Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
01-08-2018 11:35
Is deze link al geplaatst? Real time temperaturen

http://www.meteoearth.com/#/,4.48,51.08 ... 1533139927
Interessante link, maar hij is wel erg 'plakkerig' (moeilijk weg te klikken)
Op de Balkan hebben en krijgen ze veeeeeel regen, zo te zien, en wat kleurt het akelig diep rood in Spanje en Portugal O_o
nounou
zazamaenade schreef:
01-08-2018 14:49
Dit bedenk ik ook weleens als alle ramen weer open staan, 's nachts, maar je kunt toch ook niet alles dichthouden met die hitte ?
Ik doe eigenlijk alle ramen dicht op de eerste 2 verdiepingen als ik naar bed ga. Op zolder staat dan weer alles open en de deuren van de slaapkamers ook en een kamer heeft soort beveiliging op raam, die kan op een kier en op slot.

Ik woon ook niet echt gezellig/veilig. Ik zou met liefde mijn voordeur openzetten nu, dan woeit het door in huis maar dan heb ik debielen of engnekken in mijn huis.
Ik had vannacht het idee dat de slaapkamerramen wel dicht konden na een hele avond doorwaaien. Njet. Om 1:00 alles weer open gegooid. Er zit nog zoveel warmte in het huis! Bizar!

Verder ben ik begonnen aan het breien van een paar wintersokken. Uit protest.
https://www.parool.nl/amsterdam/tweede- ... ~a4602295/

:'(
z-u-s schreef:
01-08-2018 15:23
Ik had vannacht het idee dat de slaapkamerramen wel dicht konden na een hele avond doorwaaien. Njet. Om 1:00 alles weer open gegooid. Er zit nog zoveel warmte in het huis! Bizar!

Verder ben ik begonnen aan het breien van een paar wintersokken. Uit protest.

Oeh, lekker de weergoden provoceren Afbeelding

Afbeelding
nounou
Nee hoor, volgende week is het klaar. Dat moet. :nope:
Life is short. Eat dessert first.
zazamaenade schreef:
01-08-2018 15:42
Oeh, lekker de weergoden provoceren Afbeelding

Afbeelding
I too like to live dangerously ;-D

Die husky heeft gelijk.
doornroosje9 schreef:
01-08-2018 15:43
Hopen dat ze voorraad mobiele airco’s weer hebben aangevuld overal...
Lucifer2018 schreef:
01-08-2018 15:04
Ik doe eigenlijk alle ramen dicht op de eerste 2 verdiepingen als ik naar bed ga. Op zolder staat dan weer alles open en de deuren van de slaapkamers ook en een kamer heeft soort beveiliging op raam, die kan op een kier en op slot.

Ik woon ook niet echt gezellig/veilig. Ik zou met liefde mijn voordeur openzetten nu, dan woeit het door in huis maar dan heb ik debielen of engnekken in mijn huis.

Beneden durf ik de ramen niet open te laten staan 's nachts (ook niet wanneer ik ga douchen en alleen thuis ben), ik heb alleen open-zwaai-ramen, geen klapraampjes, maar op de eerste verdieping wel.
Het is/lijkt hier redelijk veilig, maar als ik alles open heb staan, beneden, in de ochtend, ook de voordeur, zet ik mijn tas met telefoon, sleutels en portemonnee wel boven. Is zó mee gegrist, tenslotte.
nounou
doornroosje9 schreef:
Nou ik vind onderhand ook dat het maar eens gedaan moet zijn met deze aanstellerij van de weergoden.
doornroosje9 schreef:
Volgende week moet ik weer werken, dus dan zal het inderdaad voorbij zijn ;)
Hier gaan snachts alleen de ramen open waar geslapen word,de rest blijft dicht,te uitnodigend voor inbraken. Meestal ben ik om 5 uur wel wakker en dan doe ik alles open ook de buitendeuren.Ik woon veilig,nooit ingebroken hier maar we hebben ook een alarmsysteem en een hond met zeer scherpe oren :puppy:
Kwebbeltje91 schreef:
01-08-2018 17:46
Volgende week moet ik weer werken, dus dan zal het inderdaad voorbij zijn ;)
Zeg ga eens eerder beginnen met werken, dit kan zo niet he Kwebbel.
Sophiever schreef:
01-08-2018 17:53
Het waren maar 3 weken hoor.
Sophiever schreef:
01-08-2018 17:53
Dubbel.
Even buiten geweest maar daar is het een stuk warmer dan binnen.Ik wacht nog wel even met de hond wandelen.Vanavond het groen water geven dat is ook weer kurkdroog.
Kwebbeltje91 schreef:
01-08-2018 17:57
Het waren maar 3 weken hoor.
Ik gun je je vakantie hoor maar om an passant meegebakken te worden vind ik weer zo iets.
Na woensdag is er kans op afkoeling. Eerst nog een snikhete week doorkomen. Een paar dagen van 33 en een paar 35 en dan is het klaar.
Hè getsiederrie, ik heb het zo warrum en ik voel me helegaar slapjes. Zo'n zat van de zomer. blèèèrwgh!!!

Hoe gaat het nu met jullie?
Even jaloers maken, hier na een flinke hoosbui en daarna regen is het opgeklaard, maar koel met een lekkere zeebries en volgens de voorspelling blijf het zo de komende dagen van mijn vakantie.
Ik heb net vanuit mijn hotelkamer een prachtige zonsondergang-aan-zee gezien.
Ach mens......pfrlfprlfprlfprlfprlfprlfprlf
Komende vrijdag wordt het 36 graden waar ik woon in Noord-Brabant zag ik :cry: En volgende week dinsdag en woensdag is het met 34 graden niet veel beter. Wanneer stopt het nou een keer :-(
Animallover schreef:
01-08-2018 21:50
Komende vrijdag wordt het 36 graden waar ik woon in Noord-Brabant zag ik :cry: En volgende week dinsdag en woensdag is het met 34 graden niet veel beter. Wanneer stopt het nou een keer :-(
Donderdag. :there:
Animallover schreef:
01-08-2018 21:50
Tot we hier allemaal als opgedroogde verschrompelde krentjes ons laatste woord hier hebben getypt. Mijn tuin is al dood :(
Cateautje schreef:
01-08-2018 21:44
Ach mens......pfrlfprlfprlfprlfprlfprlfprlf
:there:

Deze leek me wat te warm: :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven