Bestand bijvoegen

18-03-2014 21:43 15 berichten
Voor een sollicitatie moet ik een bestand toevoegen. Nu geeft hij aan dat hij het bestandsformaat niet ondersteund.

Wie oh wie weet hoe ik dat kan veranderen?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor bestand wil je toevoegen en hoe heet de extensie van het bestand?
Je bent zelf een theepot
je kunt het bestandsformaat aanpassen naar een wel toegestaan formaat.
Niet geschoten is altijd mis
Hoe doe je dat dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het bestand wat ondersteund wordt is .DOC, .DOCX, .TXT

Het bestand wat ik wil bijvoegen is een open document tekst.
Je moet ook het formaat aanpassen. Ik wil ook wel weten hoe je dat kan doen dus ik lees mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kun je het bestand niet "opslaan als ..." en dan de juiste extensie kiezen?
quote:prada schreef op 18 maart 2014 @ 21:56:

Het bestand wat ondersteund wordt is .DOC, .DOCX, .TXT

Het bestand wat ik wil bijvoegen is een open document tekst.Kan je niet kiezen hoe je het bestand opslaat? Dus als je klikt op 'opslaan als' (of ctrl-s), dat je dan kunt kiezen voor bijv. 'file type microsoft word'? Er staat dan bij die optie voor het file type (of bestandstype, of format, of hoe het ook heet) meestal al tussen haakjes .doc achter die keuze.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:zas schreef op 18 maart 2014 @ 21:58:

Kun je het bestand niet "opslaan als ..." en dan de juiste extensie kiezen?Ja, dat dus. Lijkt mij ook.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Jahhhh, het is gelukt.

Nog even voor Enn. Ik ga op het bestand staan, druk de rechtermuisknop in en kopieer naar documenten. Vraag me niet hoe, maar het werkt. Succes.

Voor de rest, allemaal bedankt.
Mooi zo

Ik denk dat je open office gebruikt?

De extensie bij 'Word' is volgens mij dan docs.

Dat wordt niet altijd geaccepteerd

Als je met Windows werkt kun je, volgens mij, ipv 'opslaan' beter kiezen voor 'opslaan als' en dan dat zo doen dat je een doc bestand krijgt.
Je bent zelf een theepot
Dank je wel voor de tip Suus
Oooooooooooow, nu snap ik het. Dit is het niveau waarover jij het had Prada..........nu is mij alles duidelijk. <-- Deze gebruik je ook vaak he? Iets te verbergen?
quote:troelalaaaatje schreef op 21 maart 2014 @ 15:14:

Oooooooooooow, nu snap ik het. Dit is het niveau waarover jij het had Prada..........nu is mij alles duidelijk. <-- Deze gebruik je ook vaak he? Iets te verbergen?Word je nu gedist Prada?
Je bent zelf een theepot
Blijkbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven