Als je bijna dezelfde nick draagt.

11-12-2013 12:59 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even het volgende,

Deze week kwam er een naamgenoot voorbij op dit forum (alleen met "de" voor de nick). Ik vond het in eerste instantie grappig en natuurlijk besef ik me dat ik geen alleenrecht op "nicknames" heb. Maar wat als dan opeens blijkt dat de persoon wat vreemde trekjes erop nahoud? Ik zit al meer dan een decennia op dit forum en ben 1x van "nickname" veranderd en deze bevalt me goed. Nu heb ik ook wel vreemde trekjes hier en daar maar toch geeft mij het een ongemakkelijk gevoel, misschien verward te kunnen worden met een naamgenoot.

Wat jullie?
Hier waakt de enige echte Barones
Volgens mij is Bammetjebamie ooit bedacht door Nerd Oddjobx. Die heeft er een handje van om nicks te verbasteren.

En verder denk ik dat je er niet zo veel aan doet dat nicks soms erg op elkaar lijken. VF bestaat al vrij lang, dus een heleboel nicks zijn al bezet. Vaak ook door mensen die al jarenlang niet meer actief zijn of wier nick al lang aan de wilgen hangt.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2013 @ 14:33:

Volgens mij is Bammetjebamie ooit bedacht door Nerd Oddjobx. Die heeft er een handje van om nicks te verbasteren.

En verder denk ik dat je er niet zo veel aan doet dat nicks soms erg op elkaar lijken. VF bestaat al vrij lang, dus een heleboel nicks zijn al bezet. Vaak ook door mensen die al jarenlang niet meer actief zijn of wier nick al lang aan de wilgen hangt.Klopt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2013 @ 14:33:

Volgens mij is Bammetjebamie ooit bedacht door Nerd Oddjobx. Die heeft er een handje van om nicks te verbasteren.Ja, en niet eens voor de grap. Een van zijn manieren om je te laten weten dat hij het niet met je eens is en dan een beetje valsig gaan doen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Best wel jammer dat ze nicks die zó lang al niet meer in gebruik zijn er niet eens een keertje uitgooien. Dat je dat niet direct na een half jaar al doet, soit, maar tot in de lengte van dagen laten bestaan?
quote:shahla schreef op 13 december 2013 @ 19:07:

[...]

Ja, en niet eens voor de grap. Een van zijn manieren om je te laten weten dat hij het niet met je eens is en dan een beetje valsig gaan doen. Of hij refereert per ongeluk expres aan je oude nick. Mij maakt het niet uit hoor, de hele wereld mag weten dat ik groentsoep (met een E te weinig) was. Maar niet iedereen is daarvan gediend.
Inderdaad, mensen hebben vaak niet voor niks een nick change. Toevállig zit jij er niet mee, maar hij had vast gehoopt van wel en dat is gewoon vals. En o wee als je het waagt in zijn topic (pc probleempjes oplossen) ook een bijdrage te leveren en/of het niet helemaal met hem eens te zijn.

Sinds me dat een keer gebeurde, en volgens mij anderen ook wel eens, ben ik echt van mening dat er bij hem een draadje niet helemaal goed zit en/of dat hij 24/7 stoned is en het boeit me niks dat hij dat leest. Als hij voor me stond, zou ik dat ook tegen hem zeggen.
Oh, ik begreep dat er een bammetjebam En een bammetjebami geregistreerd waren.

En of iemand nou stoned, gestoord of dronken is, ik vind het allemaal best. Soms komen daar ook juist heel bijzondere reacties uit. Ik vond mezelf iig stukken beter met schrijven in die tijden van weleer.

Wat dat andere betreft, stel je hebt een pc probleem en iemand met verstand op dat vlak gaat je stap voor stap uitleggen wat te doen, maar ondertussen zitten er allemaal replies tussen van nee je moet zo doen, of installeer dat etc etc. dan kan het een complete zooi worden op je pc.

Ik heb liever uitleg van een nerd (of hoe je iemand ook wil noemen) dan van een huis/tuin/keukenvrouw.

En dat zal ik die keukenvrouw ook in haar gezicht zeggen wanneer ze voor me staat ;)
Trotter ben ik idd nog niet eerder tegengekomen, tenminste, ik vermoed dat jij de enige bent.

Soleil ook nog maar 1x, tenminste, zoals deze geschreven variant dan tenminste. Hoe word die andere Soleil geschreven trouwens?

@Eefjewentelteefje, ik kan me er iets bij voorstellen dat MV dit gedacht heeft

Dreamer dacht ik ook maar 1x gezien te hebben, tenminste, niet met toevoeging ofzo gezien.

Egidius is voor mij wel heeul uniek vooral die avatar..Gheghe

(waar blijft dat motto nou?)
quote:shahla schreef op 13 december 2013 @ 12:37:

[...]

Maar voorlopig staat het er nog niet. Misschien nog een keertje proberen?

Je bent hier bijna een decennium? Gefeliciteerd!

Dank U.

Maaruh, volgens mij nog steeds geen motto..misschien toch ook maar proberen met veranderen..grrrr
Ik heb ook erg moeten wennen aan Blijfgewoondametje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
er was een tijd dat er regelmatig wannabe's waren.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 december 2013 @ 20:40:

Ik heb ook erg moeten wennen aan Blijfgewoondametje.Wat dacht jij toen Bianca?
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2013 @ 19:17:

[...]

Of hij refereert per ongeluk expres aan je oude nick. Mij maakt het niet uit hoor, de hele wereld mag weten dat ik groentsoep (met een E te weinig) was. Maar niet iedereen is daarvan gediend.

Was jij dat

Kom nog eens achter dingen hier.
Ik vind alle genoemde combi's wennen. Lijkt erg op elkaar.

Ik kom Federer wel eens tegen, dat lijkt dan weer op de mijne, duurde ook even voor ik dat door had.

Wat ik vooral irritant vind is als mensen een bekende naam hebben maar niet degene zijn die je denkt. Vroeger zat ik op meer fora, ik kom hier mijn naam van toen weleens tegen of andere namen van dat forum. Dat is helemaal vreemd.....
quote:christiane schreef op 13 december 2013 @ 20:02:

Wat dat andere betreft, stel je hebt een pc probleem en iemand met verstand op dat vlak gaat je stap voor stap uitleggen wat te doen, maar ondertussen zitten er allemaal replies tussen van nee je moet zo doen, of installeer dat etc etc. dan kan het een complete zooi worden op je pc.

Ik heb liever uitleg van een nerd (of hoe je iemand ook wil noemen) dan van een huis/tuin/keukenvrouw.

En dat zal ik die keukenvrouw ook in haar gezicht zeggen wanneer ze voor me staat ;)Maar de nerd in kwestie is een gewone lullige forummert, net als jij en ik, die gewoon moet accepteren dat anderen ook schrijven in 'zijn' topics. Het is hier een openbaar forum, en dat geldt ook voor de digipijler. En als jij de reacties van de huis- tuin en keukenvrouwen niet waardevol vindt kun je ze ook negeren. Het staat je immers vrij om zelf te kiezen welke adviezen je ter harte neemt en welke niet.
quote:feder schreef op 13 december 2013 @ 20:47:

Ik vind alle genoemde combi's wennen. Lijkt erg op elkaar.

Ik kom Federer wel eens tegen, dat lijkt dan weer op de mijne, duurde ook even voor ik dat door had.

Wat ik vooral irritant vind is als mensen een bekende naam hebben maar niet degene zijn die je denkt. Vroeger zat ik op meer fora, ik kom hier mijn naam van toen weleens tegen of andere namen van dat forum. Dat is helemaal vreemd..... Dan ga je bijna denken dat je "schizo" aan het worden bent denk ik zo. Zelf weleens aangemeld op andere fora, maar eigenlijk weinig tot nooit iets mee gedaan. Viva blijft toch m'n honk.
quote:Barones schreef op 13 december 2013 @ 20:42:

[...]

Wat dacht jij toen Bianca?copycat dacht iedereen, en nog steeds
Nah..nog steeds geen verrotto motto..

Heb al iets geprobeerd te veranderen, maar nada.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 december 2013 @ 20:52:

[...]

copycat dacht iedereen, en nog steedsZoals (Christiane??) omschreef, meeliften op iemand zijn bekendheid hier, en dat dacht ik toen ook meteen toen ik deze nick tegenkwam
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 december 2013 @ 20:52:

[...]

copycat dacht iedereen, en nog steedsNou inderdaad. Sommigen labelen het positief als een 'eerbetoon', maar kom op zeg.
quote:Barones schreef op 13 december 2013 @ 20:42:

[...]

Wat dacht jij toen Bianca?Dat zoiets maar één keer lollig is. En daarna niet meer. Dan is het gewoon " gejat " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik lees iedere keer bankje ipv baukje
Ik zie dat niet als eerbetoon. Blijftgewoondametje was ooit dametje en blijfgewoonbianca, Bianca?

Heb dametje een paar keer voorbij zien komen en dacht dat zal de copycut wel zijn. Vermoeden was dus juist.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2013 @ 20:50:

[...]

Maar de nerd in kwestie is een gewone lullige forummert, net als jij en ik, die gewoon moet accepteren dat anderen ook schrijven in 'zijn' topics. Het is hier een openbaar forum, en dat geldt ook voor de digipijler. En als jij de reacties van de huis- tuin en keukenvrouwen niet waardevol vindt kun je ze ook negeren. Het staat je immers vrij om zelf te kiezen welke adviezen je ter harte neemt en welke niet.

Heb je helemaal gelijk in. Niemand die een topic (van een ander) op kan eisen.

En we kunnen altijd een oogje dichtknijpen.

Jij toevallig verstand van een samsung galaxy die niet verder wil doorstarten?
Kheb dat dametje eigenlijk al even niet gespot trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven