Trump vs Biden deel 3

17-11-2020 13:24 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 3 van dit baanbrekende topic. Let’s get ready to rrrrrumble!
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Jemig, al die spelfouten... wat een drama! Dat geeft toch wel aan dat Powell totaal gek geworden is. Er is toch geen enkele bonafide advocaat te vinden die zulk broddelwerk aflevert? Ik bedoel, Word heeft toch gewoon een spellingscontrole? Ik kan dit echt niet anders verklaren dan dat de vrouw rijp is voor gedwongen opname
Alle reacties Link kopieren
rosadebree schreef:
27-11-2020 17:49
Jemig, al die spelfouten... wat een drama! Dat geeft toch wel aan dat Powell totaal gek geworden is. Er is toch geen enkele bonafide advocaat te vinden die zulk broddelwerk aflevert? Ik bedoel, Word heeft toch gewoon een spellingscontrole? Ik kan dit echt niet anders verklaren dan dat de vrouw rijp is voor gedwongen opname
Zou ze bipolair zijn en een heftige manische periode doormaken? Ik kan me voorstellen dat de werkdruk de afgelopen tijd gigantisch is geweest. Dit is niet iets wat een goed functionerend persoon opschrijft.

In dat geval vind ik het vooral tragisch. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn als je weer bij je positieven komt en blijkt dat de hele wereld heeft zitten schaterlachen om de 75 bladzijden onzin die je hebt afgeleverd.
Alle reacties Link kopieren
En ook heel erg dat niemand haar tegen zichzelf in bescherming neemt.
Alle reacties Link kopieren
Trump zegt nu op Twitter dat hij pas het Witte Huis gaat verlaten wanneer Biden kan aantonen dat hij geen fraude heeft gepleegd.

Hahhaaa knettergek die man.
Here I am - now what are your other two wishes...
ShamRock schreef:
27-11-2020 19:01
Trump zegt nu op Twitter dat hij pas het Witte Huis gaat verlaten wanneer Biden kan aantonen dat hij geen fraude heeft gepleegd.

Hahhaaa knettergek die man.
hij draait het nu dus weer om. Hij moet maar bewijzen dat er gefraudeerd is, en tja, dat kan hij niet.
ShamRock schreef:
27-11-2020 19:01
Trump zegt nu op Twitter dat hij pas het Witte Huis gaat verlaten wanneer Biden kan aantonen dat hij geen fraude heeft gepleegd.

Hahhaaa knettergek die man.
Ah, omgekeerde bewijslast. Ik beschuldig jou en dus ben jij schuldig totdat jij het tegendeel hebt bewezen. :facepalm:
Kunnen ze die idioot niet oppakken en in Guantanamo Bay opsluiten of zo
Alle reacties Link kopieren
En weer een zaak afgewezen.

https://twitter.com/WSJ/status/1332391747356401667
A U.S. appeals court denied the Trump campaign's appeal in its Pennsylvania election case, saying the claims had no merit
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
27-11-2020 19:45
En weer een zaak afgewezen.

https://twitter.com/WSJ/status/1332391747356401667
A U.S. appeals court denied the Trump campaign's appeal in its Pennsylvania election case, saying the claims had no merit
Stel dat ze er 99 afwijzen en 1 opnieuw gaan bekijken, dan gaat hij helemaal los. Zie je wel!! Complete fraude.
Hij was 8 jaar geleden ook woedend op Romney dat hij zijn verlies gewoon makkelijk toegaf en Obama meteen feliciteerde.
Alle reacties Link kopieren
Griebus67 schreef:
27-11-2020 17:59
Zou ze bipolair zijn en een heftige manische periode doormaken? Ik kan me voorstellen dat de werkdruk de afgelopen tijd gigantisch is geweest. Dit is niet iets wat een goed functionerend persoon opschrijft.

In dat geval vind ik het vooral tragisch. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn als je weer bij je positieven komt en blijkt dat de hele wereld heeft zitten schaterlachen om de 75 bladzijden onzin die je hebt afgeleverd.

Dat is een goede, zou kunnen inderdaad. Want dat er iets mis gaat in haar hoofd is wel duidelijk toch?

Jammer dat er hier geen mensen ‘van de andere kant’ meer meeschrijven die een duiding kunnen geven :-)
rosadebree schreef:
27-11-2020 20:16


Jammer dat er hier geen mensen ‘van de andere kant’ meer meeschrijven die een duiding kunnen geven :-)
Dat waren er ook niet zo veel, heb je met die dubbelnickers
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
27-11-2020 19:53
Stel dat ze er 99 afwijzen en 1 opnieuw gaan bekijken, dan gaat hij helemaal los. Zie je wel!! Complete fraude.
Hij was 8 jaar geleden ook woedend op Romney dat hij zijn verlies gewoon makkelijk toegaf en Obama meteen feliciteerde.
Ja dan gaat hij los. Voorlopig is het nog steeds DiaperDon. :devil:
I like being a mess. It's who I am.
"Free, fair elections are the lifeblood of our democracy. Charges of unfairness are serious. But calling an election unfair does not make it so. Charges require specific allegations and then proof. We have neither here."


Aldus de rechter.
Dit vat alle pogingen tot nu toe wel goed samen.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dit was de laatste stap voor het Hooggerechtshof toch? Ik hoop dat hij inziet dat het een verloren zaak is als hij daar de zaak met 9-0 verliest.
friezinnetje2014 schreef:
27-11-2020 19:04
hij draait het nu dus weer om. Hij moet maar bewijzen dat er gefraudeerd is, en tja, dat kan hij niet.
Ik las een artikel in de Volkskrant waaruit blijkt dat zijn agressie hem in zijn leven tot nog toe aardig heeft geholpen. Zo had hij een enorme schuld bij Deutsche bank die hij niet kon terugbetalen, waarna hij hen aanklaagde.

"Hij schreef Deutsche Bank een brief waarin hij de firma beschuldigde van medeplichtigheid aan het veroorzaken van de financiële crisis. Een paar dagen later begon hij ook meteen maar een rechtszaak tegen de bank, die hij ‘roofzuchtige’ praktijken verweet. Hij eiste 3 miljard schadevergoeding.

Agressieve bluf
Deutsche Bank had weinig zin in eindeloze juridische procedures en trof in 2010 een schikking met Trump, zo ontdekte The New York Times dit jaar. De bank en het investeringsfonds scholden hem rond de 270 miljoen dollar kwijt. Wat resteert, is een bedrag van ‘slechts’ 45 miljoen dollar dat Trump in 2024 voor dit project moet aflossen aan Deutsche Bank.
"

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b239a3a2/

https://www.volkskrant.nl/economie/zo-h ... ~b81f91cb/
Zonder Deutsche bank had Trump nooit de geslaagde zakenman kunnen spelen die het land als een succesvol bedrijf gaat besturen. Het tweede artikel dat ik hierboven bijsloot, vertelt dat verhaal. "Dark Towers" heet het boek dat hierover is verschenen. Het is om naar van te worden.

https://www.volkskrant.nl/economie/zo-h ... ~b81f91cb/
ikBedoelHetGoed schreef:
28-11-2020 06:02
Zonder Deutsche bank had Trump nooit de geslaagde zakenman kunnen spelen die het land als een succesvol bedrijf gaat besturen. Het tweede artikel dat ik hierboven bijsloot, vertelt dat verhaal. "Dark Towers" heet het boek dat hierover is verschenen. Het is om naar van te worden.

https://www.volkskrant.nl/economie/zo-h ... ~b81f91cb/
In Amerika is het extreem dat 1% van de bevolking, 40 % van het geld bezit, en daardoor ook bepaalt. Iets waar Trump heel erg aan meewerkt.
Zodanig bepaalt dat vooral de allerrijkste nog rijker worden.

Rekening houdend met de inflatie, hebben mensen aan de onderkant van de samenleving al bijna een half jaar nauwelijks tot geen loonsverhoging gehad.
Dus niet alleen Trump, maar het hele Amerikaanse systeem is verrot.
40 jaar geleden al ingezet. Toen kwam er steeds meer ongelijkheid? Maar ze hadden het toen over een doordruppeleffect: als de rijken meer geld verdienden, zou de rest van de samenleving daar ook wel bij varen. Die theorie was nergens op gebaseerd en ondertussen blijkt dat ze ook niet geeft gewerkt.
Maar dat Trump Amerika meer en meer heeft afgesloten van de wereld, helpt ook niet.

Dus snel oprotten met hem.
Het schreeuwen, sueën, bluffen, en extreem lenen creëert een bubbel waarin hij nu zelf van profiteert, maar op termijn alles nog meer inzakt. Alleen boeit hem dat geen flikker.
De hertelling in Wisconsin waar team Trump 3 miljoen voor heeft betaald, heeft geresulteerd in:

Ruim 100 stemmen méér voor Biden. :mrgreen:
-Livia- schreef:
28-11-2020 08:57
De hertelling in Wisconsin waar team Trump 3 miljoen voor heeft betaald, heeft geresulteerd in:

Ruim 100 stemmen méér voor Biden. :mrgreen:
FRAUDE!!!
Alle reacties Link kopieren
-Livia- schreef:
28-11-2020 08:57
De hertelling in Wisconsin waar team Trump 3 miljoen voor heeft betaald, heeft geresulteerd in:

Ruim 100 stemmen méér voor Biden. :mrgreen:
:rofl:
-Livia- schreef:
28-11-2020 08:57
De hertelling in Wisconsin waar team Trump 3 miljoen voor heeft betaald, heeft geresulteerd in:

Ruim 100 stemmen méér voor Biden. :mrgreen:
:proud:

Maar eigenlijk te triest voor woorden hoe er met miljoenen gestrooid wordt voor dit soort onzin.
Hij wil bij zijn aanhang als strijder overkomen natuurlijk, en dat levert hem later weer geld. Maar degenen die de rechtszaken bekostigen zien daar natuurlijk 0 voor terug.
Alles is voor Trumpie :clown:
Waar zijn eigenlijk al die lui die nachtenlang de een na de andere Trump-fantasie hebben zitten verdedigen? USAfa2020 laat ik even buiten beschouwing, maar we hebben toch aardig wat tijd gestoken in het ontkrachten van de wildste dromen van Spell en Korte..

Het zou zo mooi zijn als ze nu even komen melden dat ze er gigantisch in zijn getrapt.
Korte loopt nog steeds te raaskallen op het andere draadje, wat dus eigenlijk over Biden had moeten gaan. Verder is het voor sommige mensen blijkbaar minder erg om vast te houden aan hun vermeende eigen gelijk, dan om hun ogen te openen en te moeten toegeven dat ze ernaast zaten. Er is een soort erezaak van gemaakt door Trump en sommige mensen voelen de neiging dat na te doen. Alsof het om iets persoonlijks gaat. Alsof die man iets voor hen betekent, als een soort halfgod. Intrigerend hoe zoveel mensen zo'n oplichter aanbidden. Verontrustend ook.
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
28-11-2020 10:42
Waar zijn eigenlijk al die lui die nachtenlang de een na de andere Trump-fantasie hebben zitten verdedigen? USAfa2020 laat ik even buiten beschouwing, maar we hebben toch aardig wat tijd gestoken in het ontkrachten van de wildste dromen van Spell en Korte..

Het zou zo mooi zijn als ze nu even komen melden dat ze er gigantisch in zijn getrapt.
Ik ben er nog. Zolang die ene zaak nog op de rol bij SCOTUS staat wacht op de uitkomst. Misschien valse hoop maar ja, er is nog hoop.



Ondertussen wil ik niet storen bij het theekransje dat elkaar alleen maar nablaat. Als een Ikbedoelhetgoed het hoogste woord heeft over de Amerikaanse politiek weet je ook meteen het niveau.
Let’s Go Brandon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven