Raarste, vreemdste, meest bizarre topic ooit van Viva?
zondag 29 augustus 2010 om 09:19
quote:Maleficent schreef op 29 augustus 2010 @ 09:18:
[...]
Over die moeder van Jan Smit inderdaad en dat Kip een advertentie op Marktplaats had gezet, en die werd uitgezonden bij RTL Boulevard.Dat heb ik helemaal gemist, jammer!!!
[...]
Over die moeder van Jan Smit inderdaad en dat Kip een advertentie op Marktplaats had gezet, en die werd uitgezonden bij RTL Boulevard.Dat heb ik helemaal gemist, jammer!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 29 augustus 2010 om 09:20
quote:borderwalk schreef op 29 augustus 2010 @ 00:01:
Broedkippetje in "Stom, stom, stom, dermatoloog in de zaal?"
Misschien niet het bizarste topic allertijden maar wel eentje waarbij ik nee TO! luister nou naar het advies! naar het scherm wilde roepen.
Hé, dat was mijn topic helemaal niet!
Grapjas!
Zo denkt iedereen dat ik lekker experimenteer met allerhande huismiddeltjes.
Mijn perzikhuidje komt gewoon van moeder natuur.
Broedkippetje in "Stom, stom, stom, dermatoloog in de zaal?"
Misschien niet het bizarste topic allertijden maar wel eentje waarbij ik nee TO! luister nou naar het advies! naar het scherm wilde roepen.
Hé, dat was mijn topic helemaal niet!
Grapjas!
Zo denkt iedereen dat ik lekker experimenteer met allerhande huismiddeltjes.
Mijn perzikhuidje komt gewoon van moeder natuur.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zondag 29 augustus 2010 om 09:20
quote:dangeensuus schreef op 29 augustus 2010 @ 09:18:
De foto's zijn er helaas niet meer Mal, ik had ze zo graag willen zien Dat was echt de eerste en laatste keer dat ik een uur achter elkaar een uur heb zitten janken van het lachen. Vooral die foto van Lindy van haar fret met een alien was echt hylarisch.
De foto's zijn er helaas niet meer Mal, ik had ze zo graag willen zien Dat was echt de eerste en laatste keer dat ik een uur achter elkaar een uur heb zitten janken van het lachen. Vooral die foto van Lindy van haar fret met een alien was echt hylarisch.
Grief is just love with nowhere to go
zondag 29 augustus 2010 om 09:21
zondag 29 augustus 2010 om 09:24
zondag 29 augustus 2010 om 09:26
quote:dangeensuus schreef op 29 augustus 2010 @ 09:21:
( Broedkippetje, ik dacht ook gelijk jij was toch niet die achterlijke gladiool met die chemisch verbrande kop)
Vanzelfsprekend niet.
Voor topics over dat soort achterlijke-gladiool-acties zou ik op z'n minst een nieuwe nick aanmaken
( Broedkippetje, ik dacht ook gelijk jij was toch niet die achterlijke gladiool met die chemisch verbrande kop)
Vanzelfsprekend niet.
Voor topics over dat soort achterlijke-gladiool-acties zou ik op z'n minst een nieuwe nick aanmaken
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zondag 29 augustus 2010 om 09:56
quote:dangeensuus schreef op 29 augustus 2010 @ 09:25:
Ja, die was heel vies Mal, die droeg zijn onderbroeken dagen achter elkaar en legde ze gedragen weer terug in de kast zodat hij ze als zogenaamd schoon weer aan kon trekken
Heul bijzonderIk denk dat ik allang was afgehaakt bij zoveel smerigheid.
Ja, die was heel vies Mal, die droeg zijn onderbroeken dagen achter elkaar en legde ze gedragen weer terug in de kast zodat hij ze als zogenaamd schoon weer aan kon trekken
Heul bijzonderIk denk dat ik allang was afgehaakt bij zoveel smerigheid.
Grief is just love with nowhere to go