Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 14:02:

[...]

het handigst is als iedereen even door zijn eigen posts gaat. Mensen weten zelf wel of ze veel hebben gekopieerd of niet.

Ik heb geen naam genoemd, dat is wel iets waar ik op let

Ben veuls te bang voor dorpelingen met toortsen en hooivorken.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 14:03:

[...]

Ja maar dat is moeders verantwoordelijkheid, daar hoeven wij hier toch niet aan mee te doen?Amen.
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 14:03:

Met kopiëren is niet zoveel mis toch, als er maar geen naam genoemd staat??Nee, maar dat wordt steeds "vergeten"
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 14:04:

[...]

Er is al meerdere keren (door mij oa) geopperd de topics te verwijderen als de zaak voorbij is. Voor nu is dit actueel en staat internet er bol van en op veel plekken stukken minder netjes dan hier. Maar dat dit ooit helemaal zal verdwijnen van het internet is een illusie. Helaas voor het kind.Eens hoor.
quote:janniebuist schreef op 21 juni 2014 @ 13:14:

Café ***** facebook was van een 5 naar een 3 gezakt , maar is nu door een paar positieve recensies toch al weer naar 3.6 gegaan. super!! allemaal ff een stem geven met 5 sterren he.

Waarom zou ik?

Ik ken de vader niet en dat café al helemaal niet.

Volgens mij is de rol van vader nog steeds volstrekt onduidelijk, dus ik ga niets/niemand steunen of pogen tegen te werken waar ik te weinig vanaf weet.
quote:netniet schreef op 21 juni 2014 @ 14:03:

[...]

Zeker, maar "wij als vivaforummers" kunnen hierin daarom toch nog wel onze verantwoordelijkheid nemen vind ik. Ik vind alles wat in de media komt heel schadelijk voor het kind, en dat de moeder dat zelf is begonnen en er keer op keer weer een flinke schep bovenop doet vind ik op zich al erg genoeg.Ja en ook daarvan vraag ik mij de laatste dagen af in hoeverre moeder toerekeningsvatbaar is
Alle reacties Link kopieren
quote:re.set schreef op 21 juni 2014 @ 14:06:

[...]

Waarom zou ik?

Volgens mij is de rol van vader nog steeds volstrekt onduidelijk, dus ik ga niets/niemand steunen of pogen tegen te werken waar ik te weinig vanaf weet.Ja quote hem nog even
.
Oh ik zei ook al , wanneer dit voorbij is misschien de topics laten verwijderen ivm hansje. Lijkt mij beter
.
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 14:02:

[...]

Dat vind ik wel een slecht idee. Dit topic is een document geworden met sociologische waarde, omdat de hele ontwikkeling van de hypes en de hoaxes er te volgen is.Daar heb je aan de ene kant gelijk in aan de andere kant, wie gaat er straks nog al die duizenden berichten doorlezen?
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 13:51:

Misschien zit ze in een psychose .. Of bijna want ze kraamt steeds meer onzin uit en het enge vind ik, volgens mij gelooft ze alles wat ze neerzetDaar lijkt het inderdaad wel op. Maar je kunt iemand niet zomaar gedwongen opnemen. http://www.btsg.nl/infobulletin/bopz-info-algemeen.html
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
Het kan best dat op andere fora ook mensen bij naam genoemd worden, maar daar hoeven we hier niet aan mee te doen toch? Laten we vooral laten zien dat er ook nog mensen zijn die wel tot reflectie en beschaving in staat zijn.
quote:re.set schreef op 21 juni 2014 @ 14:06:

[...]

Waarom zou ik?

Volgens mij is de rol van vader nog steeds volstrekt onduidelijk, dus ik ga niets/niemand steunen of pogen tegen te werken waar ik te weinig vanaf weet.Deze post inderdaad. Dat kan gewoon echt niet. Jannie Buist heeft speciaal voor deze kwestie een account gemaakt. Wat is zijn of haar belang met deze oproep? Beter haal je de naam even uit de quote
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 14:03:

Met kopiëren is niet zoveel mis toch, als er maar geen naam genoemd staat??

Wat mij betreft stopt dat ook niet, Alleen laten we namen achterwege wil wel opmerken dat namen noemen incidenten zijn,

Over het algemeen word er - vind ik- redelijk respectvol mee omgegaan, Maar nu en dan lig je toch ook in de knoop, Sory maar het is net de TV kantine ,

Maar een interessant Item om te bestuderen. dat is het voor mij. En ik verlies niet uit het oog dat het tevens triest is voor het kind,

Maar de ouders doen dit zichzelf aan...iets van branden , Blaren zitten
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 14:02:

[...]

Dat vind ik wel een slecht idee. Dit topic is een document geworden met sociologische waarde, omdat de hele ontwikkeling van de hypes en de hoaxes er te volgen is.welnee. De "sociologische waarde" voor wie? een student sociologie (alsof iemand nog sociologie studeert) en weegt dat zwaarder dan het belang van een kind, of anderen individuen?
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 14:07:

[...]

Deze post inderdaad. Dat kan gewoon echt niet. Jxxxxx Bxxxx heeft speciaal voor deze kwestie een account gemaakt. Wat is zijn of haar belang met deze oproep? Beter haal je de naam even uit de quote

*Naam

*Hooivork
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Daar valt over te discussieren dat een kind geen bezit is van ouders. Ik heb mijn/onze kinderen toch echt samen gemaakt met mijn man. De kinderen zijn van ons en niet van de buren. Dus wel degelijk mijn/ons bezit. Wij proberen ze zo goed mogelijk te voeden en op te voeden. In de verwachting dat het zelfstandig volwassen personen worden waar de basis voor de juiste waarden en normen gelegd zijn en ze hun eigen leven op eigen benen kunnen leiden.

Onze katten zijn toch ook ONS bezit en niet die van de overburen.
quote:Firene schreef op 21 juni 2014 @ 14:07:

Het kan best dat op andere fora ook mensen bij naam genoemd worden, maar daar hoeven we hier niet aan mee te doen toch? Laten we vooral laten zien dat er ook nog mensen zijn die wel tot reflectie en beschaving in staat zijn.Hear Hear
quote:heideroosje5 schreef op 21 juni 2014 @ 10:41:

[quote]semiramis schreef op 21 juni 2014 @ 10:37:

[...]

En wie zegt dat vader niet een enorme lamlul is die Irme en Hans mishandeld heeft? Een oplichter, een vrouwenhater, noem maar op?

Als je bronnen hebt die jouw vermeende sympathie voor de vader van Hans ondersteunen, zou ik daar graag kennis van nemen.[/quote]

Hij heeft tot nog toe meer klasse laten zien door zich op de vlakte te houden in het belang van zijn zoon, alles wat jij opnoemt komt van Irme af....er is niemand die dit staaft.....maar geloof wat je wil geloven....ze bevestigd alleen maar mijn ideeen over haarzelf door als een idioot te keer te gaan op haar facebook.....Precies!!
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 14:06:

[...]

Ja quote hem nog even

Realiseerde mij dat het er nog in stond idd, is al aangepast.

Dus rustig aan maar.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 14:09:

[...]

*Naam

*HooivorkMevrouw of meneer Buis, is de viva nick
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 14:10:

[...]

Hear HearAnd hear.
Nja ik sta zelf wel meer achter vader en nee ik ken die man niet maar ik ken irme ook niet. Van irme heb ik nu een bepaalde indruk door haar fb en haar geblaat en ja dat is niet mis, voor mij dan. Ik heb toch een bepaald beeld van moeder nu en dat is geen mooi beeld

Ik reageer verder niet op fb en lees hier ook niet alles want dat is niet bij te houden maar ik ben erg benieuwd naar de uitspraak.
.
quote:troostjeniet schreef op 21 juni 2014 @ 14:09:

Daar valt over te discussieren dat een kind geen bezit is van ouders. Ik heb mijn/onze kinderen toch echt samen gemaakt met mijn man. De kinderen zijn van ons en niet van de buren. Dus wel degelijk mijn/ons bezit. Wij proberen ze zo goed mogelijk te voeden en op te voeden. In de verwachting dat het zelfstandig volwassen personen worden waar de basis voor de juiste waarden en normen gelegd zijn en ze hun eigen lenen op eigen benen kunnen leiden.

Onze katten zijn toch ook ONS bezit en niet die van de overburen.Vergelijk je nu je kind met het houden van een huisdier?
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 14:12:

[...]

Mevrouw of meneer Buis, is de viva nick
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 14:12:

[...]

Mevrouw of meneer *****, is de viva nick

Ook echte naam. Zag ik op FB, daar post ze mee.

Dus haal het maar weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven