Mishandelde grensrechter overleden

03-12-2012 16:53 2114 berichten
Ik lees dit walgelijke bericht zojuist op internet:

"De 41-jarige grensrechter uit Almere die gistermiddag ernstig werd mishandeld, is in het ziekenhuis overleden. Hij was mishandeld na de wedstrijd van SC Buitenboys B3 (Almere) tegen sv Nieuw Sloten B1 (Amsterdam).

Voetballers van Nieuw Sloten schopten en sloegen hem, waarna hij op de vlucht sloeg. De jongens achterhaalden hem en mishandelden hem opnieuw.

Amulance

Een paar uur na het geweld werd de man onwel en zakte hij in elkaar. Daarna werd hij met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij vanmiddag"

Vind het echt shocking, ongelooflijk en verdrietig.

Deze jongens mogen van mij levenslang opgesloten worden, en agressie op sportvelden veel en veel harder worden aangepakt!!!

Toevallig vertelde vorige week een neef van mij, die ook fluit in het amateurvoetbal, dat hij steeds vaker overweegt daarmee te stoppen, omdat hij merkte dat de agressie laatste jaren steeds meer toeneemt. Ook hij heeft regelmatig met bedreigingen te maken.

Misschien dat het me daarom nu wel extra raakt..
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariska76 schreef op 04 december 2012 @ 22:21:

[...]

Ik kan me nog veel topics met verontwaardigde reacties herinneren over Milly Boele en de zedenzaak in Amsterdam.En over Joran van der Sloot.
quote:Rara70 schreef op 04 december 2012 @ 22:15:

Goed gezegd Mileka!

En ik denk dat niemand hier op het forum martyr zijn mening deelt mbt jouw openingspost.

Dankje!

Ik laat me niet snel opfokken, maar de manier van denken van deze man, brrr.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 22:07:

[...]

Waar kan ik de reden lezen van waarom mijn topic verwijderd is?

Er worden geen mededelingen gedaan over het beleid. Je vraag kun je mailen naar forum@viva.nl

met vriendelijke groet,

Junior
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 22:24:

[...]

??

Kun jij je ook topics herinneren vol verontwaardigde reacties over wat die 77-jarige man overkomen is?En als het echt zo is wat jij denkt, dat het mensen gaat om de afkomst van de dader, waarom dan zoveel aandacht voor de dader van Milly Boele en Jotan van der Sloot?
quote:geheimtaal schreef op 04 december 2012 @ 22:24:

[...]

En over Joran van der Sloot.Dutroux, het misbruik in de kerk, Volkert van der Graaf, Breivik, Karst Tates, de aanslag in Alphen enz. enz.
quote:wcpapiertje, 3 minuten geleden

Tja, wat valt er verder nog over te zeggen. Het is diep triest dat er in één jaar twee dodelijke slachtoffers zijn gevallen tijdens/na een amateurvoetbalwedstijd. Hopelijk zijn dat er in 2013 twee minder.Misschien komt het wel door Nigel de Jong die met de WK het kickboksen in de voetballerij introduceerde.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:leentjedb schreef op 04 december 2012 @ 22:23:

Ik vraag me ondertussen af wie dader nummer drie dan is. Er zijn er drie aangehouden en kom maar twee namen tegen. Een Marokkaanse en een Antilliaanse.Ik neem dat dat wel ergens op internet te vinden is. Tenslotte zijn die andere 2 namen ook ergens opgedoken.
quote:Twinkle1001 schreef op 04 december 2012 @ 22:26:

[...]

Dutroux, het misbruik in de kerk, Breivik..Inderdaad. Maar die zijn voor sommigen niet interessant hè.
Volkert van der G.

[...]

??

Kun jij je ook topics herinneren vol verontwaardigde reacties over wat die 77-jarige man overkomen is?Misschien is er wel geen topic over geopend omdat het minder nadrukkelijk in het nieuws is geweest. Bijzonder dat je zo reageert als ik (en nog iemand) jou zo 3 topics geven waarin net zo verontwaardigd is gereageerd, maar dan met autochtone daders.
Misschien komt het ook omdat die man nog een maand in het ziekenhuis heeft gelegen voordat hij overleed aan zijn verwondingen.
quote:Marla_Singer schreef op 04 december 2012 @ 22:27:

[...]

Inderdaad. Maar die zijn voor sommigen niet interessant hè.Nee, ssst, niet over praten. Gewoon de feiten verdraaien en andere feiten verzwijgen.
Precies Martyr, zoals de waard is.........
quote:MrsStanleyWalker schreef op 04 december 2012 @ 22:26:

[...]

Misschien komt het wel door Nigel de Jong die met de WK het kickboksen in de voetballerij introduceerde.De dader van die 77-jarige man had voor voetbal al op kickboxen gezeten. Of deze daders door het kickboxen zelf de man hadden gedood. durf ik niet te zeggen. Een aantal schoppen tegen het hoofd kunnen al snel fataal worden.
quote:geheimtaal schreef op 04 december 2012 @ 22:25:

[...]

En als het echt zo is wat jij denkt, dat het mensen gaat om de afkomst van de dader, waarom dan zoveel aandacht voor de dader van Milly Boele en Jotan van der Sloot?

Die verschijning heeft een naam, is me even ontgaan. Wat hebben Holloway en Boele gemeen. Juist ja, allebei blonde meisjes. Mensen schijnen daar gevoeliger voor te zijn

Ten tijde van Holloway's verdwijning was er ook een negerin verdwenen, maar daar keek niemand naar om.

[...]

??

Kun jij je ook topics herinneren vol verontwaardigde reacties over wat die 77-jarige man overkomen is?Blijf die man vooral misbruiken voor je eigen gewin. Zegt heel veel over jou...
quote:geheimtaal schreef op 04 december 2012 @ 22:27:

Volkert van der G.Aanslag op koninginnedag door Karst Tates, de aanslag in Alphen door Tristan van der Vlis, de Damschreeuwer, Strauss Kahn...
Schoppen leren ze ook met voetbal, of het nou een bal is of iemands hoofd. Feit is dat onsportief gedrag en Oranje prima samengaan, mooi voorbeeld voor de jeugd.

http://static3.ad.nl/stat ... 142639/media_l_676412.jpg
8
quote:Mariska76 schreef op 04 december 2012 @ 22:28:

[...]

Misschien is er wel geen topic over geopend omdat het minder nadrukkelijk in het nieuws is geweest. Bijzonder dat je zo reageert als ik (en nog iemand) jou zo 3 topics geven waarin net zo verontwaardigd is gereageerd, maar dan met autochtone daders.Maar het zijn vergelijkbare situaties...Waarom haalt het incident van afgelopen weekend wel zo nadrukkelijk het nieuws?
quote:JuniorModeratorViva schreef op 04 december 2012 @ 22:25:

[...]

Er worden geen mededelingen gedaan over het beleid. Je vraag kun je mailen naar forum@viva.nl

met vriendelijke groet,

JuniorOh, okay.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 22:31:

[...]

Die verschijning heeft een naam, is me even ontgaan. Wat hebben Holloway en Boele gemeen. Juist ja, allebei blonde meisjes. Mensen schijnen daar gevoeliger voor te zijn

Ten tijde van Holloway's verdwijning was er ook een negerin verdwenen, maar daar keek niemand naar om.De "Missing white woman syndrome" bedoel je zeker.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 22:31:

[...]

Ten tijde van Holloway's verdwijning was er ook een negerin verdwenen, maar daar keek niemand naar om.

Heb je daar ook een bron van?

Als dat meisje een Amerikaans meisje was geweest was er net zovel aandacht voor geweest als voor Nathalee. Of een Nederlands meisje.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 22:33:

[...]

Maar het zijn vergelijkbare situaties...Waarom haalt het incident van afgelopen weekend wel zo nadrukkelijk het nieuws?

En waarom zovel aandacht voor Karst T? De damschreeuwer?

Geen blonde meisjes...... dus ben benieuwd naar je verklaring.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 04 december 2012 @ 22:33:

Schoppen leren ze ook met voetbal, of het nou een bal is of iemands hoofd. Feit is dat onsportief gedrag en Oranje prima samengaan, mooi voorbeeld voor de jeugd.

http://static3.ad.nl/stat ... 142639/media_l_676412.jpgDe vraag is dan waarom het je het bij voetbaal vaker hoort dan bij andere sporten. Gebeurt het minder of is het minder interessant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven