te glad om de weg op te gaan....
dinsdag 5 januari 2016 om 05:41
Code oranje is afgegeven voor gladde wegen en idd het is buiten spekglad.. Was zelf net even buiten te kijken, maar moest me echt vasthouden... Zelf durf ik niet te rijden met de auto,was van plan om de bus te maar lees net op de site dat de bussen niet rijden, omdat het niet verantwoord is, maar als het met de bus al niet vertrouwd is om daar mee te rijden, zou ik zelf ook niet de auto pakken.... rond deze tijdstip zie ik wel mensen voor mijn huis heel voorzichtig fietsen.... maar ze stappen al af en gaan lopend, het is echt zo glad... En lopend naar de bus doe ik al een half uur over...
Maar wanneer is het nou echt noodzakelijk om thuis te blijven? Ik heb zoiets van kan het altijd proberen, maar mijn eigen veiligheid gaat wel voor op.... wanneer zouden jullie nou echt thuis blijven en wanneer niet? en meer mensen die er last van hebben...
Maar wanneer is het nou echt noodzakelijk om thuis te blijven? Ik heb zoiets van kan het altijd proberen, maar mijn eigen veiligheid gaat wel voor op.... wanneer zouden jullie nou echt thuis blijven en wanneer niet? en meer mensen die er last van hebben...
dinsdag 5 januari 2016 om 09:22
quote:mardejo schreef op 05 januari 2016 @ 09:16:
Hoor net dat de nachtploeg van het Martini ziekenhuis doorwerkt. Dus zo lost het zich in de zorg ook op. Fijn dat de nachtploeg door wil werken, hopelijk geldt dat ook op andere plekken.
Die nachtploeg kan toch niet naar huis, vanwege diezelfde gladheid.
Natuurlijk is het niet ideaal, maar voor een dagje kan er best creatief gedacht worden.
Hoor net dat de nachtploeg van het Martini ziekenhuis doorwerkt. Dus zo lost het zich in de zorg ook op. Fijn dat de nachtploeg door wil werken, hopelijk geldt dat ook op andere plekken.
Natuurlijk is het niet ideaal, maar voor een dagje kan er best creatief gedacht worden.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 5 januari 2016 om 09:22
Woon ook in het noorden, vriend is vanacgtend om 7 uur weggegaan, maar heb nog niets gehoord of hij een beetje veilig is aangekomen. Hoop maar dat hij het druk heeft, of gewoon in een file staat ofzo... duurt wel lang onderhand...
De buurtkinderen schaatsen over de straat hier, wel gezellig buiten. Chocomel erbij en het is weer een ouderwetse winter
De buurtkinderen schaatsen over de straat hier, wel gezellig buiten. Chocomel erbij en het is weer een ouderwetse winter
dinsdag 5 januari 2016 om 09:23
quote:Nicotientje schreef op 05 januari 2016 @ 09:21:
[...]
Ja, stoppen lukt niet en nou lukt gewoon doorroken ook al niet.......hopeloos
Klinkt wel heul hopeloos zo
Toen ik nog rookte had ik echt altijd minstens voorraad voor een week.
Leermomentje dus.
[...]
Ja, stoppen lukt niet en nou lukt gewoon doorroken ook al niet.......hopeloos
Klinkt wel heul hopeloos zo
Toen ik nog rookte had ik echt altijd minstens voorraad voor een week.
Leermomentje dus.
Maybe success just isn't your thing.
dinsdag 5 januari 2016 om 09:25
quote:Solomio schreef op 05 januari 2016 @ 09:22:
[...]
Natuurlijk is het niet ideaal, maar voor een dagje kan er best creatief gedacht worden.Heb het met storm wel es meegemaakt. Had ook wel wat. Bijzonder sfeertje, alles anders als anders. Werkte toen op gesloten opname en ondanks de storm was het heel relaxed eigenlijk. Ook patienten voelde aan dat er sprake van overmacht was en dat gaf een bepaalde saamhorigheid, iets van even veroordeeld zijn tot elkaar en er het beste van maken samen. Was bijzonder.
[...]
Natuurlijk is het niet ideaal, maar voor een dagje kan er best creatief gedacht worden.Heb het met storm wel es meegemaakt. Had ook wel wat. Bijzonder sfeertje, alles anders als anders. Werkte toen op gesloten opname en ondanks de storm was het heel relaxed eigenlijk. Ook patienten voelde aan dat er sprake van overmacht was en dat gaf een bepaalde saamhorigheid, iets van even veroordeeld zijn tot elkaar en er het beste van maken samen. Was bijzonder.
dinsdag 5 januari 2016 om 09:29
Werk vandaag thuis en kreeg net een mailtje dat een vergadering op het werk werd geannuleerd. 2 van de 11 mensen waren aanwezig.
Niet dat ik trouwens heel veel kan doen. Normaal plan ik mijn thuiswerkdagen in en neem ik wat fysieke dossiers ed mee. Ben nu dus maar mijn mailbox aan het opschonen...
Niet dat ik trouwens heel veel kan doen. Normaal plan ik mijn thuiswerkdagen in en neem ik wat fysieke dossiers ed mee. Ben nu dus maar mijn mailbox aan het opschonen...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
dinsdag 5 januari 2016 om 09:30
dinsdag 5 januari 2016 om 09:31
Ik (noord-ned)vraag me zelfs ernstig af of ik morgen wel met de auto de weg opdurf.Maar daar kan ik nog even over denken.
Gelukkig heb ik niet naar mijn-gehandicapte- moeder geluisterd, en voor haar gisteren nog een large pakje sigaretten gehaald.Hoop wel dat ze nog hulp krijgt vandaag bij het aankleden ...
Gelukkig heb ik niet naar mijn-gehandicapte- moeder geluisterd, en voor haar gisteren nog een large pakje sigaretten gehaald.Hoop wel dat ze nog hulp krijgt vandaag bij het aankleden ...
dinsdag 5 januari 2016 om 09:31
Wij hebben gister een geimproviseerde maaltijd gehad omdat het toen al zo glad was dat ik maar rechtstreeks naar huis ben gegaan ipv via de supermarkt. Vanmiddag maar even lopen/glijden naar de buurtsuper om wat te eten te halen. Of de voorraadkast van mijn schoonmoeder als supermarkt gebruiken. Die is dichterbij
.
dinsdag 5 januari 2016 om 09:32
dinsdag 5 januari 2016 om 09:33