Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:serre schreef op 21 juni 2014 @ 23:34:

[...]

Thanks... is ook fijn om te doen. Heb al een week op m'n handen gezeten... Het wordt hoog tijd dat de kant van degene die alleen maar een beroep uitoefent toegelicht gaat worden. Als je het eerste topic naleest zal je lezen dat er meerderen het opnemen voor de mensen in de beroepsgroep waarin jij werkzaam bent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb SUPERRRnieuws. Ik ga zometeen lekker slapen.
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 23:35:

Dames kan het katten eens klaar zijn? Laat elkaar met rust, lees wat je wil lezen, denk er van wat je wil denken en respecteer elkaar. Als iemand echt over de schreef gaat is daar de staf functie voor dacht ik. Dit is gewoon jammer van de sfeer en de nuttige bijdragen die er nu toch echt in overvloed staan.

als iedereen stopt met mensen bij naam te quoten of schoolpleinroddels van I. inbrengt als waarheid of feit
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 23:36:

[...]

Nee, maar moeder die zegt daaronder wel dat het schuld van pa is...Moeder zegt zoveel
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 23:39:

[...]

Ze gaat echt niet hand in eigen boezem steken .Nee zeg dat moest er ook nog eens bij komen.....hand uit de boezem aub
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 23:39:

[...]

Hoe bedoel je? Ik zag het laatst geplaatste bericht van moeder niet meer, over de ziekte van pa en nadat ik dat hier kwam melden.... was hij er weer! dus mijn bericht aangepast.

Zo vaak overkomt mij dat niet hoor...Ik bedoel dat het standaard is dat moeders berichten bewerkt en verwijderd, Ook haar eigen
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:lila01 schreef op 21 juni 2014 @ 23:39:

Ik heb SUPERRRnieuws. Ik ga zometeen lekker slapen. Vjjn voor je meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:waterval70 schreef op 21 juni 2014 @ 23:40:

[...]

Moeder zegt zoveel Moge dat duidelijk zijn
quote:Enn schreef op 21 juni 2014 @ 23:39:

[...]

Het wordt hoog tijd dat de kant van degene die alleen maar een beroep uitoefent toegelicht gaat worden. Als je het eerste topic naleest zal je lezen dat er meerdere het opnemen voor de mensen in de beroepsgroep waarin jij werkzaam bent.Juist. In het eerste topic zal je ook zien dat hier de fossielen annex wannabemoderators al meteen twijfels hadden bij de filmpjes.
Moeder lijkt verdwenen van FB. Het is zaterdagavond, zou ze zijn gaan stappen? Ergens verwacht ik ook wel weer een dramatische wending.
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 23:35:

moet zeggen dat dit dan ook wat vaag over komt......

"een hele goede reden:.

Maar ok ....het is laat misschien begrijp ik het allemaal niet meer zo goed ;)

Er is een kritisch blog geschreven over de affaire, die heeft Irme op haar site gegooid om haar fans op te hitsen. Ik schreef dat de de meute nu afgestuurd werd op xx (naam blogger).

Ik vind eigenlijk niet dat ik de naam van een BLOGGER moet beschermen. Het was gewoon niet zo slim om dat blog onder eigen naam te schrijven, maar ik doe het toch maar (naam weghalen) want blogger heeft vast spijt en niet goed nagedacht over consequenties.
.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 23:40:

[...]

Vjjn voor je meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgen fertel ik meer!

[...]

Vjjn voor je meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:lila01 schreef op 21 juni 2014 @ 23:39:

Ik heb SUPERRRnieuws. Ik ga zometeen lekker slapen. Ik heb ook supernieuws, ik ga nu een flesje rode wijn opentrekken met lekkere kaasjes erbij.
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 23:41:

Moeder lijkt verdwenen van FB. Het is zaterdagavond, zou ze zijn gaan stappen? Ergens verwacht ik ook wel weer een dramatische wending.Stappuh !!
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 23:41:

Moeder lijkt verdwenen van FB. Het is zaterdagavond, zou ze zijn gaan stappen? Ergens verwacht ik ook wel weer een dramatische wending.

Zie mijn post, ondergesneeuwd door de fossielendiscussie

ze heeft nog geen 10 minuten terug nog wat geplaatst.

Wat een eikel vader wel niet is dat hij de documenten verzoek muhp gelekt heeft (vrije interpretatie)
.
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 23:42:

[...]

Stappuh !!Ja.en dramatische wending dat ook fiets nu gejat is en de taxi-chauffeur een mol :-)
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 23:40:

[...]

Ik bedoel dat het standaard is dat moeders berichten bewerkt en verwijderd, Ook haar eigenAha,deze keer was het mijn fout hoor
quote:lila01 schreef op 21 juni 2014 @ 23:42:

[...]

Morgen fertel ik meer!

superrrrrrrrrrrr. je weet tog, me leve is alles voor jou
quote:waterval70 schreef op 21 juni 2014 @ 23:44:

[...]

Ja.en dramatische wending dat ook fiets nu gejat is en de taxi-chauffeur een mol :-)
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 23:44:

[...]

o, is dat onze xxxxx??? die blog?Yup
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:waterval70 schreef op 21 juni 2014 @ 23:44:

[...]

Ja.en dramatische wending dat ook fiets nu gejat is en de taxi-chauffeur een mol :-)*Seems Legit, Aangifte volgt
Geacht bestuur,

Op 16-06-2014 heb ik u een schrijven doen toekomen per e-mail met als onderwerp: “Uithuisplaatsing Hans Oss”.

Kopieën verzond ik aan de kinderombudsman en de fracties van politieke partijen in de tweede kamer.

Ik heb van u echter nog een reactie mogen ontvangen, noch een ontvangstbevestiging.

In de pers lees en hoor ik dat u slechts dreigmails. –brieven, en -telefoontjes heeft ontvangen.

Ik neem aan dat u mijn schrijven niet in die groep categoriseert. U zou me er onrecht mee doen. Van een dreigement is in mijn schrijven geen sprake!

De politiek heeft me zeer ordentelijk ontvangstbevestigingen gestuurd, alsmede goed onderbouwde reacties op mijn schrijven.

Van uw organisatie als eerst betrokkene had ik een ordentelijk antwoord op een ordentelijk schrijven verwacht.

Graag verzoek ik u mij alsnog te beantwoorden op voornoemd schrijven.

Met vriendelijke groet,

[...]

als iedereen stopt met mensen bij naam te quoten of schoolpleinroddels van I. inbrengt als waarheid of feit

Lijkt me heel redelijk en dat is gelukkig ook wat er voor het grootste deel gebeurd gelukkig.

Ik benoemde eerder al dat wat iemand hier zegt net zo min voor waar aangenomen kan worden als wat moeder of wie dan ook roept. Ik ben het met je eens dat het beter is dan ook geen dingen te gaan vertellen, omdat ook hier mensen lezen die zich laten beïnvloeden of uit emotie (te snel?) reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven