Berichtje voor helene31
vrijdag 16 september 2011 om 22:49
Hai Helene,
Ik reageer niet zo vaak op het forum, maar ik was pas aan het rondneuzen en dacht: he??? Heb ik dat geschreven? Nee dus, misschien is het je nog niet opgevallen, maar we hebben dus ongeveer dezelfde naam en hetzelfde ' plaatje' (avatar, of heet dat niet zo?).
Ik vind het nogal verwarrend, voor al die andere meelezers.
Zou je het erg vinden een ander plaatje te zoeken? Jij bent pas sinds kort lid zag ik en ik lekker al langer, dus jij bent de copycat .
Hoop dat je dit leest.
Groetjes van HelenA
Ik reageer niet zo vaak op het forum, maar ik was pas aan het rondneuzen en dacht: he??? Heb ik dat geschreven? Nee dus, misschien is het je nog niet opgevallen, maar we hebben dus ongeveer dezelfde naam en hetzelfde ' plaatje' (avatar, of heet dat niet zo?).
Ik vind het nogal verwarrend, voor al die andere meelezers.
Zou je het erg vinden een ander plaatje te zoeken? Jij bent pas sinds kort lid zag ik en ik lekker al langer, dus jij bent de copycat .
Hoop dat je dit leest.
Groetjes van HelenA
vrijdag 16 september 2011 om 23:06
quote:calvijn1 schreef op 16 september 2011 @ 23:00:
Soms wel, denk ik. Blijftgewoondametje heeft zich bijvoorbeeld laten inspireren door Blijfgewoonbianca.
Vind ik een beetje meeliften op iemands 'succes'
Idd, ik vind het nog naar lezen, denk je de een te lezen, is het een ander die bijna dezelfde naam heeft.
Als ik dezelfde ava's zie dan zeg ik het ook altijd, want het kan gewoon zijn dat iemand het niet weet, nooit iets raars mee gemaakt dat iemand geen andere wil nemen.
Soms wel, denk ik. Blijftgewoondametje heeft zich bijvoorbeeld laten inspireren door Blijfgewoonbianca.
Vind ik een beetje meeliften op iemands 'succes'
Idd, ik vind het nog naar lezen, denk je de een te lezen, is het een ander die bijna dezelfde naam heeft.
Als ik dezelfde ava's zie dan zeg ik het ook altijd, want het kan gewoon zijn dat iemand het niet weet, nooit iets raars mee gemaakt dat iemand geen andere wil nemen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 16 september 2011 om 23:07
vrijdag 16 september 2011 om 23:16
Ja, dat kan ik natuurlijk ook zelf doen, maar zoals ik al zei; als het kan wil ik het plaatje houden. Als HelenE nu echt niet wil switchen, dan pas ik mijn plaatje natuurlijk aan. We'll see.
Grappig; hekje en bankje met hetzelfde plaatje. Dat vind ik dan wel weer knap. Het verschil tussen een hekje en een bankje zou je toch moeten kunnen zien zou ik zo zeggen
Grappig; hekje en bankje met hetzelfde plaatje. Dat vind ik dan wel weer knap. Het verschil tussen een hekje en een bankje zou je toch moeten kunnen zien zou ik zo zeggen
vrijdag 16 september 2011 om 23:21
vrijdag 16 september 2011 om 23:24
quote:hekje schreef op 16 september 2011 @ 23:20:
als jij die 1-e van Enn niet neemt, neem ik hem Helene, vind het echt enorm mooi plaatje.Ja mooi he? Doen.
als jij die 1-e van Enn niet neemt, neem ik hem Helene, vind het echt enorm mooi plaatje.Ja mooi he? Doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.