Raarste, vreemdste, meest bizarre topic ooit van Viva?

28-08-2010 23:45 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vond jij het raarste, vreemdste of meest bizarre topic dat je ooit op Viva hebt gelezen?

Gewoon nieuwsgierig, en misschien leuk leesvoer...
quote:Maleficent schreef op 29 augustus 2010 @ 09:18:

[...]

Over die moeder van Jan Smit inderdaad en dat Kip een advertentie op Marktplaats had gezet, en die werd uitgezonden bij RTL Boulevard.Dat heb ik helemaal gemist, jammer!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dangeensuus schreef op 29 augustus 2010 @ 09:11:

Er was ooit een topic van een dame wiens vriend in zijn slaap lag te kontvingeren... om te gillen was dat, net als die wasbakpisserT
quote:borderwalk schreef op 29 augustus 2010 @ 00:01:

Broedkippetje in "Stom, stom, stom, dermatoloog in de zaal?"

Misschien niet het bizarste topic allertijden maar wel eentje waarbij ik nee TO! luister nou naar het advies! naar het scherm wilde roepen.

Hé, dat was mijn topic helemaal niet!

Grapjas!

Zo denkt iedereen dat ik lekker experimenteer met allerhande huismiddeltjes.

Mijn perzikhuidje komt gewoon van moeder natuur.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ja echt waar Kip, ze kwam er achter omdat hij s'ochtends vieze vingers had en altijd vlekken in zijn ondergoed

Echt te goor gewoon!
quote:dangeensuus schreef op 29 augustus 2010 @ 09:18:

De foto's zijn er helaas niet meer Mal, ik had ze zo graag willen zien Dat was echt de eerste en laatste keer dat ik een uur achter elkaar een uur heb zitten janken van het lachen. Vooral die foto van Lindy van haar fret met een alien was echt hylarisch.
Grief is just love with nowhere to go
( Broedkippetje, ik dacht ook gelijk jij was toch niet die achterlijke gladiool met die chemisch verbrande kop)
De meeste lol heb ik gehad om de volgelopen badkamer en de forumster die ging zitten googlen hoe ze dat moest oplossen.

Mennn wat was ik pissig op de engel die het nodig vond het offline te zetten omdat we de TO belachelijk zouden maken...

Zelden zo zitten janken van het lachen om een topic!
quote:dangeensuus schreef op 29 augustus 2010 @ 09:20:

Ja echt waar Kip, ze kwam er achter omdat hij s'ochtends vieze vingers had en altijd vlekken in zijn ondergoed

Echt te goor gewoon!Gadverdegadver!
quote:nouschi schreef op 29 augustus 2010 @ 09:19:

[...]

Dat heb ik helemaal gemist, jammer!!!Advertenties van Yolanthe op marktplaats ja, met zijden boeketten en gastendoekjes ghehehe. Ook een hoop lol om gehad.
Dat is wel echt smerig. De wastafelpisser kan ik me ook nog wel herinneren. Maar die was toch sowieso heel vies als in, niet elke dag willen douchen/wassen en niet 2 keer per dag tanden willen poetsen?

Smerig hoor.
Eerst kwamen er nog tips dat hij misschien wel wormpjes had maar het ging al snel over tot ontzettende flauwe ranzigheid, om te gieren zo leuk
Ja, die was heel vies Mal, die droeg zijn onderbroeken dagen achter elkaar en legde ze gedragen weer terug in de kast zodat hij ze als zogenaamd schoon weer aan kon trekken

Heul bijzonder
Ah gatver zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dangeensuus schreef op 29 augustus 2010 @ 09:21:

( Broedkippetje, ik dacht ook gelijk jij was toch niet die achterlijke gladiool met die chemisch verbrande kop)

Vanzelfsprekend niet.

Voor topics over dat soort achterlijke-gladiool-acties zou ik op z'n minst een nieuwe nick aanmaken
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
mijn vriend heeft vieze gewoonten !!!

de wasbakpisserT
Oh ja, die van Jan en Yolanthe!
quote:dangeensuus schreef op 29 augustus 2010 @ 09:25:

Ja, die was heel vies Mal, die droeg zijn onderbroeken dagen achter elkaar en legde ze gedragen weer terug in de kast zodat hij ze als zogenaamd schoon weer aan kon trekken

Heul bijzonderIk denk dat ik allang was afgehaakt bij zoveel smerigheid.
@mal

Ik denk dat, op TO na, iedereen al lang was afgehaakt!
Ik was er niet eens aan begonnen.
Niet bijgelezen maar die gozer die net deed alsof ie een kunstenaar was met 1 been en dreads.
Weet Suuuuus ook nog wel denk ik...
Hilarisch => Wonderwaai over Billie

Jankerd
En de madame die vlakbij Kim Holland woont, ze was nogal snel met zelfmoord plegen en heel veel nicks.
quote:dangeensuus schreef op 29 augustus 2010 @ 09:28:

mijn vriend heeft vieze gewoonten !!!

de wasbakpisserTJaaaaah, thanks!
Ik zie nu telkens ineens vreemde topics omhoog komen. Grappig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven