Gender neutraal
donderdag 27 juli 2017 om 16:20
Ik heb wat vragen over het thema Gender neutraal.
Wat betreft die Gender neutrale WC's, kan ik dan niet meer kiezen voor een dames WC, zitten er dan overal dames en heren door elkaar?
En wordt er bij de Burgerlijke Stand ook geen gender genoteerd?
Dan weten ze toch nooit wie ze nou moeten oproepen voor de borstenbus of het uitstrijkje?
Wat betreft die Gender neutrale WC's, kan ik dan niet meer kiezen voor een dames WC, zitten er dan overal dames en heren door elkaar?
En wordt er bij de Burgerlijke Stand ook geen gender genoteerd?
Dan weten ze toch nooit wie ze nou moeten oproepen voor de borstenbus of het uitstrijkje?
zondag 6 augustus 2017 om 19:59
Ik snap dat je je daa klote onder gevoelt hebt.Blondie456 schreef: ↑06-08-2017 19:57Ik was boos op mijn lichaam omdat het niet deed wat ik wilde. Na 3 miskramen had ik het gevoel dat mijn lichaam niet goed werkte. Mijn arts zei toen van jouw lichaam werkt wel goed want het stoot een 'fout' kindje af. Nou oke beter geen tweede kind dan een kind met een handicap. Daarna nog 2 miskramen gehad maar dat was wel makkelijker in de verwerking daarvqn.
Hoe ik miskramen zie is naar mijn idee niet relevant voor deze discussie
zondag 6 augustus 2017 om 20:01
als je je even verdiept in de kwestie weet je het antwoord
zondag 6 augustus 2017 om 20:14
Oma (maar ook de steunkousen van opa) betalen zij zelf als het eigen risico niet op is.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zondag 6 augustus 2017 om 20:17
Inderdaad.pejeka schreef: ↑06-08-2017 18:38Ja, dat bekt lekker, dat ouderen de steenrijke mensen zijn in onze samenlevingscontract. Wil de regering ons ook laten geloven, zodat ze de voorzieningen nog een tandje extra naar beneden kunnen schroeven. Want tuurlijk, elke oudere woont in een villa, gaat elk jaar minsten drie keer op een wereldreis of een cruise, heeft een nieuwe Mercedes voor de deur staan en minstens een miljoen op de spaarrekening...
In welk wonderland leef jij waar dat bestaat?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zondag 6 augustus 2017 om 20:17
je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag of je concreet kan aangeven wat voor hinder jij in je dagelijks leven ondervindt van genderneutraal gedrag van de overheid of instanties?Blondie456 schreef: ↑06-08-2017 20:11Een miskraam is en normaal verschijnsel in de natuur. Mensen die zich geen man of vrouw voelen ook. Maar die zijn er zo weinig. Dat is een kleine groep. Jammer dan. De hele samenleving hoeft zich niet te vormen aan die paar mensen die zich buiten gesloten voelen.
zondag 6 augustus 2017 om 20:20
Dat hen ik vaker gezegd, ik ben een vrouw en wens niet anders aangesproken te worden.
zondag 6 augustus 2017 om 20:25
Het geslacht gaan niet weggelaten worden, er komt een vakje X bij. Jij bent een vrouw en voelt je vrouw. Dat zal ook gewoon in je paspoort staan. Bij de V.
Er zijn al een aantal landen die dit doen. Deze bewoners hebben geen problemen met (wereld-)reizen. Ik gok dus dat jij met je Nederlandse paspoort gewoon overal heenmag hoor.
Later is nu
zondag 6 augustus 2017 om 20:29
jij bepaalt niet hoe een ander je aanspreekt. je bepaalt hooguit hoe jij reageert op iemand die je aanspreekt. Lastige levenshouding lijkt meBlondie456 schreef: ↑06-08-2017 20:20Dat hen ik vaker gezegd, ik ben een vrouw en wens niet anders aangesproken te worden.
Tjonge wat een kortzichtigheid weer
hoe weet je eigenlijk zeker dat je een vrouw bent? 100% vrouw of 100% man bestaat nietBlondie456 schreef: ↑06-08-2017 20:20Dat hen ik vaker gezegd, ik ben een vrouw en wens niet anders aangesproken te worden.
zondag 6 augustus 2017 om 20:31
Dus als iemand gewoon hallo of goeiedag zegt dan wijs je ze er even fijntjes op dat ze niet moeten vergeten mevrouw tegen je te zeggen of hoe werkt dat?Blondie456 schreef: ↑06-08-2017 20:20Dat hen ik vaker gezegd, ik ben een vrouw en wens niet anders aangesproken te worden.
zondag 6 augustus 2017 om 20:32
constant anderen corrigeren omdat je lange tenen hebt, vermoeiend lijkt mePinda-Kaas schreef: ↑06-08-2017 20:31Dus als iemand gewoon hallo of goeiedag zegt dan wijs je ze er even fijntjes op dat ze niet moeten vergeten mevrouw tegen je te zeggen of hoe werkt dat?
zondag 6 augustus 2017 om 20:33
dat weten we niet. blondie zegt dat ze een vrouw is maar wij weten het niet
zondag 6 augustus 2017 om 20:38