Berichtje voor helene31

16-09-2011 22:49 404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai Helene,

Ik reageer niet zo vaak op het forum, maar ik was pas aan het rondneuzen en dacht: he??? Heb ik dat geschreven? Nee dus, misschien is het je nog niet opgevallen, maar we hebben dus ongeveer dezelfde naam en hetzelfde ' plaatje' (avatar, of heet dat niet zo?).

Ik vind het nogal verwarrend, voor al die andere meelezers.

Zou je het erg vinden een ander plaatje te zoeken? Jij bent pas sinds kort lid zag ik en ik lekker al langer, dus jij bent de copycat .

Hoop dat je dit leest.

Groetjes van HelenA
Kunnen we je wellicht helpen met een nieuwe Ava?
Enne Iris (1 vd 4 ), je hebt met haar zitten bomen, ik weet van niks...
quote:Nova78 schreef op 16 september 2011 @ 23:03:

Geloof eerlijk gezegd niet in toeval in deze.Ik was toevallig bij de geboorte van die nieuwe Ava van haar in het "Wat denk je van de forummer bij de avatar"-topic, dus ik geloof wel in toeval in deze.
quote:helena2 schreef op 16 september 2011 @ 23:03:

Enne Iris (1 vd 4 ), je hebt met haar zitten bomen, ik weet van niks...Aha, goed om te weten .
quote:calvijn1 schreef op 16 september 2011 @ 23:00:

Soms wel, denk ik. Blijftgewoondametje heeft zich bijvoorbeeld laten inspireren door Blijfgewoonbianca.

Vind ik een beetje meeliften op iemands 'succes'

Idd, ik vind het nog naar lezen, denk je de een te lezen, is het een ander die bijna dezelfde naam heeft.

Als ik dezelfde ava's zie dan zeg ik het ook altijd, want het kan gewoon zijn dat iemand het niet weet, nooit iets raars mee gemaakt dat iemand geen andere wil nemen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:iris1969 schreef op 16 september 2011 @ 23:03:

Kunnen we je wellicht helpen met een nieuwe Ava?Ben eerlijk gezegd een beetje verknocht geraakt aan mijn plaatje, Iris. Dus ik wil even de reactie van HelenE afwachten. Maar als we er niet uitkomen, dan kom ik erop terug
Het is toch het plaatje van godin Helena?

Aangezien jullie beiden zo heten lijkt het mij gewoon toeval. Google op Helena en je ziet de afbeelding.
Ja, daarom denk ik ook dat het toeval is. Maar toeval kan ook knap lastig zijn...
Ik (Hekje) zag Bankje, met gelijksoortige avatar, en raakte zelf in de war, toen heb ik maar m'n eigen plaatje veranderd. Kan jij toch ook doen TO?
Alvast een paar opties voor beiden:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja, dat kan ik natuurlijk ook zelf doen, maar zoals ik al zei; als het kan wil ik het plaatje houden. Als HelenE nu echt niet wil switchen, dan pas ik mijn plaatje natuurlijk aan. We'll see.

Grappig; hekje en bankje met hetzelfde plaatje. Dat vind ik dan wel weer knap. Het verschil tussen een hekje en een bankje zou je toch moeten kunnen zien zou ik zo zeggen
Nu we het er toch over hebben: Er was vandaag een moonlight op het forum die ontevreden was over haar lengte.

Da was ik nie

Dat er geen verwarring ontstaat enzo
Ja hekje en bankje haal ik ook altijd door elkaar, zelfs met nieuw plaatje, sorry.

Allebei houten dingen waar je op kunt zitten tijdens een wandeling.
We hadden beiden plaatje in het groen. Die 1-e foto van Enn is mooi!
Ach, die onderste lijkt precies op mij!

Vind de eerste ook erg mooi inderdaad.
Zelfs met m'n nieuwe plaatje moonlight?
Gewoon voor de leuk:

Oh ja, dat zeg je net
als jij die 1-e van Enn niet neemt, neem ik hem Helene, vind het echt enorm mooi plaatje.
quote:Moonlight82 schreef op 16 september 2011 @ 23:16:

Nu we het er toch over hebben: Er was vandaag een moonlight op het forum die ontevreden was over haar lengte.

Da was ik nie

Dat er geen verwarring ontstaat enzo Precies. Ik dacht ook al: dat is niets voor Moonlight! En dat was ook niet zo .
Ik ga nu slapen, een godin heeft veel schoonheidsslaap nodig. Maar ga zo door! Valt er straks echt wat te kiezen, geweldig. Bedankt vast!
quote:hekje schreef op 16 september 2011 @ 23:20:

als jij die 1-e van Enn niet neemt, neem ik hem Helene, vind het echt enorm mooi plaatje.Lijkt ook wel op een hekje
Nou, heb toevallig nogal lang rood krullend haar en een engel-achtig gezicht, dus......ja
quote:hekje schreef op 16 september 2011 @ 23:20:

als jij die 1-e van Enn niet neemt, neem ik hem Helene, vind het echt enorm mooi plaatje.Ja mooi he? Doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moonlight, ik dacht wel dat jij het was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven