Trump en Venezuela
zaterdag 3 januari 2026 om 11:10
Trump heeft naar eigen zeggen Maduro gevangen genomen.
We wisten natuurlijk al dat Trump bizarre dingen doet, maar dit is weer een nieuwe in het inmiddels lange rijtje 'bizarre internationale ingrijpen met vergaande consequenties'.
Wat denken jullie hierover?
Hoe zal het verder gaan?
Wat gebeurt er met Venezuela?
Wat is de internationale reactie?
Welke consequenties heeft dit?
https://www.nu.nl/buitenland/6381427/tr ... nomen.html
We wisten natuurlijk al dat Trump bizarre dingen doet, maar dit is weer een nieuwe in het inmiddels lange rijtje 'bizarre internationale ingrijpen met vergaande consequenties'.
Wat denken jullie hierover?
Hoe zal het verder gaan?
Wat gebeurt er met Venezuela?
Wat is de internationale reactie?
Welke consequenties heeft dit?
https://www.nu.nl/buitenland/6381427/tr ... nomen.html
zaterdag 3 januari 2026 om 18:11
Als het niet zo triest en gevaarlijk was, zou ik hier heel hard om lachen.LaFleurNoire schreef: ↑03-01-2026 18:07Én om voortdurend zijn eigen handelen op te hemelen. Dankzij hem gaat het voortaan goed in Venezuela, worden alle Venezolanen dolgelukkig en is er in Amerika geen misdaad meer nu hij daar zo geweldig heeft ingegrepen.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
Stephen King
zaterdag 3 januari 2026 om 18:13
Absoluut. Biden was 4 jaar president maar heeft daar geen weet van gehad. Met Trump gaat het ook die kant op.blijfgewoonbianca schreef: ↑03-01-2026 18:07Als je zo iemand als Trump hier in de metro zou treffen en hij zou op deze manier tegen je aan beginnen te leuteren zou je toch zweren dat de deur van het Delta op een kier heeft gestaan.
zaterdag 3 januari 2026 om 18:17
En dat heb je helemaal zelf verzonnen?Carola_456 schreef: ↑03-01-2026 18:07Hij ziet er moe uit, hij is warrig, zijn stem is niet zo krachtig meer, hij gebruikt bloedverdunners en hij heeft opgezwollen voeten. Ik vermoed dat hij hartproblemen heeft.
zaterdag 3 januari 2026 om 18:17
Eens, het gaat niet goed met deze man.Carola_456 schreef: ↑03-01-2026 18:07Hij ziet er moe uit, hij is warrig, zijn stem is niet zo krachtig meer, hij gebruikt bloedverdunners en hij heeft opgezwollen voeten. Ik vermoed dat hij hartproblemen heeft.
zaterdag 3 januari 2026 om 18:18
Er zijn geruchten die ook Colombia en Cuba aangaan.Carola_456 schreef: ↑03-01-2026 18:14De meeste drugs die Amerika in komen, komen trouwens uit Colombia. Die dan ook maar binnen vallen?
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
Stephen King
zaterdag 3 januari 2026 om 18:19
Zou me niets verbazen als hij de drie komende jaren niet kan volmaken, maar Biden heeft bewezen dat ze heel lang iemand presentabel weten te houden daar.Carola_456 schreef: ↑03-01-2026 18:07Hij ziet er moe uit, hij is warrig, zijn stem is niet zo krachtig meer, hij gebruikt bloedverdunners en hij heeft opgezwollen voeten. Ik vermoed dat hij hartproblemen heeft.
.
Misschien waren het zijn eigen aantekeningen, wie weet. Feit is dat hij 100% voorlas en de bladzijden omsloeg. Het begon als Trump (the best intervention ever etc etc) en het werd meer en meer Biden op het laatst. Arm Amerika.
pioen00 wijzigde dit bericht op 03-01-2026 18:23
34.88% gewijzigd
zaterdag 3 januari 2026 om 18:22
Er wordt al lang gespeculeerd over zíjn gezondheidstoestand. Hij noemt Joe Biden wel altijd Sleepy Joe maar er zijn inmiddels talloze foto’s en filmpjes waar hij zelf zit te slapen, foto’s van blauwe plekken op zijn handen die lijken op prikplekken en opgezwollen huisvrouwenenkels.
Dat de man oud, veel te zwaar is en een slechte gezondheid heeft mag geen verrassing zijn.
Dat de man oud, veel te zwaar is en een slechte gezondheid heeft mag geen verrassing zijn.
zaterdag 3 januari 2026 om 18:23
De Nobelprijswinnaar 2025 waarvan Trump vond dat hij hem verdiende...
Maar Trumo belooft een beter leven onder Amerikaand bestuur. In welk land is het leven de laatse decennia beter geworden door Amerikaanse invallen en verjagen dictator? kan mij er zo geen voor de geest halen.
zaterdag 3 januari 2026 om 18:27
Als het hem echt om de drugs zou gaan (of de schijn daarvan in stand wil houden) zal hij ook minimaal Columbia aan moeten vallen.
zaterdag 3 januari 2026 om 18:30
Nu.nl:
De operatie in Caracas is een signaal voor andere vijanden van de VS, zegt Rubio. "Dit is geen president die gewoon maar wat praat. Als hij iets zegt, meent hij dat", aldus Rubio. "De boodschap aan de wereld is: speel geen spelletjes met deze president."
De operatie in Caracas is een signaal voor andere vijanden van de VS, zegt Rubio. "Dit is geen president die gewoon maar wat praat. Als hij iets zegt, meent hij dat", aldus Rubio. "De boodschap aan de wereld is: speel geen spelletjes met deze president."
Stephen King
Stephen King
zaterdag 3 januari 2026 om 18:34
Carola_456 schreef: ↑03-01-2026 18:27Als het hem echt om de drugs zou gaan (of de schijn daarvan in stand wil houden) zal hij ook minimaal Columbia aan moeten vallen.
Colombia
huismuis
zaterdag 3 januari 2026 om 18:39
Bwah, de Columbia-university heeft Trump het afgelopen jaar ook al onder zijn duim pink gestoken.
Helaas.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zaterdag 3 januari 2026 om 18:40
zaterdag 3 januari 2026 om 18:41
Dat snapte echt iedereen. Nou, bijna iedereen dan.
Schelden vind ik zo onbeschaafd.
Daarom zeg ik liever dingen als: "jij bent de maandag van mijn leven".
Daarom zeg ik liever dingen als: "jij bent de maandag van mijn leven".
zaterdag 3 januari 2026 om 18:41
Zou wel de geschikte plek zijn. Alleen jammer dat hij daar ook de boel zou proberen over te nemen.
Stephen King
Stephen King
zaterdag 3 januari 2026 om 18:42
Ik denk inderdaad dat dit niet zonder gevolgen blijft.
Stephen King
Stephen King
zaterdag 3 januari 2026 om 18:43
zaterdag 3 januari 2026 om 18:43
Hij niet alleen.Madam_Madness schreef: ↑03-01-2026 18:41Zou wel de geschikte plek zijn. Alleen jammer dat hij daar ook de boel zou proberen over te nemen.
De helft van zijn partijgenoten, familie, ... legt hem ooit een strobreed in de weg.
Ze doen gewoon gezellig mee.
Zelfs als hij morgen een ziekenhuis in draait neemt iemand met even gekke ideeën de boel gewoon over.
Is dit nu later?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in