Nintendo Switch
vrijdag 13 maart 2020 om 15:56
Ik vond mario odyssey in begin ook niet zo leuk. Maar ik heb doorgespeeld en uiteindelijk vond ik het een leuk spel. Je moet even doorhebben hoe ze de sterren hebben verstopt en dan zijn er nog heel veel die moeilijk te vinden zijn. Er staan wel veel walkthroughs op youtube die kunnen helpen.Bulbul schreef: ↑13-03-2020 11:52Ik heb niet het hele topic gelezen (sorry) maar mijn dochter heeft twee weken geleden Mario Odyssey gekocht en vindt er niet veel aan (helaas). Nu wil ik (ook vanwege de dreigende schoolsluitingen) als verrassing een nieuw spelletje voor haar kopen, hebben jullie een tip? Ze heeft Pokemon Let's Go Pikachu al uitgespeeld maar speelt dus bij gebrek aan alternatief gewoon verder.
Ik zit aan Supermario Bros. te denken want dat vond ik vroeger zelf geweldig en ze speelt een variant daarvan ook weleens bij haar vader op de PC. Maar ik wil ook graag iets wat we samen kunnen spelen (dat was bij Pokemon niet zo bijzonder en bij Mario Odyssey met dat petje tot dusver ook een beetje raar, maar misschien moet ze met Odyssey gewoon nog even volhouden?) Wat denken jullie?
maandag 16 maart 2020 om 21:11
Leuk! Ik zit ook echt te wachten tot het vrijdag is, en dan valt het toch tegenchocoladerijstwafel schreef: ↑14-03-2020 12:24Animal crossing besteld! Hopelijk komt hij ook echt vrijdag, dan heb ik wat te doen nu ik binnen zit.![]()

dinsdag 17 maart 2020 om 07:09
Daar ben ik ook een beetje bang voor

Maar ik heb ‘m toch besteld omdat ik wel echt van zulk soort spelletje hou en iedereen was super enthousiast, dus dan moet ik daar ff doorheen denk ik. Ik wilde tenslotte ook heel graag een nieuw spel, vanwege het binnen zitten.
Dus hopen maar dat het wat is

Mensen nog tips voor andere leuke spellen nu we binnen zitten? Is brain training iets? (Geen Mario meer)
Ik heb al :
- Mario party
- Mario kaart
- pokemon Lets go eevee
- donkey kong
- ring fit
En wat download restaurant spelletjes enzo, haha

O ja, heeft iemand luigis mansion? En hoe is dat?
dinsdag 17 maart 2020 om 07:15
dinsdag 17 maart 2020 om 16:15
Ik lees net op gamemania dat ze vanaf morgen al animal crossing gaan verkopen?!
https://www.gamemania.nl/Articles/updat ... om-eternal
dinsdag 17 maart 2020 om 16:51
Daar heb je kasten/kisten voor, kun je je meuk in kwijt. Weet niet 100% zeker meer of ze in die pocket editie hadden maar dacht het wel. Ik vond de Pocket Editie wel ok, maar ben zelf geen mobiel gamer fan en vond hem inderdaad te uitgekleed (maar logisch, het spel is gratis).
Ik lees op Bol dat ze hem op de 20e gaan "uitleveren". Klinkt alsof je dan pas op de 21 je fysieke editie in huis hebt.
Ik lees op Bol dat ze hem op de 20e gaan "uitleveren". Klinkt alsof je dan pas op de 21 je fysieke editie in huis hebt.
dinsdag 17 maart 2020 om 16:54
Ja, en die van mij staat voor morgen gepland qua bezorging.Shiverrr schreef: ↑17-03-2020 16:15Ik lees net op gamemania dat ze vanaf morgen al animal crossing gaan verkopen?!

¡Apagando las luces!
dinsdag 17 maart 2020 om 17:05
Ik kon geen kist vinden, in mijn beleving kon je alleen dingen verkopen op de markt die andere spelers moesten kopen. Maar ik begrijp ook goed dat het niet de volledige versie kan zijn zoals bij een switch. Want de pocket versie was idd gratis. Maar ik kreeg hier de tip om die eens te proberen om een indruk te krijgen en daar is hij wel goed voor.Ugli schreef: ↑17-03-2020 16:51Daar heb je kasten/kisten voor, kun je je meuk in kwijt. Weet niet 100% zeker meer of ze in die pocket editie hadden maar dacht het wel. Ik vond de Pocket Editie wel ok, maar ben zelf geen mobiel gamer fan en vond hem inderdaad te uitgekleed (maar logisch, het spel is gratis).
dinsdag 17 maart 2020 om 17:15
Ik denk het wel. Downloaden werkt anders dan een fysieke versie. Jouw download wordt pas unlocked op 20 maart, dat kunnen ze op fysieke versies niet doen, gok ik zo.
¡Apagando las luces!
dinsdag 17 maart 2020 om 17:18
Mijn ervaring met bol.com is dat het spel op dag van release geleverd wordt. Heb al meerdere spellen zo via bol besteld en die kwamen altijd op dag van release.Ugli schreef: ↑17-03-2020 16:51Daar heb je kasten/kisten voor, kun je je meuk in kwijt. Weet niet 100% zeker meer of ze in die pocket editie hadden maar dacht het wel. Ik vond de Pocket Editie wel ok, maar ben zelf geen mobiel gamer fan en vond hem inderdaad te uitgekleed (maar logisch, het spel is gratis).
dinsdag 17 maart 2020 om 17:20
Ik denk dat ze bedoelen gereed voor verzending. Ze mogen de spellen niet eerder uitgeven dan datum van release
dinsdag 17 maart 2020 om 17:21
Ik ben een ouderwetse muts dus heb geen verstand van nieuwerwetsche consoles en ik heb mijn switch net een week dus ben sowieso nieuw hiermee. Het kan zijn dat de fysieke versie eerst zoekt naar de Animal Crossing servers voor eventuele cloud storage, patches en updates voor hij je laat spelen (een beetje zoals Sims en moderne MMORPGs doen met de launcher). Zolang de "launch patch" dan nog niet live is, kun je er dan nog niet op.SombraOnline schreef: ↑17-03-2020 17:15Ik denk het wel. Downloaden werkt anders dan een fysieke versie. Jouw download wordt pas unlocked op 20 maart, dat kunnen ze op fysieke versies niet doen, gok ik zo.
Maar het kan ook zijn dat het zoals de ouderwetse Gameboy/DS spellen werkt die echt volledig los staand zijn (en als je die kaartjes dus breekt ben je je saves kwijt). Dat zou ik héél ouderwets vinden en ik vraag me ook af hoe dat dan werkt met seizoenen en events, al had je die op de oude DS versie ook gewoon en die was ook volledig losstaand.
dinsdag 17 maart 2020 om 17:32
Nee, hij staat echt gepland voor morgen. Uit de mail van Gamemania:
''Vanwege de sluiting van onze fysieke shops vanaf donderdag 19 maart, hebben wij beslist om de verkoop van zowel Animal Crossing: New Horizons als DOOM Eternal vanaf morgen, woensdag 18 maart, voor pre-order klanten van start te laten gaan.
Alle klanten die een pre-order op Animal Crossing: New Horizons en/of DOOM Eternal in de winkel hebben geplaatst ontvangen woensdag een sms-bericht met daarin informatie over hoe laat je je game(s) in je Game Mania-winkel kan komen ophalen. Wie wil deelnemen aan de software inruilactie van Animal Crossing: New Horizons en/of DOOM Eternal kan woensdag met zijn of haar games in onze winkels terecht.
Woensdagavond blijven al onze winkels uitzonderlijk open tot 19.00u.
Woensdag verwachten we een erg drukke dag in onze winkels. We vragen jullie met aandrang om zorg te dragen voor jezelf en onze collega’s in de winkels. Hou dus voldoende afstand van elkaar en gebruik zoveel mogelijk elektronische betaalmiddelen. Keep calm and game on!
Alle klanten die een pre-order via de webshop geplaatst hebben zullen hun exemplaar van Animal Crossing: New Horizons en/of DOOM Eternal op woensdag of ten laatste donderdag via thuislevering ontvangen.''
¡Apagando las luces!
dinsdag 17 maart 2020 om 19:15
dinsdag 17 maart 2020 om 19:45
Volgens mij het eerste inderdaad. Hier trouwens ook bij Bol.com besteld. Ik verwacht 'm gewoon vrijdag!Ugli schreef: ↑17-03-2020 17:21Ik ben een ouderwetse muts dus heb geen verstand van nieuwerwetsche consoles en ik heb mijn switch net een week dus ben sowieso nieuw hiermee. Het kan zijn dat de fysieke versie eerst zoekt naar de Animal Crossing servers voor eventuele cloud storage, patches en updates voor hij je laat spelen (een beetje zoals Sims en moderne MMORPGs doen met de launcher). Zolang de "launch patch" dan nog niet live is, kun je er dan nog niet op.
Maar het kan ook zijn dat het zoals de ouderwetse Gameboy/DS spellen werkt die echt volledig los staand zijn (en als je die kaartjes dus breekt ben je je saves kwijt). Dat zou ik héél ouderwets vinden en ik vraag me ook af hoe dat dan werkt met seizoenen en events, al had je die op de oude DS versie ook gewoon en die was ook volledig losstaand.
dinsdag 17 maart 2020 om 22:24
Ja kan echt niet wachten, ik ben heel blij met deze timing want ben nu heel veel thuis. Extra mazzel dat het lente is als we beginnen, kunnen we meteen beestjes gaan vangen. Dat vind ik altijd jammer van de winter in AC, dan valt er niks leuks te vangen haha. Wel sneeuwpoppen bouwen, dat dan weer wel. Hopenlijk kan je die sneeuwpoppen ook op de Switch bouwen.
dinsdag 17 maart 2020 om 22:30
Ligt eraan welke halfrond je kiest.Ugli schreef: ↑17-03-2020 22:24Ja kan echt niet wachten, ik ben heel blij met deze timing want ben nu heel veel thuis. Extra mazzel dat het lente is als we beginnen, kunnen we meteen beestjes gaan vangen. Dat vind ik altijd jammer van de winter in AC, dan valt er niks leuks te vangen haha. Wel sneeuwpoppen bouwen, dat dan weer wel. Hopenlijk kan je die sneeuwpoppen ook op de Switch bouwen.

¡Apagando las luces!