Berichtje voor helene31

16-09-2011 22:49 404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai Helene,

Ik reageer niet zo vaak op het forum, maar ik was pas aan het rondneuzen en dacht: he??? Heb ik dat geschreven? Nee dus, misschien is het je nog niet opgevallen, maar we hebben dus ongeveer dezelfde naam en hetzelfde ' plaatje' (avatar, of heet dat niet zo?).

Ik vind het nogal verwarrend, voor al die andere meelezers.

Zou je het erg vinden een ander plaatje te zoeken? Jij bent pas sinds kort lid zag ik en ik lekker al langer, dus jij bent de copycat .

Hoop dat je dit leest.

Groetjes van HelenA
Eigenlijk hè, irriteert het me dat ik dit topic steeds terug zie komen in de top10.

Waarom wil je dat een ander haar plaatje verandert terwijl je al 10000 keer hebt aangegeven dat je bijna niet post.

Wat is er dan zo vervelend?

Ik begrijp echt niet waar je je druk over maakt.

* sorry,moest er effe uit*
quote:iris1969 schreef op 16 september 2011 @ 23:00:

Er zijn helaas ook 4 of meer Irissen op het forum en ik had daar geen idee van toe ik hier begon.

Eentje heeft ook een (iets andere) iris als Ava, dus heb ik toen keurig gevraagd of dat een probleem was en dat was het gelukkig niet.Dat was ik! Je kan het idd gewoon even overleggen, is er toch niks aan de hand?
quote:helena2 schreef op 16 september 2011 @ 22:49:

Zou je het erg vinden een ander plaatje te zoeken? Jij bent pas sinds kort lid zag ik en ik lekker al langer, dus jij bent de copycat .

Overleggen is prima. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat Helene31 geërgerd is door deze zin in de OP. Ik zou dan ook geen zin meer hebben mee te werken.

Bovendien had ik er als Helena2 al lang voor gekozen dan maar zelf het plaatje te wijzigen. Klaar.
Tip voor iedereen, maak een eigen foto, dan heb je het probleem denk ik niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pff wat een gezeur
Ik vind het geen gezeur, want ik had bijv. geen idee met welke Helene/Helena ik laatst een boompje had opgezet, dus stel dat ik bijv. ruzie had met de ene of juist een geweldige klik met die persoon en ik spreek op diezelfde toon met die andere dan krijg je alleen maar spraakverwarring.

Ik vind dit persoonlijk wel een grappig toeval: naam en Ava practisch hetzelfde, dat zie je zelden .
Wat Georgette Tabac zei dus.

Ik vind je wat vreemd reageren hier, je humor komt in elk geval niet over.

Je haalt zo in elk geval je gemiddelde wat omhoog.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 september 2011 @ 14:33:

Tip voor iedereen, maak een eigen foto, dan heb je het probleem denk ik niet.Done! En toch schijn ik op de irissen te lijken... :-)
anoniem_100094 wijzigde dit bericht op 21-09-2011 20:30
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:Chadidja schreef op 21 september 2011 @ 20:29:

[...]

Done! En toch schijn ik op de irissen te lijken... :-)Yep, maar ik zit er niet mee. Jij?
Chadidja en Iris kan ik ng wel uit elkaar houden maar de twee Helene's zorgen bij mij persoonlijk wel voor verwarring.

Kijk, je moet gewoon een oerlelijke naam als Vilma zoeken.

Problem solved.

"Grietje" zal het ook wel goed doen
En nog steeds dezelfde avatar..

[...]

Done! En toch schijn ik op de irissen te lijken... :-)Nee bij jullie raak ik nooit in de war. Vind daar nog wel een groot verschil in zitten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De helene's zijn idd heel verwarrend, ook qua nickname. Als ik een van de twee was zou ik of een ander plaatje nemen of een neiuwe nick. Maar goed die beslissing is aan jullie.

Mijn nick ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen

[...]

Done! En toch schijn ik op de irissen te lijken... :-)Valt wel mee hoor! Kan best!
Zeg, jullie namen en avatars lijken wel erg veel op die van mij .
quote:zusenzoo schreef op 22 september 2011 @ 10:48:

En nog steeds dezelfde avatar..

Ik zei al eerder, kan 'm pas volgende week wijzigen.

Ik hecht trouwens niet zo aan een hele unieke nick. Helena was me niet opgevallen, ze post maar weinig. Verder maakt het me niet zo uit of ik te herkennen ben of niet.

En nu ben ik er wel klaar mee.
quote:helene31 schreef op 22 september 2011 @ 21:30:

[...]

Ik hecht trouwens niet zo aan een hele unieke nick. Helena was me niet opgevallen, ze post maar weinig. Verder maakt het me niet zo uit of ik te herkennen ben of niet.

En nu ben ik er wel klaar mee.Zo gek was het verzoek toch niet? Ik was bijv. ook in verwarring.
quote:helene31 schreef op 22 september 2011 @ 21:30:

[...]

En nu ben ik er wel klaar mee.Eigenlijk doelde ik niet op jou....dus die tijd om die scheve tampon te verwisselen
quote:zusenzoo schreef op 23 september 2011 @ 12:37:

[...]

Eigenlijk doelde ik niet op jou....dus die tijd om die scheve tampon te verwisselen

Kom op, niet zo kattig doen. Ik blijf ook beleefd.

En Iris, ik zit hier natuurlijk voor mezelf, niet om voor anderen herkenbaar te zijn. Ik snap dan ook alle ophef totaal niet.

Maar goed, ik ben de kwaadste niet. Volgende week maar een ander plaatje zoeken. Nieuwe nick begin ik niet aan trouwens.
Jee, vond je dat nou echt kattig? Er staat toch een smiley achter?
Dubbel
Ik vind het niet zo nodig om dan over scheve tampons te beginnen. Niet mijn humor als het grappig bedoeld was. Je kunt ook normaal zeggen dat je het tegen een ander had.

Maar ik zwaai af en laat het hierbij.

Bye ladies!
quote:heyena31 schreef op 22 september 2011 @ 14:37:

Zeg, jullie namen en avatars lijken wel erg veel op die van mij . Wil je die van jou dan ook snel verwisselen?
quote:helene31 schreef op 23 september 2011 @ 12:55:

[...]

En Iris, ik zit hier natuurlijk voor mezelf, niet om voor anderen herkenbaar te zijn. Ik snap dan ook alle ophef totaal niet.

Echt? Het is toch handig om ook voor anderen herkenbaar te zijn?

Dan weet men na een tijdje wie je bent en dat merk je dan ook aan de reacties (niet dat dat altijd zo handig is haha).

Ophef zie ik niet, gewoon een verzoekje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven