Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn dat cadeautje, maar mijn vault is niet groot genoeg en heb ook niet genoeg coins om te verhogen (en ik wil er geen eigen geld in stoppen want als ik daarmee begin is het einde zoek, haha).. dus nu kan ik mijn daily tasks niet halen, omdat ik mijn gebrouwen potions niet kwijt kan, waardoor ik weer geen coins krijg.. lekker vicieuze cirkel dus!
Alle reacties Link kopieren
Dat cadeautje blijft nog een paar weken lang staan, dus kan je ook later openen! En anders gewoon de drankjes gaan gebruiken nu, in een vesting of door een roze drankje aan te zetten :-)

Voor wie zijn profession al helemaal vol heeft: gaan jullie daarna verder met een andere, of bewaren jullie de boekjes voor het geval dat er ooit toch een tweede 'boom' bij komt?
Alle reacties Link kopieren
fiona2018 schreef:
19-05-2020 19:27
Dat cadeautje blijft nog een paar weken lang staan, dus kan je ook later openen! En anders gewoon de drankjes gaan gebruiken nu, in een vesting of door een roze drankje aan te zetten :-)
Haha ja ik had het cadeautje al geclaimd, zonder er over na te denken..
Straks nog maar even een rondje lopen om energy te halen, en dan maar gelijk TTD en BBE aanzetten :)
fiona2018 schreef:
19-05-2020 19:27
Voor wie zijn profession al helemaal vol heeft: gaan jullie daarna verder met een andere, of bewaren jullie de boekjes voor het geval dat er ooit toch een tweede 'boom' bij komt?
Ik ben momenteel bezig met het volmaken van de tweede profession, heb er wel over getwijfeld om de boekjes op te sparen maar het duurt me te lang :) bovendien wil ik ook de prestaties volmaken dus dan zou ik ze alledrie moeten invullen.

Ik vraag me wel af of (zou wel moeten) en wanneer er een tweede boom aan komt. Dit zou dan ook betekenen dat er ook meer gevechtskamers komen toch?
Alle reacties Link kopieren
Was ook al eens met tweede professie begonnen. Ben bij auror 71/137 en de magizoologist 91/142. Maar nu ik lees over extra lessen spaar ik ze maar weer op. Maar merk in gevechten dat er altijd zo weinig magizoologisten zijn. Dus wie weet toch nuttig?
Schiet met opdracht niet op. Die loena’s zie ik bijna niet. Zelf niet met
potion. Maar fijn dat we vesting met Bus kunnen doen. Nu hoeft bonus niet af.
Claimen jullie al die shiny plaatjes van eerdere events ook nog? Levert alleen maar van die rollen op toch?
Ik ben ook al twee dagen bezig om Luna's te vangen maar zie ze inderdaad erg weinig. Moet er nu nog één maar ben die vandaag nog niet tegengekomen helaas. Potion lijkt inderdaad ook geen verschil te maken.

De plaatjes van vorige events heb ik wel geclaimd. Levert inderdaad rollen en runen op en 1000xp als je de pagina verder al vol had. Tikt lekker aan!
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
20-05-2020 21:33

Claimen jullie al die shiny plaatjes van eerdere events ook nog? Levert alleen maar van die rollen op toch?
Nee ik vind het niet leuk staan als er 0 staat ik heb ruim 7100 rollen en mijn lessen van prof zitten vol, ik wacht op nieuwe lessen.

Event is af althans moet vanavond nog 1 roze aanzetten en het is af.

Ik vind het spel wel veel minder leuk geworden met alle wijzigingen. De motivatie om door te vangen is erg klein geworden. Ik doe wat "moet" en daar laat ik het bij. Jammer vond het echt leuk!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Zijn jullie al voorbereidingen aan het treffen voor het aankomende zwerkbalweekend? En zo ja, welke voorbereidingen zijn dat dan?

Ik probeer zelf zoveel mogelijk potions (exstimulo en tonic) te brouwen en ik zet nu ook wat meer magical games and sports runestones in bij het vechten.. al twijfel ik daar wel een beetje over of dat slim is om dat juist nu te doen. Iemand daar ideeën over?
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
21-05-2020 14:24
Nee ik vind het niet leuk staan als er 0 staat ik heb ruim 7100 rollen en mijn lessen van prof zitten vol, ik wacht op nieuwe lessen.

Event is af althans moet vanavond nog 1 roze aanzetten en het is af.

Ik vind het spel wel veel minder leuk geworden met alle wijzigingen. De motivatie om door te vangen is erg klein geworden. Ik doe wat "moet" en daar laat ik het bij. Jammer vond het echt leuk!
Ja dat laatste heb ik ook. Je had een einddoel. Plaatje plakken in gouden pagina. En dat is nu weg. Eigenlijk ben je eerder klaar. Als pagina goud wordt. En je ziet dan alle plaatjes.
Heb me nog niet verdiept in nieuw event. Ben klaar met bonus van bestaande. Het tempo mag voor mij wel omlaag.
Oh ik vind het nog onverminderd leuk! Ik ben juist meer gemotiveerd om bij een gouden pagina toch door te sparen.

Ik was bezig om naast professor ook magizoo te worden en ik ben al level 12... maar nu wacht ik toch nog even om te kijken of er nieuwe lessen komen in juni. Ben gewend om een super goeie professor te zijn :).

Ik collecteer juist wél die briljante plaatjes (joehoe 1000 XP per plaatje, als je alles bij elkaar hebt, is het zo'n 90.000 XP ka-ching). En ik heb nog veel runestenen van die evenementen. Dat is chill want die gebruik ik nu om mijn boekjespagina's op goud te krijgen. En voor elke keer dat ik dan weer zo'n briljant foundable kan plaatsen: weer 1000 XP!
Maar goed, de boekjespagina's zijn nu op goud. Ik vind die pagina's (net als de pagina met de toverstokken) lekker cashen: elke keer dat ik een foundable plaats op een gouden pagina: 1200 challenge XP. Daardoor heb ik nu bijna 250 rode boekjes. Laat die nieuwe lessen maar komen!

Het leukste aan het spel vind ik vechten in Dark 5 met 4 anderen. Al heb ik nu al een paar keer gehad dat iemand mee de kamer in ging, en dan niet ging vechten. En no way dat ze dan per ongeluk eruit gegooid waren, of zo... Nee, wel hexen, maar gewoon níet vechten. Zo irritant. Ik ben een zwarte lijst aan het maken.

Gisteren zat ik ook met zo'n clown alleen in Toren 1. Daar is het niet zo'n ramp. Maar toen hij zijn deel niet wilde doen, ben ik er gewoon uitgegaan. Doei. Klaar met dat soort freeloaders.

Voorbereiding voor volgend weekend.... niet echt. Ik moet al tijden alleen nog 2 Hermione Quidditch fans. Wel heb ik de quidditch stand volgemaakt, maar ik wacht op die pagina nog op een quidditch Ron en die hoort niet bij het evenement, helaas. Aan quidditch captain Harry heb ik ook niet zo veel. Die pagina hangt nog op 9 goblets of fire.... Die kom ik amper tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg net al mijn fragmenten alsnog! Nog steeds kloppen er dingen hier en daar niet maar ik heb echt immens veel kunnen klikken.
Alle reacties Link kopieren
Ja kon ook veel klikken. Vind het zo jammer maar die irritante gloed vind ik ook niet fijn.
Geen echt doel meer om, als ik toch vroeg wakker ben, te gaan doxy jagen zo jammer!

Ik ben trouwens meer binnen de laatste tijd dus draai minder extravagante energie cadeaus maar bewaar ze voor jullie als ik ze wel heb.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Thanks IBI, de energiecadeaus worden altijd gewaardeerd!

Gisteravond klopte er bij mij ook een hoop niet, net na de update.

Vanochtend is het meeste wel gefixt. Alleen dingen die ik gisteravond nog gevangen heb, na de update, zijn nu niet geüpdatet. Dat is een beetje jammer. Maar geen ramp.

Het belangrijkste is, dat m'n fortress foundables (die ik dus bij elkaar heb moeten vechten, zoals de quidditch stands) weer op groen staan. Pfieuw!

Het was ook niet all-bad want ze waren duidelijk vergeten dat ik m'n rode boekjes voor de joke-products pagina al honderd keer geïnd had: ik kon ze allemaal opnieuw weer innen. Sommigen stonden wel boven de 200 fragmenten: ka-ching. Zo'n 100 rode boekjes erbij.
Alle reacties Link kopieren
IBI, de energiecadeautjes zijn inderdaad heel fijn!

MMM, ik kon ook veel klikken voor de rode boekjes, maar dat kon ik vorige keer niet. Ik heb nu wel in één keer mijn Auror-lessenschema helemaal vol (dat had ik nog niet) en ben nu Professor level 14. Als er nieuwe lessenschema's komen, dan zie ik dat dan wel weer.
Wow, wat goed!

Wat vind je leuker om te spelen, als professor of als auror? Ik heb auror op een scrolls-only pitje staan, zeg maar. Geen boekjes aan uitgegeven.

Ik heb nu ruim 350 rode boekjes dus ik ben wel echt klaar voor nieuwe lessen en hopelijk kan ik dan mijn magizoo ook nog opkrikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet gespeeld als professor. Maar ik ben toen blind Auror geworden en merk nu tijdens het vechten dat het me de minst interessante lijkt, je kunt als Auror niet zoveel. En er is een overkill aan Aurors in het spel.
Vanavond eens als professor proberen, ik heb gisteren pas voor het eerst boekjes uitgegeven maar ik had meer dan genoeg groene boekjes. Magi staat bij mij op scrolls-only.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom niet echt om in de rode boekjes: ik moet nog steeds twee lessen (als Magizoo; geen spijt van de blinde keuze destijds). Sinds ik weet wat ik met die strategic spells aanmoet vind ik het heel erg leuk vechten in vestigingen. En na de broodnodige rustpauze (drankjes aangevuld) heb ik ook wel weer zin in het quidditch-weekend.
Alle reacties Link kopieren
Stom. Die Harry komt nooit. Al drie potions gebruikt en heb er nog maar twee. En Hermelien vlucht meestal als je geen traces potion gebruikt.
En beloning is minimaal. Twee rode boekjes. Dus denk dat ik het maar opgeef.
En die pagina met Harry komt toch niet verder wegens gebrek aan andere gevondeling..
Alle reacties Link kopieren
Ik kom na vier tonic for traces nog steeds twee Hermelienen tekort.
Alle reacties Link kopieren
Hier klagen helpt: de Hermelienen zijn binnen.
Alle reacties Link kopieren
Hermelien en Harry gevondelingen zijn amper te vinden

Ik hoef nog 2 Hermelien en 1 Harry gevondeling
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg er echt genoeg met die roze drankjes. Ik heb er wel een stuk of 6 gebruikt maar ik heb ze toch in overvloed.
betoverend schreef:
01-06-2020 16:16
Hermelien en Harry gevondelingen zijn amper te vinden

Ik hoef nog 2 Hermelien en 1 Harry gevondeling
Ik heb het uiteindelijk niet gehaald omdat ik 1 Harry te weinig had, ik vond ze echt slecht te vinden
Alle reacties Link kopieren
LilyAldrin schreef:
02-06-2020 11:21
Ik heb het uiteindelijk niet gehaald omdat ik 1 Harry te weinig had, ik vond ze echt slecht te vinden
Hier zelfde score ook 1 Harry te weinig. Ondanks minstens vier potions. Beetje raar.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb het niet kunnen halen vanwege 1 harry tekort

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven