Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Dollycat schreef:
05-03-2020 11:30
Hier ook alvast Animal Crossing gereserveerd! Lijkt ons erg leuk :-) Die speciale Animal Crossing editie van de Switch hadden we wel erg graag willen hebben... maar ja, we hebben al een Switch :facepalm:
Daarom heb ik ook alleen de joy-cons via eBay gekocht. Ik heb nl al een special edition pokemon switch ;)
BowGirl35 schreef:
05-03-2020 11:34
Daarom heb ik ook alleen de joy-cons via eBay gekocht. Ik heb nl al een special edition pokemon switch ;)
Haha, ja snap ik. Die zijn ook al erg duur zag ik! We kunnen moeilijk alle special editions spelcomputers kopen iedere keer ;-) want die van Pokemon vond dochter hier ook al erg leuk... Ze heeft wel de speciale Animal Crossing Home edition Nintendo 3DS van een paar jaar geleden, dus daar is ze ook nog steeds erg blij mee ;-)
Dollycat schreef:
05-03-2020 11:47
Haha, ja snap ik. Die zijn ook al erg duur zag ik! We kunnen moeilijk alle special editions spelcomputers kopen iedere keer ;-) want die van Pokemon vond dochter hier ook al erg leuk... Ze heeft wel de speciale Animal Crossing Home edition Nintendo 3DS van een paar jaar geleden, dus daar is ze ook nog steeds erg blij mee ;-)
Genoeg gekkies die iedere editie kopen hoor. Maar ik vind 1 switch meer dan voldoende voor mezelf alleen. En ik ben meer Pokémon fan dan animal crossing. Hoewel je het niet zou zeggen door de prijs van die joy cons. Hahaha. Zo heb ik van beide een beetje ;)
Oh, ik las trouwens dat Dr. Kawashima's Brain Training inmiddels ook is uitgebracht voor de Switch. Vond ik op m'n DS al top, misschien ga ik hem ook voor de Switch kopen. :D
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
05-03-2020 12:30
Oh, ik las trouwens dat Dr. Kawashima's Brain Training inmiddels ook is uitgebracht voor de Switch. Vond ik op m'n DS al top, misschien ga ik hem ook voor de Switch kopen. :D
Ik vind hem te duur voor wat je krijgt. Verder issie leuk maar ik wacht wel tot ie goedkoper wordt (over een jaar of wat ;))
BowGirl35 schreef:
05-03-2020 12:38
Ik vind hem te duur voor wat je krijgt. Verder issie leuk maar ik wacht wel tot ie goedkoper wordt (over een jaar of wat ;))
Ja, hetzelfde hier. ;-D De goedkoopste die ik heb gezien is 20 euro, maar ik ken die website niet.
¡Apagando las luces!
Ik zit ook te denken om animal crossing alvast te bestellen. Ik ben net begonnen op de iPad met de app, maar de eerste 20 minuten kom ik moeilijk door. Gaat langzaam en zo veel gepraat :proud: , maar ik hou wel echt van zulk soort Sim spelletjes waarin je in een eigen wereldje leeft enzo :P wordt het leuker?
Ik vind de ‘normale’ versie leuker dan de mobiele versie. De mobiele versie is beperkt en inderdaad veel gepraat. Ik kon het op m’n DS uren spelen, schelpen verzamelen, zoeken naar fossielen, proberen m’n huisje leuk in te richten... :heart:
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
06-03-2020 12:03
Ik vind de ‘normale’ versie leuker dan de mobiele versie. De mobiele versie is beperkt en inderdaad veel gepraat. Ik kon het op m’n DS uren spelen, schelpen verzamelen, zoeken naar fossielen, proberen m’n huisje leuk in te richten... :heart:
Dat heb ik dus ook, de mobiele versie is het gewoon net niet, was er ook snel klaar mee. De ds versie heb ik tot in den treure gespeeld.
BowGirl35 schreef:
06-03-2020 13:05
Dat heb ik dus ook, de mobiele versie is het gewoon net niet, was er ook snel klaar mee. De ds versie heb ik tot in den treure gespeeld.
Ik was zo boos toen er in Wild World hackers waren die een zaadje hadden geplant in mijn stadje, en dat heeft m’n game laten crashen. :'(
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
06-03-2020 13:30
Ik was zo boos toen er in Wild World hackers waren die een zaadje hadden geplant in mijn stadje, en dat heeft m’n game laten crashen. :'(
Dat is zeker zuur ja. Al je werk voor niets....
chocoladerijstwafel schreef:
06-03-2020 11:07
Ik zit ook te denken om animal crossing alvast te bestellen. Ik ben net begonnen op de iPad met de app, maar de eerste 20 minuten kom ik moeilijk door. Gaat langzaam en zo veel gepraat :proud: , maar ik hou wel echt van zulk soort Sim spelletjes waarin je in een eigen wereldje leeft enzo :P wordt het leuker?
Daar heb ik ook over getwijfeld want de mobiele versie was opzich leuk om een idee te krijgen, maar je was gauw. Maar ik ga er van uit dat de switch versie uitgebreider is. Dus toch maar besteld.
Ja ik heb de DS en Wii versie helemaal kapot gespeeld maar was ook vrij snel klaar mrt de mobiele variant. Dat zag ik meer als een lokkertje voor het echte spel of zo.

Ik heb net een Switch besteld, speciaal voor Animal Crossing. Wilde graag de blauw rode variant en zag dat hij overal uitverkocht raakte, dus maar snel toegeslagen voor het te laat was. Hij komt dinsdag, dus ruim op tijd voor release. Ik ga ondertussen dit topic even doorlezen voor leuke aanraders voor andere spellen. Ik heb een DS en Wii gehad dus ken Nintendo wel een klein beetje. Een Mario World achtig spel lijkt me wel leuk, ik vond Super Mario Galaxy ook altijd leuk. Had ook altijd Mario Kart maar dat speel ik inmiddels al mijn halve leven, weet niet of ik die een 3e keer aan ga schaffen.
Heeft er iemand ervaring met de switch pro controller? Ik merk dat ik met bepaalde spelletjes niet goed met de kleine knopjes van de joy-cons overweg kan en overweeg voor die spellen een pro controller te kopen. Deze schijnt wat beter te zijn voor sommige spellen. En welke heb je dan? De enige echte of een goedkopere variant?
BowGirl35 schreef:
08-03-2020 13:37
Heeft er iemand ervaring met de switch pro controller? Ik merk dat ik met bepaalde spelletjes niet goed met de kleine knopjes van de joy-cons overweg kan en overweeg voor die spellen een pro controller te kopen. Deze schijnt wat beter te zijn voor sommige spellen. En welke heb je dan? De enige echte of een goedkopere variant?
Ik heb 'm zelf niet, maar een vriend van mij wel. Het speelt super fijn, maar de prijs staat me tegen.
Ik heb er ook een. Ik vind het wel echt fijn spelen. In Duitsland heb ik hem gekocht tijdens een city trip, daar zijn ze goedkoper.

Mijn lievelingsspellen zijn trouwens Lego City Undercover en Let's go Eevee!
Wat is het verschil tussen Pokemon Lets Go en Pokemon Shield/Sword? De Lets Go lijkt mij een uitgeklede versie van Shield/Sword...

Gisteren kwam mijn Switch binnen. Ik heb Animal Crossing en Minecraft gisteren geïnstalleerd, ga vandaag aan Minecraft beginnen want Animal Crossing is nog niet uit. Wil Mario Odessy misschien nog kopen later of Zelda. Overcooked lijkt me ook hilarisch met meerdere mensen, dat ken ik van eerder.
Pokémon Let’s Go heeft alleen de eerste generatie Pokémon. Het is een remake van Pokémon Yellow.
¡Apagando las luces!
Pokémon Let's Go is een remake van de originele Pokémon Yellow uit 1998. Pokémon Sword/Shield is een volledig nieuwe game, met ook nieuwe Pokémon. Als je moet kiezen, zou ik voor die laatste gaan.
Oh aha, uitgekleed dus. Nee dan ga ik toch voor 1 van die andere als ik uit geMinecraft/Animal Crossingt ben haha.
Dutchgirly schreef:
11-03-2020 12:11
Ik heb er ook een. Ik vind het wel echt fijn spelen. In Duitsland heb ik hem gekocht tijdens een city trip, daar zijn ze goedkoper.

Mijn lievelingsspellen zijn trouwens Lego City Undercover en Let's go Eevee!
Bedankt, heb je de echte origineel van Nintendo of een goedkopere variant?
Ugli schreef:
11-03-2020 12:48
Oh aha, uitgekleed dus. Nee dan ga ik toch voor 1 van die andere als ik uit geMinecraft/Animal Crossingt ben haha.
Nee, niet uitgekleed. Is letterlijk een remake. ;-D

Ik hoop dat ik 20 maart ook echt Animal Crossing binnen krijg. Via Gamemania kreeg je een sleutelhanger erbij als je voor pre-order koos. :D
¡Apagando las luces!
BowGirl35 schreef:
11-03-2020 12:57
Bedankt, heb je de echte origineel van Nintendo of een goedkopere variant?
Amazon Nederland is nu echt gestart. Daar staat de Switch voor 250 euro (spotgoedkoop...). Misschien zijn de accessoires ook goedkoper? Ik heb het nog niet goed bekeken. :)
¡Apagando las luces!
250 euro? Ik zie hem voor 314 . De Amerikaanse (.com) heeft hem wel goedkoper. Overigens heb ik net een Switch voor 328 gekocht dus eigenlijk wil ik het niet weten. :frusty:

Ja ok, maar vergeleken met de nieuwe versies is het orgineel best wel kaal lijkt me. Althans, ik heb het orgineel gespeeld en later de nieuwere versies en daarin kon je al meer dan in het orgineel.

Ik heb Animal Crossing digitaal gekocht en hij is nu al gedownload en klaar voor release. Ik hoop ook dat je de fysieke versie snel krijgt, lijkt me best een bummer anders. Mijn zus heeft ook de fysieke gekocht en ik wil graag langs komen en haar eiland overhoop scheppen bekijken.
Oh, dan hebben ze de prijs alweer verhoogd. Gisteren stond ie er voor 250 op. Misschien een openingsdeal. :rofl:
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven