Berichtje voor helene31
vrijdag 16 september 2011 om 22:49
Hai Helene,
Ik reageer niet zo vaak op het forum, maar ik was pas aan het rondneuzen en dacht: he??? Heb ik dat geschreven? Nee dus, misschien is het je nog niet opgevallen, maar we hebben dus ongeveer dezelfde naam en hetzelfde ' plaatje' (avatar, of heet dat niet zo?).
Ik vind het nogal verwarrend, voor al die andere meelezers.
Zou je het erg vinden een ander plaatje te zoeken? Jij bent pas sinds kort lid zag ik en ik lekker al langer, dus jij bent de copycat .
Hoop dat je dit leest.
Groetjes van HelenA
Ik reageer niet zo vaak op het forum, maar ik was pas aan het rondneuzen en dacht: he??? Heb ik dat geschreven? Nee dus, misschien is het je nog niet opgevallen, maar we hebben dus ongeveer dezelfde naam en hetzelfde ' plaatje' (avatar, of heet dat niet zo?).
Ik vind het nogal verwarrend, voor al die andere meelezers.
Zou je het erg vinden een ander plaatje te zoeken? Jij bent pas sinds kort lid zag ik en ik lekker al langer, dus jij bent de copycat .
Hoop dat je dit leest.
Groetjes van HelenA
woensdag 21 september 2011 om 13:58
Eigenlijk hè, irriteert het me dat ik dit topic steeds terug zie komen in de top10.
Waarom wil je dat een ander haar plaatje verandert terwijl je al 10000 keer hebt aangegeven dat je bijna niet post.
Wat is er dan zo vervelend?
Ik begrijp echt niet waar je je druk over maakt.
* sorry,moest er effe uit*
Waarom wil je dat een ander haar plaatje verandert terwijl je al 10000 keer hebt aangegeven dat je bijna niet post.
Wat is er dan zo vervelend?
Ik begrijp echt niet waar je je druk over maakt.
* sorry,moest er effe uit*
woensdag 21 september 2011 om 14:20
quote:iris1969 schreef op 16 september 2011 @ 23:00:
Er zijn helaas ook 4 of meer Irissen op het forum en ik had daar geen idee van toe ik hier begon.
Eentje heeft ook een (iets andere) iris als Ava, dus heb ik toen keurig gevraagd of dat een probleem was en dat was het gelukkig niet.Dat was ik! Je kan het idd gewoon even overleggen, is er toch niks aan de hand?
Er zijn helaas ook 4 of meer Irissen op het forum en ik had daar geen idee van toe ik hier begon.
Eentje heeft ook een (iets andere) iris als Ava, dus heb ik toen keurig gevraagd of dat een probleem was en dat was het gelukkig niet.Dat was ik! Je kan het idd gewoon even overleggen, is er toch niks aan de hand?
woensdag 21 september 2011 om 14:25
quote:helena2 schreef op 16 september 2011 @ 22:49:
Overleggen is prima. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat Helene31 geërgerd is door deze zin in de OP. Ik zou dan ook geen zin meer hebben mee te werken.
Bovendien had ik er als Helena2 al lang voor gekozen dan maar zelf het plaatje te wijzigen. Klaar.
Overleggen is prima. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat Helene31 geërgerd is door deze zin in de OP. Ik zou dan ook geen zin meer hebben mee te werken.
Bovendien had ik er als Helena2 al lang voor gekozen dan maar zelf het plaatje te wijzigen. Klaar.
woensdag 21 september 2011 om 14:52
Ik vind het geen gezeur, want ik had bijv. geen idee met welke Helene/Helena ik laatst een boompje had opgezet, dus stel dat ik bijv. ruzie had met de ene of juist een geweldige klik met die persoon en ik spreek op diezelfde toon met die andere dan krijg je alleen maar spraakverwarring.
Ik vind dit persoonlijk wel een grappig toeval: naam en Ava practisch hetzelfde, dat zie je zelden .
Ik vind dit persoonlijk wel een grappig toeval: naam en Ava practisch hetzelfde, dat zie je zelden .
woensdag 21 september 2011 om 20:29
donderdag 22 september 2011 om 10:48
donderdag 22 september 2011 om 21:30
quote:zusenzoo schreef op 22 september 2011 @ 10:48:
En nog steeds dezelfde avatar..
Ik zei al eerder, kan 'm pas volgende week wijzigen.
Ik hecht trouwens niet zo aan een hele unieke nick. Helena was me niet opgevallen, ze post maar weinig. Verder maakt het me niet zo uit of ik te herkennen ben of niet.
En nu ben ik er wel klaar mee.
En nog steeds dezelfde avatar..
Ik hecht trouwens niet zo aan een hele unieke nick. Helena was me niet opgevallen, ze post maar weinig. Verder maakt het me niet zo uit of ik te herkennen ben of niet.
En nu ben ik er wel klaar mee.
donderdag 22 september 2011 om 21:46
quote:helene31 schreef op 22 september 2011 @ 21:30:
[...]
En nu ben ik er wel klaar mee.Zo gek was het verzoek toch niet? Ik was bijv. ook in verwarring.
[...]
En nu ben ik er wel klaar mee.Zo gek was het verzoek toch niet? Ik was bijv. ook in verwarring.
vrijdag 23 september 2011 om 12:37
quote:helene31 schreef op 22 september 2011 @ 21:30:
[...]
En nu ben ik er wel klaar mee.Eigenlijk doelde ik niet op jou....dus die tijd om die scheve tampon te verwisselen
[...]
En nu ben ik er wel klaar mee.Eigenlijk doelde ik niet op jou....dus die tijd om die scheve tampon te verwisselen
vrijdag 23 september 2011 om 12:55
quote:zusenzoo schreef op 23 september 2011 @ 12:37:
[...]
Eigenlijk doelde ik niet op jou....dus die tijd om die scheve tampon te verwisselen
Kom op, niet zo kattig doen. Ik blijf ook beleefd.
En Iris, ik zit hier natuurlijk voor mezelf, niet om voor anderen herkenbaar te zijn. Ik snap dan ook alle ophef totaal niet.
Maar goed, ik ben de kwaadste niet. Volgende week maar een ander plaatje zoeken. Nieuwe nick begin ik niet aan trouwens.
[...]
Eigenlijk doelde ik niet op jou....dus die tijd om die scheve tampon te verwisselen
Kom op, niet zo kattig doen. Ik blijf ook beleefd.
En Iris, ik zit hier natuurlijk voor mezelf, niet om voor anderen herkenbaar te zijn. Ik snap dan ook alle ophef totaal niet.
Maar goed, ik ben de kwaadste niet. Volgende week maar een ander plaatje zoeken. Nieuwe nick begin ik niet aan trouwens.
vrijdag 23 september 2011 om 13:15
vrijdag 23 september 2011 om 18:09
quote:helene31 schreef op 23 september 2011 @ 12:55:
[...]
Echt? Het is toch handig om ook voor anderen herkenbaar te zijn?
Dan weet men na een tijdje wie je bent en dat merk je dan ook aan de reacties (niet dat dat altijd zo handig is haha).
Ophef zie ik niet, gewoon een verzoekje.
[...]
Echt? Het is toch handig om ook voor anderen herkenbaar te zijn?
Dan weet men na een tijdje wie je bent en dat merk je dan ook aan de reacties (niet dat dat altijd zo handig is haha).
Ophef zie ik niet, gewoon een verzoekje.