Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Pittige opdracht.7000 xp uit wizarding challenges. Heb net half uurtje gespeeld en zit op 5000. Kostte veel energie.
Ik vond vooral de bonus heftig. Je hoogste kamer winnen. Het heeft me denk ik 10 drankjes gekost. Nu de rest vd bonus nog spelen maar dat gaat wel lukken
Alle reacties Link kopieren
LilyAldrin schreef:
03-06-2020 22:07
Ik vond vooral de bonus heftig. Je hoogste kamer winnen. Het heeft me denk ik 10 drankjes gekost. Nu de rest vd bonus nog spelen maar dat gaat wel lukken
Nou om eerlijk te zijn is de opdracht dat je hem voltooid. Je kan in theorie met een eventrunne erin gaan, zelfs in je eentje. Wachten tot de tijd verstreken is, je bent je runne kwijt en je hebt de opdracht gehaald.

Nou haal ik met een groep eigenlijk altijd wel de duistere kamer 5 dus ik verwacht verder geen problemen. Maar misschien een tip voor iemand anders.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Energie is hier ook een probleempje, en mijn eerste poging in mijn hoogste kamer (Dark IV) is faliekant mislukt (zat met maar twee andere spelers die ik steeds moest reviven, schoot niet op). Morgen weer een dag.
IBIopviva schreef:
03-06-2020 22:42
Nou om eerlijk te zijn is de opdracht dat je hem voltooid. Je kan in theorie met een eventrunne erin gaan, zelfs in je eentje. Wachten tot de tijd verstreken is, je bent je runne kwijt en je hebt de opdracht gehaald.

Nou haal ik met een groep eigenlijk altijd wel de duistere kamer 5 dus ik verwacht verder geen problemen. Maar misschien een tip voor iemand anders.
Oh echt ik dacht dat je hem wel zou moeten winnen ipv alleen ‘halen’, maar dat is wel een goede tip dan!
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
03-06-2020 22:42
Nou om eerlijk te zijn is de opdracht dat je hem voltooid. Je kan in theorie met een eventrunne erin gaan, zelfs in je eentje. Wachten tot de tijd verstreken is, je bent je runne kwijt en je hebt de opdracht gehaald.

Nou haal ik met een groep eigenlijk altijd wel de duistere kamer 5 dus ik verwacht verder geen problemen. Maar misschien een tip voor iemand anders.
O, dat had ik niet begrepen. Ik dacht ook dat Dark IV mijn hoogste was omdat bij Dark V bij mij in rood stond dat 'level 15 recommended' is. Maar toen ik IV won, telde hij toch niet mee, dus gisteravond laat nog Dark V geprobeerd. En inderdaad, met z'n vijven was het prima te doen. Desalniettemin: een steengoede tip voor als het niet lukt om te winnen!
Alle reacties Link kopieren
Dark 5 is klaar. Ging soepel, goed team. Hoop dat ik t zelf ook beetje goed gedaan heb, heb hier wel wat geleerd, maar sommige dingen weet ik nog niet. Wat je wanneer het best kunt doen. En waar sleep je teamvaardigheden heen. Willekeurig op team?
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
04-06-2020 19:44
Dark 5 is klaar. Ging soepel, goed team. Hoop dat ik t zelf ook beetje goed gedaan heb, heb hier wel wat geleerd, maar sommige dingen weet ik nog niet. Wat je wanneer het best kunt doen. En waar sleep je teamvaardigheden heen. Willekeurig op team?
Al doende leert men, en ik zoek ook best wel dingen op, maar praktische tips hier vind ik toch het fijnst. Ik (Magizoo) gooi mijn 'Focus for the team' altijd gewoon op iedereen. En ik vind de Revive-charm eigenlijk ideaal (daarmee kun je iemand weer tot leven wekken met meteen een volle 'lading'), maar ik merk dat veel mensen daar niet op willen wachten, dus ik voel me soms toch verplicht om medespelers extra energie te geven met die andere spreuk, ook al zijn ze op sterven na dood.
Alle reacties Link kopieren
Goeie tip van die hoogste kamer. Ik heb nog een paar dagen dus kijk af en toe of ik hem met voldoende mensen kan doen maar anders is dat een mooie uitweg.

Ik heb opeens een herberg voor de deur! De gevelsteen bij de buren, had ook al bedacht om in Pokemon een stop aan te vragen maar het was er nog niet van gekomen. In pokemon is het geen (nieuwe of bestaande) stop trouwens, ook vreemd.

Nu wil ik zo graag weten wie hem heeft aangevraagd! Ik ken hier alleen wat kinderen die pokemon spelen, niet direct in de buurt ook.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Hier nog iets handigs over fortress battles wat ik van internet geplukt heb:

I see a lot of people assuming that the triggers for bonus stats are the same across professions, when they are not. Here is quick reference on how performance is enhanced in each profession:

Aurors
Key factor: Foe stamina
-Bonus to Precision and Critical Power if Foe stamina is 100% (Bonus is quite large!)
-Bonus to Power and Defense if Foe stamina is less than 50%

Professor
Key factor: Enhancements (charms) on themselves and impairments (hexes) on foes
-More of each adds subsequent bonuses to Power and Defense to the Prof

Magizoologist
Key factor: Own Stamina & Focus
-Bonus Power and Defense if Stamina over 50%
-Bonus Power and Defense if Focus 5 or higher (Bonus is quite large!)

How to put this into practice?
-Feed your MZ focus if you want bravery- Do not expect them to go below 5 focus
-Try to shield the MZ relatively early so they can remain above 50% health and retain their bonuses
-Hit your Prof's foes with hexes if possible. Even if it doesn't do anything to the foe (like confusion on a spider) it will still provide benefits to the Prof
-Hit the team with Bravery if you have the focus, even if there are no elites. The enhancement will boost your Profs against all foes
-If your Auror must fight out of proficiency to help the team, you get style points for leaving them a foe that has already taken a few hits
-Don't engage an Auror's foe and hit it once or twice. This will only mess up the Auror's bonuses and make things take longer in the end. Only engage an Auror's foe if you plan to stick around a bit and do some serious damage- preferably taking stamina down to 50% or less
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, MMM, dat ga ik morgen nog een keer aandachtig lezen. Nu eerst: cadeau claimen!
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk heb ik de prestatie van ingrediënten rapen af. 20.000 jeetje ik moet zeggen ik heb er echt mijn best op gedaan. :jump:
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
09-06-2020 18:42
Hier nog iets handigs over fortress battles wat ik van internet geplukt heb:

I see a lot of people assuming that the triggers for bonus stats are the same across professions, when they are not. Here is quick reference on how performance is enhanced in each profession:

Aurors
Key factor: Foe stamina
-Bonus to Precision and Critical Power if Foe stamina is 100% (Bonus is quite large!)
-Bonus to Power and Defense if Foe stamina is less than 50%

Professor
Key factor: Enhancements (charms) on themselves and impairments (hexes) on foes
-More of each adds subsequent bonuses to Power and Defense to the Prof

Magizoologist
Key factor: Own Stamina & Focus
-Bonus Power and Defense if Stamina over 50%
-Bonus Power and Defense if Focus 5 or higher (Bonus is quite large!)

How to put this into practice?
-Feed your MZ focus if you want bravery- Do not expect them to go below 5 focus
-Try to shield the MZ relatively early so they can remain above 50% health and retain their bonuses
-Hit your Prof's foes with hexes if possible. Even if it doesn't do anything to the foe (like confusion on a spider) it will still provide benefits to the Prof
-Hit the team with Bravery if you have the focus, even if there are no elites. The enhancement will boost your Profs against all foes
-If your Auror must fight out of proficiency to help the team, you get style points for leaving them a foe that has already taken a few hits
-Don't engage an Auror's foe and hit it once or twice. This will only mess up the Auror's bonuses and make things take longer in the end. Only engage an Auror's foe if you plan to stick around a bit and do some serious damage- preferably taking stamina down to 50% or less
Mmm mis 1 essentiële stap. Heb als professor alles al op max. Maar als ik vecht kan ik niet kiezen uit verschillende soorten hex. Zie ik iets over het hoofd? Die ene Hex gooi ik op een vijand. En ik had eerder gelezen dat ik het protectieschild eerst op mezelf moet plaatsen. Maar hier lees ik dat ik hem op de magizo moet doen.
Maar zolang je niet in hoogste kamers vecht maakt t niet zoveel uit. Doe ik eigenlijk alleen bij events als t moet.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
09-06-2020 22:23
Eindelijk heb ik de prestatie van ingrediënten rapen af. 20.000 jeetje ik moet zeggen ik heb er echt mijn best op gedaan. :jump:
Neee! Serieus? Ik zit op iets meer dan 3.000. Maar gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Lastige opdracht in brilliant quest. 600 Familie xp. Hoe krijg je dat voor elkaar. Opbrengst is heel laag. Ook in de donkere kamers in vestingen. Dit gaat heel lang duren. Tips zijn welkom.
Vlinderplant schreef:
17-06-2020 21:20
Lastige opdracht in brilliant quest. 600 Familie xp. Hoe krijg je dat voor elkaar. Opbrengst is heel laag. Ook in de donkere kamers in vestingen. Dit gaat heel lang duren. Tips zijn welkom.
Ja idd. Maar hoe krijg je ze überhaupt?
Alle reacties Link kopieren
Krabbeltje123 schreef:
17-06-2020 22:16
Ja idd. Maar hoe krijg je ze überhaupt?
Als je ministerie gevondeling vangt krijg je iets. Drie of vier. Als er er 600 nodig hebt.... echt stom
Vlinderplant schreef:
17-06-2020 22:43
Als je ministerie gevondeling vangt krijg je iets. Drie of vier. Als er er 600 nodig hebt.... echt stom
Ooo echt??? Pfff schiet ook niet op. Zit nu op 20.
Alle reacties Link kopieren
Je moet een plaatje plakken. Helaas gisteren net pagina prestige gegeven...
En in vestingen krijg ik meestal helemaal geen gevondeling. 1 uit zes? Ben er klaar mee
Vlinderplant schreef:
10-06-2020 16:16
Mmm mis 1 essentiële stap. Heb als professor alles al op max. Maar als ik vecht kan ik niet kiezen uit verschillende soorten hex. Zie ik iets over het hoofd? Die ene Hex gooi ik op een vijand. En ik had eerder gelezen dat ik het protectieschild eerst op mezelf moet plaatsen. Maar hier lees ik dat ik hem op de magizo moet doen.
Maar zolang je niet in hoogste kamers vecht maakt t niet zoveel uit. Doe ik eigenlijk alleen bij events als t moet.

Als je aan het vechten bent, kun je ook niets meer plaatsen. Dat moet allemaal van tevoren. Die hex die je als professor op je vijand kunt gooien, is alleen handig in lagere kamers (kan je daar veel energie schelen) of als iedereen al een schildje heeft, en je de proficiency charm ook gedaan hebt. Dan kun je overige focus gebruiken om de deterioration hex op vijanden te gooien. Het mooie is, als die erop staat, en een auror doet zijn 'gratis' bat bogey hex op jouw vijand, dan gaat er niet 40 stamina, maar zo'n 73 stamina af elke keer dat de vijand aanvalt. Dan schiet het tenminste op.

Maar in Dark Vijf, met al die fierce tegenstanders..... doet die 40 extra eraf te weinig. Dan is een schild véél waardevoller.

Ik ben nu trouwens ook een max Magizoo. Ik heb gemerkt dat als ik een schild krijg in Dark 5, ik eigenlijk onverslaanbaar ben. Dan gaat er geen stamina meer af als ik aan het vechten ben. Als professor had ik daar nog een paar auror hexen op de vijand voor nodig. Dus in die zin is het zeker wel zinvol om de Magizoo snel een schild te geven. Dan kan die lekker verder en de rest healen indien nodig.

Ik ben wel echt toe aan nieuwe pagina's. Heb er nu zo'n 20 op goud. Wordt een beetje saai.

En die 600 Family Xp......argh. Heb geen plaatjes te plakken. Wie heeft dit bedacht, zeg?
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-06-2020 08:20
En die 600 Family Xp......argh. Heb geen plaatjes te plakken. Wie heeft dit bedacht, zeg?
Maar je hebt toch altijd plaatjes te plakken, ook als de op goud zijn kun je weer opnieuw beginnen? Maar goed, ik moet nog aan die opdracht beginnen dus jullie horen mij later :-?
Alle reacties Link kopieren
Pfff, die 600 xp is echt veel. Ik ben nu net over de helft.
Suikerbroodje schreef:
18-06-2020 14:31
Pfff, die 600 xp is echt veel. Ik ben nu net over de helft.
Echt heel veel :-[
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in de bonus opdracht, was idd even aanpoten met die 600 maar goed het is gelukt.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje schreef:
18-06-2020 14:31
Pfff, die 600 xp is echt veel. Ik ben nu net over de helft.
Ik heb er twee dagen over gedaan, maar het is uiteindelijk wel gelukt. Wat een opdracht zeg. Bij de Bonus weer de taak om een wizarding challenge in je hoogste kamer te doen. Maar niet alleen doen dit keer volgens mij, ook winnen? Want die eventrune leverde hier niks op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven