te glad om de weg op te gaan....

05-01-2016 05:41 835 berichten
Code oranje is afgegeven voor gladde wegen en idd het is buiten spekglad.. Was zelf net even buiten te kijken, maar moest me echt vasthouden... Zelf durf ik niet te rijden met de auto,was van plan om de bus te maar lees net op de site dat de bussen niet rijden, omdat het niet verantwoord is, maar als het met de bus al niet vertrouwd is om daar mee te rijden, zou ik zelf ook niet de auto pakken.... rond deze tijdstip zie ik wel mensen voor mijn huis heel voorzichtig fietsen.... maar ze stappen al af en gaan lopend, het is echt zo glad... En lopend naar de bus doe ik al een half uur over...

Maar wanneer is het nou echt noodzakelijk om thuis te blijven? Ik heb zoiets van kan het altijd proberen, maar mijn eigen veiligheid gaat wel voor op.... wanneer zouden jullie nou echt thuis blijven en wanneer niet? en meer mensen die er last van hebben...
We dogge een alvestedetocht....
Elf stratentocht zeker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 05 januari 2016 @ 07:32:

[...]

Dit. Prachtig om te adviseren om thuis te blijven, maar als het drie maanden lang écht winter is, kunnen we toch moeilijk met z´n allen thuis blijven.

Ik heb in elk geval geen keuze als ik de rekeningen nog wil kunnen betalen.IJzel duurt dan ook zelden 3 maanden, dat is meestal een kwestie van een dag of 2, hooguit.
Later is nu
quote:rosemetijs schreef op 05 januari 2016 @ 10:24:

[...]

O,oooow nou dan blijf ik maar uit de buurt Hahaha! Geen zorgen nog. Zit nu aan de laatste en ga zo ff kijken of ik de gladheid lopend een stukkie kan trotseren. Dacht stilettohakken. Zou dat wat zijn? Dat je ze als t ware vast hakt in het ijs?
quote:Corona67 schreef op 05 januari 2016 @ 10:26:

[...]

Je kunt de sigaretten wel 1 voor 1 door de brievenbus duwen toch?

Pakjes size brievenbus gleuf!!

Rose met ijs :-$hoe was t buiten met de hond?
Zojuist beschuit met havermout en pompoenpitten gestaafmixerd voor de vogeltjes.

De koolmeesjes keken zo zielig.

Hopelijk lusten ze het.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 05 januari 2016 @ 10:37:

Zojuist beschuit met havermout en pompoenpitten gestaafmixerd voor de vogeltjes.

De koolmeesjes keken zo zielig.

Hopelijk lusten ze het.

Ik staafmixer

jij staafmixert

wij staafmixerden

quote:Nicotientje schreef op 05 januari 2016 @ 10:34:

[...]

Pakjes size brievenbus gleuf!!

Rose met ijs :-$hoe was t buiten met de hond?

Heel glad zelfs het hondje gleed alle kanten op..

Maar voetje voor voetje gaat het wel..
Staan er écht mensen op de bus te wachten ? Het is sinds zes uur ofzo bekend dat ze niet rijden.

Qbuzz is nu voor de radio. Ze rijden de hele dag niet.
quote:Corona67 schreef op 05 januari 2016 @ 10:38:

[...]

Ik staafmixer

jij staafmixert

wij staafmixerden

Ik heb het voltooid deelwoord toch wel goed ?

quote:Solomio schreef op 05 januari 2016 @ 08:39:

[...]

En dan krijgt die ambulance, die op weg is naar die persoon met hartinfarct, een ongeluk. Dan komt de hulp voor de persoon met hartinfarct te laat EN er zijn twee ambulancemensen gewond, of erger.

Ik kom zelf uit de gezondheidszorg en zou wrsch ook vinden dat ik per se naar mijn werk moest. Maar vanuit mijn relaxte WAO-positie zie ik nu de gekkigheid in van die mentaliteit.

Dat de koffiemevrouw van het UMCG is komen lopen krijgt een compliment, terwijl ze natuurlijk gewoon thuis had moeten blijven. Mensen kunnen best een dagje zonder koffie.Sterker nog: in het UMCG is overal gratis (automaten-)koffie voorhanden. Jammer dat ze die moeite deed! Maarja, vaak is het zo dat je halverwege bedenkt dat het eigenlijk gekkenwerk is, wat je doet en dan ben je al op de helft he
Later is nu
quote:Snoesje666 schreef op 05 januari 2016 @ 10:39:

Staan er écht mensen op de bus te wachten ? Het is sinds zes uur ofzo bekend dat ze niet rijden.

Bekende hobby hier...
quote:rosemetijs schreef op 05 januari 2016 @ 10:39:

[...]

Heel glad zelfs het hondje gleed alle kanten op..

Maar voetje voor voetje gaat het wel..

Oke, mijn linkerbil is nog pijnlijk van vanmorgen dus beetje beweging kan geen kwaad gok ik zo.

Mocht ik niet terugkeren, stuur dan ff een ambulance ofzo. Want dan heb ik of een doodssmak gemaakt of iemand aangevallen door nicotine gebrek.
quote:Nicotientje schreef op 05 januari 2016 @ 10:44:

[...]

Oke, mijn linkerbil is nog pijnlijk van vanmorgen dus beetje beweging kan geen kwaad gok ik zo.

Mocht ik niet terugkeren, stuur dan ff een ambulance ofzo. Want dan heb ik of een doodssmak gemaakt of iemand aangevallen door nicotine gebrek.Ik kwam buiten de buurjongen tegen die was al naar Overwinningsplein geweest,de bikkel..
quote:Snoesje666 schreef op 05 januari 2016 @ 09:39:

[...]

Vanwege dit soort weersomtandigheden zullen wij de slee (met rugleuning) nooit wegdoen.

Spikes onder de schoenen en je kunt met de slee je boodschapppen doen.

[afbeelding]Moet de winkel wel open zijn. Hier was de AH om 9 uur nog dicht.. Ik hoop voor Nicotientje dat hij bij haar in de buurt inmiddels open is.. houdt zo'n schaatser aan op straat joh!
Later is nu
quote:rosemetijs schreef op 05 januari 2016 @ 10:47:

[...]

Ik kwam buiten de buurjongen tegen die was al naar Overwinningsplein geweest,de bikkel.. Je zit echt vlakbij! Daar ga ik zo heen!
quote:Nicotientje schreef op 05 januari 2016 @ 10:44:

[...]

Mocht ik niet terugkeren, stuur dan ff een ambulance ofzo. Want dan heb ik of een doodssmak gemaakt of iemand aangevallen door nicotine gebrek.Sterkte, ook voor je mede schuifelaars die je tegen komen..
Volgens mij is het ondertussen code Rood.

En ja, nu is het onverantwoord om zelfs nog maar de deur uit te gaan, zelfs lopen is onverantwoord.

Er is echt geen werkgever die jou met dit weer kan dwingen om te komen.
Niet geschoten is altijd mis
Sokken om je schoenen zou moeten helpen, Nicotientje!
Later is nu
Jeetje wat bizar om dit te lezen, hier (midden Nederland) is er echt niks aan de hand, 7 graden, droog, niks glad. Succes met de gladheid iedereen, doe voorzichtig!
quote:Nicotientje schreef op 05 januari 2016 @ 10:49:

[...]

Je zit echt vlakbij! Daar ga ik zo heen!Hallo Jumbo
Ik ga zo ook maar een poging doen om naar Jumbo te glibberen..
Tot zo!
Bij de koffieautomaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven