Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 21 juni 2014 @ 14:00:

[...]

Bij een OTS houden ze je niet gewoon in de gaten: het doel is dat er gewerkt gaat worden aan verbetering binnen de gezinssituatie zodat de OTS er zsm weer af kan. En een TBS is dwangverpleging. Iets heel anders dus.Ja precies. Dat bedoelde ik ook te zeggen met OTS, verpleging is een groot woord voor TBS. Je moet gewoon ten alle tijde beschikbaar zijn, dat ze je kunnen oppakken en verhoren. Daar kan wel aan gekoppeld zitten dat je jezelf moet melden bij de psycholoog of dergelijke. Maar bij TBS kunnen ze je zonder reden tot aanhouding van de straat plukken of thuis op komen halen. ( mits je natuurlijk al thuis bent maar nog TBS hebt)
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 14:12:

Nja ik sta zelf wel meer achter vader en nee ik ken die man niet maar ik ken irme ook niet. Van irme heb ik nu een bepaalde indruk door haar fb en haar geblaat en ja dat is niet mis, voor mij dan. Ik heb toch een bepaald beeld van moeder nu en dat is geen mooi beeld

Ik reageer verder niet op fb en lees hier ook niet alles want dat is niet bij te houden maar ik ben erg benieuwd naar de uitspraak.

Logisch, Maar we weten nooit wat iemand achter de schermen doet natuurlijk, Dat moeder fout bezig is maakt van hem per definitie niet een goed persoon of vader.

Maar ben ook geneigd te denken als jij hoor zeker.

Oorzaak/gevolg en menselijk
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Schijnt dat vader denkt dat I. webcamsex doet omdat wanneer I haar naam intikt op google. Er blijkbaar een naamgenoot in Amerika te zijn die dit doet.

Stel dat vader haar echt in een kwaad daglicht zet steeds, dan wil ze koste wat kost haar zoon beschermen.

En door hem zo te beschermen is ze hem alsnog kwijt geraakt.

Maar goed is gedachtenspinsel..

Heeft ze H al weer gesproken aan de telefoon ?
quote:fryskhynder schreef op zaterdag 21 juni 2014 14:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 14:12</a>:</b>

Nja ik sta zelf wel meer achter vader en nee ik ken die man niet maar ik ken irme ook niet. Van irme heb ik nu een bepaalde indruk door haar fb en haar geblaat en ja dat is niet mis, voor mij dan. Ik heb toch een bepaald beeld van moeder nu en dat is geen mooi beeld

Ik reageer verder niet op fb en lees hier ook niet alles want dat is niet bij te houden maar ik ben erg benieuwd naar de uitspraak.</div></blockquote>

Logisch, Maar we weten nooit wat iemand achter de schermen doet natuurlijk, Dat moeder fout bezig is maakt van hem per definitie niet een goed persoon of vader.

Maar ben ook geneigd te denken als jij hoor zeker.

Oorzaak/gevolg en menselijk Klopt , wat er gebeurd achter de schermen weet ik niet maar het siert pa dat hij het niet openbaar uitvecht en alleen daarom heb ik al meer respect voor hem want hij denkt wel aan hansje, in tegenstelling tot ma
.
quote:@pestaartje schreef op 21 juni 2014 @ 14:15:

[...]

Ja precies. Dat bedoelde ik ook te zeggen met OTS, verpleging is een groot woord voor TBS. Je moet gewoon ten alle tijde beschikbaar zijn, dat ze je kunnen oppakken en verhoren. Daar kan wel aan gekoppeld zitten dat je jezelf moet melden bij de psycholoog of dergelijke. Maar bij TBS kunnen ze je zonder reden tot aanhouding van de straat plukken of thuis op komen halen.Een TBS-er zit gesloten, die is niet thuis naar mijn weten. Sowieso niet vergelijkbaar, TBS is namelijk een opgelegde straf, gekoppeld aan een delict. OTS ligt daar mijlenver vandaan.
quote:troostjeniet schreef op zaterdag 21 juni 2014 14:17 Schijnt dat vader denkt dat I. webcamsex doet omdat wanneer I haar naam intikt op google. Er blijkbaar een naamgenoot in Amerika te zijn die dit doet.

Stel dat vader haar echt in een kwaad daglicht zet steeds, dan wil ze koste wat kost haar zoon beschermen.

Heeft ze H al weer gesproken aan de telefoon ? Geen idee of ze hem nog gesproken heeft eigenlijk
.
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 14:18:

[...]

Geen idee of ze hem nog gesproken heeft eigenlijkDenk het niet. Anders had ze dat wel de wereld in geschreeuwd.
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 14:12:

[...]

Vergelijk je nu je kind met het houden van een huisdier?

soms wel, want de hond luistert vaak beter dan mijn kind wanneer ik het roep om te komen.

Ik bedoelde aan te geven dat een kind wat gemaakt/geadopteerd is door beide ouders, beide hun *bezit* is. Het is niet van de buren zo bedoel ik dat. Net als dat de katten en hond die we kochten ook ons bezit is en niet die van de buren.
quote:yasmijn schreef op zaterdag 21 juni 2014 14:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 14:18</a>:</b>

[...]

Geen idee of ze hem nog gesproken heeft eigenlijk</div></blockquote>Denk het niet. Anders had ze dat wel de wereld in geschreeuwd. Dat is waar ik denk dat ze hem niet te spreken krijgt voordat er een uitspraak is. Dan gaan ze misschien bekijken hoe en wat het beste is voor hansje
.
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 14:17:

[...]

Een TBS-er zit gesloten, die is niet thuis naar mijn weten. Sowieso niet vergelijkbaar, TBS is namelijk een opgelegde straf, gekoppeld aan een delict. OTS ligt daar mijlenver vandaan.Laatste fase TBS mag je naar huis, maar heb je meldplicht. maar goed, is heel wat anders ja, beetje off -topic.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
Als iedereen nu gewoon zijn best doet op dingen als namen te letten en we elkaar op een volwassen en respectvolle manier kunnen wijzen op een vergissing moet het toch mogelijk zijn een discussie over een actueel onderwerp te voeren?

Het is ook zo jammer dat de discussie over de discussie steeds terug komt. Het staat op internet dat is nu eenmaal zo. Of de moeder nu in de war is en het in haar normale doen misschien niet zou willen, het is gebeurd. Het zal nooit verdwijnen wat wij hier op viva ook wel of niet doen dus een discussie hier over lijkt me niet ongepast of van invloed op het verloop/ de uitkomst.

quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 13:20:

Firene, 4 minuten geleden

Ik vind die schare volgers van haar eigenlijk veel erger dan zij zelf

Ik ook. Ik had geen idee dat die groep zo groot was in Nederland. It scares me.Die groep aanhangers is inderdaad heel eng!!!!! Juist en vooral in hoe ze reageren!!!! Ze lijken wel gehersenspoeld!!!!
Even on topic, het is rustig op FB?
Lieve mensen halloooo

Een persoonlijk dieptepunt is vandaag bereikt..Iemand in mijn kring op FB heeft de video van H op haar site gezet

Ik had gehoopt dat [me] dit bespaard bleef omdat mijn kring nogal dun gezaaid is. [bewust]

Het ergste is dat er in deze kring dus ook mensen zijn die met JZ in aanraking zijn gekomen. Niet voor niks overigens.

Damn
En er is ook nog een verschil tussen TBS en TBS met bevel tot verpleging. Niet iedere opgelegde TBS gaat gepaard met dwangverpleging
quote:Tepelsteeltje schreef op 21 juni 2014 @ 14:23:

Lieve mensen halloooo

Een persoonlijk dieptepunt is vandaag bereikt..Iemand in mijn kring op FB heeft de video van H op haar site gezet

Ik had gehoopt dat [me] dit bespaard bleef omdat mijn kring nogal dun gezaaid is. [bewust]

Het ergste is dat er in deze kring dus ook mensen zijn die met JZ in aanraking zijn gekomen. Niet voor niks overigens.

Damnn.Ow jee.
En nu zal ik niet meer off topic gaan
quote:troostjeniet schreef op 21 juni 2014 @ 14:17:

Schijnt dat vader denkt dat I. webcamsex doet omdat wanneer I haar naam intikt op google. Er blijkbaar een naamgenoot in Amerika te zijn die dit doet.

Heeft ze H al weer gesproken aan de telefoon ?

Het heeft er alle schijn van dat dat los staat van de melding van vader.

Deze heeft niet gesproken over die webcam , dat doet FB en aanhang, Want het toeval wil.

Vader heeft moeder beschuldigt van prostitutie.

dat webcam adres kan een wraakactie zijn van elk willekeurig persoon, Moeder heeft meer vijanden dan alleen vader.

En elk nadenkt mens weet dat een temeier nooit werkt onder eigen naam.En kan je in elk profiel Land Plaats invullen, Ik kan nu wel in Verweggistan zitten.

Om in jargon te blijven dat is BOEL Sjit dat webcam adres
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
En dan die foto's van Hans. Kind ziet er miserable uit.
quote:repelsteeltje1001 schreef op 21 juni 2014 @ 14:23:

[...]

Die groep aanhangers is inderdaad heel eng!!!!! Juist en vooral in hoe ze reageren!!!! Ze lijken wel gehersenspoeld!!!!Uitroeptekens kan ook als te veel opgemerkt worden.
quote:matroesjka_ schreef op 21 juni 2014 @ 14:25:

En dan die foto's van Hans. Kind ziet er miserable uit.

Vind ik ook. Iedereen roept dat hij zo gelukkig lijkt en kijkt.

Ik zie iets anders..
quote:@pestaartje schreef op 21 juni 2014 @ 14:15:

[...]

Ja precies. Dat bedoelde ik ook te zeggen met OTS, verpleging is een groot woord voor TBS. Je moet gewoon ten alle tijde beschikbaar zijn, dat ze je kunnen oppakken en verhoren. Daar kan wel aan gekoppeld zitten dat je jezelf moet melden bij de psycholoog of dergelijke. Maar bij TBS kunnen ze je zonder reden tot aanhouding van de straat plukken of thuis op komen halen. ( mits je natuurlijk al thuis bent maar nog TBS hebt)

Ik denk dat je een IBS (in bewaring stelling) bedoelt. D.m.v. een IBS kan iemand waarvan een reële dreiging uitgaat dat deze een fysiek gevaar vormt voor zichzelf of anderen gedwongen worden opgenomen in een noodsituatie. De indicatie voor een IBS wordt afgegeven door de crisisdienst (die bepaalt of er van het bovenstaande sprake is) en ondertekent door de burgemeester.

Moeders mag dan wel flink door aan het draaien zijn, zolang ze nog tikkend achter haar pc zit vormt ze geen gevaar voor haar omgeving. Fysiek gezien uiteraard...
quote:Tepelsteeltje schreef op 21 juni 2014 @ 14:23:

Lieve mensen halloooo

Damn

Ik heb nog niemand die dat doet, Wel heb ik van de week mijn Fb gefilterd, Enkele mensen zijn dan bij mij ook verwijderd.

Ja dan heb je een probleem lijkt mij.
Oh! Er zijn een hoop statusupdates van moeders verdwenen!
quote:Tepelsteeltje schreef op 21 juni 2014 @ 14:27:

[...]

Vind ik ook. Iedereen roept dat hij zo gelukkig lijkt en kijkt.

Ik zie iets anders..Ik ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven