Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Thank mother of jesus. Ja hier in Nederland is de Switch (de rood blauwe variant in elk geval) redelijk uitverkocht aan het raken, de schaarse bronnen die hem nog hebben hebben hem voor 370 ongeveer staan laatste keer dat ik keek. Vandaar dat ik nu ineens een Switch heb, ik vond hem voor 328 online en ben er meteen op gesprongen. Denk dat Amazon daar de prijzen op aanpast.

De grijze is nog wel normale prijs, die wil niemand blijkbaar haha.
Ik heb de grijze. Ik vind het rode en het blauwe te fel, en om eerlijk te zijn ook wel een beetje kinderlijk, haha.

Neemt niet weg dat ik een Eevee case heb om hem in mee te nemen..: :rofl:
¡Apagando las luces!
Ik vind het juist leuk haha. Ik heb al een saaie witte Xbox One en zwarte Playstation 2. Mijn Wii was ook saai wit. Als het even kan heb ik liever een leuk kleurtje, heb een paarse Advance en een roze DS.

Ik had de Animal Crossing Switch besteld als die Nookies er niet op stonden. Ik heb echt een spuug hekel aan Tom Nook en zijn gang. :lol:

Case heb ik nog niet, maar wil ik nog wel aan gaan schaffen.
Ik heb de pokemon switch gekocht 1,5 jaar terug. Was samen met de release van pokemon Lets go. Daar zat het spel en de pokeball plus ook bij. En ik heb er een eevee case bij gekocht. Koste wat maar dan heb je ook wat. Nog steeds heel gelukkig mee :)

Ik zat even op Amazon te kijken naar de pro controller, die kost daar €63,03 en bij bol.com kost ie €62,99. Dus 4 cent goedkoper. Het maakt dus weinig uit of je hem bij Amazon of bol koopt. Prijs is nagenoeg hetzelfde en de levertijd ook.
Oh ja, die was ook leuk! Er was ook nog een roze/paarse die me ook mooi had geleken.
Ugli schreef:
11-03-2020 12:29
Wat is het verschil tussen Pokemon Lets Go en Pokemon Shield/Sword? De Lets Go lijkt mij een uitgeklede versie van Shield/Sword...
Volgens mij is Shield/Sword meer de klassieke manier van gameplay: vechten om pokemon te kunnen vangen. Pokémon Let's Go lijkt op Pokémon Go, je ziet de pokemon lopen in het gras etc en dan moet je ze vangen door de pokeball op het juiste moment te gooien. De gameplay is dus echt heel anders. Verder is het idd zoals pokemon yellow, die regio, met de originele pokemon.
Maar je kan een demo gratis downloaden, dan kan je het proberen :-)
In Sword en Shield zie je ze ook lopen in het gras! ..Dat is dan eigenlijk ook het enige. Let's Go is technisch gezien de zoveelste remake van Red en Blue, maar dan met wat nieuwe (o.a. Pokémon Go) gimmicks erin en zonder Safari Zone.

Speelt inderdaad wel heel anders. Let's Go speel ik alleen in handheld mode, omdat ik het gedwongen spelen met een halve joycon en die pokéball gooi-mechanic in tv mode redelijk ruk vind. (De pro controller mag/kan niet gebruikt worden, helaas.)

Vind het wel jammer dat je in Sword en Shield dan weer niet op Pokémon kunt rijden of ze achter je aan kunt laten hobbelen zoals in Let's Go. Je kunt niet eens meer traditioneel op waterpokémon surfen want nu is er die lelijke waterfiets. Hoop dat GameFreak dat de volgende generatie weer terugdraait. :P
Niet eens rijden/surfen en geen buddy? Nou zeg. Beetje degradatie wat mij betreft haha!
GameFreak heeft dan ook heel veel shit over zich heen gekregen. Ook omdat ze heel veel Pokémon niet hadden toegevoegd, al proberen ze dat nu op te lossen met (betaalde) DLC.
¡Apagando las luces!
Betaalde DLC, natuuuuuurlijk...

Heb gisteren Minecraft uitgeprobeerd. Huisje bouwen ging goed maar toen er een creeper naast mijn huisje ging zitten sloot ik mezelf op en durfde ik er niet meer uit. :biggrin: Toch maar even de hostile mobs uitgezet.
BowGirl35 schreef:
11-03-2020 12:57
Bedankt, heb je de echte origineel van Nintendo of een goedkopere variant?
De echte van Nintendo. Bij Saturn en Mediamarkt in Duitsland scheelt 10-15 euro met Nederlandse prijzen. Of tenminste dat was met kerst.
Ik heb niet het hele topic gelezen (sorry) maar mijn dochter heeft twee weken geleden Mario Odyssey gekocht en vindt er niet veel aan (helaas). Nu wil ik (ook vanwege de dreigende schoolsluitingen) als verrassing een nieuw spelletje voor haar kopen, hebben jullie een tip? Ze heeft Pokemon Let's Go Pikachu al uitgespeeld maar speelt dus bij gebrek aan alternatief gewoon verder.

Ik zit aan Supermario Bros. te denken want dat vond ik vroeger zelf geweldig en ze speelt een variant daarvan ook weleens bij haar vader op de PC. Maar ik wil ook graag iets wat we samen kunnen spelen (dat was bij Pokemon niet zo bijzonder en bij Mario Odyssey met dat petje tot dusver ook een beetje raar, maar misschien moet ze met Odyssey gewoon nog even volhouden?) Wat denken jullie?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul, wij spelen met de hele familie Mario kart.
Mario party is ook leuk om samen te spelen! Een beetje knullige spelletjes, ik hou er wel van.
Okee, maar Mario Kart is echt alleen racen, toch? Of zitten er nog andere uitdagingen in?
Bulbul schreef:
13-03-2020 13:35
Okee, maar Mario Kart is echt alleen racen, toch? Of zitten er nog andere uitdagingen in?
De enige uitdagingen zijn de verschillende racebanen.
Mario party is wat meer afwisselend
Nog 1 week tot animal crossing uitkomt! :yes:
En wat vinden jullie van Mario Bros?
Bulbul schreef:
13-03-2020 15:05
En wat vinden jullie van Mario Bros?
Super mario bros U deluxe?
Shiverrr schreef:
13-03-2020 14:24
Jaaaaaaaaa.... zit met hypertjes te wachten.
Op Twitter werd al opgeroepen om een petitie te starten om animal crossing eerder te released voor iedereen die thuis zit vanwege Corona. Vind ik geen gekke gedachte eigenlijk. Iedereen afgezonderd op z’n eigen virtuele privé eiland de komende weken.
Nu alleen hopen dat er wel bezorgd gaat worden. Heb hem niet online gekocht.
Shiverrr schreef:
13-03-2020 14:24
:cheer2:
BowGirl35 schreef:
13-03-2020 15:24
Jaaaaaaaaa.... zit met hypertjes te wachten.
Op Twitter werd al opgeroepen om een petitie te starten om animal crossing eerder te released voor iedereen die thuis zit vanwege Corona. Vind ik geen gekke gedachte eigenlijk. Iedereen afgezonderd op z’n eigen virtuele privé eiland de komende weken.
Nu alleen hopen dat er wel bezorgd gaat worden. Heb hem niet online gekocht.
Zou goed uitkomen dat het eerder zou komen. Ben nu wel echt benieuwd hoe het werkelijk is.
Shiverrr schreef:
13-03-2020 15:46
Zou goed uitkomen dat het eerder zou komen. Ben nu wel echt benieuwd hoe het werkelijk is.
Ik denk het niet. Er werd alleen maar opgeroepen tot, maar er is verder geen actie voor ondernomen.
Ik hoop ook dat die van mij komt. Ik heb me al af moeten melden voor werk (ik sorteer post...) omdat ik verkouden ben, en ik ben in Brabant geweest. :(
¡Apagando las luces!
Bulbul schreef:
13-03-2020 11:52
Ik heb niet het hele topic gelezen (sorry) maar mijn dochter heeft twee weken geleden Mario Odyssey gekocht en vindt er niet veel aan (helaas). Nu wil ik (ook vanwege de dreigende schoolsluitingen) als verrassing een nieuw spelletje voor haar kopen, hebben jullie een tip? Ze heeft Pokemon Let's Go Pikachu al uitgespeeld maar speelt dus bij gebrek aan alternatief gewoon verder.

Ik zit aan Supermario Bros. te denken want dat vond ik vroeger zelf geweldig en ze speelt een variant daarvan ook weleens bij haar vader op de PC. Maar ik wil ook graag iets wat we samen kunnen spelen (dat was bij Pokemon niet zo bijzonder en bij Mario Odyssey met dat petje tot dusver ook een beetje raar, maar misschien moet ze met Odyssey gewoon nog even volhouden?) Wat denken jullie?
Ik heb dikke pret met Minecraft op dit moment. Kun je ook samen doen geloof ik. Overcooked 2 is ook super leuk met meerdere mensen.

Animal Crossing is een dikke aanrader maar komt pas 20 maart uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven