Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ze dan instort of dat ze weer een nieuwe prikkel heeft om op het podium te klimmen na donderdag.

Is het niet dat we misschien ook verklaringen proberen te zoeken voor dit gedrag omdat het zo vreselijk verbazingwekkend is , dat we niet kunnen geloven dat iemand zo doet.

Misschien is ze gewoon echt niet leuk en grijpt ze alles aan om in het middelpunt van belangstelling te staan.

Gaat het ergens nog wel over haar kind? Ik lees vooral hoe erg het voor haar is.

En wat mij overigens ook al eerder opviel. Mensen deelden ook hun eigen verhaal, hun verdriet. Ze toont geen enkele medeleven voor anderen.

Zelfs de HANS pagina die bedoeld zou zijn voor lotgenoten gaat alleen over haar. Ook daar plempt ze het vol met haar leven.

Ze etaleert de liefde voor haar kind zo extreem alsof het perfectie is, de mooiste en grootste liefde, de beste moeder, het mooiste kind.

Maar welke betrokken ouder die het beste voor heeft met haar kind, pleurt haar 6 jarige zoon in zijn kwetsbaarste tijd het publiek in!!

Alles en iedereen kan met zijn info en foto's aan de haal gaan.

Om de strijd voor je kind te voeren hoef je niet allerlei foto's van je kind op het net te gooien die er niets mee te maken hebben, noch foto's van jezelf onder de aandacht brengen waar je in leren corset mannen moet aantrekken , die geen ruk om de hele kwestie geven maar er een neukertje in zien.

Echt mijn hersenen slaan op tilt om dit te beredeneren, dit is echt niet meer te bevatten.
Echt mijn hersenen slaan op tilt..

netniet heeft je nog gewaarschuwd

ik ben ondertussen even overgeschakeld naar de rel rond kendra en hank. ben een tikkie irme-moe.
.
quote:impala schreef op 24 juni 2014 @ 00:33:

Echt mijn hersenen slaan op tilt..

netniet heeft je nog gewaarschuwd
En dit dan..

(weggehaald)
"Voor jou Hans <3" schreef ze erboven. Of zou het weer eens over geld gaan.
Oh is er weer een ander rel?

Mijn god, mijn leven lijkt ineens zo normaal.

Ik ben ook niet elk uur bezig met deze vrouw, heb gelukkig ook meer dan genoeg eigen leven aan mijn hoofd.

Ik dacht ook wel dat alles al gezegd was wat ik had te zeggen voorlopig .

Maar als ik weer even om het hoekje kijk dan ben ik wederom.. Verbaasd.
quote:consuelabananahammok schreef op 24 juni 2014 @ 00:01:

Wat mensen er ook allemaal schrijven, ik vind het echt niet normaal. Een hoop zijn gewoon blind ofzo..

Vinden alles van haar geweldig en prachtig en sterk en op alles wat ze doet zal haar kind zoo trots zijn.Al plaatst ze een foto van zichzelf terwijl ze in haar neus pulkt, dan nog vinden ze het geweldig.

Allejezus zeg, ik weet niet of ik er om moet janken of om moet lachen.Ik zei eerder al dat ik er met afgrijzen naar kijk en dat is niet overdreven. Want morgen ga ik weer naar mijn werk en daar zie ik de hele dag mensen die al een lange geschiedenis hebben van hulpverlening en instanties. Nu zitten ze weer in een traject wat een bepaald gedwongen karakter heeft, ze krijgen een vaste hulpverlener en als die hulpverlener er niet uit komt komen ze bij mij. Bij hen spelen zware psychische problemen die hulpverlening moeilijk maken en de enorme bezuinigingen in de GGZ dragen niet bij. Er zijn dan vaak al zoveel plannen en afspraken gemaakt maar de situatie is nog steeds/weer zorgelijk. Mensen hebben dan vaak het vertrouwen in de hulpverlening verloren, en zijn boos en gefrustreerd omdat niets werkt en ze het vaak heus willen maar niet kunnen. Veel mensen zijn ook bang voor dwangmaatregelen door de drama verhalen zoals we die op FB zien die ze horen van andere. Het kost zoveel tijd om het vertrouwen te winnen van deze mensen en dat lukt gelukkig ook vaak wel, soms slaat dat zelfs door en klampen mensen zich aan mij vast omdat mensen nu eenmaal een houvast nodig hebben in het leven. Dat is natuurlijk niet wenselijk. Maar als ik dit zie en welk beeld er ontstaat dan weet ik dat het bij veel toch al kwetsbare mensen de angst en afkeer voor hulpverleners en instanties vergroot en die is vaak al zo groot. Dat vind ik echt erg omdat het schadelijk is en veel van die mensen hebben ook kinderen die lijden onder de situatie van hun ouders en zelf problemen ontwikkelen, het ging toch om schade aan kinderen?
quote:re.set schreef op 24 juni 2014 @ 00:42:

"Voor jou Hans <3" schreef ze erboven. Of zou het weer eens over geld gaan.Ja ik begrijp daar ook niets van, wat een vaag gedoe.
Ik had W.K idd binnen 1 min gevonden. Ouwe rukkert.
quote:re.set schreef op 24 juni 2014 @ 00:41:

En dit dan..

https://www.facebook.com/ ... 0962193186&type=1&theaterWie is dat dan= (Mmm, vraagteken kapot.)
quote:consuelabananahammok schreef op 24 juni 2014 @ 00:28:

En wat mij overigens ook al eerder opviel. Mensen deelden ook hun eigen verhaal, hun verdriet. Ze toont geen enkele medeleven voor anderen.

Zelfs de HANS pagina die bedoeld zou zijn voor lotgenoten gaat alleen over haar. Ook daar plempt ze het vol met haar leven.

.

Dat valt heel erg op ja.

En wat je verder schrijft klopt ook als een bus wat mij betreft.

Ik denk dat het menselijk is om iets te begrijpen, en in dit verhaal wordt dat ons nogal lastig gemaakt. Maar sommige dingen kun je m.i. maar beter niet helemaal begrijpen.
quote:mwcactus schreef op 24 juni 2014 @ 00:43:

[...]

Ik zei eerder al dat ik er met afgrijzen naar kijk en dat is niet overdreven. Want morgen ga ik weer naar mijn werk en daar zie ik de hele dag mensen die al een lange geschiedenis hebben van hulpverlening en instanties. Nu zitten ze weer in een traject wat een bepaald gedwongen karakter heeft, ze krijgen een vaste hulpverlener en als die hulpverlener er niet uit komt komen ze bij mij. Bij hen spelen zware psychische problemen die hulpverlening moeilijk maken en de enorme bezuinigingen in de GGZ dragen niet bij. Er zijn dan vaak al zoveel plannen en afspraken gemaakt maar de situatie is nog steeds/weer zorgelijk. Mensen hebben dan vaak het vertrouwen in de hulpverlening verloren, en zijn boos en gefrustreerd omdat niets werkt en ze het vaak heus willen maar niet kunnen. Veel mensen zijn ook bang voor dwangmaatregelen door de drama verhalen zoals we die op FB zien die ze horen van andere. Het kost zoveel tijd om het vertrouwen te winnen van deze mensen en dat lukt gelukkig ook vaak wel, soms slaat dat zelfs door en klampen mensen zich aan mij vast omdat mensen nu eenmaal een houvast nodig hebben in het leven. Dat is natuurlijk niet wenselijk. Maar als ik dit zie en welk beeld er ontstaat dan weet ik dat het bij veel toch al kwetsbare mensen de angst en afkeer voor hulpverleners en instanties vergroot en die is vaak al zo groot. Dat vind ik echt erg omdat het schadelijk is en veel van die mensen hebben ook kinderen die lijden onder de situatie van hun ouders en zelf problemen ontwikkelen, het ging toch om schade aan kinderen?

Ook dat idd.

Ik ben het heus eens dat echt zaken die niet mogen gebeuren in de hulpverlening onderzocht dienen te worden. Maar dit is gewoon de hulpverlening terroriseren, afschilderen als een stel bloedhonden.

Nou... Daar sta je dan met je bereidheid kinderen te helpen.
Zitten jullie nu echt de hele dag naar haar Facebookpagina te kijken?
Irme duikt onder omdat ze niet weet wie in de buitenwereld voor en wie tegen haar is😊 op fb weet ze t ongeveer . Dramaqueen aan aandachhtsgeil is ze😯
el pasado es el pasado
Ik kijk nu voor het eerst mobiel op haar fb (toch maar weer even ) en zie door andere layout daar opeens iets wat me niet eerder opviel. Ze is lid van deze schandalige fb-groep:

https://m.facebook.com/groups/438980069449139

(Zwarte lijst foute voogden)

weten de mensen die werkzaam zijn in het veld überhaupt dat zoiets bestaat ? En mag dit?

echt ziek dit, staat een foto op van een zwangere buik met daarin een opgestoken middelvinger geshopt en als begeleidende txt:

FUCK YOU BJZ/WSG.

YOU,LL NEVER GET ME.!!

maar ook namen van hulpverleners en privacy gevoelige info over kinderen.
.
quote:re.set schreef op 24 juni 2014 @ 00:47:

[...]

Dat valt heel erg op ja.

En wat je verder schrijft klopt ook als een bus wat mij betreft.

Ik denk dat het menselijk is om iets te begrijpen, en in dit verhaal wordt dat ons nogal lastig gemaakt. Maar sommige dingen kun je m.i. maar beter niet helemaal begrijpen.

Heel lastig idd .

Ik kan op het moment ook even nergens het goede in vinden.

Ik kan mij goed voorstellen dat mensen om haar heen vroeg of laat dit niet trekken zoveel focus op haarzelf.
quote:redhothead schreef op 24 juni 2014 @ 00:46:

[...]

Wie is dat dan= (Mmm, vraagteken kapot.)Geen idee ook.
quote:impala schreef op 24 juni 2014 @ 00:52:

Ik kijk nu voor het eerst mobiel op haar fb (toch maar weer even ) en zie daar opeens iets wat me niet eerder opviel. Ze is lid van deze schandalige fb-groep:

weten de mensen die werkzaam zijn in het veld überhaupt dat zoiets bestaat ? En mag dit?

Djiesss, moet je dat onderste verhaal ´s lezen...

Echt wat een vreselijk gedoe is dit allemaal, wat een hoop verknipte mensen!
Het is joetoepdag vandaag.
quote:Jonari schreef op 24 juni 2014 @ 00:49:

Zitten jullie nu echt de hele dag naar haar Facebookpagina te kijken?

Welnee,ik niet in ieder geval. Dat trekt mijn netvlies niet, en ... Nou ja mijn hersenen slaan er van op tilt.

Ik volg het af en aan in dit topic ( bijlezen is hier zelfs onmogelijk als je een paar uur niet kijkt, laat staan een dag) , daar plaatst men ook het 1 en ander van de facebooks .

Nu heb ik net even gekeken, er is niet veel tijd voor nodig om al van je stoel te vallen.
Consuela, dat lijkt mij 1 van de reden dat er steeds weer vriendjes afvallen.
Ok dat ze fell in love with an alien post vind ik dan wel weer humor.
quote:impala schreef op 24 juni 2014 @ 00:52:

Ik kijk nu voor het eerst mobiel op haar fb (toch maar weer even ) en zie door andere layout daar opeens iets wat me niet eerder opviel. Ze is lid van deze schandalige fb-groep:

echt ziek dit, staat een foto op van een zwangere buik met de txt:

FUCK YOU BJZ/WSG.

YOU,LL NEVER GET ME.!!

Jezus zeg....

Echt er gaat een wereld voor mij open.

Dit kan toch niet.
Weer een nieuw schultenbrau woord geleerd. Ijzen.
De kkmuil van het stelletje smerige gebruikte tampons. Jee...net als je denkt dat het niet erger kan worden. Enge mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven