Massa-aanranding Keulen 2

12-01-2016 16:31 732 berichten
Aangezien het vorige topic ver over de 3000 reacties is hier een nieuw deel..

Hier is een link naar het eerste deel:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/mass ... ges/305441
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 12 januari 2016 @ 21:31:

[...]





Ik wilde al opblaaspoppen voorstellen of kunstkutjes - allemaal heel voordelig te koop bij bol.com - maar dat is geen vlees en bloed natuurlijk. Elkaar + kont, glijmiddel van overheidswege verstrekt en wat instructievideo's, stukken beter.Een opblaas geit
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 12 januari 2016 @ 21:24:

[...]

In Turkije zitten bijna 2 miljoen migranten uit de regio, geloof maar niet dat ze er maar aan hoeven denken een vinger uit te steken naar Turkse vrouwen, het zou hun doodvonnis zijn.Ik hoop het. En dat daar niet ook allerlei doofpotten bestaand. Of eerder nog: vrouwen die uit schaamte geen aangifte durven doen en/of angst om zelf als de schuldige bestempeld te worden en/of angst voor verstoting uit de familie.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 12 januari 2016 @ 21:31:

[...]





Ik wilde al opblaaspoppen voorstellen of kunstkutjes - allemaal heel voordelig te koop bij bol.com - maar dat is geen vlees en bloed natuurlijk. Elkaar + kont, glijmiddel van overheidswege verstrekt en wat instructievideo's, stukken beter.Glijmiddel? zij laten maar wat spuug gebruiken en anders moet het maar een beetje pijn doen
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 12 januari 2016 @ 21:32:

[...]





Een opblaas geit



Gat in de markt!



Ik geloof niet dat bol die al heeft, al heb ik niet alle 188 producten onder 'opblaaspoppen' bekeken.

(188 opblaaspoppen! Hemeltje!)



Ze hebben wel een schaap! voor maar 12,95
tonkje wijzigde dit bericht op 12-01-2016 21:36
Reden: schaap toegevoegd.
% gewijzigd
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
We kunnen erom lachen, maar het is gewoon dieptriest. En dan wil ik nog geloven dat het merendeel van de mensen niet verkrachtend en aanrandend langs onze straten zal gaan lopen, maar ik mag er de rest van mijn leven wel voor betalen, want werk of een eigen inkomen krijgt het overgrote merendeel niet en zal het ook nooit krijgen.



Maar goed. "WIJ" zijn rijk. Blijkbaar. Dus kom maar op met je centen. Maar als IK volgens jaar werkloos word, kan ik mijn huis opeten en staan er verder geen instanties voor me klaar. Hooguit om me een boete te geven omdat ik, oh schande, één sollicitatiebrief te weinig heb verstuurd per maand.



Blijf ik wél aan het werk, dan mag (moet) ik dat tot mijn (bijna) 70e doen, zoals het er nu uitziet.



En zelfs al zou ik willen, dan is er voor mij geen énkele manier om op mijn lauweren te gaan rusten voor die tijd, te bepalen dat 40 of 35 jaar aan alles meebetalen genoeg is geweest, en zo rond te kunnen komen.



En ja, dan maak ik me wel eens druk en nijdig dat mensen die hier binnenkomen zonder ooit iets bijgedragen te hebben, hun leven lang mogen komen profiteren van ons geld. No questions asked.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
INGEZONDEN OPINIE - Joram van Klaveren - Islam, vrouwen en bestuurlijk zwijgen

Opinie du Week. Een nuchter en onderbouwd en dus niet schreeuwerig stukje debatbijdrage van Joram van Klaveren, de VNL-kopman die recentelijk nog in Jan Roos' z'n tennisstoel zat. Ditmaal levert hij wat aan zonder dat Jan er doorheen kan blèren, maar we moeten erkennen: dan schrijft ie ook een prima verhaal op. Bovendien neemt de VVD dit in circa 2 maanden een-op-een over en we gunnen Van Klaveren eigenlijk wel een "told you so"-momentje. Dus bij dezen, van Joram voor u:

Islam, vrouwen en bestuurlijk zwijgen

Europa is in het nieuwe jaar opgeschrikt door massale aanrandingen en verkrachtingen in onder meer de Duitse steden Hamburg en Keulen. Maar ook in Helsinki en Zurich was sprake van seksuele wandaden, gepleegd in groepsverband. Europa is geschokt maar hoeft niet verbaasd te zijn.

In Engeland en Zweden zagen we reeds eerder dat immigranten in groepsverband, veelal met een islamitische achtergrond, zich schuldig maakten aan dergelijke misdrijven. Maar het bestuurlijk establishment zweeg.

Zoals nu ook in eerste instantie bij de Duitse politie te zien was. Er werd getracht het profiel van de verdachten zo algemeen mogelijk te formuleren. Om maar niet te hoeven geraken in een discussie over de islam. Maar juist dat is nodig. Om te komen tot een brede en wezenlijke analyse van een enorm vraagstuk: islamitische integratie in het Westen.

Lees verder

http://www.geenstijl.nl/m ... islam_vrouw.html#comments
Bonusquote: Rosanne Hertzberger splitst NRC-De Correspondent-lezers realiteit in maag

'Tijd om de pijp even weg te leggen, lieve vrienden'

“Dat was mijn ‘politiek correcte’ brein dat begin deze week actief was. Mijn ‘de Correspondent’ brein, mijn ‘Next checkt dat verhaal straks helemaal kapot’-brein. […] Lees ik over twee weken een vijfduizend woorden tellende analyse van dat ‘voorbij de waan van de dag’-groepje pijprokers dat met tien statistieken en voetnoten uitlegt dat mijn wereld nog dezelfde is en mijn pc-brein gelijk heeft.

Maar die feiten waren eigenlijk al best bekend. Van slachtoffers. Van Midden-Oostencorrespondenten die zo’n massa-aanranding herkenden van het Tahrirplein. Maar ook van bronnen binnen de politie. […] Dat er wél persoonsgegevens zijn gecontroleerd en aanhoudingen verricht. En dat het in meerderheid ging om mannen met een ‘Migrationshintergrund’. Asielzoekers.

Tijd om de pijp even weg te leggen, lieve vrienden. Onze wereld is veranderd en dat moeten we onder ogen zien. Angela Merkel heeft in een jaar 1,1 miljoen asielzoekers geïmporteerd. Mensen uit homo-, Joden- en vrouwenhatende landen. En de kans is groot dat ze dit keer nog slechter gaan integreren omdat ze domweg genoeg kritische massa hebben om nooit uit hun eigen taal en cultuurbubbeltje te hoeven treden.

Mijn pijp rokende leeftijdsgenoten op hun academische sociaal-wetenschappelijke troontjes zullen ook nu nog wachten op hun eigen statistieken. Op feiten en cijfers die wél bevallen. Die laten zien dat al die immigranten een verrijking zijn. Dat het echt nog steeds voornamelijk blanke, blonde Duitsers zijn die aanranden en verkrachten.

Maar de les die we hier leren is […] dat het tijd is om de nieuwe realiteit onder ogen te zien.”

U mag nu drie keer raden uit welk medium bovenstaande snoeiharde maar heel erg ware wijze woorden afkomstig zijn. Geenstijl? TPO? Elsevier?

Nope.

Uit de sjieke politiek-correcte wegkijk-kwaliteitscourant NRC Handelsblad. Gewoon, zomaar op zaterdag (toevallig de dag dat ook Hafid Bouazza realisme in het NRC-publiek injecteert): PATS! Het zeepbelvrije realisme recht in de bakkes van D66- en GroenLinks-stemmende pijprokers en De Correspondent-lezende knotjesdragers.

En dan is Hertzberger ook nog eens bekend van DWDD (VARA/NPO), daar zal ze nu wel niet meer welkom zijn (maargoed, ze woont inmiddels toch in de VS). De prijs die je betaalt voor het brengen van realisme is nou eenmaal hoog.

http://media.tpo.nl/2016/ ... ers-realiteit-in-de-maag/



Gelukkig gaan steeds meer ogen open. Ook bij de goedmens.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 12 januari 2016 @ 20:09:

De jonge man in de DWDD, was wel eerlijk in zijn verhaal.

Hij ging langzaam anders denken zei hij.

Hij had een uitje voor asielzoekers georganiseerd, en wat blijkt het COA vindt het niet wenselijk dat asielzoekers gemengd meegaan met vrijwilligers.

Daar had hij niet veel zin meer in, om daaraan mee te werken.



Ook had hij het over een onderzoek uit 2008, waaruit bleek dat zedenmisdrijven procentueel veel vaker voorkwamen bij migranten.Volgens mij kwam het ook door de verhalen van de tafeldame en de meneer naast hem dat hij eerlijk was. Gelukkig.



Hij zei dat men zich tegen de testosteronbom-uitspraken van Wilders had gekeerd, maar als hij de cijfers bekeek klopte het wel en kwam het overeen met datgene wat wilders roept. Tja Wilders brengt het gewoon erg bot anders kon hij het ver schoppen met zijn mening.



Wij waren in september op Viva (500.000 vluchtelingen...) al in discussie over het hoge aantal verkrachtingen in het land van herkomst van de asielzoekers die toen in Duitse azc medeasielzoeksters verkrachtte. Waarom komen 'de geleerden' er nu pas achter?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 12 januari 2016 @ 20:35:

[...]





Wat gaf het COA daar als reden voor op?Men is bang voor "zoiets" (verkrachtingen) en dat zou niet mooi staan in de pers (of zoiets)
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 12 januari 2016 @ 20:40:

[...]



Het voorkomen van negatieve publiciteit .

En deze kerels moeten dus wel gaan functioneren in een samenleving die bestaat uit de helft vrouwen.



Wat staat ons nog te wachten?En de Duitse buitenlucht zorgt er voor dat ze dan ook homo's goed accepteren.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 12 januari 2016 @ 21:25:

En ik lees net op at5.nl dat Van der Laan dat helemaal niet zo heeft gezegd van "Keulen kan niet in Amsterdam gebeuren".Wat heeft hij dan wel precies gezegd, zegt hij?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 12 januari 2016 @ 20:45:

[...]





Je bedoeld dat het COA zich zorgen maakte dat de asielzoekers zich zouden misdragen tijdens het uitje.Yep, daar zijn ze héééél bang voor en dat is geen mooi nieuwsbericht.....ze hebben het dan niet over arme slachtoffers, maar over de "schone schijn" van de daders, die dan niet zo mooi glanst.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 12 januari 2016 @ 21:08:

[...]



Ik denk het wel Gijs, in de meeste moslimlanden zitten de vrouwen de hele dag thuis.

Veel mannen zijn dus geen gemengde uitjes gewend.

Daarom zagen wij bij Rutger alleen maar mannelijke asielzoekers aan het schaatsen.



Er zullen ook vrijwillgers zijn, die apart met de vrouwen op stap gaan.Waarom is Noord-Afrika dan koploper in het aantal 'verkrachtingen en hiv-besmettingen"?

LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 12 januari 2016 @ 21:35:

[...]





Gat in de markt!



Ik geloof niet dat bol die al heeft, al heb ik niet alle 188 producten onder 'opblaaspoppen' bekeken.

(188 opblaaspoppen! Hemeltje!)



Ze hebben wel een schaap! voor maar 12,95"Gat in de markt".
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 12 januari 2016 @ 23:51:

[...]





Waarom is Noord-Afrika dan koploper in het aantal 'verkrachtingen en hiv-besmettingen"?

Heb je een bron voor die hiv besmettingen? Ik weet niet beter of 'zwart' Afrika is koploper.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 12 januari 2016 @ 23:58:

[...]





Heb je een bron voor die hiv besmettingen? Ik weet niet beter of 'zwart' Afrika is koploper.Ik heb in september jl hele stukken (met bronvermelding) daarover gequote in het topic 500.000 vluchtelingen.... Ik kan de bronvermelding nu niet voor je opzoeken. Zal het morgen proberen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 12 januari 2016 @ 20:47:

[...]





Maar komt dat dan door de cultuur (achterlijke cultuur, vrouwen worden er gezien als gebruiksvoorwerpen) de islam (vrouwen 2e rangs), verkeerd beeld van westerse vrouwen (allemaal hoeren, ze lopen zelfs los op straat rond), combi leeftijd (jong) en geslacht (man) = testosteronbom, combinatie daarvan, andere factoren?



Hoe minder beschaving een volk heeft hoe meer ze vrouwen zullen zien als broedkippen! De seksualiteit van een man wordt gezien als onbeheersbaar, een vrouw is een gebruiksartikel. Het speelt niet alleen in het midden oosten en afrika, de maories van Nieuw Zeeland misbruikten ook tot voor kort kinderen, als een man zin krijgt in sex dan moet dit meteen bevredigt worden.

En de islam heeft die cultuur tot in de puntjes ook nog in een boek (de koran) beschreven en stampt het er iedere dag in bij die gasjes. Het hele gedoe om het maagdenvlies, is toch in deze tijd een uitwas.

Het zou allemaal niet zo erg zijn, maar links heult mee met die ideeen, ik verbaas me er iedere dag over!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 12 januari 2016 @ 23:58:

[...]





Heb je een bron voor die hiv besmettingen? Ik weet niet beter of 'zwart' Afrika is koploper.



Ik weet ook niet beter dan dat dit in Afrika het hoogste is.



Lijkt mij dat de WHO de meest betrouwbare data hierover heeft
Alle reacties Link kopieren
Waar ik ook kijk, het blijft toch echt zwart Afrika.

http://data.worldbank.org/indicator/SH. ... isplay=map
.
Alle reacties Link kopieren
quote:mienietjefietje schreef op 13 januari 2016 @ 00:14:

[...]





.......maar links heult mee met die ideeen, ik verbaas me er iedere dag over!



Inderdaad.

Nu is heel links alleen maar links als het gaat om de vluchtelingen/migranten.



Een tiental jaar geleden nog kwam iedereen, mn links, op de barricaden als het ging over slachtrituelen van de moslims, de onderdrukking van de vrouw (ook en mn de hoofddoekvrouw) en homo en het belang van scholing en of het wel goed was dat er aparte scholen waren voor moslims. Want we moeten toch integreren.

Nou dat integreren kan je op je buik schrijven. En onderdrukking gaat alleen maar erger worden en niet alleen van vrouwen, maar ook van homo's en ongelovigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 13 januari 2016 @ 00:18:

[...]

Ik weet ook niet beter dan dat dit in Afrika het hoogste is.



Lijkt mij dat de WHO de meest betrouwbare data hierover heeftJa, maar dan niet in Noord-Afrika.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 12 januari 2016 @ 19:14:

[...]





Het klinkt cru, maar de aanslag in Istanbul komt de Duitse politici niet slecht uit. Die eist nu alle aandacht op, 8 Duitse doden.De aanslag in Istanbul wordt 'raadselachtig' genoemd. Beeldmateriaal schijnt gefotoshopt te zijn. De plaats delict is ongebruikelijk snel schoongeveegd, de aanslag werd al even opmerkelijk snel toegeschreven aan IS en het foto/filmverbod en de informatiestop die de Turken hebben ingesteld wekken bevreemding.



Het zal toch niet? Dat de aanslag in scene is gezet? Om de EU, Merkel, Erdogan en de VS in de kaart te spelen?

Het creeren van een crisis om een andere crisis te bezweren is een beproefde tactiek.



Dit komt niet van een complot-site, maar van een Duitse site voor economisch nieuws:



Hergang völlig unklar

Nachrichtensperre: Rätselhafter Terror-Anschlag von Istanbul



Über den Terror-Anschlag von Istanbul wurde von der türkischen Regierung eine Nachrichtensperre verhängt. Für einen derart spektakulären Anschlag im Herzen Istanbuls ist die Nachrichtenlage ungewöhnlich dünn. Die Erklärungen der Türkei sowie kursierende gefälschte Fotos tragen nicht dazu bei, den Tod von acht Deutschen aufzuklären.



Details in dit artikel op deutsche-wirtschafts-nachrichten.de:

Nachrichtensperre: Rätselhafter Terror-Anschlag von Istanbul





Een andere (niet-mainstream) site/blog, zet de mogelijke motieven op een rijtje:

The Turkish government is blaming ISIS for the attack, and yet the Turkish government has been helping ISIS.

(Here is a long list of evidence of Turkish support for Isis in Syria.)

Thus, the Turkish government may have arranged the attack in order to:



(1) fool people into thinking that the Erdogan government does not really support ISIS.

(2) justify Turkish intervention in Syria.



(edit: Heb het iets ingekort. )



http://aanirfan.blogspot. ... bomb-2016-false-flag.html
.
Alle reacties Link kopieren
Bij seksuele intimidatie gaat het niet om seks...het gaat om macht, vernederen en geweld dat los je niet met prostituees of opblaaspoppen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 13 januari 2016 @ 07:09:

[...]





Een andere (niet-mainstream) site/blog, zet de mogelijke motieven op een rijtje:

The Turkish government is blaming ISIS for the attack, and yet the Turkish government has been helping ISIS.

(Here is a long list of evidence of Turkish support for Isis in Syria.)

Thus, the Turkish government may have arranged the attack in order to:



(1) fool people into thinking that the Erdogan government does not really support ISIS.

(2) justify Turkish intervention in Syria.









Volgens Turkije is de aanslag gepleegd door een Syrische IS aanhanger.

Dat zou inderdaad goed uitkomen, Turkije kan nu met goede argumenten de grens met Syrië dichtgooien om te voorkomen dat er, boven op de 2 miljoen, meer Syrieers, Libanezen, Pakistanen etc. binnen reizen.



Turkije wordt door de EU steeds verder onder druk gezet de grenzen te sluiten omdat de huidige migratie stroom het einde van diezelfde EU inluid.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 12 januari 2016 @ 20:23:

...

De Duitse filmmaker en auteur Samuel Schirmbeck (1941) publiceerde 11 januari onderstaand stuk in de conservatieve Duitse kwaliteitskrant Frankfurter Allgemeine Zeitung. Het lokte gelijk een verhit debat uit.

...

Wat Paul Scheffers ‘Het Multiculturele Drama’ ooit voor Nederland was, kan dit stuk worden voor Duitsland.

Lees hier verder:

http://politiek.tpo.nl/20 ... enbeeld-jullie-haten-ons/Heel goed artikel dit. Zeker de tijd van het lezen waard. Bedankt.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven