Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
01-08-2018 10:44
Die arme katten. :-D

Ik heb zowaar eens onder de 25 graden in huis.

Doe wel zo alles dicht, de zon staat ineens weer aan en heb er echt geen zin in.
Was afgelopen dagen nog steeds beroerd en ben echt zo moe ervan.

Vanavond komt 1 kind ( van de 2) weer thuis dus ik neem het er nog van vandaag.
Morgen maar eens kijken of er ergens nog onder de 25 graden word en er een bos is ofzo. Waar ik niet een halve dag voor hoeft te rijden. :-D ;)

Domme katten zul je bedoelen ;-D
Snappen niet eens de waarde van een regenbui.
Het was vannacht wel lekker koel, hè.

Hebben jullie de laatste dagen ook wat meer muggen ? Een paar dagen na die regenbui, dat kan geen toeval zijn.

Afbeelding

Iemand hier die Japans kent ? Volgens Google translate staat er 'I do not care'.
nounou
Wat een heerlijk weer vannacht.Ik was er om 5 uur uit en heb alle ramen en deuren open gezet. Mijn lichaam is nu nog gewoon koud :yes:

Alleen mijn man zit te zeuren dat morgen alles dicht blijft omdat hij het te koud vind :evil:
Habbekratz schreef:
01-08-2018 10:55
Wat een heerlijk weer vannacht.Ik was er om 5 uur uit en heb alle ramen en deuren open gezet. Mijn lichaam is nu nog gewoon koud :yes:

Alleen mijn man zit te zeuren dat morgen alles dicht blijft omdat hij het te koud vind :evil:

Wat een sukkel ! Geef hem een lekkere warme kruik mee in het logeerbed :facepalm:
nounou
Afbeelding
Cateautje schreef:
01-08-2018 11:00
Afbeelding

Afbeelding
nounou
Afbeelding
nounou
Oakes schreef:
01-08-2018 10:51
Ha Lucifer, enjoy!

Roosje, heb je een koele nacht gehad?

Zaza, wat een leuke eekhoorn :D
Het was afgekoeld tot 23.5 gr binnen! Om half 9 alles weer dicht en nu 24.5 in de woonkamer. Goed te doen nog!
Life is short. Eat dessert first.
Fijn Roos!
Is deze link al geplaatst? Real time temperaturen

http://www.meteoearth.com/#/,4.48,51.08 ... 1533139927
Oakes schreef:
01-08-2018 11:32
Fijn Roos!
Hoe is het bij jou? Te doen?
doornroosje9 schreef:
01-08-2018 11:49
Hoe is het bij jou? Te doen?
Ja, prima te doen. Had het zelfs koud vanochtend, ook al was het een mooie 23 graden. :facepalm: Ik ga onderhand vrezen voor afkoeling. @(
Oakes schreef:
01-08-2018 11:54
Ja, prima te doen. Had het zelfs koud vanochtend, ook al was het een mooie 23 graden. :facepalm: Ik ga onderhand vrezen voor afkoeling. @(
Ja, stel je voor! Zijn we deze temperaturen gewoon, gaan we klagen dat het minder dan 25 graden is. :proud:
doornroosje9 schreef:
01-08-2018 11:57
Ja, stel je voor! Zijn we deze temperaturen gewoon, gaan we klagen dat het minder dan 25 graden is. :proud:
:rofl:

Te gek voor woorden inderdaad.
Ik vind alles boven de 23 nog steeds warm hoor. ;) ;) ;)

Ik heb ook nog steeds warme voeten. Zo bizar.
Lucifer2018 schreef:
01-08-2018 12:01
Ik vind alles boven de 23 nog steeds warm hoor. ;) ;) ;)

Ik heb ook nog steeds warme voeten. Zo bizar.
Lijkt me logisch hoor, je lichaam heeft gekookt en moet nog op temperatuur komen. :proud:
zazamaenade schreef:
01-08-2018 10:40
Is een dag naar de regen kijken een optie, of 'moet' je verder ?
Treurig dat zelfs in Zweden zoveel droogte is, weg illusie van koele bossen :(

Oh, een dag naar de regen kijken, een hele dag, ik zou er een moord voor doen

Afbeelding
Ik moet verder, mijn bagage wordt naar het volgende hotel gebracht.
We vertrokken toen het wat opklaarde, maar we waren nog nauwelijks onderweg toen het weer begon te donderen. Opeens was het onweer dichtbij, twee keer bliksem en donder er pal op en daarna begon het me te hozen! Wij zijn bij een huis langs de weg even gaan vragen of we mochten schuilen, want dit was te gek. Gelukkig mocht dat en kort daarna knapte het weer weer op. Nog wel regen, maar geen onweer meer.

Het ruikt nu naar herfst buiten, vooral als ik langs populieren fiets.

Gek gevoel, natte voeten! Alleen zouden dit waterdichte schoenen moeten zijn....
Wat een avontuur, Aviv, maar je hebt wel lekker regen gehad :)
In mijn woonplaats zijn serieuze meldingen van een aanrander en nu slaap ik niet meer zo graag met de ramen wijd open. Maar zonder zuchtje wind koelt het ook niet echt af. O zo warm weer weer.
Brr, ik zou ook niet meer zo fijn slapen als ik weet dat er een aanrander in de buurt is.. Heftig.
Kwebbeltje91 schreef:
01-08-2018 14:03
Brr, ik zou ook niet meer zo fijn slapen als ik weet dat er een aanrander in de buurt is.. Heftig.
Elke zomer hebben we er een paar hier en twee jaar geleden is het nog net goed afgelopen want het slachtoffer was al vanaf de fiets in een busje gesleurd.
Bobby-Pin schreef:
01-08-2018 14:10
Elke zomer hebben we er een paar hier en twee jaar geleden is het nog net goed afgelopen want het slachtoffer was al vanaf de fiets in een busje gesleurd.

o_o
Bobby-Pin schreef:
01-08-2018 14:10

@( Allemachtig, en 'elke zomer een paar' :wtf: (die 's nachts ook naar binnen gaan in huizen ?)
nounou
zazamaenade schreef:
01-08-2018 14:46
@( Allemachtig, en 'elke zomer een paar' :wtf: (die 's nachts ook naar binnen gaan in huizen ?)
Nee, die gaan niet 's nachts naar binnen maar toch het idee is niet zo fijn dat er weer zo'n maniak is gesignaleerd.
Bobby-Pin schreef:
01-08-2018 13:26
In mijn woonplaats zijn serieuze meldingen van een aanrander en nu slaap ik niet meer zo graag met de ramen wijd open. Maar zonder zuchtje wind koelt het ook niet echt af. O zo warm weer weer.

Dit bedenk ik ook weleens als alle ramen weer open staan, 's nachts, maar je kunt toch ook niet alles dichthouden met die hitte ?
nounou
Bobby-Pin schreef:
01-08-2018 14:48
Nee, die gaan niet 's nachts naar binnen maar toch het idee is niet zo fijn dat er weer zo'n maniak is gesignaleerd.

Oh, ik schrok al (en dacht 'waar woon jij in hemelsnaam dat dit vaker gebeurt').
Slaap je er minder goed door ?
Ik kan me voorstellen dat je sneller wakker schrikt van geluiden.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven