Filmpje uithuisplaatsing deel 5

25-06-2014 22:25 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nog een deel.

Deel 4
Ik ben ook weer bij gelezen

Wat verschrikkelijk weer om te lezen, ik mag toch hopen dat van hetgeen over de straffen en bangmakerij van moeder roddels zijn
Waarom roepen mensen steeds over geld vangen voor de hulp aan pagina?

Ik las iets over een euro per like? Is dat echt zo? Dat als je een pagina maakt en veel likes krijgt je dit kan verkopen?
Zou ze deze uitzendioeld hebben en het feit dat ze hiervoor gehoord is, hebben bedoeld met het goede nieuws van van de week?

En heeft zij zelf of N d B met geen woord gerept over dat dit zou worden uitgezonden vanavond? Dat vind ik dan wel weer heel uh... bijzonder.

Heeft Irme zelf of N d B trouwens al ergens gereageerd op deze uitzending?
quote:CM_89 schreef op 25 juni 2014 @ 22:46:

Niemand een idee of N d B al bevriend was of dat het vriendschap is door het hele gebeuren?Ik heb geen idee eigenlijk.
quote:doosje2014 schreef op 25 juni 2014 @ 22:48:

Ik ben ook weer bij gelezen

Wat verschrikkelijk weer om te lezen, ik mag toch hopen dat van hetgeen over de straffen en bangmakerij van moeder roddels zijn Tot nu toe nog wel. Ik hecht er net zoveel waarde aan als aan de beschuldigingen richting vader.
quote:*nightsky* schreef op 25 juni 2014 @ 22:49:

Zou ze deze uitzendioeld hebben en het feit dat ze hiervoor gehoord is, hebben bedoeld met het goede nieuws van van de week?

En heeft zij zelf of N d B met geen woord gerept over dat dit zou worden uitgezonden vanavond? Dat vind ik dan wel weer heel uh... bijzonder.

Heeft Irme zelf of N d B trouwens al ergens gereageerd op deze uitzending?

Vraag 1:kan

Vraag 2: ze hebben de uitzending beide aangekondigd op facebook

Vraag 3: moeder heeft de link van uitzendinggemist geplaatst
Weet je wat moet stoppen!! Het gezeik en je in een hoek drukken dat je volgens de geleerde aan een vechtscheiding doet terwijl je geheel niks doet en maar met dat woord smijten en intimideren jij jij jij doet er aan mee walgelijk walgelijk ( ik wil dit niet maar hoe stopt dit dan?? in het belang van kinderen ik weet niet waar de stop zit ). Maar niemand die door heeft hoe het echt zit. Hoe maak je je hier los van hoe moet je nog duidelijk kunnen maken dat je niks doet en het gezeik dat weer opvlamt de schuld is van jaaa daar komt tie weer BJZ.

Nah ik geef et op !
quote:mamavk schreef op 25 juni 2014 @ 22:48:

Waarom roepen mensen steeds over geld vangen voor de hulp aan pagina?

Ik las iets over een euro per like? Is dat echt zo? Dat als je een pagina maakt en veel likes krijgt je dit kan verkopen?

Dat gaat niet zomaar, dit is info die ik vond:

1. Geld verdienen met Facebook aan jouw likes

Vrienden en likes zijn geld, dat snap je vast wel. Het is niet mijn favoriete optie, omdat het veel werk is, maar je kunt geld verdienen aan een populaire Facebookpagina. Je kunt bedrijven namelijk laten betalen voor links, statusupdates en advertenties. Mits je veel likes hebt.

Dit doe je door een origineel onderwerp te bedenken. Creëer betrokkenheid en wees humoristisch! Er worden zelfs regelmatig pagina’s verkocht voor miljoenenprijzen.

Het nadeel is de onzekerheid. Wanneer heb je die pagina in handen die iedereen wil liken?
quote:Mopsie41 schreef op 25 juni 2014 @ 22:58:

[...]

Vrienden en likes zijn geld, dat snap je vast wel. Het is niet mijn favoriete optie, omdat het veel werk is, maar je kunt geld verdienen aan een populaire Facebookpagina. Je kunt bedrijven namelijk laten betalen voor links, statusupdates en advertenties. Mits je veel likes hebt.

Dit doe je door een origineel onderwerp te bedenken. Creëer betrokkenheid en wees humoristisch! Er worden zelfs regelmatig pagina’s verkocht voor miljoenenprijzen.

Het nadeel is de onzekerheid. Wanneer heb je die pagina in handen die iedereen wil liken?

Ik ben hier een complete leek in, dacht zelf al wel: dat kan toch niet zo makkelijk gaan!

En inderdaad, het is dus niet zo simpel.
quote:Mopsie41 schreef op 25 juni 2014 @ 22:58:

[...]

Je moet dan wel iets hebben waar mensen hun naam aan willen verbinden.

Daar over gesproken, hoe staat het met die shoot voor Jottum? Vaag verhaal zo een merk dat vier dagen van te voren een styliste benadert om de styling te doen en modellen te zoeken. Ook weer de vraag, waarom zou je hier je naam aan willen verbinden?
Hey i heel veel sucses morgen ik hoop dat de uitspraak positief is en dat hans snel terug komt, al heb ik mijn twijfels maar dat komt vooral om dat ik bjz niet zo vertrouw xxxx

Dit dus.

Voorbode voor morgen.
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 23:04:

[...]

Daar over gesproken, hoe staat het met die shoot voor Jottum? Vaag verhaal zo een merk dat vier dagen van te voren een styliste benadert om de styling te doen en modellen te zoeken. Ook weer de vraag, waarom zou je hier je naam aan willen verbinden?Dat is gewoon niet waar. Ze zei vandaag ook dat de shoot toch niet door ging, omdat ze er nog niet aan toe was te gaan werken. Een merk als Jottum gaat echt deze vrouw niet inhuren als stylist voor een shoot, niet omdat ze I is, maar omdat ze een moeder is die morgen te horen krijgt welke toekomst zij en haar kind tegemoet gaan.
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 22:45:

[...]

Blijkbaar heb je een ander soort humor dan de meeste hier.

Het heeft denk ik niet zoveel nut er verder op in te gaan. Mensen verschillen dat hebben we de afgelopen dagen wel kunnen vaststellen.Kan me ook niet voorstellen dat het er dan wel beter op word.....als we allemaal hetzelfde zouden zijn
el pasado es el pasado
Heb Hollandse zaken net bekeken, jammer dat het zo kort was. Het was me al wel duidelijk dat een kind niet zomaar uit huis geplaatst word, ze doen er blijkbaar alles aan om een kind toch eerst bij een ouder te laten. Hoe bont maken ouders het dan wel niet dat hun kind uit huis word geplaatst? De mevrouw van JZ kwam integer bij mij over, en dan lees ik dit op twitter:

Die vrouw met rode haren, van jeugdzorg is overigens omgekocht door vader. 1 van de rijkste families uit Ned

Door welke bril kijk ik en door welke bril kijkt bovenstaande persoon?
Gevonden
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mika65 schreef op 25 juni 2014 @ 23:12:

Heb Hollandse zaken net bekeken, jammer dat het zo kort was. Het was me al wel duidelijk dat een kind niet zomaar uit huis geplaatst word, ze doen er blijkbaar alles aan om een kind toch eerst bij een ouder te laten. Hoe bont maken ouders het dan wel niet dat hun kind uit huis word geplaatst? De mevrouw van JZ kwam integer bij mij over, en dan lees ik dit op twitter:

Die vrouw met rode haren, van jeugdzorg is overigens omgekocht door vader. 1 van de rijkste families uit Ned

Door welke bril kijk ik en door welke bril kijkt bovenstaande persoon?Ghaahah dat zal et vast et zijn !
Deel 5 al

Ik moet deel 4 nog bijlezen....

Als ik heel lief kijk, wil iemand mij een beetje bijpraten?
quote:mamavk schreef op 25 juni 2014 @ 23:07:

[...]

Dat is gewoon niet waar. Ze zei vandaag ook dat de shoot toch niet door ging, omdat ze er nog niet aan toe was te gaan werken. Een merk als Jottum gaat echt deze vrouw niet inhuren als stylist voor een shoot, niet omdat ze I is, maar omdat ze een moeder is die morgen te horen krijgt welke toekomst zij en haar kind tegemoet gaan.Het lijkt mij alleen al dat zo een bedrijf een shoot professioneel aanpakt en niet vier dagen van te voren gaat regelen. Maar hoe onwaarschijnlijk ook mensen geloven het en volgen haar blind.
Iemand twittert : "RECHTSPRAAK staat online. (hashtag naam zoon) komt voorlopig niet terug naar moeder. terecht. hoera. hoera
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 23:04:

[...]

Daar over gesproken, hoe staat het met die shoot voor Jottum? Vaag verhaal zo een merk dat vier dagen van te voren een styliste benadert om de styling te doen en modellen te zoeken. Ook weer de vraag, waarom zou je hier je naam aan willen verbinden?Ik heb ergens opgevangen dat dat een lulverhaal was, omdat Jottum al heel lang werkt met vaste modellenbureaus.
quote:consuelabananahammok schreef op 25 juni 2014 @ 23:20:

Deel 5 al

Ik moet deel 4 nog bijlezen....

Als ik heel lief kijk, wil iemand mij een beetje bijpraten? Ellende, bakken en bakken ellende over de rug van een jongetje van 6.
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 23:21:

[...]

Het lijkt mij alleen al dat zo een bedrijf een shoot professioneel aanpakt en niet vier dagen van te voren gaat regelen. Maar hoe onwaarschijnlijk ook mensen geloven het en volgen haar blind.Klopt! Die kledingmerken halen de modellen ook gewoon bij castingbureaus of uit hun eigen opgebouwde bestand, niet via I vd H die een oproepje plaatst.
quote:doosje2014 schreef op 25 juni 2014 @ 23:22:

Iemand twittert : "RECHTSPRAAK staat online. (hashtag naam zoon) komt voorlopig niet terug naar moeder. terecht. hoera. hoeraBijzonder, had de rechter zich een dag vergist?
quote:mamavk schreef op 25 juni 2014 @ 23:25:

[...]

Bijzonder, had de rechter zich een dag vergist?

Ik snap het ook niet, vervolgens staat er "Niets mondeling, leugen (hasthag moeder hashtag zoon), staat al op haar dossier.
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 23:23:

[...]

Ellende, bakken en bakken ellende over de rug van een jongetje van 6.

Vreselijk ook dat het nog steeds meer voortduurt.

Ik had verwacht dat die Facebook allang uit de lucht zou zijn.

Waar ik in het begin van het verhaal nog mij kon inleven in de rauwe emotie van moeder, is het voor mij inmiddels...nou ja hoe zal ik het zeggen.

Ze zijn wel gaargekookt zeg maar en het is smakeloos geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven