Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 23:46:

[...]

YupBegint de naam met een J?
"k heb van u echter nog een reactie mogen ontvangen, noch een ontvangstbevestiging"

Toch leuk dat er nog een reactie gekomen is
quote:lila01 schreef op zaterdag 21 juni 2014 23:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 23:40</a>:</b>

[...]

Vjjn voor je meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!</div></blockquote>

Morgen fertel ik meer!

Kan niet wachten
.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 23:48:

Geacht bestuur,

Op 16-06-2014 heb ik u een schrijven doen toekomen per e-mail met als onderwerp: “Uithuisplaatsing Hans Oss”.

Kopieën verzond ik aan de kinderombudsman en de fracties van politieke partijen in de tweede kamer.

Ik heb van u echter nog een reactie mogen ontvangen, noch een ontvangstbevestiging.

In de pers lees en hoor ik dat u slechts dreigmails. –brieven, en -telefoontjes heeft ontvangen.

Ik neem aan dat u mijn schrijven niet in die groep categoriseert. U zou me er onrecht mee doen. Van een dreigement is in mijn schrijven geen sprake!

De politiek heeft me zeer ordentelijk ontvangstbevestigingen gestuurd, alsmede goed onderbouwde reacties op mijn schrijven.

Van uw organisatie als eerst betrokkene had ik een ordentelijk antwoord op een ordentelijk schrijven verwacht.

Graag verzoek ik u mij alsnog te beantwoorden op voornoemd schrijven.

Met vriendelijke groet,

Van wie is dit tekstgedrocht en wel bestuur wordt daar aangescheten, eh schreven?
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 21 juni 2014 23:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="impala in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">impala schreef op 21 juni 2014 @ 23:42</a>:</b>

[...]

Er is een kritisch blog geschreven over de affaire, die heeft Irme op haar site gegooid om haar fans op te hitsen. Ik schreef dat de de meute nu afgestuurd werd op xx (naam blogger).

Ik vind eigenlijk niet dat ik de naam van een BLOGGER moet beschermen, het was niet zo slim om dat onder eigen naam te doen, maar ik doe het toch maar want blogger heeft vast spijt en niet goed nagedacht over consequenties.</div></blockquote>o, is dat onze xxxxx??? die blog?

Ja maar ook bekend van hier, daarom . Je wil de meute irme fans niet op je dak krijgen.

Althans ik zou daar ook geen trek in hebben
.
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 23:49:

[...]

Lijkt me heel redelijk en dat is gelukkig ook wat er voor het grootste deel gebeurd gelukkig.

Ik benoemde eerder al dat wat iemand hier zegt net zo min voor waar aangenomen kan worden als wat moeder of wie dan ook roept. Ik ben het met je eens dat het beter is dan ook geen dingen te gaan vertellen, omdat ook hier mensen lezen die zich laten beïnvloeden of uit emotie (te snel?) reageren.we zijn het eens mevrouw kaktus (vrouw van?)
Ik krijg ineens vriendschaps verzoeken.. Hmm fans van irme?
.
.
..
.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 23:50:

[...]

Van wie is dit tekstgedrocht en wel bestuur wordt daar aangescheten, eh schreven?volgens mij richting BJZ maar ik denk dat die wel iets anders te doen hebben dan jan en alleman beantwoorden inzake een zaak die hen in den beginne inhoudelijke niets aan gaat!
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 23:52:

Ik krijg ineens vriendschaps verzoeken.. Hmm fans van irme?Of mannen die jou wel een keertje naar de Efteling willen nemen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik haal het wel even wel Impala
quote:Enn schreef op 21 juni 2014 @ 23:54:

[...]

Of mannen die jou wel een keertje naar de Efteling willen nemen.
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 23:53:

[...]

volgens mij richting BJZ maar ik denk dat die wel iets anders te doen hebben dan jan en alleman beantwoorden inzake een zaak die hen in den beginne inhoudelijke niets aan gaat!van moeder?
Oh is oud die vriendschaps verzoeken. Paar dagen geleden op mijn andere account. Gezellie
.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 23:48:

Geacht bestuur,

Op 16-06-2014 heb ik u een schrijven doen toekomen per e-mail met als onderwerp: “Uithuisplaatsing Hans Oss”.

Kopieën verzond ik aan de kinderombudsman en de fracties van politieke partijen in de tweede kamer.

Ik heb van u echter nog een reactie mogen ontvangen, noch een ontvangstbevestiging.

In de pers lees en hoor ik dat u slechts dreigmails. –brieven, en -telefoontjes heeft ontvangen.

Ik neem aan dat u mijn schrijven niet in die groep categoriseert. U zou me er onrecht mee doen. Van een dreigement is in mijn schrijven geen sprake!

De politiek heeft me zeer ordentelijk ontvangstbevestigingen gestuurd, alsmede goed onderbouwde reacties op mijn schrijven.

Van uw organisatie als eerst betrokkene had ik een ordentelijk antwoord op een ordentelijk schrijven verwacht.

Met vriendelijke groet,

Schrijft Irme dit of een follower?

Die Snijer soms?
quote:Scamp schreef op 21 juni 2014 @ 23:49:

[...]

Begint de naam met een xxx ?Doe dat nou niet.
.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 23:55:

[...]

van moeder?wederom iemand anders > fan?
quote:Scamp schreef op 21 juni 2014 @ 23:49:

[...]

Begint de naam met een J?ja
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:yasmijn schreef op zaterdag 21 juni 2014 23:48 <i>Geacht bestuur,

Met vriendelijke groet,

</i> Waar is dit van?
.
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 23:56:

Oh is oud die vriendschaps verzoeken. Paar dagen geleden op mijn andere account. GezelliePfff dat zal een opluchting zijn
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 23:57:

[...]

Waar is dit van?Feestboek.
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 23:57:

[...]

Waar is dit van?*onder efteling foto
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
[Oh my, ze verteld niet eens dat ze die documenten zelf heeft opgestuurd (ga ik van uit dan, aangezien ze zelf heeft verkondigd het hele dossier naar MV gestuurd te hebben), maar het is de schuld van vader[/quote]

Ja, dat viel me ook al op. Ze is gewoon zo gluiperig dat ze het nu wilt gaan omdraaien. Alsof vader de documenten heeft gestuurd naar Martin V.! Maarrrr, het duurt niet lang voordat ze word ontmaskerd.... de fans worden wakker...

quote:Enn schreef op 21 juni 2014 @ 23:54:

[...]

Of mannen die jou wel een keertje naar de Efteling willen nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven