Raarste, vreemdste, meest bizarre topic ooit van Viva?

28-08-2010 23:45 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vond jij het raarste, vreemdste of meest bizarre topic dat je ooit op Viva hebt gelezen?

Gewoon nieuwsgierig, en misschien leuk leesvoer...
Bleek Wivina uiteindelijk niet een man te zijn?
Ja, Wivinia was een man. En Gnoom postte ál-tijd " verstand versus gevoel " , weet je nog?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik geloof het wel Rosalita, maar ik kan me het precieze verhaal niet meer echt herinneren.
Oh god ja, Gnoom en Jolantje. Die twee apart en samen, hilarisch!

Meest bizarre toch wel het Sanne/Jelle verhaal.
Wivinia, blugh.
Hilarisch topic, taalpaalschandaal, of zoiets.
.
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 29-08-2010 00:35
Reden: Forum op hol
% gewijzigd
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 augustus 2010 @ 00:32:

Ja, Wivinia was een man. En Gnoom postte ál-tijd " verstand versus gevoel " , weet je nog?Ik weet zeker dat ie dat gewoon uit een boekje had of zo. Het was inderdaad elke keer hetzelfde.
De klauwhamer! Wat was dat ook alweer?
Plaat die bleef hangen
Help mijn wasmachine lekt en mijn huis staat onder water wat moet ik doen topic maar dat was niet echt bizar, meer hilarisch
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Belgische Lena!!
Ahh ja hoe heet dat topic toch ook al weer?!

Van de vrouw die onder de zonnebank met zichzelf lag te spelen met een boel gekreun terwijl haar schoonvader zich binnen liet met zijn sleutel van haar huis en daar kwam ze achter toen ze later een zak walnoten op het aanrecht vond.. of zo. En toen hebben we allemaal smoesjes helpen verzinnen (man was ff uit werk thuis voor seks of zo) zodat ze de eerst volgende verjaardag bij schoonouders nog naar haar schoonpa durfde te kijken. GEwwWWWwEEEELdig topic
quote:Maeijken schreef op 29 augustus 2010 @ 00:37:

Help mijn wasmachine lekt en mijn huis staat onder water wat moet ik doen topic maar dat was niet echt bizar, meer hilarisch

Briljant was dat !

Ik ( en veel, heel veel forumsters met mij ) zag helemaal voor me dat het huis van TO onderliep en dat zij ondertussen op haar dooie gemakkie haar computer had opgestart, zich bij viva had aangemeld, een topic had geopend om tips te krijgen voor haar overlopende machine.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
het topic dat Zoyla en haar gezin door losgeslagen Geen Stijlers werden achtervolgt.

Help mijn wasmachine lekt en mijn huis staat onder water wat moet ik doen topic maar dat was niet echt bizar, meer hilarischis dat deze?
quote:Starshine schreef op 29 augustus 2010 @ 00:54:

[...]

is dat deze?

Nee , zoals iemand anders in dat topic al schrijft :

quote:dewit schreef op 07 februari 2009 @ 19:00:

Ik heb een deja vu...Ik geloof dat het origineel offline is gehaald
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
ow jammer

Help mijn wasmachine lekt en mijn huis staat onder water wat moet ik doen topic maar dat was niet echt bizar, meer hilarischIk heb gepiest van het lachen toen iemand het idee aan de hand deed, na de vraag van TO hóe de boel droog te krijgen, om tampons in de hoekjes te zetten.
Het topic van vorig jaar over Adam Curry, Mickey Hoogendijk en Patricia Paay in het steenkolen Engels. Daar kwam de term: Child of the bill ook vandaan.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 29 augustus 2010 @ 01:00:

Het topic van vorig jaar over Adam Curry, Mickey Hoogendijk en Patricia Paay in het steenkolen Engels. Daar kwam de term: Child of the bill ook vandaan.Haha ja, ik heb toen nota bene een interview met Mickadam uit de Beo Monde overgetypt....
Jee Meds, kun je dat nog een keer doen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 augustus 2010 @ 23:48:

Die topics bestaan al niet meer ; De Belgische Riffka, met haar aan anorexia lijdende Joodse vriend, was er zo eentje.

De BEO's hebben trouwens het langstlopende bizarre topic.

Ja Riffka alias Moekke, vriend leed aan anorexia, bleek tussen de regels ook nog een psychotische stalker die haar deur intrapte

Om het topic van de Beo nou bizar te noemen vind ik een beetje badinerend...

Alias Ankke
en het topic over Robert vd Broecke was ook leuk. Iedereen was op een gegeven moment zelf orbs en kleimannetjes aan het fotoshoppen.

Toen bleek dat R. ook graancirkels had ontdekt, wij gingen die googelen nou dat waren me daar een lachwekkende cirkels. Ik maai zelf met een fles wodka op en een blinddoek voor nog beter

Help mijn wasmachine lekt en mijn huis staat onder water wat moet ik doen topic maar dat was niet echt bizar, meer hilarisch Ook mijn favoriet allertijde. Plus het klauwhamer topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven