Wie is er nog wakker...

zaterdag 25 juni 2011 om 05:52
Goedemorgen, nog wakker ben ik niet. Wel AL wakker op dit onchristelijke tijdstip op zaterdagochtend. Kan niet meer slapen. En ben mij nu aan het vervelen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 25 juni 2011 om 09:06
Ik ben ook alweer 1,5uur wakker. Uiteindelijk maar een uur of 4 geslapen. Wakker geworden met een nog pijnlijkere tong/keel, maar dat is nu wel weer wat afgenomen. 48 uur kan best lang duren
Leuke bijdragen die ik in de afgelopen uren heb misgelopen: Twin Peaks rules! En genotmiddelen waar ik mooie/leuke/heerlijke herinneringen aan heb... Al een tijdje niet meer en ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat het ooit weer 's zal gebeuren - de behoefte is er niet meer. Maar oh wat was het lekker!
Aubrey, nog steeds wakker of ben je je kussen toch ook maar 's van dichtbij aan het bekijken?
Leuke bijdragen die ik in de afgelopen uren heb misgelopen: Twin Peaks rules! En genotmiddelen waar ik mooie/leuke/heerlijke herinneringen aan heb... Al een tijdje niet meer en ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat het ooit weer 's zal gebeuren - de behoefte is er niet meer. Maar oh wat was het lekker!
Aubrey, nog steeds wakker of ben je je kussen toch ook maar 's van dichtbij aan het bekijken?

zaterdag 25 juni 2011 om 09:55
Good moaning.
Werd zojuist wakker door m'n telefoon.
Lizzl, balen joh. Wat is wijsheid om nu te doen? Ik kreeg destijds een peroxide waar ik gedurende een paar weken mee moest spoelen. Men, dat brandde alles weg. Misschien dat Listerine nu een beetje verzachting kan brengen, ik zeg maar wat. Sterkte in ieder geval.
Nammma, wat heerlijk dat je geen kater hebt!
Werd zojuist wakker door m'n telefoon.
Lizzl, balen joh. Wat is wijsheid om nu te doen? Ik kreeg destijds een peroxide waar ik gedurende een paar weken mee moest spoelen. Men, dat brandde alles weg. Misschien dat Listerine nu een beetje verzachting kan brengen, ik zeg maar wat. Sterkte in ieder geval.
Nammma, wat heerlijk dat je geen kater hebt!
zaterdag 25 juni 2011 om 10:06

zaterdag 25 juni 2011 om 11:37
Ik lees nu van alles terug.. Tis maar goed dat viva me er af flikkerde, anders was ik ook blijven plakken ..
Het wordt weer zomer, ik vind het wel weer eens een keertje tijd voor de legale variant van paddo's.. Das in de winter geen fl*kker aan.. Veel te grauw.. No fairy feelings.. Tenzij het keihard heeft gesneeuwd ..
Het wordt weer zomer, ik vind het wel weer eens een keertje tijd voor de legale variant van paddo's.. Das in de winter geen fl*kker aan.. Veel te grauw.. No fairy feelings.. Tenzij het keihard heeft gesneeuwd ..
zaterdag 25 juni 2011 om 21:44
Ik moest vanmorgen naar de kapper en had mij bijna verslapen. Nog wel veel gedaan vandaag; de 'zaterdagdingen' zoals boodschappen, de was en koffie gedronken bij mijn ouders.
Maar vanaf 16.00 uur vanmiddag merkte ik dat ik toch wel laat sliep vannacht. Vriend is hele dag en nacht met de jongens weg, dus heb de bank alleen. Heerlijk!
Gelukkig de rest van de dag kunnen lamballen.
Maar vanaf 16.00 uur vanmiddag merkte ik dat ik toch wel laat sliep vannacht. Vriend is hele dag en nacht met de jongens weg, dus heb de bank alleen. Heerlijk!
Gelukkig de rest van de dag kunnen lamballen.