Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
maandag 30 juli 2018 om 16:50
Wat zielig voor die koe, ze zit vast aan een korte ketting
maandag 30 juli 2018 om 17:21
Ja, dat Dyson-ding van Oakes klinkt zeker verleidelijk.
Misschien ga ik daar maar eens een beetje voor sparen, voor volgend jaar (hopelijk zijn dit de laatste echt warme dagen, het is bijna augustus).
@Oakes, verbruikt dat ding nou echt 2100 Watt ? Dat is wel een berg, zeg !
En is het om af en toe een uurtje aan te zetten, of echt de hele dag ?
Misschien ga ik daar maar eens een beetje voor sparen, voor volgend jaar (hopelijk zijn dit de laatste echt warme dagen, het is bijna augustus).
nounou
maandag 30 juli 2018 om 23:52
zazamaenade schreef: ↑30-07-2018 17:21Ja, dat Dyson-ding van Oakes klinkt zeker verleidelijk.
![]()
Die 2100 watt verbruikt hij enkel op de hoogste stand. Denk ik.
Tot nu toe gebruik ik het in ieder geval 's nachts, in fluisterstille nachtmodus, da's standje 2. Ben gevoelig voor pollen en stof en ik slaap nu veel beter en word fijner wakker, o.a. door geen verstopte neus meer te hebben. Overdag is het afhankelijk van de temperatuur. Vanmiddag hooguit op stand 4 gehad (er zitten er 10 op) en de rest van de dag op 'auto'. Dan slaat ie alleen aan wanneer de lucht ververst dient te worden (bijv tijdens/na het koken). Het is een wonderbaarlijk ding. De hond wil nu 's avonds uit zichzelf eerder naar binnen om in haar mand te gaan liggen.
dinsdag 31 juli 2018 om 09:04
Bij mijn man zijn de opvliegers ook toegeslagen geloof ik.Hij zweette het bed uit.Hij het bed uit en zette alle ramen open.Halverwege de nacht werd ik koud wakker,dekbed maar weer gepakt en eindelijk kreeg ik het weer warm. Het is nu heerlijk in de tuin. Zo mag het blijven maar de zon zal zo wel weer gaan schijnen en 30 graden worden.Toch weer minder...……
De hond heeft weinig zin in wandelen,zodra hij zijn behoefte heeft gedaan blijft hij stilstaan en draait zijn hoofd om dan weet ik al hoever het is,hij wil terug naar huis.
De hond heeft weinig zin in wandelen,zodra hij zijn behoefte heeft gedaan blijft hij stilstaan en draait zijn hoofd om dan weet ik al hoever het is,hij wil terug naar huis.
dinsdag 31 juli 2018 om 09:22
dinsdag 31 juli 2018 om 10:16
dinsdag 31 juli 2018 om 11:29
Heb je een bad thuis?
Je lichaam heeft vocht nodig van binnen en buiten. En je verliest ook zout dus neem een stukje kaas,worst,chips of iets anders.
dinsdag 31 juli 2018 om 11:33
Ik neem dagelijks veel zout en vocht tot me en douche wel 5 x op een dag, gewoon afspoelen wel, maar toch, dus ik denk dat dat het niet kan zijn.Habbekratz schreef: ↑31-07-2018 11:29Heb je een bad thuis?
Je lichaam heeft vocht nodig van binnen en buiten. En je verliest ook zout dus neem een stukje kaas,worst,chips of iets anders.
Denk gewoon hittestress.