Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
woensdag 1 augustus 2018 om 14:56
Interessante link, maar hij is wel erg 'plakkerig' (moeilijk weg te klikken)Oakes schreef: ↑01-08-2018 11:35Is deze link al geplaatst? Real time temperaturen
http://www.meteoearth.com/#/,4.48,51.08 ... 1533139927
Op de Balkan hebben en krijgen ze veeeeeel regen, zo te zien, en wat kleurt het akelig diep rood in Spanje en Portugal
nounou
woensdag 1 augustus 2018 om 15:04
Ik doe eigenlijk alle ramen dicht op de eerste 2 verdiepingen als ik naar bed ga. Op zolder staat dan weer alles open en de deuren van de slaapkamers ook en een kamer heeft soort beveiliging op raam, die kan op een kier en op slot.zazamaenade schreef: ↑01-08-2018 14:49Dit bedenk ik ook weleens als alle ramen weer open staan, 's nachts, maar je kunt toch ook niet alles dichthouden met die hitte ?
Ik woon ook niet echt gezellig/veilig. Ik zou met liefde mijn voordeur openzetten nu, dan woeit het door in huis maar dan heb ik debielen of engnekken in mijn huis.
woensdag 1 augustus 2018 om 15:42
Oeh, lekker de weergoden provoceren
nounou
woensdag 1 augustus 2018 om 15:43
Nee hoor, volgende week is het klaar. Dat moet.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 1 augustus 2018 om 15:47
I too like to live dangerously
Die husky heeft gelijk.
woensdag 1 augustus 2018 om 15:48
Hopen dat ze voorraad mobiele airco’s weer hebben aangevuld overal...
woensdag 1 augustus 2018 om 15:53
Lucifer2018 schreef: ↑01-08-2018 15:04Ik doe eigenlijk alle ramen dicht op de eerste 2 verdiepingen als ik naar bed ga. Op zolder staat dan weer alles open en de deuren van de slaapkamers ook en een kamer heeft soort beveiliging op raam, die kan op een kier en op slot.
Ik woon ook niet echt gezellig/veilig. Ik zou met liefde mijn voordeur openzetten nu, dan woeit het door in huis maar dan heb ik debielen of engnekken in mijn huis.
Beneden durf ik de ramen niet open te laten staan 's nachts (ook niet wanneer ik ga douchen en alleen thuis ben), ik heb alleen open-zwaai-ramen, geen klapraampjes, maar op de eerste verdieping wel.
Het is/lijkt hier redelijk veilig, maar als ik alles open heb staan, beneden, in de ochtend, ook de voordeur, zet ik mijn tas met telefoon, sleutels en portemonnee wel boven. Is zó mee gegrist, tenslotte.
nounou
woensdag 1 augustus 2018 om 17:12
Nou ik vind onderhand ook dat het maar eens gedaan moet zijn met deze aanstellerij van de weergoden.
woensdag 1 augustus 2018 om 17:46
Volgende week moet ik weer werken, dus dan zal het inderdaad voorbij zijn
woensdag 1 augustus 2018 om 17:48
woensdag 1 augustus 2018 om 17:53
Zeg ga eens eerder beginnen met werken, dit kan zo niet he Kwebbel.Kwebbeltje91 schreef: ↑01-08-2018 17:46Volgende week moet ik weer werken, dus dan zal het inderdaad voorbij zijn![]()
woensdag 1 augustus 2018 om 18:19
Ik gun je je vakantie hoor maar om an passant meegebakken te worden vind ik weer zo iets.
woensdag 1 augustus 2018 om 21:36
woensdag 1 augustus 2018 om 21:53
Donderdag.Animallover schreef: ↑01-08-2018 21:50Komende vrijdag wordt het 36 graden waar ik woon in Noord-Brabant zag ikEn volgende week dinsdag en woensdag is het met 34 graden niet veel beter. Wanneer stopt het nou een keer
![]()
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 1 augustus 2018 om 21:54
Tot we hier allemaal als opgedroogde verschrompelde krentjes ons laatste woord hier hebben getypt. Mijn tuin is al doodAnimallover schreef: ↑01-08-2018 21:50Komende vrijdag wordt het 36 graden waar ik woon in Noord-Brabant zag ikEn volgende week dinsdag en woensdag is het met 34 graden niet veel beter. Wanneer stopt het nou een keer
![]()