Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
nachtvlinder1977 schreef:
30-07-2018 12:48
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Wat zielig voor die koe, ze zit vast aan een korte ketting :'(
Bobby-Pin schreef:
30-07-2018 16:50
Wat zielig voor die koe, ze zit vast aan een korte ketting :'(
Misschien wel, maar ze kan wel drinken. En ik vond het zo mooi om te zien dat een koe zo slim is om zelf die pomp te bedienen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat Dyson-ding van Oakes klinkt zeker verleidelijk.
Misschien ga ik daar maar eens een beetje voor sparen, voor volgend jaar (hopelijk zijn dit de laatste echt warme dagen, het is bijna augustus).

@Oakes, verbruikt dat ding nou echt 2100 Watt ? Dat is wel een berg, zeg !
En is het om af en toe een uurtje aan te zetten, of echt de hele dag ?
Afbeelding
nounou
Afbeelding
Nachtvlinder :cheer: (de koelkasthonden)
nounou
Zaza, katten doen het ook:
AfbeeldingAfbeelding

Onze kat deed dat vroeger ook tot ze een keer een hele nacht in de koelkast had gezeten.
:rofl:
De honden lijken er toch wat handiger in, of ben je erg bevooroordeeld in de plaatjes die je plakt :P
Is het bij jullie ook weer zo idioot warm ? Het is weer boven de 30.
Ik eet katjang pedis, lekker pittige pinda's bij gebrek aan drop :A:
nounou
Lekker koud visje

Afbeelding
nounou
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
nounou
Alles plak weer en is benauwd en bah! Wanneer wordt het nou weer lekker koud ‘s nachts? Ik ben zooooooooooooooooo improductief! Misschien dat ik zo ook maar in de koelkast kruip.
Er zijn nog steeds van die halve zolen die zeggen dat ze dit weer zalig vinden en dat het nog wel warmer mag :@@: maar dat kunnen ook de professionele dwarsliggers zijn.

Het is hier nu 29 graden en ik gooi maar eens een raampje open nu.
zazamaenade schreef:
30-07-2018 17:21
Ja, dat Dyson-ding van Oakes klinkt zeker verleidelijk.
Misschien ga ik daar maar eens een beetje voor sparen, voor volgend jaar (hopelijk zijn dit de laatste echt warme dagen, het is bijna augustus).

@Oakes, verbruikt dat ding nou echt 2100 Watt ? Dat is wel een berg, zeg !
En is het om af en toe een uurtje aan te zetten, of echt de hele dag ?
Afbeelding

Die 2100 watt verbruikt hij enkel op de hoogste stand. Denk ik. :P
Tot nu toe gebruik ik het in ieder geval 's nachts, in fluisterstille nachtmodus, da's standje 2. Ben gevoelig voor pollen en stof en ik slaap nu veel beter en word fijner wakker, o.a. door geen verstopte neus meer te hebben. Overdag is het afhankelijk van de temperatuur. Vanmiddag hooguit op stand 4 gehad (er zitten er 10 op) en de rest van de dag op 'auto'. Dan slaat ie alleen aan wanneer de lucht ververst dient te worden (bijv tijdens/na het koken). Het is een wonderbaarlijk ding. De hond wil nu 's avonds uit zichzelf eerder naar binnen om in haar mand te gaan liggen. :puppy:
Bij mijn man zijn de opvliegers ook toegeslagen geloof ik.Hij zweette het bed uit.Hij het bed uit en zette alle ramen open.Halverwege de nacht werd ik koud wakker,dekbed maar weer gepakt en eindelijk kreeg ik het weer warm. Het is nu heerlijk in de tuin. Zo mag het blijven maar de zon zal zo wel weer gaan schijnen en 30 graden worden.Toch weer minder...……
De hond heeft weinig zin in wandelen,zodra hij zijn behoefte heeft gedaan blijft hij stilstaan en draait zijn hoofd om dan weet ik al hoever het is,hij wil terug naar huis.
Hahahaha, ik lach me rot om die plaatjes :heart:

Ik ben net boodschappen gaan doen, gisteren siesta gehouden en ga ik vandaag ook doen. Het is niet heel warm hier nu maar wel benauwd helaas.

Maar ik zie de wolken langzaam vertrekken.. dus geen regen en de zon prikt er alweer door.
Hier heel de ochtend al regen/bewolking en gelukkig wordt het ook maar 23 graden, lekker afkoelend dus
:cheer2:

Regen!
Lucifer2018 schreef:
31-07-2018 10:10
:cheer2:

Regen!
Wat fijn! :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Nu is het echt niet meer leuk. Nog steeds geen druppel regen.
Hier is net ook een grote plensbui geweest, eindelijk! Ging precies alleen over Noord-Holland heen, in de rest van het land is het droog.
Nou, het is eindelijk zover, mijn lichaam begint de moed op te geven. Ik voel me gammel en pijnlijk als nooit tevoren.
Cateautje schreef:
31-07-2018 10:50
Nou, het is eindelijk zover, mijn lichaam begint de moed op te geven. Ik voel me gammel en pijnlijk als nooit tevoren.
Heb je een bad thuis?

Je lichaam heeft vocht nodig van binnen en buiten. En je verliest ook zout dus neem een stukje kaas,worst,chips of iets anders.
Jemig

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2369690 ... -afsterven
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2370049 ... an-planten
Habbekratz schreef:
31-07-2018 11:29
Heb je een bad thuis?

Je lichaam heeft vocht nodig van binnen en buiten. En je verliest ook zout dus neem een stukje kaas,worst,chips of iets anders.
Ik neem dagelijks veel zout en vocht tot me en douche wel 5 x op een dag, gewoon afspoelen wel, maar toch, dus ik denk dat dat het niet kan zijn.
Denk gewoon hittestress.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven