Raarste, vreemdste, meest bizarre topic ooit van Viva?

28-08-2010 23:45 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vond jij het raarste, vreemdste of meest bizarre topic dat je ooit op Viva hebt gelezen?

Gewoon nieuwsgierig, en misschien leuk leesvoer...
en ik herinner me een topic over Kim Holland en haar illusionisten gave waarin alles kan verdwijnen in haar zwarte gat
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 29 augustus 2010 @ 01:00:

Het topic van vorig jaar over Adam Curry, Mickey Hoogendijk en Patricia Paay in het steenkolen Engels. Daar kwam de term: Child of the bill ook vandaan.Ook een topper. Volgens mij door Meds geopend. Gegierd van het lachen. Child of the Bill......Geweldig.
Ow mosterd, Meds heeft zich al gemeld
Voor mijzelf was ook het havette topic geweldig. Zoveel lol gehad met de meiden die daar schreven.
Oh en om mijn vier op een rij post te vullen, het topic van bloemetje86. Zal zo de link even zoeken.
Wat mij nog bijstaat is het topic van Sheera "hysterisch gedrag".

Meid stalkte d'r minaar (die uiteraard een relatie had) lag in de bosjes voor z'n huis, trok d'r haren uit haar hoofd, zwaaide met zwangerschapstesten en meer van die ongein.

Gehuild van het lachen..
quote:N00tje schreef op 29 augustus 2010 @ 01:34:

Wat mij nog bijstaat is het topic van Sheera "hysterisch gedrag".

Meid stalkte d'r minaar (die uiteraard een relatie had) lag in de bosjes voor z'n huis, trok d'r haren uit haar hoofd, zwaaide met zwangerschapstesten en meer van die ongein.

Gehuild van het lachen..Sheera en Bloemetje zijn voor mij inderdaad ook toppers. Wat een lol hebben we gehad.
Topic van bloemetje waar komen deze gedachtes vandaan.?

Topic van Sheera

Hysterisch gedrag
Die troela met haar vent die in de wasbak plaste 's nachts? En dat zijn collega's het topic hadden ontdekt?
Oh, de topics van Bloemetje en Sheera zijn lang, heel lang, maar zeker de moeite waard van doorlezen
quote:Vinyl schreef op 29 augustus 2010 @ 01:43:

Die troela met haar vent die in de wasbak plaste 's nachts? En dat zijn collega's het topic hadden ontdekt?Ook hilarisch. Mén, wat zijn er veel hilarische topics geweest.
quote:Chardonnay schreef op 29 augustus 2010 @ 01:45:

[...]

Ook hilarisch. Mén, wat zijn er veel hilarische topics geweest.Ja he? Als je alles op een rijtje gaat lezen, dan kun je gewoon opgedweild worden!
quote:Vinyl schreef op 29 augustus 2010 @ 01:46:

[...]

Ja he? Als je alles op een rijtje gaat lezen, dan kun je gewoon opgedweild worden!

Ja echt! Wat een lol kan je toch hebben op het viva forum

Ik ga nog even verder denken over hilarische topics.
Nog altijd jammer dat het topic over die overstroming in de badkamer er niet meer is. Ik heb zelden zo gelachen. Op mijn werk, serieuze collega's om me heen, en ik maar schateren van het lachen om de foto's van verzopen katten en ondergelopen douche ruimtes. Heerlijk!!!
Ik heb dat topic nooit gezien! Jammerrrr.....

Zo, ik duik mijn mandje in, trusten!!
Trusten Vinyl.
Over een vrouw wiens buurvrouw een emmer uit het raam hangt, met foto Ik vraag het me nog steeds af.

Vraag me iets af

De rare vogelman.

Rare man voert vogels heel raar...
quote:Vinyl schreef op 29 augustus 2010 @ 01:43:

Die troela met haar vent die in de wasbak plaste 's nachts? En dat zijn collega's het topic hadden ontdekt?De link daarvan heb ik iets eerder in dit topic gepost, mocht iemand willen gaan lezen.
quote:Chardonnay schreef op 29 augustus 2010 @ 01:44:

Oh, de topics van Bloemetje en Sheera zijn lang, heel lang, maar zeker de moeite waard van doorlezen

Ik zit die van Sheera nog eens na te lezen.

Hysterisch
quote:N00tje schreef op 29 augustus 2010 @ 01:57:

[...]

Ik zit die van Sheera nog eens na te lezen.

Hysterisch Ik ga ook weer even lezen. Lol gegarandeerd
Haha, dat emmer-topic
Ik lig weer helemaal in een deuk bij Sheera haar topic. Echt hilarisch
Ik herinner me een topic van een jongen die in zijn OP een door hemzelf geschreven brief aan zijn schoonmoeder opnam. Volgens mij de langste OP ooit. In die brief legde hij uit dat hij het echt heel goed meende met haar dochter en dat anderen (een ex ofzo? of familie?) allemaal leugens over hem vertelden.

Die brief was echt TE hilarisch. Geen touw aan vast te knopen, extreem slecht en warrig verhaal etc. etc. Wie weet nog welk topic ik bedoel?
er was ook een topic waarin werd gevraagd naar middeltjes om je ex bij je te laten terugkeren, wat erop neerkwam dat TO vriend stalkte en chanteerde om bij haar terug te komen. Ik heb toen nog het recept van een love potion gepost
of een Belgische knul van nog geen twintig die in poëtische turbotaal duidelijk maakte dat er een dip zat in de seksuele relatie tussen hem en zijn vriendinnetje. Zij deed niks meer, zelfs geen trek trek. Hij had het gevoel alsof hij langs de afgrond balanceerde......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven