:00

Dat is zeker waar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven