Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Dreamer schreef:
24-01-2021 12:59
Ja!
Er is een wereldwijd pedofielennetwerk en Trump zou die gaan ontmantelen. Nou, als ik íemand niet een pedofielennetwerk zie ontmantelen is het Trump en dat vooral door dingen die hij zelf zegt en hoe hij zelf laat zien dat hij dingen (vrouwen) ziet. Maar goed, de wakkere wolven geloven dat, want hun grote roedelleider zegt dit.

In inderdaad, fijn dat Gates dit alles mogelijk maakt. Misschien gaan we door de chip in onze hersenen ook wel dingen zien, die er alláng niet meer zijn.
Echt he, en dan modder smijten naar Biden omdat hij een keer zijn zoon omhelst.
Trump schept op over vrouwen bij de pussy grabben en doet behoorlijk discutabele uitspraken over zijn dochter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
22-01-2021 13:56
Dat heb ik ooit een keer gereageerd op een opmerking over de chemtrails, dat het veel effectiever is zoiets in de rookmachine bij de Toppers te verspreiden. :hihi:
Die is echt geweldig! :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Krulliebollie73 schreef:
21-01-2021 12:51
Potver, dit hele deel gemist.. ik heb wat bij te lezen..

Heb zelf ook een aantal wappies in mijn FB lijst. Ik snooze ze regelmatig omdat ik mij op zit te winden over alle domheid die zij verspreiden. Filmpjes van Tjippy boy ( of zoiets, ik wil niet eens onthouden hoe hij heet). Trommelen op het strand om een tegen geluid te geven, zuchten en steunen over dat ze wel knuffelen ( zoalng ze mij maar met rust laten moeten ze dat zelf weten). Maar vooral ook, als je het niet met ze eens bent ben je een schaap.. niet kritisch, denk je niet na, ben je een nsb'er die er voor zorgt dat de rest straks niks meer mag/kan.. zucht.. zo vermoeiend.
Volgens mij bedoel je met Tjippie boy Tisjeboy Jay. Ik heb hem een tijdlang gevolgd omdat hij in mijn buurt woont en grappige filmpjes maakte, maar dat was allemaal vóórdat hij steeds zweverige coachingsverhalen begon te vertellen, iets ging doen met lichtwerkers (wat is in godsnaam een lichtwerker?) Toen kwam corona, veranderde Jay in een complotwappie en was ik er helemaal mee. :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Michella_1991 schreef:
21-01-2021 12:37
https://www.facebook.com/events/732616830709580/

10,6 d gaat en 32,9 d is geïnteresseerd, waaronder 3 van mijn fb vrienden

Het feit dat iemand dit heeft aangemaakt vind ik al sneu..

Ik klikte ook op deze link en zag een aantal fb vrienden die ook geïnteresseerd zijn, wat een afknapper, bah.
Sommige mensen he... :facepalm:

Afbeelding
Wat krijg je als je Q-Anon mixt met extreme (pinkster)christenen? Dit:

---------

Er is niets veranderd, nu Biden vals ingehuldigd is.
Zoals ik al zei, in mijn vorige video: EVEN ALS BIDEN IS GEINAUGUREERD, hier zijn 10 redenen waarom ik denk dat Donald Trump president wordt.
Ik geef echter geen tijdsbestek. Ik weet niet hoe of wanneer dit gaat gebeuren.
Het kan een paar weken of maanden zijn, IK HEB GEEN IDEE.
Alles wat ik als een feit ken: dit is nog niet voorbij, Trump heeft nog geen van zijn kaarten gespeeld.
De hele operatie om corruptie te ontwortelen is nog niet voorbij, het begint pas echt.
We moeten er niet aan denken dat de militairen die Trump koos om president te zijn, om de corruptie te beëindigen, plotseling allemaal hun activiteit hebben stopgezet.
We zullen God zien handelen namens de hele wereld, en Trump zal een belangrijke speler zijn.
Verlossing is zeker een feit! Zo zeker als de zon die elke ochtend opkomt, na een donkere nacht.
Dus hou je vast.
Maak je geen zorgen!
Dit moet allemaal gebeuren.
Begrijp dit: nu Biden en zijn corrupte administratie zijn gezworen, is hun verraad compleet. Ze hebben effectief een criminele staatsgreep afgerond in Amerika.
Nogmaals, hoor dit alsjeblieft:
WAT ER IS GEBEURD IS EEN ECHTE GEBEUREN IN AMERIKA.
De verkiezing is gestolen en het bewijs is MASSIEF en onmiskenbaar.
Dit is ronduit verraad en een staatsgreep.
Als je dat niet snapt leef je in een andere wereld.
Dit is nog niet voorbij, maar het is net begonnen.
Al het bewijs van deze staatsgreep ligt in de handen van de juiste mensen. Zelfs als de Hoge Raad weigerde er zelfs naar te kijken, en zelfs als de media het ontkent, dan gaat het bewijs nog niet weg.
Lees dat nog eens:
Het bewijs van deze staatsgreep ontkennen, laat het bewijs nog niet verdwijnen.
Zoals je in deze schokkende video kon zien, werden Italië en verschillende andere landen gebruikt, hoewel hun Amerikaanse ambassades, om deze verkiezing te stelen.
Het bewijs is klaar, en zal op het gepaste moment en op de juiste manier gebruikt worden.
Het is het leger dat Trump vroeg om president te worden en deze corruptie te beëindigen en ze zijn niet gestopt. Integendeel, ik geloof dat ze volop aan de gang zijn.
Ik weet niet wat er gaat gebeuren, en weet niet wanneer het gaat gebeuren, maar ik kan je zeggen:
HET ZAL GEBEUREN!
We zullen iets geweldigs zien.
Ons werk op dit moment is om adelaars te zijn, die boven de storm zweven en BEYOND zien.
Wees geen kip met je hoofd naar beneden, eet de hele tijd vuil.
Wees een adelaar, spreid je vleugels van geloof, visie en moed, en stijg op boven de wolken.
BEKIJK DE TOEKOMST! TRUMP WORDT HEEL SNEL WEER PRESIDENT! IN 2021!

---------------
Ik snap dit niet nee, dus volgens de mensen die dit delen leef ik in een andere wereld. Ja, in de echte wereld, niet in een internet-fantasie-wereld waarin Trump de held is. :bonk:
Ik woon in een vrij christelijke omgeving en dan delen mensen die je kent wel eens dit soort dingen.

-------------

Manuel Johnson mocht van God een tijdreis maken naar 2022. Hij zag mensen lopen zonder mondkapjes en vroeg hen: “in welk jaar leef ik, in welk jaar leef ik?”
Daarna vroeg hij: “wie is er president?”
En raad eens wie er op die stoel zit in 2022.....TRUMP!!!!!

--------------
Alle reacties Link kopieren Quote
konijnenpantoffeltje schreef:
27-01-2021 00:59
Volgens mij bedoel je met Tjippie boy Tisjeboy Jay. Ik heb hem een tijdlang gevolgd omdat hij in mijn buurt woont en grappige filmpjes maakte, maar dat was allemaal vóórdat hij steeds zweverige coachingsverhalen begon te vertellen, iets ging doen met lichtwerkers (wat is in godsnaam een lichtwerker?) Toen kwam corona, veranderde Jay in een complotwappie en was ik er helemaal mee. :bonk:
Ik heb 2 mensen op mijn tijdlijn die steeds zijn filmpjes delen en het roerend eens zijn met hem. Tisjeboy Jay is dan natuurlijk ook wel een afgestudeerde viroloog met jarenlange expertise.

O nee toch niet

Nu had ik qua intelligentie al geen hoge pet op van die 2 en dit bevestigt het maar weer zeg maar.
Stressed is just desserts spelled backwards
LAgirl82 schreef:
29-01-2021 11:48
Sommige mensen he... :facepalm:

Afbeelding
Oh ik zou het toejuichen als roken verboden werd. Maar ik hoor de tokkies al huilen....
Alle reacties Link kopieren Quote
LAgirl82 schreef:
29-01-2021 11:56
Wat krijg je als je Q-Anon mixt met extreme (pinkster)christenen? Dit:

---------


---------------

@(

Zou deze persoon het zelf doorgelezen hebben? Volgens mij is het via google vertaald vanuit het Engels, maar ik kan me voorstellen dat het zelfs in het Engels onbegrijpelijk is :hihi:

Gelukkig leef ik in Disneyworld. Lekker Happy de Peppy :clown:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
29-01-2021 18:53
Oh ik zou het toejuichen als roken verboden werd. Maar ik hoor de tokkies al huilen....

Daarom willen ze ook geen mondkapje op, kunnen ze niet roken :hihi:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisselle schreef:
27-01-2021 01:25
Ik klikte ook op deze link en zag een aantal fb vrienden die ook geïnteresseerd zijn, wat een afknapper, bah.
Oh god, ook twee FB vrienden van mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
30-01-2021 09:11
Oh god, ook twee FB vrienden van mij.

Ik vind dat best moeilijk, dat "vrienden" zo compleet anders denken, anders zijn dan gedacht, precies tegenover gesteld aan wat ik ben en denk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
29-01-2021 13:42
Ik heb 2 mensen op mijn tijdlijn die steeds zijn filmpjes delen en het roerend eens zijn met hem. Tisjeboy Jay is dan natuurlijk ook wel een afgestudeerde viroloog met jarenlange expertise.

O nee toch niet

Nu had ik qua intelligentie al geen hoge pet op van die 2 en dit bevestigt het maar weer zeg maar.

Wat zegt die Tisjeboy eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisselle schreef:
30-01-2021 09:53
Wat zegt die Tisjeboy eigenlijk?
Hij heeft op elke maatregel kritiek en de vaccins zijn niet te vertrouwen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
30-01-2021 10:37
Hij heeft op elke maatregel kritiek en de vaccins zijn niet te vertrouwen.
Ja, en iedereen moet gewoon normaal doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
30-01-2021 10:37
Hij heeft op elke maatregel kritiek en de vaccins zijn niet te vertrouwen.

Een vriendin van mij volgt hem ook. Ik weet nog dat ze in het begin van het jaar zo bang was voor corona, maar op een gegeven moment vond ze de 1,5 meter samenleving en de lockdown grote onzin. Dat verbaasde mij toen omdat zij niet helemaal zo super sociaal is en meestal alleen thuis op de bank zit, dus ik begreep niet waarom ze zich zo druk maakte over die 1,5 meter, bovendien werkt ze ook nog in het ziekenhuis. Ik ben daar op afgeknapt, zag dat ze deze gast ook volgt.
Alle reacties Link kopieren Quote
konijnenpantoffeltje schreef:
27-01-2021 00:59
Volgens mij bedoel je met Tjippie boy Tisjeboy Jay. Ik heb hem een tijdlang gevolgd omdat hij in mijn buurt woont en grappige filmpjes maakte, maar dat was allemaal vóórdat hij steeds zweverige coachingsverhalen begon te vertellen, iets ging doen met lichtwerkers (wat is in godsnaam een lichtwerker?) Toen kwam corona, veranderde Jay in een complotwappie en was ik er helemaal mee. :bonk:
Ja precies. Die bedoel ik.. eentje in mijn lijst is ook een lichtwerker, zielcoach bla bla bla. Die willen trommelen op het strand om Tegen de maatregelen te protesteren. Onze kinderen gaan kapot bla bla bla. Ik zet haar iedere keer op negeer tot dit over is!
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisselle schreef:
30-01-2021 10:47
Een vriendin van mij volgt hem ook. Ik weet nog dat ze in het begin van het jaar zo bang was voor corona, maar op een gegeven moment vond ze de 1,5 meter samenleving en de lockdown grote onzin. Dat verbaasde mij toen omdat zij niet helemaal zo super sociaal is en meestal alleen thuis op de bank zit, dus ik begreep niet waarom ze zich zo druk maakte over die 1,5 meter, bovendien werkt ze ook nog in het ziekenhuis. Ik ben daar op afgeknapt, zag dat ze deze gast ook volgt.
Ik heb het idee dat degenen die in het begin het bangst waren zich bijna een beetje 'bekocht' voelden toen bleek dat mensen toch niet dood neervielen op straat en daarom 180 graden gedraaid zijn en naar het andere uiterste zijn gegaan.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Krulliebollie73 schreef:
30-01-2021 12:10
Ja precies. Die bedoel ik.. eentje in mijn lijst is ook een lichtwerker, zielcoach bla bla bla. Die willen trommelen op het strand om Tegen de maatregelen te protesteren. Onze kinderen gaan kapot bla bla bla. Ik zet haar iedere keer op negeer tot dit over is!
Die lichtwerkers zijn charlatans die hier heel veel geld aan hopen te verdienen. Hun verdienmodel is vage diëten, lezingen over je eigen chakra genezen, zelfhulpboeken, homeopathie en vaccins ontstoren.

Ze vertellen een 'geloofwaardig' verhaal (heel serieus kijken en aangeven dat ze het beste voor hebben met de wereld) maar het zit vol met aannames, fouten en allang weerlegde bullshit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geloof best wel dat dit voor kinderen een hele nare en spannende tijd is. Mijn zoon van 9 zat vrijdag ook ineens keihard te brullen omdat hij een werkstukje kwijt was op de laptop (ik had het binnen 3 seconden gevonden) maar het geeft wel aan dat de draaglast niet meer zo hoog is. Dat is echt wel iets waar we wat mee moeten als samenleving.

Ik kan echter he-le-maal niks met BN-ers of andere wappies die vinden dat een coronatest kindermishandeling is. Of een begrijpend lezen tekst van de basisschool over corona en de vaccins en dat klagen dat hun kinderen er overstuur van raken.

Echt serieus?!

Dan kweek je wel echt sneeuwvlokjes hoor. Mijn kinderen hebben allebei al meerdere keren bloed moeten prikken, vaccins gekregen, gehecht moeten worden en operaties gehad en hoe rot ik dat ook vind (van binnen vind ik het echt niet fijn) en tuurlijk knuffel en kus ik de pijn weg, leer ik ze dan ook dat het bij het leven hoort dat je af en toe naar het zkhs moet en dat het dan wel eens pijn kan doen. Mijn jongste moest 1 keer een coronatest doen maar die vond het appeltje eitje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
30-01-2021 10:37
Hij heeft op elke maatregel kritiek en de vaccins zijn niet te vertrouwen.
Je vergeet het stukje dat hij zichzelf geen lustobject vindt maar steeds in zijn onderbroek op de foto moet of draaiend met zijn reet in clips staat. Zeg maar wat een gemiddelde vrouwelijke artiest steeds overkomt in zijn clips, maar die ironie ontgaat hem zelfs. Vandaar dat ik denk dat zijn meninkje over virussen en vaccins niet heel veel ter zake doet.
Tissueboy was toch ooit verleider in temptation island? Dat zegt mij genoeg over het niveau.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
30-01-2021 14:34
Tissueboy was toch ooit verleider in temptation island? Dat zegt mij genoeg over het niveau.
Yes.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven