Raarste, vreemdste, meest bizarre topic ooit van Viva?
zondag 29 augustus 2010 om 01:26
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 29 augustus 2010 @ 01:00:
Het topic van vorig jaar over Adam Curry, Mickey Hoogendijk en Patricia Paay in het steenkolen Engels. Daar kwam de term: Child of the bill ook vandaan.Ook een topper. Volgens mij door Meds geopend. Gegierd van het lachen. Child of the Bill......Geweldig.
Het topic van vorig jaar over Adam Curry, Mickey Hoogendijk en Patricia Paay in het steenkolen Engels. Daar kwam de term: Child of the bill ook vandaan.Ook een topper. Volgens mij door Meds geopend. Gegierd van het lachen. Child of the Bill......Geweldig.
zondag 29 augustus 2010 om 01:37
quote:N00tje schreef op 29 augustus 2010 @ 01:34:
Wat mij nog bijstaat is het topic van Sheera "hysterisch gedrag".
Meid stalkte d'r minaar (die uiteraard een relatie had) lag in de bosjes voor z'n huis, trok d'r haren uit haar hoofd, zwaaide met zwangerschapstesten en meer van die ongein.
Gehuild van het lachen..Sheera en Bloemetje zijn voor mij inderdaad ook toppers. Wat een lol hebben we gehad.
Wat mij nog bijstaat is het topic van Sheera "hysterisch gedrag".
Meid stalkte d'r minaar (die uiteraard een relatie had) lag in de bosjes voor z'n huis, trok d'r haren uit haar hoofd, zwaaide met zwangerschapstesten en meer van die ongein.
Gehuild van het lachen..Sheera en Bloemetje zijn voor mij inderdaad ook toppers. Wat een lol hebben we gehad.
zondag 29 augustus 2010 om 01:48
zondag 29 augustus 2010 om 01:49
zondag 29 augustus 2010 om 01:56
zondag 29 augustus 2010 om 02:15
Ik herinner me een topic van een jongen die in zijn OP een door hemzelf geschreven brief aan zijn schoonmoeder opnam. Volgens mij de langste OP ooit. In die brief legde hij uit dat hij het echt heel goed meende met haar dochter en dat anderen (een ex ofzo? of familie?) allemaal leugens over hem vertelden.
Die brief was echt TE hilarisch. Geen touw aan vast te knopen, extreem slecht en warrig verhaal etc. etc. Wie weet nog welk topic ik bedoel?
Die brief was echt TE hilarisch. Geen touw aan vast te knopen, extreem slecht en warrig verhaal etc. etc. Wie weet nog welk topic ik bedoel?
zondag 29 augustus 2010 om 02:20