Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
31-07-2018 17:09
Fijn dat het je goed doet, maar laat jezelf niet teveel afkoelen, dat kan verkeerd uitpakken heb ik ervaren.
Laat het maar goed doortochten! Het zal weer snel opwarmen als het 30+ wordt.
Life is short. Eat dessert first.
Ach meisjes maak jullie niet zo druk om voorspellingen.
Zo warm als van de week wordt het niet zover ik zie (ik heb geen idee hoe jullie daarop komen dat het weer zo loeiheet wordt,ik vind het nu wel lekker), en bovendien het gaat heus wel een keer over.

Niet druk om maken, geeft echt geen zin.
phoebe24 schreef:
31-07-2018 18:37
Ach meisjes maak jullie niet zo druk om voorspellingen.
Zo warm als van de week wordt het niet zover ik zie (ik heb geen idee hoe jullie daarop komen dat het weer zo loeiheet wordt,ik vind het nu wel lekker), en bovendien het gaat heus wel een keer over.

Niet druk om maken, geeft echt geen zin.
Nee, je hebt gelijk, 3 graden minder! :proud:
doornroosje9 schreef:
31-07-2018 18:43
Nou zeg dat wel, het lijkt echt minimaal af te koelen. Het leek er vorige week even op dat we richting een normale 24-25 graden zouden gaan, maar inmiddels staan er gewoon weer dagen van +30 op en mooi geen regen vandaag terwijl dat wel voorspeld was :cry:
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Laat ze lekker. Dat jij het prettig vind is prima maar als Roosje dat niet vind en baalt van nog steeds geen regen is dat ook prima. En 30 plus is nog steeds pleuriswarm.

Daar was het topic toch ook voor?
Hier waait het zo lekker door dat ik het ook bijna koud krijg... :$
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 20:27
70.04% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
31-07-2018 18:43
Minder is minder... :proud:
(Serieus, ik vind het ook nog vrij warm, maar klagen helpt zo weinig. En ik zie toch echt max. 30 graden staan overal... Ok das ook wel vrij heet...)
Ik had vandaag het gevoel in zuid-Frankrijk op fietsvakantie te zijn in plaats van zuid-Zweden, fietsend van schaduw naar schaduw. En ik ga juist op vakantie in Zweden omdat zuid-Frankrijk me te warm is!
Morgen schijnt 't een stuk koeler te worden.
Ik heb ook nog een stuk door een bos gefietst, daar werd ik zo verdrietig van de dode bomen...
Hemeltjelief, ik moet morgen naar puntje zuid limburg vanuit nb. Bijna 4 uur reizen. De laatste 1 1/2 uur in boemeltreintjes zonder airco. Laatste keer was juni 2014. Ik kwam druipend en strompelend aan, mascara tot mn enkels en mn voeten waren opgezwollen tot maat 45, kreeg mn elegante pumps met moeite aan. Morgen doe ik het anders, echt!

Neppe birkenstocks van de action kunnen ook heel seksie zijn. Toch??
Buufie66 schreef:
31-07-2018 20:54
Hemeltjelief, ik moet morgen naar puntje zuid limburg vanuit nb. Bijna 4 uur reizen. De laatste 1 1/2 uur in boemeltreintjes zonder airco. Laatste keer was juni 2014. Ik kwam druipend en strompelend aan, mascara tot mn enkels en mn voeten waren opgezwollen tot maat 45, kreeg mn elegante pumps met moeite aan. Morgen doe ik het anders, echt!

Neppe birkenstocks van de action kunnen ook heel seksie zijn. Toch??
Die neppe zijn zelfs sexiër en zeker als je er zo'n doorgewarmd snoetje bij trekt.
:HA:
phoebe24 schreef:
31-07-2018 20:25
Minder is minder... :proud:
(Serieus, ik vind het ook nog vrij warm, maar klagen helpt zo weinig. En ik zie toch echt max. 30 graden staan overal... Ok das ook wel vrij heet...)
België hier. De komende 7 dagen tropische temperaturen, dus boven 30 graden. Met een paar 33ers en 34ers tussen.
In delen van Spanje en Portugal word het tussen 45 en 50 gr. Dat moet toch verschrikkelijk zijn. Dan liever dit! :O
doornroosje9 schreef:
31-07-2018 21:45
In delen van Spanje en Portugal word het tussen 45 en 50 gr. Dat moet toch verschrikkelijk zijn. Dan liever dit! :O

Oh, toch ? Waar zie je dat ?
Ik dacht dat ze juist (relatief) lage temperaturen hadden, nu bv O Coruna 17, Barcelona 28, Pamplona 20, Lissabon 20.
nounou
zazamaenade schreef:
31-07-2018 21:54
Oh, toch ? Waar zie je dat ?
Ik dacht dat ze juist (relatief) lage temperaturen hadden, nu bv O Coruna 17, Barcelona 28, Pamplona 20, Lissabon 20.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/hi ... ~a5b38c46/

Nieuwe hittegolf in ons land. Tssssssss. Wij zijn nog altijd bezig met de vorige. :hihi:
Niet. Leuk. Meer.
aviv_13 schreef:
31-07-2018 20:30
Ik had vandaag het gevoel in zuid-Frankrijk op fietsvakantie te zijn in plaats van zuid-Zweden, fietsend van schaduw naar schaduw. En ik ga juist op vakantie in Zweden omdat zuid-Frankrijk me te warm is!
Morgen schijnt 't een stuk koeler te worden.
Ik heb ook nog een stuk door een bos gefietst, daar werd ik zo verdrietig van de dode bomen...
Dat lijkt me ook een vreselijk gezicht, al die verbrande bossen. Het is heel extreem dit jaar, ik zag een kaartje van Zweden met alle branden van dat moment erop, een stuk of 50.... Naar hoor. Ik hoop van harte voor je dat het kouder wordt. En dan wat flinke buien om die branden onder comtrole te krijgen.
Ja, ok, het weer nu hier in dit deel van Zweden: wat regen en stevig onweer, donder, bliksem, ik wacht nog even met op de fiets stappen.
De bossen waar ik doorfietste waren niet verbrand maar deels doods door droogte. En dat zag er al zo triest uit, laat staan als de bossen in de brand hebben gestaan.
doornroosje9 schreef:
31-07-2018 21:41
België hier. De komende 7 dagen tropische temperaturen, dus boven 30 graden. Met een paar 33ers en 34ers tussen.
Aahh dan snap ik het.
Das wel warm inderdaad..
aviv_13 schreef:
01-08-2018 09:13
Ja, ok, het weer nu hier in dit deel van Zweden: wat regen en stevig onweer, donder, bliksem, ik wacht nog even met op de fiets stappen.
De bossen waar ik doorfietste waren niet verbrand maar deels doods door droogte. En dat zag er al zo triest uit, laat staan als de bossen in de brand hebben gestaan.

Is een dag naar de regen kijken een optie, of 'moet' je verder ?
Treurig dat zelfs in Zweden zoveel droogte is, weg illusie van koele bossen :(

Oh, een dag naar de regen kijken, een hele dag, ik zou er een moord voor doen

Afbeelding
nounou
Afbeelding

Het lijkt wel een eekhoorn, met die dikke staart :D
nounou
Afbeelding
nounou
Die arme katten. :-D

Ik heb zowaar eens onder de 25 graden in huis.

Doe wel zo alles dicht, de zon staat ineens weer aan en heb er echt geen zin in.
Was afgelopen dagen nog steeds beroerd en ben echt zo moe ervan.

Vanavond komt 1 kind ( van de 2) weer thuis dus ik neem het er nog van vandaag.
Morgen maar eens kijken of er ergens nog onder de 25 graden word en er een bos is ofzo. Waar ik niet een halve dag voor hoeft te rijden. :-D ;)
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 10:44
1.81% gewijzigd
Afbeelding
nounou
Ha Lucifer, enjoy!

Roosje, heb je een koele nacht gehad?

Zaza, wat een leuke eekhoorn :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven