Ergerlijke facebookberichten deel 5
zaterdag 10 februari 2018 om 09:57
Wat mij laatst op op viel, was dat een pagina als (ik noem even wat willekeurig Nederlands) "Win hier" een renovatie voor een badkamer "weg gaf", waar vervolgens een hele boel Duitse reacties op kwamen. Een aantal Duitse (bepaald niet grensgebied) vrienden van mij bleken die pagina ook geliked te hebben. Dus blijkbaar heeft dezelfde deel-en-win pagina afhankelijk van waar je op Facebook inlogt een andere naam en taal. En wat een locale, Nederlandse actie lijkt, loopt dus blijkbaar over meerdere landen.Butterscotch schreef: ↑09-02-2018 12:45
Maar die like-en-win pagina's, waar je gisteren een keuken kon winnen, vandaag een duur horloge en morgen een piano...waar nooit bijstaat wanneer iemand gewonnen heeft, waar ook verder op de site geen informatie van bedrijf website contact oid te vinden is...en dan erbovenop mogen ze vaak "van hun sponsor" dat cadeau weggeven, maar van die hele sponsor is nergens geen naam of iets te bespeuren, dat is pas een goede sponsordeal geweest.
Wie gelooft zoiets nou nog?

zondag 11 februari 2018 om 20:00
zondag 11 februari 2018 om 20:53
Onze deur is altijd open. De koffie is altijd klaar. De woonkamer is er altijd warm. Als één van mijn vrienden wil praten zijn ze altijd welkom. Het is niet goed om in stilte te lijden. De drankjes liggen in de koelkast. En ik zal er altijd zijn..., doet er niet toe welk uur of moment. Wil tenminste één persoon dit kopiëren en ook plaatsen (niet delen)? Ik probeer te laten zien, dat er altijd iemand is die luistert....❤❤ ben benieuwd
Grrr, hiermee loopt nu mijn tijdlijn vol
Ik hou niet van dit soort kopie en geef door zooi!
Grrr, hiermee loopt nu mijn tijdlijn vol

zondag 11 februari 2018 om 23:39
maandag 12 februari 2018 om 00:12
Ugh! En vooral elkaar blijven tangen want hihi haha oh zo leuk

Met als absoluut dieptepunt; Tag *insert hele rij namen* zodat hij/zij zijn/haar telefoon pakt om naar deze baksteen te kijken

"Nee" is ook een antwoord.
maandag 12 februari 2018 om 14:34
Ik denk dat mensen daar gewoon niet bij stilstaan. Ik heb ze ook niet afgeschermd, maar like ook geen dingen die anderen niet al van me weten.ennz00 schreef: ↑11-02-2018 20:00Weet iemand wat de reden is dat veel mensen hun "likes" niet afschermen? Ik kan van sommige meiden in 1 minuut te weten komen dat ze winkelen bij Christine le Duc, graag goedkope botoxinjecties willen, naar de paaldansacadamy gaan en plannen hebben om zwanger te worden.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
maandag 12 februari 2018 om 14:38
.
Ik heb een tijdje terug alle sites, die dit soort dingen delen, geblokkeerd. Dus niet degenen die taggen, maar de sites waarvan ze taggen. Dat gaf best rust op dat vlak, maar nu zie ik ze ineens weer voorbij komen. Het was even leuk. Even. Maar nu hebben we het toch wel gehad?
En de dingen die de mensen in het rijtje zouden doen/meemaken worden ook steeds meer bizar.
Later is nu
dinsdag 13 februari 2018 om 00:14
Ja en soms ben ik geïnteresseerd in een evenement, en dat geef ik dan aan (meer als een geheugensteuntje) En dan gaan mensen dat liken. Ze weten niet eens wat dat evenement precies inhoudtIjskonijn1 schreef: ↑12-02-2018 23:42Word ook knettergek van:
"(Naam) is geïnteresseerd in een evenement"
..
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 13 februari 2018 om 08:29
Ook zo'n mooie: mensen die opgelicht willen worden.
Deelt er iemand een of ander heel zielig verhaal. Zo in trend van boeheoe mijn ex is er vandoor en heeft alles mee en ik en mijn bloedjes van kinderen hebben niets meer er staat kwasi geen meubel meer in huis boehoehoe ik voel me zo slecht dat ik moet bedelen maar...
Verhaal zelf zit met haken en ogen aan elkaar, maar honderdend reageren met "oh ik heb nog een gratis tafel, ik heb een gratis bed, kleren allemaal gratis, je krijg het!"
Dan zijn er enkelingen die toch wat verder nadenken na het lezen van zo'n hulpkreet en die dan vragen van "maar hoe kan het dat..." of "Waarom heb je dat niet gedaan?"
Maar die worden dan met veel kabaal de mond gesnoerd door een horde hormonale moeders dat ze hun bek moeten houden, dat ze het zelf ook niet leuk zouden vinden als zij in een slechte situatie zitten en andere zouden kritisch beginnen vragen stellen ipv te helpen en ze verdubbelen nog eens hun gratis aanbod.
En dan komen er plots een paar aan bod, die zeggen "jongens oppassen met dit figuur, ik heb er ervaring mee, is heel erg vaag, verhaal klopt niet en hij verkoopt de spullen gewoon door."
Maar dan ben je een leugenachtig serpent, klopt natuurlijk niets van, want wie zou er toch durven op met een 'echte" facebookpagina zo lieve barmachtige moedertjes en goede zielen op te lichten, dat doet toch niemand hé?
Deelt er iemand een of ander heel zielig verhaal. Zo in trend van boeheoe mijn ex is er vandoor en heeft alles mee en ik en mijn bloedjes van kinderen hebben niets meer er staat kwasi geen meubel meer in huis boehoehoe ik voel me zo slecht dat ik moet bedelen maar...
Verhaal zelf zit met haken en ogen aan elkaar, maar honderdend reageren met "oh ik heb nog een gratis tafel, ik heb een gratis bed, kleren allemaal gratis, je krijg het!"
Dan zijn er enkelingen die toch wat verder nadenken na het lezen van zo'n hulpkreet en die dan vragen van "maar hoe kan het dat..." of "Waarom heb je dat niet gedaan?"
Maar die worden dan met veel kabaal de mond gesnoerd door een horde hormonale moeders dat ze hun bek moeten houden, dat ze het zelf ook niet leuk zouden vinden als zij in een slechte situatie zitten en andere zouden kritisch beginnen vragen stellen ipv te helpen en ze verdubbelen nog eens hun gratis aanbod.
En dan komen er plots een paar aan bod, die zeggen "jongens oppassen met dit figuur, ik heb er ervaring mee, is heel erg vaag, verhaal klopt niet en hij verkoopt de spullen gewoon door."
Maar dan ben je een leugenachtig serpent, klopt natuurlijk niets van, want wie zou er toch durven op met een 'echte" facebookpagina zo lieve barmachtige moedertjes en goede zielen op te lichten, dat doet toch niemand hé?

dinsdag 13 februari 2018 om 12:09
Die berichten van 'ze laten ouderen in de kou staan!' van mensen op mijn tijdlijn. Waarom? Omdat een of andere arts een bepaald medicijn niet voor wilde schrijven/de afspraak bij de dermatoloog verzet is/ze eigen bijdrage moeten betalen, en zo voorts.
Ga je diep schamen, denk ik dan. Weet je hoe veel slechter ouderen het in andere landen hebben? En hoeveel mensen - ook kinderen - er onder de armoedegrens wonen in Nederland?
Maar nee, die beschimmelde teennagel van jou en dat die huisarts geen spoedgeval voorbij laat gaan om die te behandelen, laten we ons dáár nou eens even lekker druk om maken.
Ga je diep schamen, denk ik dan. Weet je hoe veel slechter ouderen het in andere landen hebben? En hoeveel mensen - ook kinderen - er onder de armoedegrens wonen in Nederland?
Maar nee, die beschimmelde teennagel van jou en dat die huisarts geen spoedgeval voorbij laat gaan om die te behandelen, laten we ons dáár nou eens even lekker druk om maken.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

dinsdag 13 februari 2018 om 17:08
Pepermint_Patty schreef: ↑11-02-2018 20:53Onze deur is altijd open. De koffie is altijd klaar. De woonkamer is er altijd warm. Als één van mijn vrienden wil praten zijn ze altijd welkom. Het is niet goed om in stilte te lijden. De drankjes liggen in de koelkast. En ik zal er altijd zijn..., doet er niet toe welk uur of moment. Wil tenminste één persoon dit kopiëren en ook plaatsen (niet delen)? Ik probeer te laten zien, dat er altijd iemand is die luistert....❤❤ ben benieuwd
Grrr, hiermee loopt nu mijn tijdlijn vol![]()
ik heb dan zo'n zin om gewoon eens midden in de nacht aan te bellen

dinsdag 13 februari 2018 om 18:23