iTunes

22-12-2010 19:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van de nieuwe Ipod Nano. Nu heb ik iTunes gedownload en muziek in de bieb gezet, alleen lukt het me maar niet om deze muziek te op mijn Ipod te zetten .

In de handleiding staat dat ik mijn Ipod moet aansluiten op de laptop (check) en vervolgens in Itunes hem moet selecteren onder apparaten. Alleen: ik kan nergens het kopje apparaten vinden!!! Ook de optie "synchroniseren" is grijs, dus niet te selecteren.

Voel me ontzettend stom en wordt kan ondertussen mijn laptop wel uit het raam gooien van ergerenis X-@!

Help?!
Meestal als je je iPod aansluit komt er vanzelf een schermpje met 'welke actie wil je uitvoeren'.

Sowieso zou hij idd onder apparaten moeten staan in de linkerbalk van iTunes.

Enige wat ik kan bedenken is dus dat je pc de iPod niet herkent, en/ of dat hij niet goed aangesloten is. Even je USB kabel en poorten checken/ verwisselen.
.
Bedankt hetis(was)echt zo moeilijk...

Het usb-kabeltje zat niet goed in de Ipod aangedrukt

*kruipt in een hoekje om even uit te schamen*
Haha, ach je mag altijd iTunes de schuld geven hoor, want stiekem is het een rotprogramma.

Fijn dat het gelukt is in elk geval.
Hoi, even een vraagje over iTunes!

Kun je daar ook muziek kopen/downloaden als je geen Apple-laptop/iPad/Iphone hebt? (hmm ja ik ben wat antiek geloof ik...)

Ik downloadde eerst weleens muziek via LImewire, maar programma werkt niet meer en vind het toch wel leuk om af en toe muziek te kunnen downloaden. Dacht dat iTunes dan misschien wel een goed alternatief is, aangezien dat betaald is (en dus ws betrouwbaarder qua beschikbaarheid)
Ja hoor, dat kan. iTunes kan je gewoon downloaden, en daarmee kan je muziek aanschaffen in de iTunesstore. Eerst was de muziek beveiligd zodat je het alleen op iPods af kon spelen, sinds 2009 is dat niet meer dus kan je het ook op elke mp3 speler zetten of op cd branden.
Ah dank je voor je antwoord! Nog 1 vraagje (heb al op iTunes-site gekeken, maar wordt me niet goed duidelijk); wat betaal je per gedownload nummer, of moet je een download-abonnementje of zo nemen?
De prijzen varieren een beetje per album en dat hangt weer af van de artiest en/of zijn/haar label.

Maar een los nummer kost meestal ¤0,99 of ¤1,29
Klopt helemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven