Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 23:07:

mensen mensen Dat.
quote:serre schreef op 21 juni 2014 @ 23:14:

[...]

Vroeger inderdaad niet, maar tegenwoordig wel!!! Politie is verplicht zorgmelding te doen bij BJz als zij interventie plegen in huiselijk geweldsituaties en er kinderen bij betrokken zijn.

Maar ook bij bijv. hennepplantages op zolder, of bij heling en drugshandel vanuit de woning.http://www.rijksoverheid. ... weld/hulp-bieden/meldcode
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 23:17:

[...]

En als die dag is aangebroken, moet er afgezegd worden want: geen geld voor benzine!
.
quote:Scamp schreef op zaterdag 21 juni 2014 23:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 23:12</a>:</b>

En huisarts was ook op de hoogte want heeft mijn moeder ook gezien met blauwe plekken. Of was het 20 jaar geleden anders ofzo</div></blockquote>

Misschien is BJZ wel geweest of heeft iemand een gesprek met je moeder gehad, zonder dat de kinderen dit wisten. En dit is al best een tijd gelden natuurlijk. Het is nu anders dan toen.

Kinderen kregen toen ook vaak een flinke mep zonder dat iemand daar van op keek. Ja is ook zo, andere tijden waren dat. Vroeger was het al helemaal anders natuurlijk. Nu is billenkoek al uit den boze en vroeger heel normaal
.
Sven Snijer ik zojuist op jullie site gekeken. Maar zoals ik er uit begrijp heb je een vaste telefoon aansluiting nodig om door jullie geholpen kunnen worden. En deze heb ik niet. Mijn advocaat heeft in mijn opdracht rechtzaak afgespannen tegen bjz met verzoek tot wijzigen van voogdij instelling. Maar ik wil mijn verhaal naar buiten brengen. Ook een begeleider van mijn kind zegt zoek de media op want als bjz niet word tegen gehouden dan houdt hij het niet lang meer vol. En al helemaal niet als ze blijven door gaan met afdwingen van contactherstel. Bjz overweegt zelfs om hem in een gesloten inrichting te plaatsen terwijl zijn begeleiders zeggen dat dat zijn dood word. Ik ben de wanhoop nabij en heb ook al jan storms gemaild. Ik kan het niet net als irme op fb zetten omdat mijn kind ook op fb zit. Aub kunt u mij helpen.
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 23:08:

[...]

De sfeer was hier tot voor heel kort meer dan prima. Duizenden posts lang.Dat dus
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik denk echt dat de viva gelezen word.....is niemand de nieuwe"" foto opgevallen op FB?

De foto in de EFTELING?
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 23:15:

[...]

Eerst zei ze nog ik denk dat hij voorlopig niet terug komt. Dafuq?Was I niet maar een fan
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 23:15:

[...]

nee een fan? waar stond het dan ergens?
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 20:25:

Nu stuurt ze de meute af op marie juli...

Sterkte meid!Wil je aub de naam weghalen??
quote:@pestaartje schreef op 21 juni 2014 @ 23:23:

[...]

? waar stond het dan ergens?FB I
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 23:13:

[...]

Ik ga mee efteling.... kan ik de beloofde kaartjes geven *Ik had nog meer acties, maar willen niet meewerken. Bart smit niet. We fashion niet. Efteling niet.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:budista schreef op zaterdag 21 juni 2014 23:22 Ik denk echt dat de viva gelezen word.....is niemand de nieuwe"" foto opgevallen op FB?

De foto in de EFTELING? Ja ik heb de foto gezien. Wat dan?
.
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 23:22:

Ik denk echt dat de viva gelezen word.....is niemand de nieuwe"" foto opgevallen op FB?

De foto in de EFTELING?

Wat is de link tussen efteling en viva?

En ja, was verder wel bekend, er zijn meerdere mensen geweest die naar onze verwezen als dom volk.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 23:20:

[...]

Dat dusOp I's facebook was de sfeer ook prima, maar dat maakte het niet oké was volgens mij de algehele opinie alhier. En toen er tegengeluid kwam stonden jullie te juichen aan de zijlijn. Maar als er hier tegengas komt, tja dan is het ineens allemaal anders hè?
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 23:24:

[...]

*Ik had nog meer acties, maar willen niet meewerken. Bart smit niet. We fashion niet. Efteling niet.
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 23:23:

[...]

Wil je aub de naam weghalen??wannebemoderator?
En terwijl "DramaQueen Mama" bezig is de complimenten te ontvangen op haar eigen fanpage, vergeet ze de hans pagina te modereren.

Doortje L.

deze pagina noemt hulp aan nederlandse slachtoffers... tot op heden draait het hier maar om één iemand en dat is Irme en dus zelfs niet eens om Hans...het is hier een grote show aan worden...zodra de reacties beetje minderen is er een nieuwe update en hup de pagina draait weer ..... maar hoe ga je nu concreet het algemeen probleem en de gaten in jeugdzorg aanpakken??? met wie werk je samen??? waarom krijgen andere die hier hun verhaal doen geen reactie??? is er iemand achter de schermen mss beizg die hun opvangt en begeleid of bij wie kunnen zij terrecht???

En dan nu effe mijn persoonlijke mening...hiermee krijg je je zoon niet terug!! integendeel dit hele media circus schaad hem mogelijk nog meer daar dat ventje geen krant meer kan openen of niet naar school kan gaan omdat iedereen hem herkent als dat kindje dat uit huis moest,dacht je daar al eens aan???

overigens er wordt hier door vele moord en brand geschreeuwd omdat ie thuis is van school tot einde dit schooljaar,woorden als mishandeling door jeugdzorg vallen dan, heb jij hem zelf ook niet ziek gemeld op school om weer naar elders te trekken met hem??? Zal ik je een goede raad geven nu als je idd wil vechten voor je kind en voor hem stop dan dit media circus zorg dat jij en hij de nodige begeleiding krijgen

want ja ook jij hebt hulp nodig en zeer dringend ik gun het echt dat je kind weer thuiskomt maar op deze manier is dat een onmogelijke zaak geen enkele rechter gaat dit goedkeuren na heel dit circus hier op fb en twitter
I. heeft het bericht over supernieuws achtergelaten, omdat ze schijnbaar vanavond geen tijd meer heeft om te reageren, een zoethoudertje.
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 23:24:

[...]

Wat is de link tussen efteling en viva?

En ja, was verder wel bekend, er zijn meerdere mensen geweest die naar onze verwezen als dom volk.

Gekunselde foto;s waar het hierover is gegaan (geen leuke foto;s bijv. in de speeltuin....wie schreef dat?)

Nee nee de laven laat ik er buiten!!
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 23:26:

[...]

wannebemoderator?Ik denk dat ze een hele goede reden heeft om dit te vragen, vermoed ik zomaar ..
Doortje L. nog even kleine bedenking is er iemand die Irme zelf opvangt? die zegt pleur die foon uit het raam haal die stekker uit die pc,eet,neem je een douche en ga slapen?? fdie zegt kom die deur uit weg even van dit alles wij gaan de rust in de natuur opzoeken?? want voor Hans is deze situatie heel schreinend en ik hoop dat hij van heel deze heisa afgeschermd wordt..... Maar wie beschermd de moeder tegen dit alles?? en vooral tegen zichzelf?? want de vele aanhangers geven haar vleugels nu maar wie vangt haar op bij de uitspraak?? ik heb hier ook voor haar een heel naar voorgevoel over,ik zie een wanhopige,verwarde en verbitterde vrouw die in een heeeeeeel diepe put gaat vallen en vrees dat de bodem veel te hard gaat zijn
Serre, bedankt voor je zeer uitvoerige uitleg. Ik had er eerlijk gezegd geen idee van hoe het in zijn werk ging. Ook fijn om te lezen dat het alleen gebeurd wanneer het echt niet anders kan. Ik vind het ontzettend knap hoe je het doet en petje af voor jou.

De tendens is helaas tegenwoordig "Jeugdzorg deugt niet en zijn er alleen maar uit om kinderen uit huis te halen". Met jou gedetailleerde uitleg ben ik er van overtuigt dat dit beslist niet zo is.

Ik vind het geweldig dat je hier om de hoek komt kijken op dit forum, zo zien we het eens heel helder van "de andere kant".
Weet je he wat er op neer komt is dat ze liever hebben dat lieve hansje naar zen vader willen laten gaan... Maar als dat echt.zo is ga ik een demonstratie houden tege jeugdzorg.. Hans moet.terug naar.zijn lieve moeder Irme van der Heijden...

Mijn vertrouwen in jeugdzorg.politie en die andere zogenaamde hulp ding is helemaal weg.... o_O

waarom moeten ze irme zoin pijn en verdriet doen pfffffffff.

Lieverd heel nederland steunt jou..... Wij helpen jou

Wakker die afkeer voor de hulpverlening lekker aan. Moeder zal met hulpverleners samen moeten werken of ze nou wil of niet. Ze staat daar al afwijzend tegenover en dat opruien maakt het niet beter. Uiteindelijk is H straks "de lachende derde" als de hulpverlening niet van de grond komt omdat moeder niet mee wil werken.
quote:netniet schreef op 21 juni 2014 @ 23:28:

Ik vind het geweldig dat je hier om de hoek komt kijken op dit forum, zo zien we het eens heel helder van "de andere kant".Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven