Twitter for android

24-01-2011 17:05 19 berichten
Ik heb een HTC desire, en wil mijn twitter account erop zetten. Nu moet ik een soort barcode scannen maar ik heb geen idee hoe ik dat meot doen. Telefoon is net nieuw en twittter ook
Alle reacties Link kopieren
Barcode scannen?? Twitter staat er al op toch? Dan hoef je alleen in te loggen lijkt me.
Ik kan geen twitter op mijn telefoon ontdekken.
I want it! Where do I get the App?

You can find the app in the Android Market (just search for Twitter)

You can also find it on http://mobile.twitter.com (click the Download Twitter for Android link on the bottom of the page.)

You can also scan the handy QR code below
Hm raar, heb m vrijdag met m'n moeder gekocht en het stond er echt al op.

Als je linksonder dat rondje met driehoekje naar boven erin, hebt staan; daarop tikken en dan tussen al die icoontjes moet het staan..

(heb het verder nog niet uitgeprobeerd, inetabo van m'n moeder is nog niet ingegaan).
Wat vreemd.. Ik heb ook een HTC Desire en gewoon in de market Twitter erop gezet. Zonder barcode.

Ik zal eens kijken waar ik m vandaan had.
ik zie wel een groen vogeltje maar geen blauwe. En mijn groene vogel doet Peep ipv Tweet
Haha Ehh.. Dan weet ik het ook niet.

Google even op qr code, dan krijg je een Wikipedia pagina met uitleg.
Peep is hetzelfde als twitter, je kan ook in de market tweetcaster of Tweetdeck downloaden.
Oh "peep" is een twitterclient, die kan je dus gewoon gebruiken, zie hier:

http://www.htc.com/nl/howto.aspx?id=287 ... 1&p_id=312
Kan het komen omdat ik pas volgende maand mijn internetabonnement op mijn mobiel krijg? Staat dan automatisch alles uit wat toegang vereist?
Dat hoop ik voor je Whopper, want zonder abonnement betaal je je blauw!!
Je moet 'dataroaming' oid uitgeschakeld hebben, misschien hebben ze dat in de winkel al voor je gedaan.
Ja, dat hebben ze gedaan, maar komt het daardoor dat ik het twitter icoontje niet kan zien?

Of is die Peep die ik heb gewoon mijn twitter?

Is misschien handiger als ik die activeer als ik ook een data abonement heb
Zonder internet abonnement op je mobiel krijg je echt een hoge rekening hoor! Ik zou je alleen internetten als je een gewoon wifi netwerk in de buurt hebt dat je kunt gebruiken.

Peep heb ik ook er op gezet, maar via de market kun je ook de gewone Twitter app vinden. Deze kun je dan gewoon downloaden, ik heb ook een HTC Desire en het werkt prima

.
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
quote:chocotime schreef op 24 januari 2011 @ 17:43:

Zonder internet abonnement op je mobiel krijg je echt een hoge rekening hoor! Ik zou je alleen internetten als je een gewoon wifi netwerk in de buurt hebt dat je kunt gebruiken.

.Ja dat was ook de bedoeling maar ik heb een netbookje wat voorlopig wel voldoet
Wat is de 'market'?
Als je tussen je applicaties kijkt, zie je een icoontje "market". Als je dat opent kun je applicaties zoeken die je kunt downloaden. Ik heb onder andere nu.nl, fokke & sukke, skype, msn... Je kunt zoeken op naam en er zijn gratis en betaalde applicaties. Zorg dus wel dat je ze binnen haalt zonder de hoge kosten :-)
Het icoontje is een koffertje met zo'n groene google-smiley erop. Je hebt echt van alles en het is super handig! Appie van de Albert Heijn en een app van de NS voor de treintijden bv.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven