Massa-aanranding Keulen 2

12-01-2016 16:31 732 berichten
Aangezien het vorige topic ver over de 3000 reacties is hier een nieuw deel..

Hier is een link naar het eerste deel:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/mass ... ges/305441
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 januari 2016 @ 19:53:

[...]





Ze hebben vast een linker- of rechterhand. Is ook voldoende. Daar moeten wel meer mensen zich mee behelpen.Maar ze zullen de enige kerels niet zijn die de handjes maar behelpen vinden en daar geen genoegen mee nemen. Iets als 'wel ja, potverdorie, halve wereld bestaat uit vrouwen, en nu wil ik er ook een!' Soms met een volkomen misplaatst gevoel erbij van er recht op hebben.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
De jonge man in de DWDD, was wel eerlijk in zijn verhaal.

Hij ging langzaam anders denken zei hij.

Hij had een uitje voor asielzoekers georganiseerd, en wat blijkt het COA vindt het niet wenselijk dat asielzoekers gemengd meegaan met vrijwilligers.

Daar had hij niet veel zin meer in, om daaraan mee te werken.



Ook had hij het over een onderzoek uit 2008, waaruit bleek dat zedenmisdrijven procentueel veel vaker voorkwamen bij migranten.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 12 januari 2016 @ 20:09:

De jonge man in de DWDD, was wel eerlijk in zijn verhaal.

Hij ging langzaam anders denken zei hij.

Hij had een uitje voor asielzoekers georganiseerd, en wat blijkt het COA vindt het niet wenselijk dat asielzoekers gemengd meegaan met vrijwilligers.

Daar had hij niet veel zin meer in, om daaraan mee te werken.



Ook had hij het over een onderzoek uit 2008, waaruit bleek dat zedenmisdrijven procentueel veel vaker voorkwamen bij migranten.Hij had dat rapport al gelezen, maar toch bleef hij nog mmigranten de hand boven het hoofd houden. Trouwens is het ook idioot dat er sowieso nooit aandacht aan dit rapport is gegeven....toch een gevalletje doofpot lijkt mij.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Het islamitische vrouwbeeld: ‘Jullie haten ons’

'Sommige erfgenamen van de Verlichting zijn blind voor de verlichting van anderen'

De Duitse filmmaker en auteur Samuel Schirmbeck (1941) publiceerde 11 januari onderstaand stuk in de conservatieve Duitse kwaliteitskrant Frankfurter Allgemeine Zeitung. Het lokte gelijk een verhit debat uit. Volgens Schirmbeck heeft hij kennelijk een gevoelige snaar geraakt. Zo zegt hij tegen TPO: “Op geen van mijn films heb ik ooit zoveel reacties gekregen als op dit opiniestuk. En de overgrote meerderheid is positief. In Duitsland is de islamkritiek voorbehouden aan rechtse bewegingen als Pegida of de populistische partij Alternative für Deutschland. Er kwam vanuit het burgerlijke midden tot nog toe geen kritiek op de islam. Vandaar dat veel mensen zo opgelucht reageren nu ik hiermee kom.”

Wat Paul Scheffers ‘Het Multiculturele Drama’ ooit voor Nederland was, kan dit stuk worden voor Duitsland. Vandaar dat we het maar even hebben vertaald, zodat ook heel Nederland kan meelezen. (Vertaling uit het Duits door TPO, met vielen danke aan Wierd Duk.)

Bij dezen:

‘Praat de progressieve elite een schuldgevoel aan, klaag ze aan door gebruik van het woord ‘islamofobie”



Lees hier verder:

http://politiek.tpo.nl/20 ... enbeeld-jullie-haten-ons/
Het houdt niet op:



Ook in Neurenberg aanrandingen tijdens Nieuwjaarsnacht

Vier vrouwen aangerand door 20 'Noord-Afrikanen'

Een kleine twee weken na Oud & Nieuw druppelen er nog steeds berichten binnen over aanrandingen in Duitsland. Het Beierse Neurenberg was naar nu blijkt ook al het toneel van aanrandingen. Volgens Die Zeit dinsdag zijn vier vrouwen lastiggevallen door een groep van ’20 Noord-Afrikanen’. Twee andere vrouwen hebben ook aangifte gedaan, onduidelijk is nog of deze door dezelfde groep zijn lastiggevallen.

In Keulen zijn inmiddels 653 meldingen gedaan van incidenten, 45 procent daarvan zou met aanranding en verkrachting van doen hebben.

Lees ook

Die Zeit – Auch in Nürnberg wurden Frauen an Silvester belästigt

http://nieuws.tpo.nl/2016 ... -tijdens-nieuwjaarsnacht/



Schokkend dat de politiek correcte elite deze feiten onder de pet heeft proberen te houden. Dat is kennelijk belangrijker dan het welzijn van meisjes en vrouwen die slachtoffer worden en werden van hitsige barbaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 12 januari 2016 @ 20:09:



Hij had een uitje voor asielzoekers georganiseerd, en wat blijkt het COA vindt het niet wenselijk dat asielzoekers gemengd meegaan met vrijwilligers.

Wat gaf het COA daar als reden voor op?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 12 januari 2016 @ 20:27:

Het houdt niet op:



Ook in Neurenberg aanrandingen tijdens Nieuwjaarsnacht

Vier vrouwen aangerand door 20 'Noord-Afrikanen'

Een kleine twee weken na Oud & Nieuw druppelen er nog steeds berichten binnen over aanrandingen in Duitsland. Het Beierse Neurenberg was naar nu blijkt ook al het toneel van aanrandingen. Volgens Die Zeit dinsdag zijn vier vrouwen lastiggevallen door een groep van ’20 Noord-Afrikanen’. Twee andere vrouwen hebben ook aangifte gedaan, onduidelijk is nog of deze door dezelfde groep zijn lastiggevallen.

In Keulen zijn inmiddels 653 meldingen gedaan van incidenten, 45 procent daarvan zou met aanranding en verkrachting van doen hebben.

Lees ook

Die Zeit – Auch in Nürnberg wurden Frauen an Silvester belästigt

http://nieuws.tpo.nl/2016 ... -tijdens-nieuwjaarsnacht/



Schokkend dat de politiek correcte elite deze feiten onder de pet heeft proberen te houden. Dat is kennelijk belangrijker dan het welzijn van meisjes en vrouwen die slachtoffer worden en werden van hitsige barbaren.

Ja,schokkend

Een misdrijf is een misdrijf, maakt niet uit of je nu blank,zwart,geel ,paars,buitenlander,eigen inwoner bent.

De komende weken zal de beerput, nog wel verder opengaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 12 januari 2016 @ 20:35:

[...]





Wat gaf het COA daar als reden voor op?

Het voorkomen van negatieve publiciteit .

En deze kerels moeten dus wel gaan functioneren in een samenleving die bestaat uit de helft vrouwen.



Wat staat ons nog te wachten?
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 12 januari 2016 @ 20:40:

[...]



Het voorkomen van negatieve publiciteit .

En deze kerels moeten dus wel gaan functioneren in een samenleving die bestaat uit de helft vrouwen.



Wat staat ons nog te wachten?Je bedoeld dat het COA zich zorgen maakte dat de asielzoekers zich zouden misdragen tijdens het uitje.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 12 januari 2016 @ 20:09: Ook had hij het over een onderzoek uit 2008, waaruit bleek dat zedenmisdrijven procentueel veel vaker voorkwamen bij migranten.Maar komt dat dan door de cultuur (achterlijke cultuur, vrouwen worden er gezien als gebruiksvoorwerpen) de islam (vrouwen 2e rangs), verkeerd beeld van westerse vrouwen (allemaal hoeren, ze lopen zelfs los op straat rond), combi leeftijd (jong) en geslacht (man) = testosteronbom, combinatie daarvan, andere factoren?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Zouden vrouwen nou ook zo hitsig worden als ze allemaal mannen in een korte broek met een nauw sluitend T-shirt over hun sixpack tegen zouden komen op straat? Of zijn het alleen mannen bij wie hun twee hersencellen zich in het puntje van hun aanhangsel bevinden?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 12 januari 2016 @ 20:47:

[...]





Maar komt dat dan door de cultuur (achterlijke cultuur, vrouwen worden er gezien als gebruiksvoorwerpen) de islam (vrouwen 2e rangs), verkeerd beeld van westerse vrouwen (allemaal hoeren, ze lopen zelfs los op straat rond), combi leeftijd (jong) en geslacht (man) = testosteronbom, combinatie daarvan, andere factoren?

Ik heb geen analyse gemaakt,maar ik denk van alles wat.

In veel landen heeft een vrouw, minder waarde dan een geit.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 12 januari 2016 @ 20:59:

Zouden vrouwen nou ook zo hitsig worden als ze allemaal mannen in een korte broek met een nauw sluitend T-shirt over hun sixpack tegen zouden komen op straat? Of zijn het alleen mannen bij wie hun twee hersencellen zich in het puntje van hun aanhangsel bevinden?



Een jaar of tien geleden,kneep mij een vrouw in het voorbijgaan in de kont.

Ja, ik kon het niet laten zei ze zo lekker kontje. .

Maar het was wel iemand die ik kende van naam.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 12 januari 2016 @ 20:59:

Zouden vrouwen nou ook zo hitsig worden als ze allemaal mannen in een korte broek met een nauw sluitend T-shirt over hun sixpack tegen zouden komen op straat? Of zijn het alleen mannen bij wie hun twee hersencellen zich in het puntje van hun aanhangsel bevinden?Misschien stiekem wel, en zouden we die kerels eigenlijk allemaal wel willen bespringen. Maar ja, opgevoed tot nette meisjes en zo.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 12 januari 2016 @ 20:45:

[...]





Je bedoeld dat het COA zich zorgen maakte dat de asielzoekers zich zouden misdragen tijdens het uitje.

Ik denk het wel Gijs, in de meeste moslimlanden zitten de vrouwen de hele dag thuis.

Veel mannen zijn dus geen gemengde uitjes gewend.

Daarom zagen wij bij Rutger alleen maar mannelijke asielzoekers aan het schaatsen.



Er zullen ook vrijwillgers zijn, die apart met de vrouwen op stap gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 12 januari 2016 @ 21:02:

[...]





Een jaar of tien geleden,kneep mij een vrouw in het voorbijgaan in de kont.

Ja, ik kon het niet laten zei ze zo lekker kontje. .

Maar het was wel iemand die ik kende van naam.O, je moeder.
verba volant, scripta manent.
quote:cijfernerd schreef op 12 januari 2016 @ 21:00:

[...]



Ik heb geen analyse gemaakt,maar ik denk van alles wat.

In veel landen heeft een vrouw, minder waarde dan een geit.Nu je het toch over geiten hebt. Zou het niet handig zijn om een kudde schapen of geiten bij zo'n AZC te parkeren? Voor de hoge nood of zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 12 januari 2016 @ 21:20:

[...]





Nu je het toch over geiten hebt. Zou het niet handig zijn om een kudde schapen of geiten bij zo'n AZC te parkeren? Voor de hoge nood of zo?Mag niet van de Partij van de Dieren.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 12 januari 2016 @ 20:47:

[...]





Maar komt dat dan door de cultuur (achterlijke cultuur, vrouwen worden er gezien als gebruiksvoorwerpen) de islam (vrouwen 2e rangs), verkeerd beeld van westerse vrouwen (allemaal hoeren, ze lopen zelfs los op straat rond), combi leeftijd (jong) en geslacht (man) = testosteronbom, combinatie daarvan, andere factoren?



Combinatie van, in hun land is een alleen lopende vrouw die schaars gekleed gaat (lees geen boerka / hoofddoek) een prostituee.

Zo worden ze ook opgevoed, zelfs hun zusje gaat niet zonder begeleiding de straat op.



Daarbij weten ze dat westerse vrouwen seks / huwelijk / maagdelijkheid niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zien, hun hormonen raken op drift bij het zien van zoveel "loslopend wild""

Tel daarbij nog onze straffen, misschien een keer 120 uur schoffelen of een paar weken cel als je het heel bond maakt en je hebt een explosief mengsel.



In Turkije zitten bijna 2 miljoen migranten uit de regio, geloof maar niet dat ze er maar aan hoeven denken een vinger uit te steken naar Turkse vrouwen, het zou hun doodvonnis zijn.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
En ik lees net op at5.nl dat Van der Laan dat helemaal niet zo heeft gezegd van "Keulen kan niet in Amsterdam gebeuren".
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 12 januari 2016 @ 21:20:

[...]





welnee, liever ezels....die zijn meer op hoogte......gemak dient de aanrander toch?



Nu je het toch over geiten hebt. Zou het niet handig zijn om een kudde schapen of geiten bij zo'n AZC te parkeren? Voor de hoge nood of zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 12 januari 2016 @ 21:20:

[...]





Nu je het toch over geiten hebt. Zou het niet handig zijn om een kudde schapen of geiten bij zo'n AZC te parkeren? Voor de hoge nood of zo?

Is zielig voor die beesten.

Zij laten elkaar maar in de kont neuken.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 12 januari 2016 @ 21:09:

[...]





O, je moeder. Nee, een oude klasgenote
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 12 januari 2016 @ 21:28:

[...]



Is zielig voor die beesten.

Zij laten elkaar maar in de kont neuken.Ik wilde al opblaaspoppen voorstellen of kunstkutjes - allemaal heel voordelig te koop bij bol.com - maar dat is geen vlees en bloed natuurlijk. Elkaar + kont, glijmiddel van overheidswege verstrekt en wat instructievideo's, stukken beter.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af wanneer de eerste verhalen naar buiten komen over agenten die vrouwen hebben afgeraden aangifte te doen om

"Verkeerde beeldvorming tegen te gaan"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven