Massa-aanranding Keulen 2

12-01-2016 16:31 732 berichten
Aangezien het vorige topic ver over de 3000 reacties is hier een nieuw deel..

Hier is een link naar het eerste deel:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/mass ... ges/305441
quote:impala schreef op 12 januari 2016 @ 17:45:

[...]





Dit zet het toch wel weer in perspectief. Zon klein deel in Europa. Heel Europa.

Ik zou hier wel heel graag een recenter overzicht van zien.

a. Dit zijn alleen de Syriërs; er komen ook andere nationaliteiten binnen.

b. Ik vind het normaal dat de regio de bulk van hun mensen opneemt. Wij hadden in WWI ook 1 miljoen Belgen.

c. Een groot deel van Europa neemt nauwelijks mensen op. In de praktijk zitten de meeste mensen in 4 of 5 Europese landen en zijn ze niet gespreid over Europa.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 12 januari 2016 @ 18:14:

[...]



Nee dat is allang duidelijk al willen veel wegkijkers ze allemaal als zielige oorlogslachtoffers neerzetten..

Hoogste tijd dus om aan de poort te selecteren zodat alleen de échte oorlogsslachtoffers nog kans maken..Op zich is van de gelukszoekers of economische vluchtelingen de situatie in het thuisland ook behoorlijk hopeloos. Geen werk, geen uitzicht op werk, dus ook geen eigen huis en vrouw. En dan ook nog een moslim dictatuur. Ik snap best dat ze dan elders een betere toekomst zoeken. Alleen kunnen wij in Europa dat ook niet bieden, al helemaal niet aan zoveel. Hier zijn voor hen ook geen banen, huizen, en al helemaal geen vrouwen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Verplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zo graag zien dat we het in dit topic vooral bij nieuws, feiten, cijfers en nieuwe reacties daarop kunnen houden en we het spuien van algemene sentimenten en meningen tav asielzoekers/buitenlanders in het andere topic kunnen houden. Ik hoop dat iedereen daar zijn best voor wil doen. Dan blijft het allemaal een beetje overzichtelijk. Ik snap dat er geen scherpe scheidslijn is maar ik denk dat iedereen weet waar ik op doel.
.
quote:tonkje schreef op 12 januari 2016 @ 18:27:

[...]





Op zich is van de gelukszoekers of economische vluchtelingen de situatie in het thuisland ook behoorlijk hopeloos. Geen werk, geen uitzicht op werk, dus ook geen eigen huis en vrouw. En dan ook nog een moslim dictatuur. Ik snap best dat ze dan elders een betere toekomst zoeken. Alleen kunnen wij in Europa dat ook niet bieden, al helemaal niet aan zoveel. Hier zijn voor hen ook geen banen, huizen, en al helemaal geen vrouwen.

Nah die vrouw reist meestal heel snel na maar idd daar moet een stop op we kunnen hier niet iedereen opvangen..

Wat mij betreft alleen échte oorlogsslachtoffers en de rest jammer maar retour thuisland..
quote:impala schreef op 12 januari 2016 @ 18:29:

Ik zou zou graag zien dat we het in dit topic vooral bij nieuws, feiten, cijfers en nieuwe reacties daarop kunnen houden en we het spuien van algemene sentimenten en meningen tav asielzoekers/buitenlanders in het andere topic kunnen houden. Ik hoop dat iedereen daar zijn best voor wil doen. Dan blijft het allemaal een beetje overzichtelijk. Ik snap dat er geen scherpe scheidslijn is maar ik denk dat iedereen weet waar ik op doel.Je hebt gelijk. Ik verplaats mijn posting.
Alle reacties Link kopieren
Ik doelde niet direct op jou, had het nog niet eens gezien maar bedankt
.
Alle reacties Link kopieren
12. Januar 2016, 18:23 Uhr Silvesternacht

hele artikel

http://www.sueddeutsche.d ... n-strafanzeigen-1.2815104



BKA-Chef Holger Münch vermutet, dass sich die Täter von Köln vor der Silvesternacht in sozialen Netzwerken verabredet haben.

Um organisierte Kriminalität handele es sich jedoch nicht, dazu fehle den Tätern eine hierarchische und geschlossene Struktur.





Hier wordt gesproken van afgesproken werk, mogelijk via sociale media.
lys wijzigde dit bericht op 12-01-2016 18:37
Reden: het woord 'mogelijk' toegevoegd
% gewijzigd
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 12 januari 2016 @ 18:26:

[...]



a. Dit zijn alleen de Syriërs; er komen ook andere nationaliteiten binnen.

b. Ik vind het normaal dat de regio de bulk van hun mensen opneemt. Wij hadden in WWI ook 1 miljoen Belgen.

c. Een groot deel van Europa neemt nauwelijks mensen op. In de praktijk zitten de meeste mensen in 4 of 5 Europese landen en zijn ze niet gespreid over Europa.



Op 6,6 miljoen inwoners.

Als er nu een miljoen vluchtelingen binnenstromen zitten we op 18 miljoen.



Bovendien zullen er in die periode weinig integratie- en taalproblemen zijn geweest.
verba volant, scripta manent.
Ja, dat had ik eerder ook al gehoord Lys.



Ik ben heel benieuwd hoe deze doofpotaffaires in Duitsland en Zweden zich verder gaan ontwikkelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lys schreef op 12 januari 2016 @ 18:36:

12. Januar 2016, 18:23 Uhr Silvesternacht

hele artikel

http://www.sueddeutsche.d ... n-strafanzeigen-1.2815104



BKA-Chef Holger Münch vermutet, dass sich die Täter von Köln vor der Silvesternacht in sozialen Netzwerken verabredet haben.

Um organisierte Kriminalität handele es sich jedoch nicht, dazu fehle den Tätern eine hierarchische und geschlossene Struktur.





Hier wordt gesproken van afgesproken werk, mogelijk via sociale media.Dat is dan een afzwakking van 'georganiseerde criminaliteit ' waar eerst over werd gesproken. Terecht, denk ik.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 12 januari 2016 @ 18:42:

[...]





Dat is dan een afzwakking van 'georganiseerde criminaliteit ' waar eerst over werd gesproken. Terecht, denk ik.

In het artikel wordt ook uitgelegd waarom het niet onder georganiseerde misdaad valt.

Georganiseerde misdaad betreft besloten groepen met een hiërarchie.

Men vermoedt dat dit niet een besloten groep met hiërarchie betreft.
Known to cause insanity in laboratory mice
Het is misschien niet te vergelijken met georganiseerde criminaliteit in de vorm van een bende met vaste leden, maar er zat wel een vooropgezet plan achter. Zij het dan in los-vast verband en dat de "organisatoren" moesten afwachten hoeveel mensen er zouden komen opdagen om deel te nemen aan de "geplande activiteiten".



Ik vind het eerder bedreigender dan minder ernstig. Een bende met bekende leden kun je nog enigzins monitoren, bij deze los-vaste groepen is dat een stuk moeilijker.
Alle reacties Link kopieren
Ja daar zit zeker wat in.
.
Alle reacties Link kopieren
Was er trouwens al gemeld dat Reker geen 'Verhaltensregeln für Frauen' gaat opstellen?

Dat wilde ze niet en dat zal ze ook niet.



Sollte ich eines der Opfer durch meine Äußerung verletzt haben, dann tut es mir aufrichtig leid. Ich wollte und werde auch in Zukunft keine Verhaltensregeln für Frauen aufstellen.

Van haar facebookpagina,



Misschien was het al gemeld, hoor, dan heb ik het gemist.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 12 januari 2016 @ 18:49:





Ik vind het eerder bedreigender dan minder ernstig. Een bende met bekende leden kun je nog enigzins monitoren, bij deze los-vaste groepen is dat een stuk moeilijker.Inderdaad.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 12 januari 2016 @ 18:30:

[...]



Nah die vrouw reist meestal heel snel na maar idd daar moet een stop op we kunnen hier niet iedereen opvangen..

Wat mij betreft alleen échte oorlogsslachtoffers en de rest jammer maar retour thuisland..Veel jonge kerels hebben nog helemaal geen vrouw. Tot hun grote frustratie, want veel hormonen hebben ze wel. In eigen land met een beetje pech prostitutie verboden, kom je hier - nog steeds met veel hormonen - en kun je hier ook al niet aan de vrouw geraken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
nu op DWDD
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lys schreef op 12 januari 2016 @ 18:51:

Was er trouwens al gemeld dat Reker geen 'Verhaltensregeln für Frauen' gaat opstellen?

Dat wilde ze niet en dat zal ze ook niet.



Sollte ich eines der Opfer durch meine Äußerung verletzt haben, dann tut es mir aufrichtig leid. Ich wollte und werde auch in Zukunft keine Verhaltensregeln für Frauen aufstellen.

Van haar facebookpagina,



Misschien was het al gemeld, hoor, dan heb ik het gemist.



Is nieuw voor mij. Tja, wat moet je daar nou op zeggen.



Heeft Van der Laan ook Facebook?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 12 januari 2016 @ 18:38:

Ja, dat had ik eerder ook al gehoord Lys.



Ik ben heel benieuwd hoe deze doofpotaffaires in Duitsland en Zweden zich verder gaan ontwikkelen.Het klinkt cru, maar de aanslag in Istanbul komt de Duitse politici niet slecht uit. Die eist nu alle aandacht op, 8 Duitse doden.
.
quote:tonkje schreef op 12 januari 2016 @ 19:02:

[...]





Veel jonge kerels hebben nog helemaal geen vrouw. Tot hun grote frustratie, want veel hormonen hebben ze wel. In eigen land met een beetje pech prostitutie verboden, kom je hier - nog steeds met veel hormonen - en kun je hier ook al niet aan de vrouw geraken.

Dat zijn idd de heel jonge 'vluchtelingen' daar heb je gelijk in..

Maar hier niet aan de vrouw kunnen raken mwah ik vraag het mij af,genoeg dames die in het verleden hun 'ware' liefde in een asielzoeker vonden..

9 van de 10 werden wel weer door hun 'ware' liefde in de steek gelaten zodra die het Nederlands paspoort in the pocket had maar toch..

Maar goed dat ging niet om Syriërs maar Afrikanen..
Ik vermijd Turkije al een tijdje. Ik ga ook niet meer met Turkish airlines. En ook niet op vakantie naar Istanboel etc. Mij niet gezien.
quote:liubi schreef op 12 januari 2016 @ 19:42:

Ik vermijd Turkije al een tijdje. Ik ga ook niet meer met Turkish airlines. En ook niet op vakantie naar Istanboel etc. Mij niet gezien.Ik durf alleen met el-al te vliegen
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 12 januari 2016 @ 19:02:

[...]





Veel jonge kerels hebben nog helemaal geen vrouw. Tot hun grote frustratie, want veel hormonen hebben ze wel. In eigen land met een beetje pech prostitutie verboden, kom je hier - nog steeds met veel hormonen - en kun je hier ook al niet aan de vrouw geraken.Ze hebben vast een linker- of rechterhand. Is ook voldoende. Daar moeten wel meer mensen zich mee behelpen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin in Izmir heeft uit een erfenis een aantal huizen. Eén daarvan is verhuurd aan mensen uit Syrië van wie een zoon plotseling de benen heeft genomen. Met de bewoners zelf krijgt ze geen contact, de huur wordt betaald. Ze durft er niet naartoe te gaan. Zij en haar man zouden het liefst naar Zwitserland verhuizen, hun zoon woont daar maar Zwitserland kom je nauwelijks in, ook niet als je jezelf volledig kunt bedruipen (allebei met pensioen en niet onbemiddeld).
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven