Raarste, vreemdste, meest bizarre topic ooit van Viva?

28-08-2010 23:45 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vond jij het raarste, vreemdste of meest bizarre topic dat je ooit op Viva hebt gelezen?

Gewoon nieuwsgierig, en misschien leuk leesvoer...
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 29 augustus 2010 @ 01:00:

Het topic van vorig jaar over Adam Curry, Mickey Hoogendijk en Patricia Paay in het steenkolen Engels. Daar kwam de term: Child of the bill ook vandaan.Was dat ook niet sad horn blower (droeftoeter) die daar vandaan kwam?
Ik weet niet of ie al is langsgekomen, maar een hele tijd terug was er iemand die bij de dierenwinkel een soort vis met pootjes had gekocht, maar waarvan de pootjes stuk waren. En volgens mij vervolgens met de vraag of ze 'm terug kon brengen. Ik heb me rot gelachen.

En een vis met pootjes bestaat dus wel degelijk.
Een axelotl!

Het was goed dat ik dat topic al gezien had. Anders weet ik niet hoe ik gereageerd had toen ik bij een kennis kwam die die wezens echt in de huiskamer heeft staan
quote:nouschi schreef op 29 augustus 2010 @ 08:30:

In ieder geval 1 van de meest hilarische OP's.

raad aubJeuj de lesbo en de smoor teruggevonden!!! Thx
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het topic van een stel dat 's avonds een barbecue had met de buren. Het werd laat en TO ging vast slapen, later volgde haar vriend. Volgende dag vertelde de buurvrouw aan TO dat zij haar vriend had betrapt terwijl hij zich aftrok voor hun raam.

Zijn verklaring was toen dat hij teveel gedronken had, misselijk was geworden en dat aftrekken dan helpt.
Weet iemand waar het topicvan Sunemon is gebleven, stalking??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven