Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
maandag 12 juli 2021 om 12:13
Dat vroeg ik mij dus ook af.
Wisten ze het al en deden ze er niets mee of weten ze het nu pas en van wie dan want Delano zit in beperking dus mag behalve met zijn advocaat geen contact met de buitenwereld.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

maandag 12 juli 2021 om 12:39
Ja, alleen is deze familie naar de krant gestapt;redbulletje schreef: ↑12-07-2021 12:33Hij is toch een neef van een andere zware crimineel, dus het zal wel in de familie zitten.
https://nos.nl/collectie/13868/artikel/ ... p-de-vries
Als je in dezelfde wereld zit doe je dat niet toch, lijkt me.
maandag 12 juli 2021 om 13:01
Is bij de Telegraaf en de Panorama ook gebeurd.Kattentuintje schreef: ↑12-07-2021 11:06Een raketwerper en automatische wapens? Dat klinkt bijna zoals Charlie Hebdo, al is het dan om een andere reden. My goodness.
Het is zo raar. Ergens weet je wel dat het gebeurt, dat het bestaat. Ik bedoel: al die series en films zijn ook niet alleen maar verzonnen. Maar het is altijd super ver van je bed. Nog steeds natuurlijk, ik bedoel ik werk niet bij die redactie en ik ken Peter R ook alleen maar van tv. Maar het is opeens wel zichtbaar.
Ik ben er heus niet de hele tijd mee bezig, mijn leven gaat door. Maar het zit toch ergens een beetje in mijn achterhoofd allemaal steeds. Zo bizar wat er allemaal gebeurt!
maandag 12 juli 2021 om 13:01
Ja heel vreemd dit.Rosabella1 schreef: ↑12-07-2021 12:13Dat vroeg ik mij dus ook af.
Wisten ze het al en deden ze er niets mee of weten ze het nu pas en van wie dan want Delano zit in beperking dus mag behalve met zijn advocaat geen contact met de buitenwereld.
maandag 12 juli 2021 om 13:30
misschien hebben ze het gehoord van vrienden van Delano.
de meeste Antillianen zijn gewoon keurig nette burgers.
die gemeenschap doet echt haar stinkende best om hun jongeren op het rechte spoor te houden.
wij slapen nooit.

maandag 12 juli 2021 om 13:40
valentinamaria schreef: ↑12-07-2021 13:30misschien hebben ze het gehoord van vrienden van Delano.
die gemeenschap doet echt haar stinkende best om hun jongeren op het rechte spoor te houden.
Ik geloof dat dit voor de meeste gemeenschappen geldt. Niemand is er bij gebaat om hele families kapot te maken en in de ellende te laten storten.
Dat verbaast me nog het meest: je in zulke criminele kringen begeven, raakt iedere nabije familielid/partner/kennis etc. Een foute beweging en je moeder/vader/broer/zus/echtgenoot/kind kan en wordt in sommige gevallen vermoord.
Ook in de Marokkaanse gemeenschap wordt van alles gedaan om voor criminaliteit vatbare jongeren uit dat circuit te houden.
maandag 12 juli 2021 om 13:45
[...]Kroonprinses schreef: ↑12-07-2021 13:40Ik geloof dat dit voor de meeste gemeenschappen geldt. Niemand is er bij gebaat om hele families kapot te maken en in de ellende te laten storten.
Dat verbaast me nog het meest: je in zulke criminele kringen begeven, raakt iedere nabije familielid/partner/kennis etc. Een foute beweging en je moeder/vader/broer/zus/echtgenoot/kind kan en wordt in sommige gevallen vermoord.
Ook in de Marokkaanse gemeenschap wordt van alles gedaan om voor criminaliteit vatbare jongeren uit dat circuit te houden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-07-2021 06:13
Reden: Generaliseren en discrimineren
Reden: Generaliseren en discrimineren
15.99% gewijzigd
wij slapen nooit.
maandag 12 juli 2021 om 13:47
Er wordt toch niet beweerd dat de meesten niet zouden deugen?valentinamaria schreef: ↑12-07-2021 13:30misschien hebben ze het gehoord van vrienden van Delano.

maandag 12 juli 2021 om 13:49
Ik ken geen hele wijken met Marokkaanse ouders die het wel best vinden dat hun kinderen en andere naasten aan gort worden geschoten voor wat duiten, maar jij kent die wijken wel begrijp ik? Dan zou je de politie van hele waardevolle informatie kunnen voorzien namelijk.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-07-2021 09:15
Reden: quote verwijderd
23.95% gewijzigd
maandag 12 juli 2021 om 13:52
de politie weet zelf ook wel waar de wijken zijn waar drugshandel een normale verdienste is.Kroonprinses schreef: ↑12-07-2021 13:49Ik ken geen hele wijken met Marokkaanse ouders die het wel best vinden dat hun kinderen en andere naasten aan gort worden geschoten voor wat duiten, maar jij kent die wijken wel begrijp ik? Dan zou je de politie van hele waardevolle informatie kunnen voorzien namelijk.
daar komen ze dan ook liever niet.
wij slapen nooit.

maandag 12 juli 2021 om 13:54
geen hele wijken kennen? Leef je onder een steen dan? Oprecht niet rot bedoeld maar enerzijds gelukkig maar dat je het niet kent.Kroonprinses schreef: ↑12-07-2021 13:49Ik ken geen hele wijken met Marokkaanse ouders die het wel best vinden dat hun kinderen en andere naasten aan gort worden geschoten voor wat duiten, maar jij kent die wijken wel begrijp ik? Dan zou je de politie van hele waardevolle informatie kunnen voorzien namelijk.

maandag 12 juli 2021 om 14:10
Love2themoon schreef: ↑12-07-2021 13:54geen hele wijken kennen? Leef je onder een steen dan? Oprecht niet rot bedoeld maar enerzijds gelukkig maar dat je het niet kent.
Hele wijken? Echt? Een paar families ja, maar HELE wijken? Beetje overdreven als je het mij vraagt.
Punt was overigens de aanname dat Antillianen er alles aan doen om de jongeren op het rechte spoor te houden en Marokkanen liever uitkering trekken en hun criminele kinderen het grote geld laten binnenhalen. Daarop zeg ik dat ook de Marokkaanse gemeenschap die ik ken precies hetzelfde doet. Maar ik begrijp nu dat hele wijken met Marokkanen hier niets aan doen en ik onder een steen leef.

maandag 12 juli 2021 om 14:11
welke wijken bedoel je?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-07-2021 09:16
51.03% gewijzigd

maandag 12 juli 2021 om 15:09
Nee wel Amsterdam. Ik woon in een 'beruchte' buurt, maar hier zijn geen ouders die dealen

maandag 12 juli 2021 om 15:34
Maar komt er nu niet een prijs op hun hoofd te staan? Lijkt me dat ze in dat milieu familie niet sparen als die de criminele tak verlinken._melon schreef: ↑12-07-2021 12:39Ja, alleen is deze familie naar de krant gestapt;
https://nos.nl/collectie/13868/artikel/ ... p-de-vries
Als je in dezelfde wereld zit doe je dat niet toch, lijkt me.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 12-07-2021 15:36
0.23% gewijzigd

maandag 12 juli 2021 om 15:55
maandag 12 juli 2021 om 15:57
Ik durf het niet te zeggen, maar ze willen niet voor niks anoniem blijven, dus dat zal wel dan.redbulletje schreef: ↑12-07-2021 15:34Maar komt er nu niet een prijs op hun hoofd te staan? Lijkt me dat ze in dat milieu familie niet sparen als die de criminele tak verlinken.