Zwangerschapsjeans
maandag 22 oktober 2018 om 18:21
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:38
Ik ben idd de eerste in mijn vrienden kring.Maartje2016 schreef: ↑22-10-2018 19:52Ik vond bellyfashion in zoetermeer altijd een fijne winkel. Het is een webshop, maar ze hebben bij hun "magazijn" ook gewoon pashokjes, dus ik ging er liever langs om meteen te kunnen passen.
TO, ben je de eerste in je vriendengroep die zwanger is? Omdat je werkelijk ALLE vragen hier op het forum komt stellen?
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:39
Ik vind mijn huidigen niet fijn. Heb geen low waisted broeken dus echt de hogere modellen. En deze zitten momenteel echt niet lekker meer waardoor ik steeds een knoop open moet doen en tja dan gaat de rits vanzelf mee. Buikje begint nu te komen...
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:05
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:20
H&m besteld, wehkamp meerdere broeken, zalando, merken als noppies en mamalicous. Maar bij de benen zitten ze te los.
Ik ben 1.63 trouwens.
dinsdag 23 oktober 2018 om 15:26
Ik kan het me ook nauwelijks voorstellen, ze zitten dan verder wel goed alleen bij je benen niet? Misschien toch eerst wat meer jurkjes dragen en als je figuur nog wat meer veranderd is eens de stad in om te passen? Ik ben tijdens mijn zwangerschap nm ook wel wat voller om mn benen geworden evenals mn meeste vriendinnen.
Als je echt niks kan vinden iets laten vermaken bij een kleermaker?
Het was niet helemaal on topic maar heb je mn post over loslaten gelezen?
Als je echt niks kan vinden iets laten vermaken bij een kleermaker?
Het was niet helemaal on topic maar heb je mn post over loslaten gelezen?
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:16
Ik heb maat 25 en maat 32 gepast maar deze zijn bij mijn billen en heupen te klein. Maat 26 en 34 zitten daar goed maar bij mijn benen te los. Ik heb hele dunne onderbenen waardoor ze vanuit de knie tot enkels veeel te los zijn. Als ik kleiner pak zit het boven weer te strak of kom ik er met mijn kont niet in
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:00
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:06
Dus ze zitten alleen rond je enkels niet zo strak als je graag zou willen maar verder wel? Is dat echt een probleem? Wellicht kan je het oplossen met hogere laarzen al is mijn ervaring dat je vanaf een wk of 28 het liefst alleen nog op gympen loopt. Maar ook dat blijft natuurlijk super persoonlijk.
Maar goed, volgens mij ben je niet tevreden met mijn reacties aangezien je ze stelselmatig negeert
Maar goed, volgens mij ben je niet tevreden met mijn reacties aangezien je ze stelselmatig negeert
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:06
En dit idd!Maartje2016 schreef: ↑23-10-2018 20:00Met een beetje pech gaat het allemaal vanzelf weer veels te strak zitten![]()
Je moet er zeg maar nog wel in kunnen groeien...
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:30
Dat is zeker waar!Maartje2016 schreef: ↑23-10-2018 20:00Met een beetje pech gaat het allemaal vanzelf weer veels te strak zitten![]()
Je moet er zeg maar nog wel in kunnen groeien...