verbruik radio app
donderdag 24 november 2011 om 15:20
Iedere ochtend en avond sta ik in de file. Daarom verruil ik binnenkort de auto voor het openbaar vervoer. De file kan ik missen als kiespijn, maar 3fm niet. De app is al gedownloaded en geïnstalleerd op de telefoon, maar voor ik een telefoonrekening in de bus krijg waar je U tegen zegt, wil ik graag weten hoeveel mb online radio ongeveer verbruikt.
Ik heb al een waarschuwings-sms voor dataverbruik aangevraagd en controleer het dataverbruik ook zelf door dit in de instellingen iedere maand op nul te zetten. Maar de hamvraag blijft natuurlijk: moet ik voortaan Giel en Coen en Sander missen, omdat online streamen veel data verbruikt?
Ik heb al een waarschuwings-sms voor dataverbruik aangevraagd en controleer het dataverbruik ook zelf door dit in de instellingen iedere maand op nul te zetten. Maar de hamvraag blijft natuurlijk: moet ik voortaan Giel en Coen en Sander missen, omdat online streamen veel data verbruikt?
donderdag 24 november 2011 om 15:53
Hier valt het me mee, ik zit elke dag een uur heen en een uur terug in de auto, mijn radio valt steeds uit (moet ik een keer naar kijken), dus luister ik af en toe via de 3fm app (ook iphone), ik hou het een beetje bij via vodafone als ik inlog, en het valt me reuze mee! (geen idee wat het precies kost, die data is voor mij grote abracadabra, maar ik heb nog geen 10% verbruikt deze maand)