Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

zaterdag 19 juli 2014 om 18:05
quote:Scamp schreef op 19 juli 2014 @ 18:01:
[...]
Het was zelfs op het Engels nieuws dat Rutte boos is.
Ik vind het ook wel positief dat Cameron in direct contact staat met NL.
Cameron is niet vies van wat actie en staat weer dicht bij Obama.
Cameron is sowieso een goeie vind ik.
Amerika mag dan een bemoeizuchtig land zijn, ik ben maar wat blij met hun bemoeienis op dit moment.
[...]
Het was zelfs op het Engels nieuws dat Rutte boos is.
Ik vind het ook wel positief dat Cameron in direct contact staat met NL.
Cameron is niet vies van wat actie en staat weer dicht bij Obama.
Cameron is sowieso een goeie vind ik.
Amerika mag dan een bemoeizuchtig land zijn, ik ben maar wat blij met hun bemoeienis op dit moment.

zaterdag 19 juli 2014 om 18:09
quote:elninjoo schreef op 19 juli 2014 @ 18:05:
[...]
Van mij mag er daar 'n flinke epidemie oprukken in dat apenland.Tuurlijk want de gemiddelde Oekrainer heeft hier enorme schuld aan. Lul toch niet zo dom mens.
[...]
Van mij mag er daar 'n flinke epidemie oprukken in dat apenland.Tuurlijk want de gemiddelde Oekrainer heeft hier enorme schuld aan. Lul toch niet zo dom mens.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zaterdag 19 juli 2014 om 18:10
Voor degene die de persco niet hebben gevolgd: Rutte is extreem boos over hoe er op dit moment omgegaan wordt met de persoonlijke bezittingen van de slachtoffers en het feit dat het de hulpverleners worden tegengewerkt.
Rutte staat in nauw contact met Timmermans in Kiev en daarnaast met Cameron en minister van Australie.
Vanmorgen is schriftelijk opnieuw de volledige medewerking van Rusland geëist. Vlak voor de persco had Rutte Poetin aan de telefoon en dat was schijnbaar een heftig gesprek. Poetin heeft opnieuw toegezegd alles te zullen doen voor veilige doorgang van de hulpverleners.
Rutte kwam zeer boos over.
Rutte staat in nauw contact met Timmermans in Kiev en daarnaast met Cameron en minister van Australie.
Vanmorgen is schriftelijk opnieuw de volledige medewerking van Rusland geëist. Vlak voor de persco had Rutte Poetin aan de telefoon en dat was schijnbaar een heftig gesprek. Poetin heeft opnieuw toegezegd alles te zullen doen voor veilige doorgang van de hulpverleners.
Rutte kwam zeer boos over.

zaterdag 19 juli 2014 om 18:11
Een stukje over de lichamen; hopelijk alle wilde verhalen niet waar:
Dutch Foreign Minister Frans Timmermans said the Netherlands was "angry, furious" by news that bodies were being dragged around the site.
However, Sky's Chief Correspondent Stuart Ramsay, at the scene, said there were reports rebels had moved bodies on Friday, but body parts were now officially being removed by Ukraine emergency ministry staff.
Dutch Foreign Minister Frans Timmermans said the Netherlands was "angry, furious" by news that bodies were being dragged around the site.
However, Sky's Chief Correspondent Stuart Ramsay, at the scene, said there were reports rebels had moved bodies on Friday, but body parts were now officially being removed by Ukraine emergency ministry staff.

zaterdag 19 juli 2014 om 18:17
quote:elninjoo schreef op 19 juli 2014 @ 18:05:
[...]
Van mij mag er daar 'n flinke epidemie oprukken in dat apenland.Dus omdat een stelletje schoften het vliegtuig heeft neergehaald wens jij heel Oekraïne een epidemie toe. Ik heb genoeg Oekraniërs op tv gezien die kapot zijn van wat er gebeurd is. Je kunt heel Oekraine niet over een kam scheren.
[...]
Van mij mag er daar 'n flinke epidemie oprukken in dat apenland.Dus omdat een stelletje schoften het vliegtuig heeft neergehaald wens jij heel Oekraïne een epidemie toe. Ik heb genoeg Oekraniërs op tv gezien die kapot zijn van wat er gebeurd is. Je kunt heel Oekraine niet over een kam scheren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 19 juli 2014 om 18:18
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 19 juli 2014 @ 18:11:
Denk eigenlijk wel dathet anders zou gaan als het aAmerikaanse burgers betrof.Ik denk dat dat wel zal loslopen. Met 9/11 had ik verwacht dat de pleuris zou uitbreken en dat Amerika zou antwoorden met kernbommen, maar ze reageerden toen eigenlijk enorm rustig.
Denk eigenlijk wel dathet anders zou gaan als het aAmerikaanse burgers betrof.Ik denk dat dat wel zal loslopen. Met 9/11 had ik verwacht dat de pleuris zou uitbreken en dat Amerika zou antwoorden met kernbommen, maar ze reageerden toen eigenlijk enorm rustig.

zaterdag 19 juli 2014 om 18:18