Raarste, vreemdste, meest bizarre topic ooit van Viva?
zondag 29 augustus 2010 om 02:27
quote:Chardonnay schreef op 29 augustus 2010 @ 02:14:
Ik lig weer helemaal in een deuk bij Sheera haar topic. Echt hilarisch quote:sheera schreef op 27 juli 2009 @ 18:02:
ja ben ik weer
weer hysterisch geworden in het weekend,weet nu zeker dat ie me niet meer wil want ik ben aardig doorgedraaid....
Hij zegt dat ik me op moet laten nemen en hij is bang van me geworden.
Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...
Ik lig weer helemaal in een deuk bij Sheera haar topic. Echt hilarisch quote:sheera schreef op 27 juli 2009 @ 18:02:
ja ben ik weer
weer hysterisch geworden in het weekend,weet nu zeker dat ie me niet meer wil want ik ben aardig doorgedraaid....
Hij zegt dat ik me op moet laten nemen en hij is bang van me geworden.
Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...
zondag 29 augustus 2010 om 03:43
quote:meds schreef op 29 augustus 2010 @ 02:20:
of een Belgische knul van nog geen twintig die in poëtische turbotaal duidelijk maakte dat er een dip zat in de seksuele relatie tussen hem en zijn vriendinnetje. Zij deed niks meer, zelfs geen trek trek. Hij had het gevoel alsof hij langs de afgrond balanceerde......Langs de randen van het clif.........
of een Belgische knul van nog geen twintig die in poëtische turbotaal duidelijk maakte dat er een dip zat in de seksuele relatie tussen hem en zijn vriendinnetje. Zij deed niks meer, zelfs geen trek trek. Hij had het gevoel alsof hij langs de afgrond balanceerde......Langs de randen van het clif.........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 29 augustus 2010 om 05:09
Sheera heb ik gemist, dus die ga ik nog maar eens doornemen.
De wasmashine was geweldig, heb me kapot gelachen in dat topic. De klauwhamer is ook memorabel, net als die emmer en de vogelman. Hmmm ik heb last van het 'oh jaaaa' syndroom.
Nou heb ik Wivina wel voorbij zien komen, maar Franswaaaaase was ook hilarisch!
De wasmashine was geweldig, heb me kapot gelachen in dat topic. De klauwhamer is ook memorabel, net als die emmer en de vogelman. Hmmm ik heb last van het 'oh jaaaa' syndroom.
Nou heb ik Wivina wel voorbij zien komen, maar Franswaaaaase was ook hilarisch!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
zondag 29 augustus 2010 om 08:10
quote:nummerzoveel schreef op 29 augustus 2010 @ 08:00:
De topics van Djoels over de vloerhoer en vooral die over de Ikeabank hebben mij echt vreselijk aan het lachen gekregen.Help Djoels de Kram(p)Fors door!
, briljant topic. Ik kan me de foto's nog herinneren
De topics van Djoels over de vloerhoer en vooral die over de Ikeabank hebben mij echt vreselijk aan het lachen gekregen.Help Djoels de Kram(p)Fors door!
, briljant topic. Ik kan me de foto's nog herinneren
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zondag 29 augustus 2010 om 09:18