Raarste, vreemdste, meest bizarre topic ooit van Viva?
zondag 29 augustus 2010 om 13:59
ik weet niet of ie dr al bij staat maar over die vrouw die wilde dat haar hond (en kat?) wilde dat ze al haar geld erfde. Werd een heel verhaal en uiteindelijk een fake maar heb dr wel heel erg om gelachen.
Give me a shot to remember.
And you can take all the pain away from me.
Your kiss and I will surrender.
The sharpest lives are deadliest to lead!
(My Chemical Romance)
And you can take all the pain away from me.
Your kiss and I will surrender.
The sharpest lives are deadliest to lead!
(My Chemical Romance)
zondag 29 augustus 2010 om 14:01
quote:Hoefijzer schreef op 29 augustus 2010 @ 12:07:
Niet bijgelezen maar die gozer die net deed alsof ie een kunstenaar was met 1 been en dreads.Heette die niet Gizmo? Dat was een beetje een sneu verhaal geloof ik, want veel forummers waren erg met hem begaan en toen bleek er niks van waar te zijn. Had hij zelfs niet de identiteit van iemand anders aangenomen om die een hak te zetten?
Niet bijgelezen maar die gozer die net deed alsof ie een kunstenaar was met 1 been en dreads.Heette die niet Gizmo? Dat was een beetje een sneu verhaal geloof ik, want veel forummers waren erg met hem begaan en toen bleek er niks van waar te zijn. Had hij zelfs niet de identiteit van iemand anders aangenomen om die een hak te zetten?
zondag 29 augustus 2010 om 14:08
zondag 29 augustus 2010 om 14:09
quote:S0LEIL schreef op 29 augustus 2010 @ 14:01:
[...]
Heette die niet Gizmo? Dat was een beetje een sneu verhaal geloof ik, want veel forummers waren erg met hem begaan en toen bleek er niks van waar te zijn. Had hij zelfs niet de identiteit van iemand anders aangenomen om die een hak te zetten?Yep!
[...]
Heette die niet Gizmo? Dat was een beetje een sneu verhaal geloof ik, want veel forummers waren erg met hem begaan en toen bleek er niks van waar te zijn. Had hij zelfs niet de identiteit van iemand anders aangenomen om die een hak te zetten?Yep!
zondag 29 augustus 2010 om 14:19
Ooh gut jah wivinia , Jolantje en Gnome..
alle topics die genoemd worden ken ik , volgens mij kom ik hier te lang..
Enige waar ik nog steeds heel erg nieuwsgierig naar ben is die dame waarvan haar zus overleed en zij voor t kindje van haar zus zou zorgen... Nooit meer iets van gehoord, jammer was wel nieuwsgierig hoe dat nou is afgelopen
Enige waar ik nog steeds heel erg nieuwsgierig naar ben is die dame waarvan haar zus overleed en zij voor t kindje van haar zus zou zorgen... Nooit meer iets van gehoord, jammer was wel nieuwsgierig hoe dat nou is afgelopen
zondag 29 augustus 2010 om 14:20
zondag 29 augustus 2010 om 14:26
Moordwijf in "Bloedvlekken in lakens"
Dit was ook een raar verhaal. Moordwijf heeft bloedvlekken in lakens en weet niet hoe ze die eruit moet krijgen. Na doorvragen blijkt dat ze iets mankeert waardoor ze zo bloedt.
Vervolgens verdwijnt ze van het forum om alleen nog te laten weten dat ze in het ziekenhuis ligt.
Er volgt een beterschapstopic.
En na een tijd komt Moordwijf doodleuk melden dat ze niet meer forumt en dat een vriendin haar account misbruikt heeft
Dit was ook een raar verhaal. Moordwijf heeft bloedvlekken in lakens en weet niet hoe ze die eruit moet krijgen. Na doorvragen blijkt dat ze iets mankeert waardoor ze zo bloedt.
Vervolgens verdwijnt ze van het forum om alleen nog te laten weten dat ze in het ziekenhuis ligt.
En na een tijd komt Moordwijf doodleuk melden dat ze niet meer forumt en dat een vriendin haar account misbruikt heeft
zondag 29 augustus 2010 om 14:29
quote:Zespri79 schreef op 29 augustus 2010 @ 14:19:
Enige waar ik nog steeds heel erg nieuwsgierig naar ben is die dame waarvan haar zus overleed en zij voor t kindje van haar zus zou zorgen... Nooit meer iets van gehoord, jammer was wel nieuwsgierig hoe dat nou is afgelopenZijn gewoon in leven
Enige waar ik nog steeds heel erg nieuwsgierig naar ben is die dame waarvan haar zus overleed en zij voor t kindje van haar zus zou zorgen... Nooit meer iets van gehoord, jammer was wel nieuwsgierig hoe dat nou is afgelopenZijn gewoon in leven
zondag 29 augustus 2010 om 14:29
quote:Moonlight82 schreef op 29 augustus 2010 @ 14:26:
Tsja............
Tsja............
zondag 29 augustus 2010 om 15:00
quote:Broedkippetje schreef op 29 augustus 2010 @ 09:20:
[...]
Hé, dat was mijn topic helemaal niet!
Grapjas!
Zo denkt iedereen dat ik lekker experimenteer met allerhande huismiddeltjes.
Mijn perzikhuidje komt gewoon van moeder natuur.Ja, jij hebt natuurlijk een mooi natuurlijk kippenvelletje. Ik probeerde dus nog "broedkippetje in" weg te krijgen, maar het lukte niet. Ik sta boven aan de pagina, plak gewoon de link en meestal komt dan de titel maar soms komt er nickx in "titel" topic. Enig idee wat ik fout doe?
[...]
Hé, dat was mijn topic helemaal niet!
Grapjas!
Zo denkt iedereen dat ik lekker experimenteer met allerhande huismiddeltjes.
Mijn perzikhuidje komt gewoon van moeder natuur.Ja, jij hebt natuurlijk een mooi natuurlijk kippenvelletje. Ik probeerde dus nog "broedkippetje in" weg te krijgen, maar het lukte niet. Ik sta boven aan de pagina, plak gewoon de link en meestal komt dan de titel maar soms komt er nickx in "titel" topic. Enig idee wat ik fout doe?
zondag 29 augustus 2010 om 18:02
Het meest hylarische topic ooit (tranen met tuiten en buikpijn van het lachen hier achter de laptop) van een vrouw die vreemdgegaan was maar zich daarover helemaal niet schuldig voelde. Dit alles geschreven in erg slecht Nederlands.
Ze had een soort van 'vreemdgaan is lekker-boodschap bij zich.
Het topic werd al snel gesloten, maar ik opende toen een nieuw topic met dezelfde boodschap en in dezelfde foute schrijfstijl.
We lulden een heel topic vol en er kwam zelfs een vervolg:
grenietuh van freemtgaan
Het eerste topic kan ik niet meer vinden.
Ze had een soort van 'vreemdgaan is lekker-boodschap bij zich.
Het topic werd al snel gesloten, maar ik opende toen een nieuw topic met dezelfde boodschap en in dezelfde foute schrijfstijl.
We lulden een heel topic vol en er kwam zelfs een vervolg:
grenietuh van freemtgaan
Het eerste topic kan ik niet meer vinden.
zondag 29 augustus 2010 om 19:55
quote:meds schreef op 29 augustus 2010 @ 19:41:
[...]
oow dat ze terug is geweest heb ik helemaal gemist. Het klonk echt serieus,en iemand hier heeft toen nog contact gehad met haar vriend???Ja, dat was inderdaad nogal een bizar verhaal.
mamalelie in "Beterschapstopic voor Moordwijf"quote:Hallo allemaal,
Hoe ziek kun je zijn??
Vanavond kwam er een scherm op mijn laptop; Moordwijf online. Yessssss....
Dus ik vraag hoe het nou is enzo...
Wat blijkt, haar mailadres is overgenomen door een ´vriendin´, die dus rare dingen uithaalt met de mail. Intussen heeft Moordwijf gewoon helemaal geen tijd om te forummen en/of te msnnen, want ze zit in het laatste studiejaar en heeft dus wel wat anders te doen.
Hier haar eigen berichtje (ze kan momenteel niet inloggen);
Lieve lieve forummers
Ik begrijp net van mamalelie dat jullie allemaal dachten dat ik half dood was. Dit is gelukkig niet het geval. Mijn mail is overgenomen door een voormalige vriendin, die uit mijn naam mailtjes heeft zitten rondsturen. De trut. Ik ben gestopt met forummen omdat het veel te veel tijd in beslag nam en het forum is dus ook geblokkeerd op mijn computer. Ik zal morgen proberen om vanaf school even een berichtje te plaatsen.
Alles gaat gelukkig goed hier, ik ben niet half dood, en ga dat voorlopig ook nog niet. Ik hoor van mamalelie dat jullie allemaal veel beterschaps wensen naar me geuit hebben, heel lief! Gelukkig niet nodig, maar wel lief!
Groetjes Moordwijf
[...]
oow dat ze terug is geweest heb ik helemaal gemist. Het klonk echt serieus,en iemand hier heeft toen nog contact gehad met haar vriend???Ja, dat was inderdaad nogal een bizar verhaal.
mamalelie in "Beterschapstopic voor Moordwijf"quote:Hallo allemaal,
Hoe ziek kun je zijn??
Vanavond kwam er een scherm op mijn laptop; Moordwijf online. Yessssss....
Dus ik vraag hoe het nou is enzo...
Wat blijkt, haar mailadres is overgenomen door een ´vriendin´, die dus rare dingen uithaalt met de mail. Intussen heeft Moordwijf gewoon helemaal geen tijd om te forummen en/of te msnnen, want ze zit in het laatste studiejaar en heeft dus wel wat anders te doen.
Hier haar eigen berichtje (ze kan momenteel niet inloggen);
Lieve lieve forummers
Ik begrijp net van mamalelie dat jullie allemaal dachten dat ik half dood was. Dit is gelukkig niet het geval. Mijn mail is overgenomen door een voormalige vriendin, die uit mijn naam mailtjes heeft zitten rondsturen. De trut. Ik ben gestopt met forummen omdat het veel te veel tijd in beslag nam en het forum is dus ook geblokkeerd op mijn computer. Ik zal morgen proberen om vanaf school even een berichtje te plaatsen.
Alles gaat gelukkig goed hier, ik ben niet half dood, en ga dat voorlopig ook nog niet. Ik hoor van mamalelie dat jullie allemaal veel beterschaps wensen naar me geuit hebben, heel lief! Gelukkig niet nodig, maar wel lief!
Groetjes Moordwijf
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 29 augustus 2010 om 19:57