verbruik radio app

24-11-2011 15:20 13 berichten
Iedere ochtend en avond sta ik in de file. Daarom verruil ik binnenkort de auto voor het openbaar vervoer. De file kan ik missen als kiespijn, maar 3fm niet. De app is al gedownloaded en geïnstalleerd op de telefoon, maar voor ik een telefoonrekening in de bus krijg waar je U tegen zegt, wil ik graag weten hoeveel mb online radio ongeveer verbruikt.

Ik heb al een waarschuwings-sms voor dataverbruik aangevraagd en controleer het dataverbruik ook zelf door dit in de instellingen iedere maand op nul te zetten. Maar de hamvraag blijft natuurlijk: moet ik voortaan Giel en Coen en Sander missen, omdat online streamen veel data verbruikt?
Alle reacties Link kopieren
waarom koop je niet een simpel zakradiootje voor een paar euro bij de blokker? dan hoef je dus niet via internet maar gewoon via de ether....

Maar ben het met je eens hoor, je wilt hun niet missen!
Huh? Ik heb geen internet op m'n telefoon, dus ook geen apps, maar kan wel gewoon radio luisteren...
Hoe simpel kan het leven zijn. Ik ren nu naar de Blokker Saartje!

Het stomme is dat ik met mijn nokia uit het jaar nul wel gewoon radio kon luisteren, maar met mijn iphone volgens mij alleen online.
Spotify aanvragen? Met een betaald account kun je dit offline op je telefoon zetten (9,99 per maand).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Maar dan hoor ik alleen de liedjes en niet het geouwehoer tussendoor En eerlijk gezegd vind ik een tientje per maand ook wel erg veel.
Heb je je ouwe nokia nog?
Ga in therapie!
Ja, en als ik even zoek vast ook mijn oortjes. Zo is even testen of ie het ook doet zonder simkaart
Heel veel.
Een kwartiertje out-of-the-box denken en je hebt wel wat.
Hier valt het me mee, ik zit elke dag een uur heen en een uur terug in de auto, mijn radio valt steeds uit (moet ik een keer naar kijken), dus luister ik af en toe via de 3fm app (ook iphone), ik hou het een beetje bij via vodafone als ik inlog, en het valt me reuze mee! (geen idee wat het precies kost, die data is voor mij grote abracadabra, maar ik heb nog geen 10% verbruikt deze maand)
Mag ik jou vragen hoe groot jouw bundel is truhutje?

Ik bedoel: ik ben nu eenmaal veel cooler met mijn iphone dan mijn nokia zonder simkaart.
Vanwege nog steeds slechte ontvangst via de ether luister ik thuis 3fm via mijn iPhone. Doe dat alleen via de Wifi.

Een uur of 6 streamen kost zo'n 250-300 mb aan verkeer.

Ik zou dus uitgaan van 50 mb per uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven